JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211207/0030315401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Modernizacja i doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Poddębice - II etap </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866904</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Królewiecka 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@g.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja i doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Poddębice - II etap </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-584863a4-574d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00303154</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000550/24/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Modernizacja i doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Poddębice- II etap</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4. Region przyjazny środowisku 4.2. Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.1.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej przy użyciu WWW.platformazakupowa.p lpod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwaną dalej „Platformą” oraz poczty elektronicznej<br/>przetargi@g.wloclawek.pl.<br/>3.2. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się<br/>w rozdziale VII niniejszej SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>3.3. Uwaga – Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z<br/>Instrukcją korzystania z Platformy.<br/>2.1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz.<br/>2247).<br/>2.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf,<br/>.doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>2.3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów: .zip ; 7Z.<br/>2.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,<br/>który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>2.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,<br/>zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>2.6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca<br/>powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>2.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może<br/>doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>2.8. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>2.9. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego<br/>ze skompresowanych plików.<br/>2.10. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem<br/>kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z<br/>koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>2.11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania<br/>Platformyzakupowejzamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności<br/>Formularz oferty i załączniki do oferty ) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem<br/>Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.<br/>2.12. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>16.2.Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800<br/>Włocławek, TEL. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy Włocławek, zwaną dalej<br/>„Zamawiającym”;<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym może się Pani/Pan<br/>skontaktować pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres<br/>Zamawiającego – Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 Włocławek;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm. zwaną dalej „ustawą Pzp”) w celu związanym z niniejszego nieograniczonego – „Modernizacja i doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych<br/>w miejscowości Poddębice – II etap”, zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i<br/>obowiązków wynikających z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących umów o<br/>dostawę, w tym wypłaty wynagrodzenia;- pozostałe informacje w zakresie RODO SWZ rozdział I<br/>podrozdział 16.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/<br/>Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RBRiGK.271.2.31.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Dostawa pojazdów mechanicznych do obsługi PSZOK, która obejmuje następujące<br/>pojazdy:<br/>1) przyczepa dwuosiowa o ładowności 6 ton – 1 sztuka;<br/>2) koparko-ładowarka – 1 sztuka;<br/>3) przyczepa na tandemie o ładowności 8 ton - 1 sztuka;<br/>4) ciągnik rolniczy z silnikiem 3,4 dm czterocylindrowy – 1 sztuka.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczno – Użytkowa<br/>stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.<br/>5. Zakres prac obejmuje ponadto:<br/>1) Dostarczenie dokumentów gwarancyjnych na wszystkie, pojazdy i urządzenia i ich elementy<br/>składowe, objęte przedmiotem zamówienia;<br/>2) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie<br/>obowiązywania gwarancji.<br/>6. Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>6.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszego<br/>zamówienia wyłącznie fabrycznie nowego o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych<br/>do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.<br/>6.2. Wykonawca przed dostawą zamawianego sprzętu przedstawi Zamawiającem uźródło ich<br/>pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa<br/>badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi<br/>wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego<br/>przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takiego sprzętu i nieuiszczania za<br/>nie wynagrodzenia.<br/>6.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówieniapowinno posiadać instrukcję<br/>obsługi i użytkowania w języku polskim.<br/>6.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji<br/>techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów<br/>technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i<br/>urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż<br/>ujęte w Specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości,<br/>funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie<br/>parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od<br/>opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za<br/>skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.<br/>6.5. Ciągnik, przyczepa dwuosiowa, przyczepa na tandemie oraz koparko - ładowarka muszą<br/>spełniać wszystkie wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu<br/>drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) oraz być dopuszczone do poruszania się po<br/>drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww. ustawy – celem<br/>rejestracji na terenie kraju.<br/>6.6. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po<br/>uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w<br/>zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu.<br/>6.7. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem<br/>producenta sprzętu oraz posiadać serwis, zapewniający bezpłatne przeglądy okresowe,<br/>naprawy gwarancyjne oraz oryginalne części zamienne. Bezpłatne przeglądy okresowe,<br/>naprawy gwarancyjne, o których mowa powyżej, obejmują koszty robocizny, części zamiennych<br/>oraz materiałów eksploatacyjnych (filtrów, olejów itp.).<br/>6.8. Serwis pogwarancyjny świadczony przez okres minimum 12 miesięcy od upływu gwarancji.<br/>Serwis pogwarancyjny musi być realizowany na terenie województwa kujawsko- pomorskiego.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszystkich wad fizycznych i usterek przedmiotu<br/>zamówienia, jeśli wady/usterki te ujawnią się w trakcie trwania okresu pogwarancyjnego oraz do<br/>usunięcia wszystkich wad/usterek powstałych w związku z działalnością i wykonaniem<br/>niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. Koszty napraw w czasie trwania okresu<br/>pogwarancyjnego leżą po stronie Zamawiającego.<br/>6.9. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy w czasie trwania<br/>gwarancji, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu<br/>serwisowego.<br/>6.10. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia - bez ponoszenia przez Zamawiającego<br/>jakichkolwiek kosztów - wszystkich wad fizycznych i usterek przedmiotu zamówienia, jeśli<br/>wady/usterki te ujawnią się w trakcie trwania udzielonej gwarancji, oraz do usunięcia wszystkich<br/>wad/usterek powstałych w związku z działalnością i wykonaniem niniejszego zamówienia przez<br/>Wykonawcę. Naprawa następuje w siedzibie PSZOK, zlokalizowanego w miejscowości<br/>Poddębice w Gminie Włocławek, a w przypadku konieczności transportu do warsztatu lub<br/>producenta Wykonawca zapewnia transport w obie strony i ponosi jego koszt, zapewniony czas<br/>reakcji musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia – liczone w dni robocze.<br/>6.11. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane przez osoby<br/>upoważnione przez Zamawiającego.<br/>6.12. Termin do usunięcia wad i usterek przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym i<br/>pogwarancyjnym wynosi maksymalnie 10 dni od daty zgłoszenia. W przypadku gdy termin ten<br/>okaże się dłuższy, Wykonawca w trakcie trwania okresu gwarancyjnego jest zobowiązany<br/>dostarczyć zastępczy sprzęt o identycznych parametrach nieodpłatnie na czas usuwania usterki.<br/>6.13. Dostarczony sprzęt (urządzenia i wyposażenie) nie może posiadać napisów reklamowych<br/>czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń jego producenta.<br/>6.14. Dostarczony sprzęt powinien być w pełni sprawny, odpowiadać standardom jakościowym i<br/>technicznym wynikającym z jego funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze SIWZ oraz powinien być<br/>wolny od wad prawnych i fizycznych.<br/>6.15. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu<br/>zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz<br/>gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych,<br/>wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja<br/>wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.<br/>6.16. Wymagany stan formalno-prawny i techniczny sprzętu:<br/>1) przedmiot zamówienia nie może być obciążony prawami osób trzecich.<br/>2) w pełni udokumentowane legalne pochodzenie,<br/>3) sprzęt w pełni przygotowany do pracy zgodnie z przeznaczeniem jego użytkowania, tj.<br/>kompletny, sprawny technicznie i w przypadku pojazdów - dopuszczony do ruchu drogowego,<br/>4) sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty (wszystkie dokumenty w języku<br/>polskim): świadectwo homologacji na terenie RP, dokumenty gwarancyjne, książkę serwisową,<br/>instrukcję obsługi, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, w przypadku<br/>pojazdów – odpowiednie dokumenty, zgodne z obowiązującymi przepisami, dopuszczające<br/>pojazd do ruchu drogowego na terenie RP oraz komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez<br/>producenta.<br/>Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują<br/>one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w<br/>Specyfikacji Techniczno-Użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.<br/>Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią<br/>wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w<br/>SWZ.<br/>Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących<br/>wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca<br/>może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami<br/>technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą<br/>one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W<br/>takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania<br/>dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.<br/>11.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać,<br/>że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W<br/>przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do<br/>oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich<br/>równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej, ze<br/>wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.<br/>11.3.Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne<br/>wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.<br/>Rękojmia i Gwarancja:<br/>10.1.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia<br/>wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Gwarancja jakości<br/>obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy<br/>okresowi gwarancji jakości<br/>10.2. Okres rękojmi i gwarancji jakości jest kryterium oceny ofert. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">16700000-2 - Ciągniki</p> <p class="mb-0">34223300-9 - Przyczepy</p> <p class="mb-0">43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów:<br/>1)Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilość punktów 60;<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji (RG) waga kryterium30% - ilość punktów 30;<br/>30 Termin wykonania dostawy ( TD) waga kryterium10% - ilość punktów 10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa narzędzi pielęgnacyjnych do obsługi PSZOK, która obejmuje następujące urządzenia:<br/>1) kosiarka bijakowa tylnoboczna na pantografie – 1 sztuka;<br/>2) nożyce spalinowe o długości listwy tnącej 60 cm – 1 sztuka;<br/>3) kosa spalinowa o mocy 2,0 kW/2,7 KM z uchwytem oburęcznym i systemem antywibracyjnym<br/>– 3 sztuki;<br/>4) traktor ogrodowy z synchronizowanym zespołem tnącym – 1 sztuka;<br/>5) kosiarko rozdrabniacz – 1 sztuka;<br/>6) zamiatarka o szerokości roboczej 160 cm – 1 sztuka.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczno – Użytkowa<br/>stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.<br/>5. Zakres prac obejmuje ponadto:<br/>1) Dostarczenie dokumentów gwarancyjnych na wszystkie, pojazdy i urządzenia i ich elementy<br/>składowe, objęte przedmiotem zamówienia;<br/>2) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie<br/>obowiązywania gwarancji.<br/>Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszego<br/>zamówienia wyłącznie fabrycznie nowego o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych<br/>do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.<br/>2. Wykonawca przed dostawą zamawianego sprzętu przedstawi Zamawiającemu źródło ich<br/>pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa<br/>badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi<br/>wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego<br/>przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takiego sprzętu i nieuiszczania za<br/>nie wynagrodzenia.<br/>3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję<br/>obsługi i użytkowania w języku polskim.<br/>4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji technicznoużytkowej<br/>należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych<br/>lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń<br/>równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w<br/>Specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości,<br/>funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie<br/>parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od<br/>opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za<br/>skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.<br/>5. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po<br/>uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w<br/>zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu.<br/>6. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem<br/>producenta sprzętu oraz posiadać serwis, zapewniający bezpłatne przeglądy okresowe,<br/>naprawy gwarancyjne oraz oryginalne części zamienne. Bezpłatne przeglądy okresowe,<br/>naprawy gwarancyjne, o których mowa powyżej, obejmują koszty robocizny, części zamiennych<br/>oraz materiałów eksploatacyjnych (filtrów, olejów itp.).<br/>7. Serwis pogwarancyjny świadczony przez okres minimum 12 miesięcy od upływu gwarancji.<br/>Serwis pogwarancyjny musi być realizowany na terenie województwa kujawsko- pomorskiego.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszystkich wad fizycznych i usterek przedmiotu<br/>zamówienia, jeśli wady/usterki te ujawnią się w trakcie trwania okresu pogwarancyjnego oraz do<br/>usunięcia wszystkich wad/usterek powstałych w związku z działalnością i wykonaniem<br/>niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. Koszty napraw w czasie trwania okresu<br/>pogwarancyjnego leżą po stronie Zamawiającego.<br/>8. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy w czasie trwania<br/>gwarancji, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu<br/>serwisowego.<br/>9. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia - bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów - wszystkich wad fizycznych i usterek przedmiotu zamówienia, jeśli<br/>wady/usterki te ujawnią się w trakcie trwania udzielonej gwarancji, oraz do usunięcia wszystkich<br/>wad/usterek powstałych w związku z działalnością i wykonaniem niniejszego zamówienia przez<br/>Wykonawcę. Naprawa następuje w siedzibie PSZOK, zlokalizowanego w miejscowości<br/>Poddębice w Gminie Włocławek, a w przypadku konieczności transportu do warsztatu lub<br/>producenta Wykonawca zapewnia transport w obie strony i ponosi jego koszt, zapewniony czas<br/>reakcji musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia – liczone w dni robocze.<br/>10.Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane przez osoby<br/>upoważnione przez Zamawiającego.<br/>11.Termin do usunięcia wad i usterek przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym i<br/>pogwarancyjnym wynosi maksymalnie 10 dni od daty zgłoszenia. W przypadku gdy termin ten<br/>okaże się dłuższy, Wykonawca w trakcie trwania okresu gwarancyjnego jest zobowiązany<br/>dostarczyć zastępczy sprzęt o identycznych parametrach nieodpłatnie na czas usuwania usterki.<br/>12.Dostarczony sprzęt (urządzenia i wyposażenie) nie może posiadać napisów reklamowych czy<br/>też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń jego producenta.<br/>13.Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu<br/>zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz<br/>gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych,<br/>wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja<br/>wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.<br/>6.16. Wymagany stan formalno-prawny i techniczny sprzętu:<br/>1) przedmiot zamówienia nie może być obciążony prawami osób trzecich.<br/>2) w pełni udokumentowane legalne pochodzenie,<br/>3) sprzęt w pełni przygotowany do pracy zgodnie z przeznaczeniem jego użytkowania, tj.<br/>kompletny, sprawny technicznie i w przypadku pojazdów - dopuszczony do ruchu drogowego,<br/>4) sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty (wszystkie dokumenty w języku<br/>polskim): świadectwo homologacji na terenie RP, dokumenty gwarancyjne, książkę serwisową,<br/>instrukcję obsługi, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, w przypadku<br/>pojazdów – odpowiednie dokumenty, zgodne z obowiązującymi przepisami, dopuszczające<br/>pojazd do ruchu drogowego na terenie RP oraz komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez<br/>producenta.<br/>Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują<br/>one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w<br/>Specyfikacji Techniczno-Użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.<br/>Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią<br/>wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w<br/>SWZ.<br/>Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących<br/>wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca<br/>może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami<br/>technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą<br/>one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W<br/>takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania<br/>dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.<br/>11.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać,<br/>że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W<br/>przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do<br/>oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich<br/>równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej, ze<br/>wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.<br/>Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24<br/>miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Gwarancja jakości obejmuje<br/>odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi<br/>gwarancji jakości 10.2. Okres rękojmi i gwarancji jakości jest kryterium oceny ofert.Zamawiający dopuszcza<br/>oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie<br/>parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji<br/>Techniczno-Użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą<br/>posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią<br/>wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w<br/>SWZ.<br/>Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących<br/>wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca<br/>może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami<br/>technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą<br/>one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W<br/>takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania<br/>dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.<br/>11.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać,<br/>że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W<br/>przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do<br/>oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich<br/>równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej, ze<br/>wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>1)Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilość punktów 60;<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji (RG) waga kryterium30% - ilość punktów 30;<br/>30 Termin wykonania dostawy ( TD) waga kryterium10% - ilość punktów 10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.<br/>125 ust 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o<br/>których mowa:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,<br/>b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,<br/>według wzoru z załącznika nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy;<br/>2) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy;<br/>3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia –art. 58-60 Pzp.<br/>W takim przypadku:<br/>1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.<br/>Pełnomocnictwo powinno być do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty;<br/>2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem;<br/>3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>2) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty;<br/>3) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>1.6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>1.6.1.Każdy z wykonawców dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w<br/>zakresie wskazanym w Rozdziale IV. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia i tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,<br/>wskazane w pkt 2.1. niniejszego rozdziału.<br/>Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Pzp, na<br/>podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania<br/>zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania (rodzaj i zakres zmian, warunki ich<br/>wprowadzenia):<br/>1) zmiana zakresu Przedmiotu zamówienia, w przypadku:<br/>a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w opisie Przedmiotu<br/>zamówienia spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub<br/>urządzeń;<br/>b) konieczności wykonania dodatkowych dostaw oraz prac z nimi związanych, lub<br/>wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wykonanie będzie niezbędne do<br/>prawidłowej realizacji zamówienia;<br/>2) zmiana Wynagrodzenia w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT, jeżeli<br/>zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę koszów wykonania umowy po stronie<br/>Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Wynagrodzenia, o którym mowa w § 7<br/>umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;<br/>3) zmiana terminu realizacji Przedmiotu zamówienia, w przypadku:<br/>a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie<br/>Zamawiającego;<br/>b) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i<br/>Wykonawcy;<br/>c) wydłużenia terminu wykonania Umowy z powodu okoliczności zależnych od Zamawiającego,<br/>d) wydłużenia terminu wykonania Umowy w przypadku uzyskania zgody Instytucji finansującej<br/>zakup na jego wydłużenie,<br/>e) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, uniemożliwiającej<br/>wykonanie któregoś z postanowień Umowy w wyznaczonym terminie,<br/>f) w uzasadnionych przypadkach, ze względu na opóźnienia w produkcji danego towaru,<br/>nadzwyczajne trudności transportowe i magazynowe, problemy celne, możliwa jest realizacja<br/>dostawy w terminie późniejszym, na umotywowany, pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą<br/>Zamawiającego.<br/>4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację Przedmiotu zamówienia;<br/>5) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia;<br/>6) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na<br/>zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca wykażę Zamawiającemu, że proponowany inny<br/>podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż<br/>podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.<br/>4. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności z Umowy na osobę trzecią, bez<br/>wcześniejszego uzyskania zgody Zamawiającego.Zamawiającemu przysługuje prawo<br/>odstąpienia od umowy bez jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w razie wystąpienia istotnej<br/>zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego<br/>nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku odstąpienie może<br/>nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.<br/>Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części<br/>umowy.<br/>2. Zamawiającemu przysługuje ponadto prawo odstąpienia od umowy, według jego wyboru, w<br/>całości lub w części, ze skutkiem natychmiastowym bez wyznaczania terminu dodatkowego w<br/>przypadkach określonych w paragrafie 11 projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od Wykonawcy wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4.6.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako<br/>najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą. Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji i dokona wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com