JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211206/0030159102-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Cykliczna dostawa żywności na potrzeby MOPR w Zabrzu oraz na potrzeby projektów „CWR” „PAL dla dzielnicy Zandka” oraz „MAGNES” współfinans. z śr. EFS na I pół. 2022 r. ” z podziałem na VII części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">MOPR Zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003453481</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 3 Maja 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 277 68 78</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 277 78 02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mopr.zabrze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mopr.magistrat.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Cykliczna dostawa żywności na potrzeby MOPR w Zabrzu oraz na potrzeby projektów „CWR” „PAL dla dzielnicy Zandka” oraz „MAGNES” współfinans. z śr. EFS na I pół. 2022 r. ” z podziałem na VII części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5a95a7b8-568c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00301591</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002318/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa żywności I półrocze 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mopr.magistrat.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">7.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza - nazwa – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:zamowienia@mopr.zabrze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularza do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>9.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@mopr.zabrze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu z siedzibą ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze reprezentowany przez Dyrektor Danutę Dymek;<br/>2.	Inspektorem ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Zabrzu jest Pan Michał Drozdowski, z którym można się skontaktować pod adresem iodo@mopr.zabrze.pl, lub pod numerem telefonu tel. 32 2777848;<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą celem prowadzenia postępowania zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 złotych oraz zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, <br/>5.	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji obowiązujących podmioty publiczne;<br/>7.	Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a)	dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać danych osób trzecich;<br/>b)	sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;<br/>c)	żądania usunięcia danych po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 6.<br/>8.	Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>9.	Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Ich podanie jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADM.260.02.2022.BG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 126369,46 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> NABIAŁ I TŁUSZCZE </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20014,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15430000-1 - Tłuszcze jadalne</p> <p class="mb-0">15510000-6 - Mleko i śmietana</p> <p class="mb-0">15511600-9 - Mleko skondensowane</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15542100-0 - Ser twarogowy</p> <p class="mb-0">15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVIII. Sposób obliczenia ceny<br/>1.	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzach Ofertowych sporządzonych według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1A-1G do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>2.	Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po prze-cinku.<br/>3.	Wykonawca poda w Formularzach Ofertowych stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).<br/>4.	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i obejmować wszystkie dodatkowe koszty związane z realizację zamówienia.<br/>XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności: <br/>1.1.1.	Cena waga 60 pkt<br/>1.1.2.	Termin realizacji zamówienia waga 40 pkt<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. <br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przy-znawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:<br/><br/>2.1 KRYTERIUM:<br/><br/>Cena<br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> Cena = ________________________________	x 60 <br/> Cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 60 - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/> 2.2 Terminu realizacji zamówienia<br/>Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje: <br/>-	Termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 8 do 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 6 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 4 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 30 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.<br/>Termin realizacji Wykonawca wskaże w pkt 3 formularza oferty (załącznika nr 1A - 1G).<br/>W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu realizacji powyżej 10 dni od dnia złożenia zamówienia, czyli termin dłuższy niż termin wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/> W przypadku nie wpisania do formularza terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyjmie maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Termin realizacji musi zostać określony jednoznacznie i rzetelnie, ponieważ nie będzie podlegał wydłużeniu o okres dodatkowy niż wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawyy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ARTYKUŁY SPOŻYWCZE </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40501,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa</p> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <p class="mb-0">15211000-0 - Filety rybne</p> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15511700-0 - Mleko w proszku</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15613300-1 - Produkty zbożowe</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda</p> <p class="mb-0">15871230-5 - Ketchup</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVIII. Sposób obliczenia ceny<br/>1.	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzach Ofertowych sporządzonych według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1A-1G do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>2.	Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po prze-cinku.<br/>3.	Wykonawca poda w Formularzach Ofertowych stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).<br/>4.	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i obejmować wszystkie dodatkowe koszty związane z realizację zamówienia.<br/>XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności: <br/>1.1.1.	Cena waga 60 pkt<br/>1.1.2.	Termin realizacji zamówienia waga 40 pkt<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. <br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przy-znawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:<br/><br/>2.1 KRYTERIUM:<br/><br/>Cena<br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> Cena = ________________________________	x 60 <br/> Cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 60 - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/> 2.2 Terminu realizacji zamówienia<br/>Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje: <br/>-	Termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 8 do 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 6 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 4 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 30 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.<br/>Termin realizacji Wykonawca wskaże w pkt 3 formularza oferty (załącznika nr 1A - 1G).<br/>W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu realizacji powyżej 10 dni od dnia złożenia zamówienia, czyli termin dłuższy niż termin wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/> W przypadku nie wpisania do formularza terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyjmie maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Termin realizacji musi zostać określony jednoznacznie i rzetelnie, ponieważ nie będzie podlegał wydłużeniu o okres dodatkowy niż wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawyy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> SŁODYCZE </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15717,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVIII. Sposób obliczenia ceny<br/>1.	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzach Ofertowych sporządzonych według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1A-1G do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>2.	Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po prze-cinku.<br/>3.	Wykonawca poda w Formularzach Ofertowych stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).<br/>4.	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i obejmować wszystkie dodatkowe koszty związane z realizację zamówienia.<br/>XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności: <br/>1.1.1.	Cena waga 60 pkt<br/>1.1.2.	Termin realizacji zamówienia waga 40 pkt<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. <br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przy-znawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:<br/><br/>2.1 KRYTERIUM:<br/><br/>Cena<br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> Cena = ________________________________	x 60 <br/> Cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 60 - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/> 2.2 Terminu realizacji zamówienia<br/>Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje: <br/>-	Termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 8 do 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 6 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 4 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 30 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.<br/>Termin realizacji Wykonawca wskaże w pkt 3 formularza oferty (załącznika nr 1A - 1G).<br/>W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu realizacji powyżej 10 dni od dnia złożenia zamówienia, czyli termin dłuższy niż termin wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/> W przypadku nie wpisania do formularza terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyjmie maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Termin realizacji musi zostać określony jednoznacznie i rzetelnie, ponieważ nie będzie podlegał wydłużeniu o okres dodatkowy niż wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawyy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> WODY i NAPOJE </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9614,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15981000-8 - Wody mineralne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15321000-4 - Soki owocowe</p> <p class="mb-0">15980000-1 - Napoje bezalkoholowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVIII. Sposób obliczenia ceny<br/>1.	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzach Ofertowych sporządzonych według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1A-1G do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>2.	Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po prze-cinku.<br/>3.	Wykonawca poda w Formularzach Ofertowych stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).<br/>4.	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i obejmować wszystkie dodatkowe koszty związane z realizację zamówienia.<br/>XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności: <br/>1.1.1.	Cena waga 60 pkt<br/>1.1.2.	Termin realizacji zamówienia waga 40 pkt<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. <br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przy-znawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:<br/><br/>2.1 KRYTERIUM:<br/><br/>Cena<br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> Cena = ________________________________	x 60 <br/> Cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 60 - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/> 2.2 Terminu realizacji zamówienia<br/>Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje: <br/>-	Termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 8 do 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 6 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 4 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 30 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.<br/>Termin realizacji Wykonawca wskaże w pkt 3 formularza oferty (załącznika nr 1A - 1G).<br/>W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu realizacji powyżej 10 dni od dnia złożenia zamówienia, czyli termin dłuższy niż termin wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/> W przypadku nie wpisania do formularza terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyjmie maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Termin realizacji musi zostać określony jednoznacznie i rzetelnie, ponieważ nie będzie podlegał wydłużeniu o okres dodatkowy niż wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawyy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OWOCE i WARZYWA </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11200,13 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste</p> <p class="mb-0">03221200-8 - Warzywa owocowe</p> <p class="mb-0">03221300-9 - Warzywa liściaste</p> <p class="mb-0">03221400-0 - Warzywa kapustne</p> <p class="mb-0">03222118-3 - Owoce kiwi</p> <p class="mb-0">03222200-5 - Owoce cytrusowe</p> <p class="mb-0">03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVIII. Sposób obliczenia ceny<br/>1.	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzach Ofertowych sporządzonych według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1A-1G do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>2.	Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po prze-cinku.<br/>3.	Wykonawca poda w Formularzach Ofertowych stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).<br/>4.	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i obejmować wszystkie dodatkowe koszty związane z realizację zamówienia.<br/>XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności: <br/>1.1.1.	Cena waga 60 pkt<br/>1.1.2.	Termin realizacji zamówienia waga 40 pkt<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. <br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przy-znawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:<br/><br/>2.1 KRYTERIUM:<br/><br/>Cena<br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> Cena = ________________________________	x 60 <br/> Cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 60 - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/> 2.2 Terminu realizacji zamówienia<br/>Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje: <br/>-	Termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 8 do 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 6 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 4 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 30 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.<br/>Termin realizacji Wykonawca wskaże w pkt 3 formularza oferty (załącznika nr 1A - 1G).<br/>W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu realizacji powyżej 10 dni od dnia złożenia zamówienia, czyli termin dłuższy niż termin wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/> W przypadku nie wpisania do formularza terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyjmie maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Termin realizacji musi zostać określony jednoznacznie i rzetelnie, ponieważ nie będzie podlegał wydłużeniu o okres dodatkowy niż wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawyy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> MIĘSO i WĘDLINY </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9935,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15131400-9 - Produkty wieprzowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15131410-2 - Szynka</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVIII. Sposób obliczenia ceny<br/>1.	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzach Ofertowych sporządzonych według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1A-1G do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>2.	Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po prze-cinku.<br/>3.	Wykonawca poda w Formularzach Ofertowych stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).<br/>4.	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i obejmować wszystkie dodatkowe koszty związane z realizację zamówienia.<br/>XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności: <br/>1.1.1.	Cena waga 60 pkt<br/>1.1.2.	Termin realizacji zamówienia waga 40 pkt<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. <br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przy-znawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:<br/><br/>2.1 KRYTERIUM:<br/><br/>Cena<br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> Cena = ________________________________	x 60 <br/> Cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 60 - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/> 2.2 Terminu realizacji zamówienia<br/>Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje: <br/>-	Termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 8 do 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 6 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 4 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 30 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.<br/>Termin realizacji Wykonawca wskaże w pkt 3 formularza oferty (załącznika nr 1A - 1G).<br/>W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu realizacji powyżej 10 dni od dnia złożenia zamówienia, czyli termin dłuższy niż termin wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/> W przypadku nie wpisania do formularza terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyjmie maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Termin realizacji musi zostać określony jednoznacznie i rzetelnie, ponieważ nie będzie podlegał wydłużeniu o okres dodatkowy niż wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawyy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PIECZYWO </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13995,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVIII. Sposób obliczenia ceny<br/>1.	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzach Ofertowych sporządzonych według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1A-1G do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>2.	Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po prze-cinku.<br/>3.	Wykonawca poda w Formularzach Ofertowych stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).<br/>4.	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i obejmować wszystkie dodatkowe koszty związane z realizację zamówienia.<br/>XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności: <br/>1.1.1.	Cena waga 60 pkt<br/>1.1.2.	Termin realizacji zamówienia waga 40 pkt<br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. <br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przy-znawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:<br/><br/>2.1 KRYTERIUM:<br/><br/>Cena<br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> Cena = ________________________________	x 60 <br/> Cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 60 - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za dostawę przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/> 2.2 Terminu realizacji zamówienia<br/>Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje: <br/>-	Termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 8 do 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 6 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia od 4 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 30 pkt,<br/>-	Termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.<br/>Termin realizacji Wykonawca wskaże w pkt 3 formularza oferty (załącznika nr 1A - 1G).<br/>W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu realizacji powyżej 10 dni od dnia złożenia zamówienia, czyli termin dłuższy niż termin wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/> W przypadku nie wpisania do formularza terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyjmie maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Termin realizacji musi zostać określony jednoznacznie i rzetelnie, ponieważ nie będzie podlegał wydłużeniu o okres dodatkowy niż wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawyy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> XIV. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że: <br/>a) dysponuje specjalistycznym środkiem transportu dostosowanym do przewozu żywności i złoży w tym zakresie oświadczenie (załącznik nr 7 do SWZ);<br/>a)	b) w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy o tematyce będącej przedmiotem zamówienia lub podobnej o wartości minimum: dla części I : 9.000,00 zł brutto każda, <br/>dla części II : 10 000,00 zł brutto każda, <br/>dla części III: 7 500,00 zł brutto każda, <br/>dla części IV : 4 500,00 brutto każda, <br/>dla części V : 5 000,00 zł brutto każda,<br/>dla części VI : 4 000,00 zł brutto każda, <br/>dla części VII : 6 000,00 zł brutto każda,<br/>Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa lub usługa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca <br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do SIWZ.<br/>UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 USŁUGI O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA. (dla każdej z części zamówienia)<br/> Zamawiający spełni warunek składając wraz z ofertą załącznik nr 5 do SWZ tj. wykaz dostaw<br/>UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 DOSTAWY O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA. (dla każdej z części zamówienia).<br/>Na potwierdzenie że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywanie należycie wykonawca załącza dowody, tj. referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/><br/>Pod pojęciem usług o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie usługi zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały cykliczne dostawy żywności.<br/><br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniający zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 3 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:<br/>4.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>4.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia,<br/>4.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">XV. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH<br/>1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie<br/>z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt XV 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie składa podmiot udostępniający zasoby.<br/>2.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt XV 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie składa podmiot udostępniający zasoby w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia.<br/>4.	Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w prowadzonym postępowaniu:<br/>4.1	Wykaz specjalistycznych środków transportu – Załącznik nr 7;<br/>5.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>5.1.	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>5.2.	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>6.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>7.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">XV. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH<br/>1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie<br/>z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt XV 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie składa podmiot udostępniający zasoby.<br/>2.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt XV 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie składa podmiot udostępniający zasoby w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia.<br/>4.	Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w prowadzonym postępowaniu:<br/>4.1	Wykaz specjalistycznych środków transportu – Załącznik nr 7;<br/>5.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>5.1.	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>5.2.	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>6.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>7.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zmawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 9.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>10.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniający zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie za zgodą stron w formie aneksu dotyczących:<br/>a) zmiany osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy<br/>b) zmiany sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy<br/>c) zmiany adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych<br/>d) zmiany miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego<br/>e) zmiany lub wycofanie podwykonawcy- na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego,<br/>f) zmiany środka transportu realizowanych dostaw,<br/>g) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, <br/>h) zmiany asortymentu na podobny o zbliżonej gramaturze i tej samej jakości ustalonej i zaakceptowanej przez Zamawiającego pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy,<br/>i) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę jeżeli te zmiana będzie miała wpływ na koszty realizacji zamówienia,<br/>j) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jeżeli te zmiana będzie miała wpływ na koszty realizacji zamówienia,<br/>k) zmiany terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego<br/>l) inne zmiany, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. <br/><br/>Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com