JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030406601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury turystycznej Gminy Biała poprzez remont i udostępnienie miejskich obiektów zabytkowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413343</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77 438 85 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">77 438 76 79</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@biala.gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.biala.gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury turystycznej Gminy Biała poprzez remont i udostępnienie miejskich obiektów zabytkowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1765d0b1-567a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00304066</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000401/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Modernizacja infrastruktury turystycznej Gminy Biała poprzez remont i udostępnienie miejskich obiektów zabytkowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, przetargi@biala.gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski , zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy miniPortal, za pośrednictwem dedykowanego formularza :&#34;formularz do komunikacji&#34; dostępnego na ePuap oraz udostępnionego przez miniPortal. Pliki należy opatrzyć : kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, dopuszczalną forma komunikacji ( oprócz złożenia oferty) jest również email :przetargi@biala.gmina.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest GMINA BIAŁA, ul. Rynek 10, 48 – 210 Biała, tel. 774388531, fax: 774387679, e-mail: sekretariat@biala.gmina.pl. <br/>Inspektorem ochrony danych osobowych w GMINIE BIAŁA jest Pan Krzysztof Kranc, tel. 509 947 925, e – mail: poczta@krzysztofkranc.com.<br/>Dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego. <br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty zainteresowane i UZP. <br/>Dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego zadania oraz w okresie późniejszym, jeśli wymagają tego odrębne przepisy prawa. <br/>Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Ofertodawcy jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe możemy przekazywać innym organom publicznym i podmiotom, przy czym dokonujemy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań lub umowa. <br/>Przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. <br/>Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, przysługuje prawo do jej cofnięcia. <br/>Ponadto przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) – RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKZP.271.25.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont i odtworzenie istniejących murów obronnych wzdłuż ul. Wałowej i Kościuszki w Białej wraz z zagospodarowaniem terenu- w szczególności:<br/>- ustabilizowanie konstrukcyjne spękań murów (przemurowania, zszycia konstrukcyjne prętami spiralnymi, odciążenie murów nasypami przylegającymi, wzmocnienie skarp),<br/>− wzmocnienie pękających fundamentów,<br/>− wykonanie niezbędnych zabiegów konserwatorskich przy wątkach ceglanych oraz kamiennych zgodnych z załączonym programem prac konserwatorskich,<br/>− oczyszczenie oraz odsolenie murów,<br/>− uzupełnienie korony murów wraz z wykonaniem zwieńczenia (poszuru) z cegły układanej płasko przy użyciu materiałów analogicznie jak istniejące,<br/>− wykonanie opaski z kamienia polnego oraz przyłącza odwodnienia liniowego wraz z wpustami deszczowymi wzdłuż części murów, remont istniejącej studzienki tzn. wykonanie systemu odprowadzania wody opadowej,<br/>− wykonanie skarpy odciążającej istniejące mury wraz z jej zagospodarowaniem w postaci nasadzeń,<br/>− usunięcie samosiejek krzewów i drzew, które porastają mury jak również oczyszczenie terenu przy murach z samosiejek i krzaków,<br/>− ukształtowanie terenu.<br/><br/>Cześć 1 zamówienia obejmuje obiekt i teren znajdujący się na działkach oznaczonych w rejestrze gruntów numerami 1310; 1297/13; 1297/3; 1297/2; 1295; 1294/5; 1294/8; 1293; 1292; 1291; 1290; 1289; 1296, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała -miasto.<br/><br/>Wykonanie Części 1 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:<br/>a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 107 z dnia 26.03.2020r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.14.2020)<br/>b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 34/A/2020 z dnia 11.03.2020r. (sygn. akt: ZA.5161.36.2020.GM) na prowadzenie badań archeologicznych <br/>c) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 217/N/2020 z dnia 17.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5172.4.2020.JH) na prowadzenie prac konserwatorskich, prac restauratorskich oraz robót budowlanych <br/><br/>Ponadto, Wykonawca powinien pokryć koszty usług architektoniczno-badawczych, jeżeli w trakcie realizacji Części 1 Zamówienia takie usługi będą konieczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453100-8 - Roboty renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</p> <p class="mb-0">45454100-5 - Odnawianie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe usługi, do wysokości 10 % wartości zamówienia.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont i zmiana sposobu użytkowania wieży ciśnień przy ul. Wodociągowej w Białej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 1584/3, w szczególności:<br/> - wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, wzmocnienie więźby dachowej,<br/>- wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych (instalacja deszczowa),<br/>- remont elewacji wieży,<br/>- wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w ramach istniejących otworów,<br/>- wzmocnienie stropów i podciągów wieży,<br/>- wymiana tynków zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>- wykonanie robót ziemnych i izolacji fundamentów,<br/>- wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej,<br/>- wykonanie niezbędnej instalacji przeciwpożarowej w budynku wieży w tym m.in. wykonanie instalacji do transportu pionowego z wykorzystaniem noszy transportowych wraz z niezbędnymi uchwytami zewnętrznymi i liniami,<br/>- wykonanie instalacji odgromowej budynku wieży,<br/>- wykonanie wykończenia budynku wieży, <br/>- wykonanie remontu i nadbudowy istniejących schodów stalowych wewnętrznych,<br/>- dostosowanie istniejącego zbiornika wieży na cele edukacyjno-kulturalne poprzez wykonanie platformy o konstrukcji stalowej,<br/>- odtworzenie i konserwacja zegarów wskazujących poziom wody w wieży wraz z naprawą ich mechanizmów/automatyki.<br/>- wykonanie ogrodzenia części działki nr 1584/3,<br/> - wykonanie iluminacji zewnętrznej wieży, <br/>- montaż lamp solarnych z oprawami LED,<br/>- wykonanie utwardzenia terenu - ścieżka z kostki wokół wieży;<br/>- budowa obiektów małej architektury - ławki, stoliki, kosze na śmieci, tablice informacyjne,<br/>- wykonanie zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej (wyłącznie w granicach działki objętej wnioskiem).<br/><br/>Część 2 zamówienia obejmuje obiekt i teren położony na działce nr 1584/3, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.<br/><br/>Wykonanie części 2 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:<br/>a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 99 z dnia 18.03.2020r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.13.2020)<br/>b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 211/N/2020 z dnia 13.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5142.89.2020.JH) na prowadzenie robót budowlanych, prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe usługi, do wysokości 10 % wartości zamówienia.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Remont i zmiana sposobu użytkowania wieży wodnej przy ul. Wodnej w Białej, w szczególności:<br/>- częściowa wymiana i wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej oraz pokrycia dachu, bez zmiany wymiarów i kształtu dachu,<br/>− wykonanie obróbek blacharskich dachowych, wieńca i rzygaczy dachowych (instalacja deszczowa),<br/>− wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w ramach istniejących otworów, z zachowaniem dotychczasowych parametrów, bez zmiany wymiarów,<br/>− odeskowanie istniejących stropów wieży,<br/>− renowacja i rekonstrukcja powierzchni ściennych ceglanych i kamiennych,<br/>− wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej <br/>− wykonanie niezbędnej instalacji przeciwpożarowej w budynku wieży,<br/>− remont instalacji odgromowej budynku wieży,<br/>− bieżące naprawy przy elewacji budynku wieży (malowanie, tynkowanie),<br/>− remont istniejących schodów i balustrad drewnianych oraz wykonanie schodów i balustrad drewnianych prowadzących na platformę,<br/>− dostosowanie dachu wieży na platformę edukacyjno – kulturalną i widokową (montaż barierek, oświetlenia w technologii LED),<br/>− wykonanie w dachu wieży klapy oddymiającej,<br/>− wykonanie na parterze wieży pochylni umożliwiającej wejście do obiektu osobom niepełnosprawnym ruchowo.<br/><br/>Część 3 obejmuje obiekt położony na działce nr 922, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.<br/><br/>Wykonanie części 3 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:<br/>a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 118 z dnia 02.04.2020r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.15.2020)<br/>b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 218/N/2020 z dnia 23.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5142.93.2020.JH) na prowadzenie robót budowlanych, prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich <br/>c) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 256/N/2020 z dnia 23.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5172.4.2020.JH) na zmianę przeznaczenia oraz zmianę sposobu korzystania z zabytku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe usługi, do wysokości 10 % wartości zamówienia.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ścieżka dla pieszych do wieży ciśnień wraz z wykonaniem niezbędnych prac zabezpieczających, w szczególności:<br/>- wykonanie ścieżki pieszej od łącznej długości 350m prowadzącej do wieży ciśnień od Gminnego Centrum Kultury oraz od strony ul. Wodociągowej;<br/>- wymiana bram;<br/>- wykonanie ogrodzenia wzdłuż ścieżki <br/>- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z podkładem i krawężnikami;<br/>- wykonanie oświetlenia ścieżki,<br/>- roboty ziemne;<br/>- roboty rozbiórkowe.<br/>Zamówienie nie obejmuje wykonania stacji ładowania rowerów elektrycznych ani wiaty, pod którą projektowano stację. Ponadto, zamówienie obejmuje zmiany nieistotne do projektu – wskazane na rysunku zamiennym do PZT i przedmiarze robót (m.in. wykonanie ogrodzenia wzdłuż ścieżki). <br/><br/>Część 4 obejmuje teren położony na działkach nr 1581, 1578, 1556, 1584/1, 1584/2 1584/3 obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.<br/><br/>Wykonanie części 4 zamówienia powinno być zgodne z pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 63 z dnia 07.03.2019r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.7.2018), przy czym zamówienie nie obejmuje stanowiska ładowania rowerów elektrycznych przy budynku Gminnego Centrum Kultury w Białej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe usługi, do wysokości 10 % wartości zamówienia.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa ścieżki pieszej przy wschodnim odcinku murów obronnych w Białej wraz z utworzeniem i zagospodarowaniem obszarów zieleni miejskiej, w szczególności:<br/>A. utworzenie parku kieszonkowego przy ul. Wałowej 3-8 w Białej:<br/>- wykonanie ścieżki pieszej o nawierzchni hanse grand;<br/>- wykonanie pergoli drewnianej;<br/>- wykonanie parku kieszonkowego;<br/>- montaż elementów małej architektury w miejscu publicznym: ławki, kosze na śmieci, drewniane donice będące ogrodami deszczowymi, montaż tablicy informacyjnej;<br/>- wykonanie schodów terenowych oraz pochylni wraz z balustradą;<br/>- montaż lamp zasilanych z odnawialnych źródeł energii;<br/>- wykonanie nawierzchni z geokraty;<br/>- nasadzenia;<br/>B. utworzenie zielonego podwórka na skrzyżowaniu ul. Wałowej i ul. Piotra Skargi: <br/>- wykonanie ścieżki pieszej wokół projektowanej szczelnej niecki filtracyjnej;<br/>- nasadzenia;<br/>- montażu elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, donice betonowe <br/>- montażu lamp zasilanych z odnawialnych źródeł energii.<br/>C. budowa chodnika na odcinku 39,60m; <br/>D. przebudowa istniejącego chodnika przy ul. Wałowej 1-3 (obustronnie) o łącznej długości 81m. <br/>Część 5 zamówienia obejmuje teren położony na działkach nr 1297/13, 1298, 1303, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.<br/>Zamówienie nie obejmuje instalacji paneli fotowoltaicznych na dachu drewnianej pergoli – zmiany wg rysunków zamiennych do projektu. <br/><br/>Wykonanie części 5 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:<br/>a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 350 z dnia 17.09.2020r. (sygn.. akt.: AB-IV.6740.1.54.2020)<br/>b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 122/A/2020 z dnia 03.08.2020 (sygn. akt: ZN.5161.126.2020.MT) na prowadzenie badań archeologicznych w związku z robotami ziemnymi<br/>c) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 710/N/2020 z dnia 12.08.2020r. (sygn. akt: ZN.5146.48.2020.MP) na prowadzenie prac związanych z zagospodarowaniem terenu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe usługi, do wysokości 10 % wartości zamówienia.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli:<br/>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż: <br/>Część 1: 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion PLN)<br/>Część 2: 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion PLN)<br/>Część 3: 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion PLN)<br/>Część 4: 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy PLN)<br/>Część 5: 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy PLN)<br/> <br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: <br/>2.1 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca więcej niż jednej części zamówienia musi mieć zapewnione zaplecze kadrowe do równoczesnego wykonywania robót wynikających z części, na które składa ofertę<br/> osobami posiadającymi wymagane uprawnienia:<br/>Dla Części 1:<br/>Wykonawca zobligowany jest do:<br/>a) dysponowania osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Ponadto, kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania pracami przy zabytku, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa<br/>b) osoba przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika prac restauratorskich i konserwatorskich – posiadającego uprawnienia do kierowania pracami przy zabytku zgodnie art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa<br/>c) dysponowania osobą kierująca badaniami archeologicznymi lub samodzielnie wykonującą te badania – spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) <br/>d) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub inne umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa<br/><br/>Dla Części 2:<br/>Wykonawca zobligowany jest do:<br/>a) dysponowania osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Ponadto, kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania pracami przy zabytku, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa<br/>b) osoba przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika prac restauratorskich i konserwatorskich – posiadającego uprawnienia do kierowania pracami przy zabytku zgodnie art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa<br/>c) osobą przeznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy branży elektrycznej w zakresie niniejszej części zamówienia oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. <br/><br/>Dla Części 3:<br/>Wykonawca zobligowany jest do:<br/>a) dysponowania osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Ponadto, kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania pracami przy zabytku, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) <br/>b) osoba przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika prac restauratorskich i konserwatorskich – posiadającego uprawnienia do kierowania pracamia przy zabytku zgodnie art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) <br/>c) osobą przeznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy branży elektrycznej w zakresie niniejszej części zamówienia. <br/><br/>Dla Części 4:<br/>Wykonawca zobligowany jest do dysponowania osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa .<br/><br/>Dla Części 5:<br/>Wykonawca zobligowany jest do:<br/>a) dysponowania osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy – posiadającą uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane Ponadto, kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania pracami przy zabytku, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>b) dysponowania osobą kierująca badaniami archeologicznymi lub samodzielnie wykonującą te badania – spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 z późn. zm.) oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa<br/><br/>4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: <br/>wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej jedną robotę, której przedmiotem było zrealizowanie:<br/>2.2.1 w przypadku złożenia oferty na Część 1, 2 lub 3: przebudowy, konserwacji bądź prac restauratorskich obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub posiadającego cechy obiektu zabytkowego o wartości wykazanych robót dla każdego zadania wynoszącej nie mniej niż 1.000.000,00PLN <br/>2.2.2 w przypadku złożenia oferty na Część 4 lub 5: budowy lub przebudowy placów, ścieżek pieszych, chodników w technologii kostki brukowej, powierzchni utwardzonych geokratą, schodów terenowych o wartości wykazanych robót dla każdego zadania wynoszącej nie mniej niż 200.000,00PLN brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">•	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>•	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>•	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">•	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,<br/>•	wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.<br/>•	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z SWZ wykonawca wraz z ofertą składa:<br/>- formularz cenowy+ kosztorys ofertowy<br/>- oryginał wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń<br/>- oświadczenie z art. 125 ust. 1<br/>jeżeli dotyczy:<br/>- zobowiązanie podmiotu trzeciego,<br/>w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- pełnomocnictwo ,<br/>- oświadczenie z art. 117 ust. 4 . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Część1 Remont i odtworzenie istniejących murów obronnych wzdłuż ul. Wałowej i Kościuszki w Białej wraz z zagospodarowaniem terenu w kwocie: <br/>45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). <br/>Część 2 Remont i zmiana sposobu użytkowania wieży ciśnień przy ul. Wodociągowej w Białej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 1584/3 w kwocie: 37 000,00zł<br/>(słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych).<br/><br/>Część 3 Remont i zmiana sposobu użytkowania wieży wodnej przy ul. Wodnej w Białej w kwocie: 25 000,00zł<br/>(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).<br/><br/>Część 4 Ścieżka dla pieszych do wieży ciśnień wraz z wykonaniem niezbędnych prac zabezpieczających w kwocie: 9 000,00zł<br/>(słownie: dziewięć tysięcy złotych).<br/><br/>Część 5 Budowa ścieżki pieszej przy istniejących murach obronnych wzdłuż ul. Wałowej i Kościuszki wraz z utworzeniem i zagospodarowaniem obszarów zieleni miejskiej w kwocie: 10 000,00zł<br/>(słownie: dziesięć tysięcy złotych).<br/><br/>Łącznie wadium, jeżeli wykonawca składa oferty na wszystkie części zamówienia w kwocie: 126 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia sześć tysięcy złotych).<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. 30 dni od dnia otwarcia ofert. <br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Białej, <br/>numer rachunku 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003 <br/>z dopiskiem: „Wadium - Modernizacja infrastruktury turystycznej Gminy Biała poprzez remont i udostępnienie miejskich obiektów zabytkowych - cześć .... &#34;<br/><br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Biała, ul. Rynek 10, 48-210 Biała,<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> • Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zaliczka na poczet wynagrodzenia będzie przekazana Wykonawcy w kwocie stanowiącej 10% wynagrodzenia na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę nie wcześniej niż 30 dnia od rozpoczęcia robót potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie określonym wprost w niniejszej umowie, jak również w poniżej określonych sytuacjach: <br/>1)	wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; <br/>2)	zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jakie musiał spełniać podwykonawca pierwotny); <br/>3)	uzupełnienia i zmiany załączników do niniejszej umowy; <br/>4)	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, w tym zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w sytuacji zmniejszenia bądź cofnięcia Zamawiającemu przyznanego dofinansowania z umowy o dofinansowanie, na realizację przedmiotowej umowy lub zmiany tejże umowy o dofinansowanie; <br/>5)	wystąpią lub zostaną ujawnione odbiegające w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenu budowy, w szczególności dotyczące zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych; <br/>6)	w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgodą Zamawiającego i projektanta; <br/>7)	obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta, <br/>8)	konieczność zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polegał Wykonawca, celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podwykonawcy lub osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy; <br/>9)	zmiana terminu wykonania umowy z uwagi na min. konieczność wykonanie prac dodatkowych, zamiennych, wystąpienia błędów projektowych, niezinwentaryzowanych sieci,<br/>10)	w sytuacji zaistnienia wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym COVID-19 lub wprowadzenia w Polsce stanu o charakterze nadzwyczajnym, na należyte wykonanie niniejszej umowy, pod warunkiem potwierdzenia wystąpienia tego wpływu przez Wykonawcę stosownymi oświadczeniami lub dokumentami. Zmiana taka może w szczególności dotyczyć: <br/>a)	zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części, <br/>b)	zmiany sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, <br/>c)	zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 3. Sposób złożenia oferty został opisany w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego Programu POLSKI ŁAD

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com