JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030598201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> &#34;Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GROMNIK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660950</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Witosa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gromnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">14 65 14 202, 14 65 14 238</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">14 65 14 095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@gromnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gromnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Gromnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">851660950</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Witosa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Gromnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">14 65 14 202, 14 65 14 238</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">14 65 14 095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@gromnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.gromnik.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-080da34b-57f8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00305982</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001683/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,342909,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.<br/>4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Dziale X SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. IK.271.22.2021.ZP.<br/>7. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, o której mowa w pkt. 1 może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl lub przetargi@gromnik.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Dział XX, pkt. 15 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dział XX, pkt. 15 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IK.271.22.2021.ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a)	dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>b)	szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,<br/>c)	dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,<br/>d)	dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12. <br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy. <br/>4.	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.<br/>5.	Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.<br/>6.	Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).<br/>7.	Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.<br/>8.	Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.<br/>9.	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>10.	Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/><br/>•	Część I zamówienia obejmuje następujące dostawy:<br/><br/>Lp.	Nazwa towaru	Ilość sztuk	Minimalne wymagania Zamawiającego<br/><br/>1<br/>	<br/>Filament	<br/>Ilość sztuk: 90	<br/>Biodegradowalne filamenty muszą być kompatybilne z zaoferowaną drukarką 3D. 1 rolka = 1 kg, 6 różnych kolorów (po 5 sztuk danego koloru).<br/><br/>2	<br/><br/>Drukarka 3D wraz z akcesoriami	<br/><br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Parametry minimalne drukarki 3D:<br/>-	Technologia: FDM<br/>-	Pole robocze: 15cm x 15cm x 15cm, podświetlane<br/>-	Stół roboczy: Wymienny<br/>-	kompatybilny slicer<br/>-	Obudowa drukarki: przezroczysta<br/>-	Podgląd wydruku: zdalny podgląd wydruku<br/>-	Wyświetlacz: z polskim menu, dotykowy, kolorowy, zdalny podgląd wydruku<br/>-	Łączność: WIFI, USB, karta SD<br/>-	Prędkość druku: 120 mm/s<br/>-	Średnica dyszy: 0,4 mm<br/>-	Zabudowane lub wymienne boki drukarki Akcesoria:<br/>Zaoferowana drukarka 3D musi być wyposażona w niezbędne akcesoria do obsługi wydruku, m.in.: cążki, szpachelka, pęseta oraz niezbędne oprogramowanie z licencją zapewniającą prawidłowe działanie zaoferowanej drukarki 3D zgodne z jej przeznaczeniem.<br/>Informacje dodatkowe:<br/>-	Gwarancja: minimum 12 miesięcy.<br/>-	Autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA (Service Level Agreement ) do 3 tygodni.<br/>-	Serwis i wsparcie techniczne, w tym serwis wyłącznie na terenie RP.<br/>-	Wsparcie techniczne w języku polskim.<br/>-	Instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).<br/><br/>3	<br/><br/>Laptop	<br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Parametry minimalne laptopa:<br/>-	Przekątna ekranu: nie większa niż 15,6 cali<br/>-	Procesor: o minimalnej wydajności 10 000 punktów Average cpu Mark wg. cpu benchmark.net<br/>-	Pamięć RAM: minimum 16 GB<br/>-	Dysk: minimum 512 SSD,<br/>-	Złącza: HDMI, USB,<br/>-	Czytnik kart SD,<br/>-	Komunikacja Wi-Fi,<br/>-	Bluetooth 4.0,<br/>-	System operacyjny: Windows 10 Pro lub równoważny<br/>GWARANCJA: laptop minimum 24 miesiące, bateria minimum 12 miesięcy.<br/><br/>4<br/>	<br/>Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami	<br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami w szczególności:<br/>-	płytki stykowe prototypowe<br/>-	zestaw przewodów<br/><br/>5	<br/><br/>Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem	<br/><br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Stacja wyposażona w funkcję płynnej regulacji temperatury i jej stabilizacji. Parametry minimalne:<br/>-	Wyświetlacz: LED z podświetleniem<br/>-	Moc: 75W<br/>-	Napięcie zasilania: 24V<br/>-	Zakres temperatur: 200-480°C<br/>-	Przepływ powietrza 120 l/min<br/><br/>6	<br/><br/>Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami	<br/><br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Parametry minimalne:<br/>-	Jakość zapisu: Full HD<br/>-	Nagrywanie w rozdzielczości 4K Ultra HD (3840 x 2160 pikseli)<br/>-	Stabilizator obrazu: optyczny lub cyfrowy<br/>-	Szerokokątny obiektyw 26,8 mm<br/>-	Zoom optyczny 20×<br/>-	Zoom cyfrowy 250x<br/>-	Ekran: Panoramiczny (16:9) Akcesoria:<br/>-	torba na aparat<br/>-	akumulator - 2 szt.<br/>-	ładowarka do akumulatorów<br/>-	zasilacz<br/>-	przewód przejściowy USB GWARANCJA: minimum 12 miesięcy<br/> <br/><br/>7	<br/><br/>Statyw z akcesoriami	<br/><br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Przeznaczenie: statyw do aparatu i kamery. Parametry minimalne:<br/>-	Mocowanie górne: 1/4″ gwint męski<br/>-	Ilość sekcji: 5<br/>-	Wysokość minimalna: 36 cm,<br/>-	Rodzaj głowicy: Głowica kulowa<br/>-	Blokada kuli: Tak<br/>-	Wysokość maksymalna: 143 cm<br/>-	Przechył przód-tył: +90°/-32°<br/>-	Przechył na bok: +32°/-32°<br/>-	Obrót w panoramie: 360 ° Akcesoria:<br/>-	Torba<br/><br/>8	<br/><br/>Mikroport z akcesoriami	<br/><br/>Ilość sztuk: 6	<br/>Przenośny zestaw mikrofonów bezprzewodowych wykorzystywany do nagrywania dźwięków. Parametry minimalne:<br/>-	transmisja cyfrowa: 2.4 GHz<br/>-	pasmo przenoszenia: 50Hz - 18 KHz<br/>-	zakres pracy: 50 metrów<br/>-	zasilanie: wbudowany akumulator litowo-jonowy lub USB-C DC 5V<br/>-	żywotność baterii: od 6 do 7h<br/>-	nie wymaga podłączenia do kamery: TAK Akcesoria:<br/>-	odbiornik RX<br/>-	nadajnik TX<br/>-	kabel mini Jack 3,5 mm TRS/TRS<br/>-	kabel mini Jack 3,5 mm TRs/TRRS (do smartfonów)<br/>-	2x kabel USB/USB-C Gwarancja: minimum 12 miesięcy<br/><br/><br/>9	<br/><br/>Oświetlenie do realizacji nagrań	<br/><br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Zestaw lamp światła ciągłego. Parametry minimalne:<br/>-	2 świetlówki: 35W<br/>-	temperatura barwy świetlówek: 5500K<br/> <br/>10	<br/><br/>Oświetlenie do realizacji nagrań	<br/><br/>Ilość sztuk: 1	<br/>Lampa ze statywem i mini boomem. Parametry minimalne:<br/>-	Wymiary lampy: 50 x 70 cm<br/>-	Wysokość statywu: 0,8 do 2 m<br/>-	Długość ramienia 53-133 cm,<br/>-	Żarówki E27, Moc żarówki: 85W, wydajność żarówki: 400W<br/><br/><br/>11	<br/><br/>Mikrofon kierunkowy z akcesoriami	<br/><br/>Ilość sztuk: 4	<br/>Kierunkowy mikrofon pojemnościowy, zapewniający wysokiej jakości nagrywanie dźwięku. Parametry minimalne:<br/>-	Kierunkowość: kardioidalna<br/>-	Pasmo przenoszenia: 75 Hz - 18 kHz kHz<br/>-	Impedancja wyjściowa: 600 Ohm<br/>-	Stosunek sygnału do szumu: 76 dB<br/>-	Złącze: mini Jack (3,5 mm) TRS Akcesoria:<br/>-	mikrofon<br/>-	pianka przeciwwietrzna<br/><br/>12	<br/><br/>Gimbal	<br/><br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Przeznaczenie: do smartfona. Parametry minimalne:<br/>-	Wymiary gimbala ze statywem: dł.: 138 mm, śr.: 32 mm<br/>-	Regulacja kątu wysięgnika: 0 do 90°<br/>-	Wymiary (dł. x szer. wys.): rozłożony: 264.5×111.1×92.3 mm<br/>-	Wymiary (dł. x szer. wys.): złożony: 174.7×74.6×37 mm<br/>-	magnetyczny uchwyt na telefon: 34 g<br/>-	Maks. Długość wbudowanego wysięgnika: 215 mm<br/>-	Waga kompatybilnego telefonu: 230 ± 60 g<br/>-	Grubość kompatybilnego telefonu: 6,9–10 mm<br/>-	Szerokość kompatybilnego telefonu: 67–84 mm<br/>-	Kabel zasilający<br/>-	Pokrowiec<br/>GWARANCJA: minimum 12 miesięcy<br/> <br/>13	<br/><br/>Aparat fotograficzny z akcesoriami	<br/><br/><br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Parametry minimalne:<br/>-	Rozdzielczość cyfrowa matrycy [Mpx]: 20<br/>-	Rodzaj matrycy: CMOS<br/>-	Wbudowana lampa błyskowa: TAK<br/>-	Rozmiar matrycy [cal]: 1<br/>-	Wielkość ekranu LCD [cal]: 3<br/>-	Stabilizacja optyczna obiektywu: TAK<br/>-	Zoom optyczny: x2.7<br/>-	Kolor obudowy: Czarny<br/>-	Rodzaj zasilania: Akumulatorowe<br/>-	Wyjście HDMI: microHDMI<br/>-	interfejs: USB, Wi-Fi, Bluetooth<br/>-	Zoom cyfrowy: x11<br/>-	Zoom optyczny: x2.7<br/>-	Rodzaj ekranu: Dotykowy ekran LCD, Ruchomy ekran LCD<br/>-	Łączność bezprzewodowa: Bluetooth, Wi-Fi GWARANCJA: minimum 12 miesięcy Akcesoria:<br/>-	Pokrowiec<br/><br/>UWAGA!<br/>W przypadku gdy łącznie zostaną spełnione wymagania techniczne - aparat fotograficzny oraz kamera cyfrowa mogą być w jednym urządzeniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19435100-5 - Nici do szycia</p> <p class="mb-0">30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <p class="mb-0">39121200-8 - Stoły</p> <p class="mb-0">39141300-5 - Szafy</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo</p> <p class="mb-0">42715000-1 - Maszyny do szycia</p> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):<br/><br/>•	cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt<br/>•	długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt<br/><br/>1)	Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/><br/> CN<br/> KC = ----- x 60 (pkt.)<br/> COB<br/>gdzie:<br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, <br/>COB – cena zaoferowana w ofercie badanej, <br/><br/>2)	Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/>	<br/> KGOB<br/> KG = ----- x 40 (pkt.)<br/> KGM<br/>gdzie:<br/>KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,<br/>KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert, <br/><br/> Uwaga: <br/>•	Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.<br/>•	Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące, <br/>•	W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),<br/>•	W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,<br/>•	Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.<br/><br/>2.	Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:<br/><br/> P = Kc + KG<br/><br/>P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:<br/>KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”<br/><br/>3.	Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a)	dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>b)	szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,<br/>c)	dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,<br/>d)	dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12. <br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy. <br/>4.	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.<br/>5.	Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.<br/>6.	Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).<br/>7.	Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.<br/>8.	Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.<br/>9.	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>10.	Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/><br/>•	Część II zamówienia obejmuje następujące dostawy:<br/><br/>Lp.	Nazwa towaru	Ilość sztuk	Minimalne wymagania Zamawiającego<br/><br/>1.	<br/><br/>Maszyna do szycia z akcesoriami<br/><br/>Ilość sztuk: 1	<br/>Wymagania minimalne:<br/>-	16 zaprogramowanych ściegów 3 wariantów dziurki w jednym kroku<br/>-	pokrętło wyboru ściegu<br/>-	oświetlenie LED<br/>-	automatyczne nawijanie<br/>-	mocowanie stopki<br/>-	regulowane naprężenie górnej nici<br/>-	opuszczany transporter do swobodnego prowadzenia materiału<br/>-	elektroniczna kontrola prędkości<br/>-	prędkość maksymalna do 860 wkłuć na minutę<br/>-	pozycja zatrzymania igły (do wyboru na górze lub na dole)<br/>-	gwarancja min. 12 miesięcy<br/>-	igły do maszyny (zgodnie z modelem)<br/><br/>Akcesoria w zestawie – opcjonalnie:<br/>-	stopka do ściegu zygzakowego<br/>-	stopka owerlokowa<br/>-	stopka do wszywania zamków<br/>-	stopka krawędziowa<br/>-	stopka do przyszywania guzików<br/>-	stopka do obszywania dziurek<br/>-	śrubokręt<br/>dodatkowy trzpień szpulki<br/>-	siatka na szpulkę<br/>-	nasadka szpulki mała, średnia, duża<br/><br/>2.	<br/><br/>Zestaw akcesoriów do robótek ręcznych wraz z regałem.	<br/><br/>Ilość sztuk: 1<br/>	Wymagania minimalne:<br/>-	Regał dwukolumnowy na pojemniki wraz z nadstawką na nici – 1 szt.<br/>-	Pojemnik płytki do regału – 12 szt<br/>-	Pojemnik głęboki do regału – 4 szt.<br/>-	Wkład do pojemnika z 6 przegrodami – 4 szt.<br/>-	Wkład do pojemnika z 8 przegrodami – 1 szt.<br/>-	Nici – 40 kolorów po 5 sztuk<br/>-	Kordonek – 12 kolorów po 10 sztuk<br/>-	Mulina – 12 kolorów po 12 sztuk<br/>-	Igła cerówka – 30 kompletów<br/>-	Nożyczki uniwersalne – 30 szt.<br/>-	Zestaw igieł – 30 kompletów<br/>-	Szpilki główkowe – 60 kompletów<br/>-	Szydełka – 30 sztuk<br/>-	Druty dziewiarskie proste, grubość 3,5 – 30 kpl<br/>-	Druty dziewiarskie proste, grubość 4,5 – 30 kpl<br/>-	Naparstek metalowy – 30 szt.<br/>-	Obcinaczka do nici – 30 szt.<br/>-	Miarka krawiecka – 30 szt.<br/>-	Włóczka 14 kolorów – 2 komplety<br/>-	Igły do haftu – 30 kpl.<br/>-	Kanwy - 100 szt<br/><br/>3.	<br/><br/>Krosna do tkania	<br/><br/>Ilość sztuk: 30	<br/><br/>Wymagania minimalne:<br/>-	Krosno o wymiarach 50x76x3 cm, długość podstawy 30 cm, długość drążków 56 cm – 1 sztuka<br/>-	Krosno o wymiarach 22x17 cm – 29 sztuk </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19435100-5 - Nici do szycia</p> <p class="mb-0">30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <p class="mb-0">39121200-8 - Stoły</p> <p class="mb-0">39141300-5 - Szafy</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo</p> <p class="mb-0">42715000-1 - Maszyny do szycia</p> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):<br/><br/>•	cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt<br/>•	długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt<br/><br/>1)	Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/><br/> CN<br/> KC = ----- x 60 (pkt.)<br/> COB<br/>gdzie:<br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, <br/>COB – cena zaoferowana w ofercie badanej, <br/><br/>2)	Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/>	<br/> KGOB<br/> KG = ----- x 40 (pkt.)<br/> KGM<br/>gdzie:<br/>KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,<br/>KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert, <br/><br/> Uwaga: <br/>•	Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.<br/>•	Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące, <br/>•	W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),<br/>•	W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,<br/>•	Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.<br/><br/>2.	Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:<br/><br/> P = Kc + KG<br/><br/>P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:<br/>KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”<br/><br/>3.	Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a)	dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>b)	szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,<br/>c)	dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,<br/>d)	dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12. <br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy. <br/>4.	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.<br/>5.	Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.<br/>6.	Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).<br/>7.	Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.<br/>8.	Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.<br/>9.	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>10.	Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Lp.	Nazwa towaru	Ilość sztuk	Minimalne wymagania Zamawiającego<br/><br/><br/>1.	<br/>Zestaw – wirtualna rzeczywistość	<br/><br/>Ilość sztuk: 1	<br/>Wymagania minimalne:<br/>-	Możliwość zakładania na okulary korekcyjne<br/>-	Okulary VR wraz z walizką i systemem do ładownia<br/>-	Portal umożliwiający zarządzanie zestawem okularów (min. blokowanie, podgląd poszczególnych okularów, podgląd całej klasy, monitorowaniem stanu naładowania, aktywności)<br/>-	Portal powinien zawierać min. 14 modułów dydaktycznych takich jak: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, matematyka, sztuka, muzyka, religia, wf, technologia. <br/>-	Portal ma zawierać min 1000 gotowych do wykorzystania na lekcji materiałów zawierających wizualizacje miejsc w trybie 360°, trójwymiarowe obiekty i złożone struktury<br/>Minimalne parametry okularów:<br/>-	Ośmiordzeniowy procesor <br/>-	Ładowanie Wejście USB-C dla kontrolera ręcznego <br/>-	Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna 100 stopni FOV<br/>-	Polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh<br/>-	Przedni aparat 13 Mpx z autofokusem <br/>-	Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu <br/>-	Min. 5,5-calowy szybki wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości 2560 x 1440 <br/>-	Min 3 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej <br/>-	Do czterech godzin pracy na jednym ładowaniu. <br/>-	Zintegrowane podwójne głośniki <br/>-	Ręczny kontroler z portem USB C x12 <br/>-	Produkt powinien powiadać autoryzowany punkt serwisowy w Polsce<br/>-	Materiały, instrukcje w języku polskim <br/>-	Gwarancja minimum 12 miesięcy<br/><br/>Zestaw wirtualna rzeczywistość zawiera:<br/>-	Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) – 28 sztuk<br/>-	Walizki na gogle VR z ładowarkami <br/>-	Kostka do manipulacji elementami 3D – 28 sztuk<br/>-	Kontrolery do gogli classVR – 28 sztuk,<br/>-	oprogramowanie wspierające<br/>-	szkolenie - Class VR w nauczaniu wieloprzedmiotowym (online) - czas szkolenia 4 godziny - przedstawienie i konfiguracja systemu - wirtualna i rozszerzona rzeczywistość - tworzenie scenariuszy lekcji - wykorzystanie zasobów portalu<br/>-	ClassVR - Licencja dostępu do portalu wirtualnych lekcji na 5 lat<br/><br/>2.	<br/>Laptop z oprogramowaniem do obsługi okularów VR	<br/><br/>Ilość sztuk: 1	<br/>Wymagania podstawowe:<br/>-	Ekran TFT 15,6” LED HD o rozdzielczości 1980 x 1080<br/>-	Procesor czterordzeniowy uzyskujący wynik co najmniej 4000 punktów w teście Passmark - CPU Mark<br/>-	Pamięć RAM 1x 4GB DDR4 Mhz (pamięć RAM rozszerzalna do min. 12GB)<br/>-	Dysk twardy 256GB PCIe NVMe SSD<br/>-	Karta graficzna zintegrowana z płytą główną lub procesorem. <br/>-	Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowane dwa głośniki stereo oraz cyfrowy mikrofon<br/>-	Połączenia i karty sieciowe - Karta sieciowa LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 (WOL) - WLAN 802.11 AC Porty/złącza (wbudowane) 1 x Złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 2 x USB 3.2, 1 x USB 2.0, 1 x Gniazdo mikrofonowe/Gniazdo słuchawkowe (Combo) 1 x HDMI 1 x zasilanie DC-in Klawiatura pełnowymiarowa, w układzie US-QWERTY<br/>-	Kamera wbudowana, HD o rozdzielczości 640x480 <br/>-	Bateria Litowo-jonowa 2 komorowa 36.7 Wh. <br/>-	Zasilacz zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V 50/60Hz, max 45W. <br/>-	Gwarancja producenta komputera min 24 miesiące <br/>-	1 rok gwarancji producenta na baterie.<br/>-	Oprogramowanie – system Windows 10<br/><br/>3.	<br/>Mikroskop wraz z akcesoriami	<br/><br/>Ilość sztuk: 10	<br/>Parametry minimalne:<br/>-	okular 10x<br/>-	obiektyw 4x, 10x, 40x<br/>-	gotowe preparaty: 5 szt.<br/>-	szkiełka przedmiotowe: 5 szt<br/>-	szkiełka nakrywkowe: 10 szt<br/>-	pudełko na preparaty<br/>-	pęseta, pipeta, probówka, patyczek preparacyjny, igła preparacyjna<br/>-	pokrowiec<br/>-	zasilacz sieciowy Informacje dodatkowe:<br/>-	Gwarancja: minimum 12 miesięcy.<br/>-	Autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA (Service Level Agreement ) do 3 tygodni.<br/>-	Serwis i wsparcie techniczne, w tym serwis wyłącznie na terenie RP.<br/>-	Wsparcie techniczne w języku polskim.<br/>-	Instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).<br/><br/>4.	<br/>Tablice ścieralne	<br/>Ilość sztuk: 3	<br/>Tablica ścieralna magnetyczna, biała, wisząca, umożliwiająca pisanie markerami, z miejscem na pisaki, o wymiarach minimum 170 x 100 cm, nie większa niż 180 x 100 cm. W zestawie z tablicą: komplet markerów, gąbka, magnesy.<br/><br/>5.	<br/>Greenscreen	<br/>Ilość sztuk: 1	<br/>Tło fotograficzne w kolorze zieleni w obudowie. Parametry minimalne: Wymiary (rozwinięty): nie większy niż 148 x 180 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19435100-5 - Nici do szycia</p> <p class="mb-0">30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <p class="mb-0">39121200-8 - Stoły</p> <p class="mb-0">39141300-5 - Szafy</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo</p> <p class="mb-0">42715000-1 - Maszyny do szycia</p> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):<br/><br/>•	cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt<br/>•	długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt<br/><br/>1)	Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/><br/> CN<br/> KC = ----- x 60 (pkt.)<br/> COB<br/>gdzie:<br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, <br/>COB – cena zaoferowana w ofercie badanej, <br/><br/>2)	Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/>	<br/> KGOB<br/> KG = ----- x 40 (pkt.)<br/> KGM<br/>gdzie:<br/>KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,<br/>KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert, <br/><br/> Uwaga: <br/>•	Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.<br/>•	Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące, <br/>•	W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),<br/>•	W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,<br/>•	Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.<br/><br/>2.	Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:<br/><br/> P = Kc + KG<br/><br/>P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:<br/>KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”<br/><br/>3.	Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a)	dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>b)	szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,<br/>c)	dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,<br/>d)	dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12. <br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy. <br/>4.	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.<br/>5.	Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.<br/>6.	Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).<br/>7.	Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.<br/>8.	Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.<br/>9.	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>10.	Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/><br/>•	Część IV zamówienia obejmuje następujące dostawy:<br/><br/>Lp.	Nazwa towaru	Ilość sztuk	Minimalne wymagania Zamawiającego<br/><br/>1.	<br/>Stolik meblowy<br/><br/>Ilość sztuk: 15	<br/>Wymagania minimalne:<br/>-	Wykonany z plyty meblowej o grubości min. 18mm<br/>-	Jeden stolik dla 2 osób<br/><br/>2.	<br/>Krzesło obrotowe	<br/><br/>Ilość sztuk: 30	<br/>Wymagania minimalne:<br/>-	Wysokość minimalna (przed regulacją) 450 mm<br/>-	Regulacja wysokości<br/><br/>3.	<br/>Metalowa szafa	<br/><br/>Ilość sztuk: 1	<br/>Wymagania minimalne:<br/>-	Wysokość	1100 mm<br/>-	Szerokość	1472 mm<br/>-	Głębokość	452 mm<br/>-	Materiał – metal,<br/>-	Kolor – do wyboru z palety RAL,<br/>-	Kółka jezdne,<br/>-	uchwyty z obu stron do przemieszczania,<br/>-	dwupunktowy zamek na klucz,<br/>-	18 mm wyprofilowany blat pokryty melaminą,<br/>-	otwory wentylacyjne do cyrkulacji powietrza,<br/>-	uchwyt - umożliwiający nawinięcie przewodu,<br/>-	główny wyłącznik prądu,<br/>-	odłączany kabel,<br/>-	30 osobnych przegródek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19435100-5 - Nici do szycia</p> <p class="mb-0">30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <p class="mb-0">39121200-8 - Stoły</p> <p class="mb-0">39141300-5 - Szafy</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo</p> <p class="mb-0">42715000-1 - Maszyny do szycia</p> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):<br/><br/>•	cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt<br/>•	długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt<br/><br/>1)	Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/><br/> CN<br/> KC = ----- x 60 (pkt.)<br/> COB<br/>gdzie:<br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, <br/>COB – cena zaoferowana w ofercie badanej, <br/><br/>2)	Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/>	<br/> KGOB<br/> KG = ----- x 40 (pkt.)<br/> KGM<br/>gdzie:<br/>KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy, <br/>KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,<br/>KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert, <br/><br/> Uwaga: <br/>•	Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.<br/>•	Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące, <br/>•	W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),<br/>•	W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,<br/>•	Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.<br/><br/>2.	Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:<br/><br/> P = Kc + KG<br/><br/>P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:<br/>KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”<br/><br/>3.	Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. <br/>3.	Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy PZP. <br/>4.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty: <br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.:<br/>a) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy), na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania w/w podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zgodnie z art. 118 ust. 4 PZP zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:<br/>a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1., ppkt. 3) SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/><br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: <br/>1)	Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. <br/>2)	Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. <br/> Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Oznacza to, że w przypadku jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:<br/>a)	Wykonawcy;<br/>b)	każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>c)	podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP (Dział VII, pkt. 1 SWZ). <br/>4)	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.<br/>Żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został określony w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Ze względu na ograniczoną wartość pola, niemożliwe jest zamieszczenie wszystkich zmian umowy w ogłoszeniu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com