JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030459702-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BUDZYŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przemysłowa 16 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Budzyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2843201; 2843313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 2843 370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42b27136-57f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00304597</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002788/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.budzyn.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Budzyń (Platformie ZETO PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z Platformy ZETO PZP” oraz „Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla Wykonawcy”.<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6.	Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZETO PZP tj.:<br/>	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>	włączona obsługa JavaScript;<br/>	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>	podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).<br/>7.	Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP.<br/>8.	Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKM.272.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową na terenie miasta Budzyń dróg publicznych ulic: Sportowej, Przylesie i Świerkowej wraz infrastrukturą towarzysząca – oznakowaniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym oraz oświetleniem i wykonaniem terenów zielonych.<br/>Lokalizacja planowanych prac:<br/>Ulica Sportowa<br/>Początek – skrzyżowanie z drogą powiatową 1488P ulica Margonińska w punkcie<br/>referencyjnym 0+000, koniec w km 0+378.<br/>Ulica Przylesie<br/>Początek – skrzyżowanie z drogą powiatową 1488P ulica Margonińska w punkcie<br/>referencyjnym 0+000, koniec w km 0+340.<br/>Ulica Świerkowa<br/>Zakres prac – pomiędzy skrzyżowaniami z ulicą Sportową i ulicą Przylesie.<br/><br/>Ogólny zakres prac do wykonania obejmuje:<br/>1. Budowę dróg wraz ciągami pieszymi, ciągami pieszo – rowerowymi, zjazdami oraz wprowadzeniem stałej organizacji ruchu,<br/>2. Budowę sieci oświetlenia ulicznego wraz z układem zasilania i opomiarowania, doświetlenie<br/> przejść dla Pieszych<br/>3. Budowę kanału technologicznego dla potrzeb infrastruktury teletechnicznej,<br/>4. Budowę kanalizacji deszczowej, <br/>5. Wykonanie niezbędnej zieleni.<br/>Opis zakresu prac branży drogowej:<br/>Założenia wyjściowe dla drogi nr 201582P – ulica Sportowa<br/>- klasa drogi (ulicy) - L<br/>- teren płaski<br/>- droga jednojezdniowa, dwupasowa<br/>- Kategoria obciążenia ruchem KR1<br/>- prędkość projektowa: 30 km/h<br/> - szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6 m<br/> - przebieg drogi – terenem zabudowy<br/>- spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%,<br/>- ciąg pieszo-rowerowy strona prawa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku <br/> jezdni<br/>- chodniki strona lewa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku jezdni<br/>- zjazdy indywidualne do posesji – przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem<br/>Założenia wyjściowe dla drogi nr 201580P -ulica Świerkowa, oraz drogi nr201586P – <br/>ulica Przylesie: <br/>- klasa drogi (ulicy) - D<br/>- teren płaski<br/>- droga jednojezdniowa, dwupasowa<br/>- kategoria obciążenia ruchem KR1<br/>- prędkość projektowa: 30 km/h<br/>- szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6 m ulica Przylesie, 5 m ulica Świerkowa<br/>- przebieg drogi – terenem zabudowy<br/>- spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%,<br/>- chodniki strona lewa i prawa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku jezdni<br/>- zjazdy indywidualne do posesji – przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem<br/> o proporcji n : m, gdzie n = m ≥ 1,50 m, wyłącznie dla projektowanych relacji skrętnych<br/>Dla powyższych założeń należy wykonać budowę dróg wraz z ciągami pieszo – rowerowymi, chodnikami, zjazdami ,zielenią oraz niezbędną infrastrukturą techniczną zgodnie z projektem budowlanym. Ze względu na możliwość korzystania z obiektu przez osoby o szczególnych potrzebach należy wykonać:<br/>- w miejscach przejść dla pieszych płytki akustyczne wraz z płytkami naprowadzającymi dla osób<br/> niewidomych lub niedowidzących<br/>- wyniesione skrzyżowanie wraz przejściami dla pieszych na ulicy Sportowej w km 0+185.62 <br/> (skrzyżowanie Sportowa – Świerkowa)<br/>- wyniesione skrzyżowanie wraz przejściami dla pieszych na ulicy Przylesie w km 0+185.62 <br/> (skrzyżowanie Przylesie – Świerkowa)<br/>- krawężniki na przejściach wyniesione na wysokość od 0 do 1 cm – ułatwienie przekraczania <br/> przejścia przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich<br/>Zestawienie powierzchni przwidzianych do wykonania w ramach zadania:<br/>- Nawierzchnia jezdni – nawierzchnia kostka brukowa betonowa szara gr. 8 cm - 4745.73 m2;<br/>- Nawierzchnia jezdni – nawierzchnia bitumiczna AC11S gr. 4 cm- 550 m2;<br/>- Opaski z kostki granitowej 8/11 cm - 525.01 m2;<br/>- Nawierzchnia chodników z kostki bruk. szarej gr. 8 cm- 2695.76 m2;<br/>- Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej grafitowej gr. 8 cm - 883.50 m2;<br/>- Nawierzchnia ciągu rowerowego z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 655.21 m2;<br/>- Nawierzchnia przejść dla pieszych w ciągu jezdni z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 307.88 m2;<br/>- Zieleń - 1478.38 m2;<br/>- Nawierzchnia wyniesionego skrzyżowania z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 534.31 m2;<br/>Opis zakresu prac branży elektrycznej:<br/>Oświetlenie drogowe -przyjęto następujące wymagania oświetleniowe: <br/>- Drogi - klasa oświetleniowa M5 <br/>- Strefy konfliktowe – klasa oświetleniowa C4 <br/>- Przejścia dla pieszych – klasa PC4 <br/>- Oprawy drogowe montowane bezpośrednio na słupie (48-60 mm średnicy) na wysokości 7 m <br/>- Oprawy drogowe o temperaturze barwowej 4000 K Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych<br/> montowane bezpośrednio na słupie (48-60 mm średnicy) na wysokości 6 m <br/>- Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych o temperaturze barwowej 5700 K <br/>- Oprawy odchylone 5 stopni względem poziomu podłoża <br/>- Oprawy w wersji z autonomicznym ściemnianiem DDF2 dla opraw drogowych Oprawy w wersji <br/> ON/OFF (bez możliwości ściemnienia) dla opraw doświetlenia przejść dla pieszych <br/>- Zasilanie projektowanych latarni oświetlenia drogowego – obwody nr 1 i 2 wyprowadzone z projektowanej szafy SO.<br/>Oświetlenie uliczne należy wykonać dwoma typami opraw o następujących parametrach : <br/>1) mocy 38W, temperaturze barwowej 4000K, strumieniu świetlnym 5368lm <br/>2) mocy 52W, temperaturze barwowej 4000K, strumieniu świetlnym 6943lm <br/>3)	Oprawa musi być wyposażona w zintegrowany z układem zasilającym układ redukcji strumieni<br/> świetlnego o następujących cechach:<br/>- Układ redukcji ma umożliwiać płynną nastawę do pięciu progów natężenia oświetlenia dla każdej <br/> doby w zakresie poziomu strumienia świetlnego jak i czasu. <br/>- układ redukcji ma umożliwiać regulację strumienia świetlnego w zakresie co najmniej od 100% <br/> do 30 % strumienia nominalnego <br/> - układ regulacji poziomu strumienia umożliwiający redukcję strumienia w następujących <br/> przedziałach czasowych : <br/> a) od godz. 21:00 do 00:00 redukcja do 70% strumienia podstawowego <br/> b) od godz. 00:00 do 04:00 redukcja do 50% strumienia podstawowego <br/> c) od godz. 04:00 do 06:00 redukcja do 70% strumienia podstawowego <br/>- oprawy montować na bezpośrednio słupach stalowych ocynkowanych, stożkowych <br/> CN 7/3/60/F160 o wys. 7m. Kąt nachylenia opraw +5o w stosunku do podłoża.<br/>Oświetlenie przejść dla pieszych należy wykonać oprawami o następujących parametrach: <br/>1)	mocy 31W, temperaturze barwowej 5700K, strumieniu świetlnym 4361lm, z optyką dedykowaną do oświetlania przejść dla pieszych <br/>- Oprawy montować bezpośrednio na słupach stalowych ocynkowanych, stożkowych <br/> CN 6/3/60/F160 o wys. 6m. Kąt nachylenia opraw (rotacje) 0o lub +5o w stosunku do podłoża<br/> zgodnie z obliczeniami dla poszczególnych sytuacji drogowych<br/>Opis zakresu prac branży teletechnicznej:<br/>W ramach budowy teletechnicznego kanału technologicznego dla Gminy Budzyń, na ogólnej długości trasowej równej 776,0m, niezbędne jest wykonanie :<br/>1)	We wspólnym wykopie o łącznej długości trasowej: 836,0m :<br/>- Ułożenie rury DVR Ø 110 (koloru niebieskiego)<br/>-Ułożenie rury HDPE Ø 40 (koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)<br/>- Ułożenie pakietu mikrorur 3x HDPE Ø 12/8 (koloru czerwonego, niebieskiego i białego)<br/>2) Pod drogami i w skrzyżowaniu z uzbrojeniem podziemnym o łącznej długości: 208,0m :<br/>- Ułożenie 2 rur HDPEp Ø 110 metodą przekopu (koloru czarnego) o łącznej długości: 208,0m<br/>- Wciągnięciu do ułożonej rury HDPEp Ø 110 o łącznej długości: 208,0m:<br/> a) rury HDPE Ø 40 (koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)<br/> b) pakietu mikrorur 3x HDPE Ø 12/8 (koloru czerwonego, niebieskiego i białego).<br/>3) Budowa studni kablowych typu SKR-1 – 15 szt,<br/>4) Budowa studni kablowych typu SK-2 – 12 szt.<br/>5) Budowa studni kablowych typu SKR-2 – 2 szt.<br/>Opis zakresu prac branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej) :<br/>Z uwagi na brak odbiornika oraz kanalizacji deszczowej zdecydowano się na odprowadzenie<br/>wód deszczowych za pomocą wpustów Ø 600mm oraz rurociągów drenarskich co powodować<br/>będzie infiltracje wód deszczowych do gruntu. Planuje się wykonać ułożenie rur drenarskich sączących na 2/3 obwodu w filtrze z geowłókniny oraz wykonanie następującej infrastruktury podziemnej:<br/>-KD - 1 ODC. D14-D28, D8-D11-D11/D12 (12m w kierunku D12)<br/>-KD - 2 ODC. D11-D15<br/>-KD - 3 ODC. D20-D1<br/>-KD - 4 ODC. D8-D1-D2<br/>-KD - 5 ODC. D11-D1 KD - 6 ODC. D24-D1<br/>-KD - 7 ODC. OD TRÓJNIKA 315/315mm - D1<br/>-KD - 8 ODC. D17-D1<br/>-KD - 9 ODC. D11-D1<br/>-KD - 10 ODC. D7-D1<br/>Odwodnienie dróg gminnych poprzez:<br/>- rury drenarskie PP Ø315/276mm, PP-B LP SN8 w filtrze z geowłókniny - 1015,5m<br/>- rury drenarskie PP Ø200/174mm, PP-B LP SN8 w filtrze z geowłókniny - 284,0 m<br/>- wpusty PP/PCV 600mm z osadnikiem 1,0m , krata z żel. sfero 40t - 61 szt.<br/>- studnie rewizyjne PP/PCV 600mm , właz Ø600/40t pełny - 44 szt.<br/>- kolano PP Ø315mm - 2 szt<br/>- trójnik Ø315/315 mm- 1 szt<br/>- odwodnienie liniowe z polimerobetonu z rusztem z żeliwa sferoidalnego B=200mm L=5,5m klasa F 2 kpl.<br/><br/>Uwaga:<br/>Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacje techniczne (projekty budowlane), <br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), <br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl; <br/> Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych <br/>z przebudową drogi gminnej nr 201545P, w miejscowości Podstolice składającą się z dwóch odcinków: pierwszy od km. 0+000,0 do km. 0+880,0 oraz drugi od km 0+880,0 do km. 1+471,5 <br/>o łącznej długości przebudowy odcinka wynoszący 1 471,5m., na części działki nr 46, zlokalizowanej w obrębie ewidencyjnym Podstolice, gmina Budzyń. Dla każdego z powyższych odcinków została opracowana odrębna dokumentacja techniczna. <br/>Stan istniejący: Obecnie na przebudowywanych odcinkach jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki<br/>Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje :<br/>- wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,<br/>- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej o łącznej grubości 9 cm,<br/>- wykonanie umocnienia zjazdów o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej,<br/>- odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 <br/> (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.<br/>- Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległego rowu.<br/>Dane wyjściowe przebudowy drogi:<br/>Dane wyjściowe:<br/>- klasa drogi – D, <br/>- prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>- ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu, <br/>- przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,<br/>- przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, <br/>- kategoria ruchu – KR-1, <br/>- głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, <br/>- grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2. <br/>Parametry techniczne planowanej przebudowy drogi: <br/>- długość drogi – łącznie 1 471,5m ( odcinek pierwszy o długości 880,0 m, odcinek drugi <br/> o długości 591,5 m)<br/>- szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m, <br/>- spadki poprzeczny jezdni – 2 %,<br/>- szerokość pobocza – 1,0 m. <br/>Konstrukcje nawierzchni wybrano na podstawie „Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni półsztywnych i podatnych załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z 2014 r.”<br/><br/>Nawierzchnia jezdni , zjazdów oraz odwodnienie terenu na odcinku <br/>od km. 0+000,0 do km. 0+880,0 : <br/>Jezdnia:<br/>-	wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42 m,<br/>-	wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem<br/> C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,<br/>-	warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,<br/>-	warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0m.<br/> Zjazdy:<br/>- długość po osi – 3,0 m,<br/>- szerokość – od 4,0 m do 4,7 m, <br/>- połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m, <br/>- spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,<br/>- spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm, <br/>- warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,<br/>- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.<br/>Roboty ziemne - Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:<br/>-	koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdów o objętości 15,0 m3, <br/>-	uzupełnieniu poboczy gruntem z dokopu o grub. do 14 cm i na szerok. 1,1 m pod ich umocnienie<br/>- mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm) o objętości 246,4 m3.<br/>Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00. <br/> Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp. <br/>Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Po wykonaniu konserwacji rowu jego skarpy i dno należy obsiać trawą.<br/><br/>Nawierzchnia jezdni , zjazdów oraz odwodnienie terenu, oznakowanie na odcinku <br/>od km. 0+880,0 do km. 1+880,0 <br/>Jezdnia:<br/>Na odcinku od km. 1+320,2 do km. 1+344,7 strona prawa umieszczony jest parking oddzielony od krawędzi jezdni krawężnikiem najazdowym. Niweletę parkingu należy pozostawić bez zmian, przez co na odcinku od km. 1+290,0 do km. 1+355,0 musi być wykonana pełna konstrukcja nawierzchni jezdni, która przedstawia się następująco:<br/>-	wykonanie koryta na o głębokości 32 cm, na dług. 65,0 m, o szer. 4,42 m,<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,<br/>- warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,<br/>- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0m .<br/>Na pozostałych dwóch odcinkach tj. od km. 0+880,0 do km. 1+290,0 i od km. 1+355,0 do km. 1+471,5 należy pozostawić istniejące umocnienie jezdni, gdzie należy wykonać jego wzmocnienie:<br/> - wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42 m,<br/> - wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem<br/> C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,<br/> - warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,<br/> - warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0 m.<br/>Zjazdy:<br/>- długość po osi – 3,0 m,<br/>- szerokość – 4,0 m, <br/>- połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m, <br/> - spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,<br/> - spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.<br/> Wykonanie przebudowy zjazdu w km. 1+109,5 strona lewa, o n/w konstrukcji: <br/> - wykonanie koryta na o średniej głębokości 10 cm, na dług. po osi 3,21 m, o szer. 4,42 m,<br/> - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm, <br/> - warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,<br/> - warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.<br/>Roboty ziemne Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:<br/>- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni o objętości 91,9 m3, <br/>- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdu o objętości 1,7 m3, <br/>- uzupełnieniu poboczy materiałem z wykonania koryta o grub. do 14 cm i na szerok. 0,8 m pod ich <br/> umocnienie mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 o objętości 91,9 m3.<br/>- uzupełnieniu poboczy gruntem z dokopu o grub. do 14 cm i na szerok. 0,8 m pod ich umocnienie <br/> mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 o objętości 37,0 m3.<br/>Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00<br/>Odwodnienie jezdni i przyległego terenu: Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp. <br/>Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Po wykonaniu konserwacji rowu jego skarpy i dno należy obsiać trawą. <br/>Oznakowanie pionowe.<br/>Ilość znaków pionowych do ustawienia:<br/> - D-18 – 2 szt. (oznakowanie istniejącego parkingu przy cmentarzu),<br/> - D-42 – 1 szt. (oznakowanie początku terenu zabudowanego w km. 1+260, strona prawa),<br/> - D-43 – 1 szt. (oznakowanie zakończenia terenu zabudowanego w km. 1+260, strona lewa).<br/>Zastosowane znaki pionowe muszą mieć lico wykonane z folii odblaskowej min. I generacji lub wyższej. Znaki D-18 umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni, na wysokości 2,2 m licząc do dolnej krawędzi znaku. Znaki D-42/D-43 umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni, na wysokości 2,0 m licząc do dolnej krawędzi znaku. <br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacje techniczne (projekty budowlane), <br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), <br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl; <br/> Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>a.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/> Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>b.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/> Zamawiający nie określa	warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>c.	sytuacji ekonomicznej i finansowej: <br/>a) dla części nr 1 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/> b) dla części nr 2 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>Wykonawca składający ofertę na wszystkie części będzie zobowiązany do wykazania, że posiada środki finansowe w wysokości łącznej dla obu części .<br/>d. zdolności technicznej lub zawodowej: tj. <br/>a) dla części nr 1 -posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 2500 m² wraz z oświetleniem drogowym, elementami odwodnienia terenu o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/>b)	dla części nr 2 - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi na nawierzchnię bitumicznej o wartości co najmniej <br/>500 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/><br/>Wykonawca składający ofertę na wszystkie części będzie zobowiązany do wykazania<br/> doświadczenia dla każdej z części odrębnie.<br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), będzie zobowiązany wykazać, że roboty zostały wykonane osobiście w zakresie, jaki został wymieniony w wykazie wykonanych robót. Zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. <br/>c)	dysponują lub będą dysponować:<br/>•	dla części nr 1 i/lub części nr 2:<br/>- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.<br/>•	dodatkowo dla części nr 1 :<br/>- kierownikiem robót sanitarnych (1 osoba ) posiadającym uprawnienia budowlane <br/> do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych;<br/>- kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót elektrycznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 - 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),<br/>3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3)	Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,<br/>Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 7.<br/>Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lpodpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>a)	Dla Części Nr 1 - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł). <br/>b)	Dala Części Nr 2 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). <br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :<br/>Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń <br/>Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń,<br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia <br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>6)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>7)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający udzieli zaliczki w zakresie realizacji części nr 1 i części nr 2 przedmiotu zamówienia, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. <br/>3)	Zaliczka zostanie udzielona w wysokości 5% całkowitej ceny ofertowej w terminie do 30 dniod dnia podpisania umowy na podstawie faktury zaliczkowej. <br/>4)	Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w rozdziale XVIII SWZ i § 19 i 20 wzoru umowy - załącznik Nr 6.1 i 6.2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w za pośrednictwem Platformy ZETO PZP na adres : https://przetargi.budzyn.pl wg zasad określonych w rozdziale II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-29 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com