JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/0031968002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby obiektów Gminy Spytkowice oraz jednostek organizacyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SPYTKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892707</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Spytkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Spytkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-745</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 2688370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@spytkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spytkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby obiektów Gminy Spytkowice oraz jednostek organizacyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3111b04c-5e75-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00319680</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002974/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby obiektów Gminy Spytkowice oraz jednostek organizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice1,m,146219,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Informacje ogólne:<br/>1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych<br/>w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji<br/>elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca<br/>2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu:<br/>3.1. miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>3.2. ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>3.3. poczty elektronicznej: urząd@spytkowice.pl<br/>z zastrzeżeniem, że oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5)<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>6) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>7) Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze<br/>.NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest<br/>dostępna dla systemu Linux i MAC OS.<br/>8) Wskazówki dotyczące z korzystania z miniPortalu zawarto w instrukcji którą można znaleźć pod<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00274172/01 z dnia 2021-11-18<br/>2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf<br/>9) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>10) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>11)Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t. j.<br/>Dz. U. 2020 poz. 2452 ze zm.) oraz rozporządzeniu Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający<br/>od wykonawcy (t. j. Dz. U. 2020 poz. 2415 ze zm.), to jest:<br/>12) Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale w formie elektronicznej, przy użyciu<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym.<br/>13) Jeżeli oryginał dokumentu, oświadczenia lub inne dokumenty składane w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia, nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca<br/>może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia, opatrując<br/>je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co jest<br/>równoznaczne z poświadczeniem ich za zgodność z oryginałem.<br/>14) W przypadku przekazywania przez Wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia,<br/>opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>przez Wykonawcę albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega<br/>Wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy p.z.p., albo przez podwykonawcę jest<br/>równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z<br/>oryginałem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04<br/>maja 2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzędzie Gminy Spytkowice jest<br/>Wójt Gminy Spytkowice z siedzibą: 34-745 Spytkowice 26;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych<br/>Wykonawca może się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Spytkowice pod adresem e<br/>mail: biuro@inforess-system.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy Spytkowice z siedzibą: 34-745<br/>Spytkowice 26;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia<br/>negocjacji treści złożonych ofert zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawą<br/>Pzp) oraz - w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i<br/>realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z ustawą Pzp;<br/>4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp), osoby korzystające z Biuletynu<br/>Informacji Publicznej Urzędu Gminy Spytkowice oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na<br/>podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione dane<br/>Wykonawcy są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (Poczta Polska, kurierzy itp.), podmioty<br/>świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, SEKAP itp.)<br/>oraz podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu<br/>usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w Urzędzie systemów<br/>informatycznych m.in. firma świadcząca usługi serwisowe systemu obiegu dokumentów;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie<br/>przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na<br/>podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych<br/>rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów<br/>zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień<br/>dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu;<br/>6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>Pozostałe informacje w pkt II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje w pkt II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IK.271.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego<br/>dla Gminy Spytkowice i jej jednostek podległych. Zamawiający ustalił szacunkową ilość gazu<br/>będącego przedmiotem zamówienia za okres 12 miesięcy na ok. 748888 kWh, dla punktów<br/>odbioru gazu, zgodnie z Załącznik nr 6 do SWZ. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716<br/>z późn. zm.), Kodeksu cywilnego oraz właściwymi przepisami wykonawczymi.<br/>2) Cechy jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w odpowiednich Normach,<br/>w szczególności w „Polskiej Normie PN-C-04750 Paliwa gazowe”. Powyższa norma określa<br/>ustalone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech sprzedawanego<br/>gazu. Za jakość paliwa dopowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD) gazu zgodnie z<br/>§30 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych<br/>warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 z późn. zm.).<br/>Zasady świadczenia usług dystrybucji określone są w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci<br/>Dystrybucyjnej (IRiESD), zatwierdzonej decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (PURE).<br/>Wobec tego IRiESD wyznacza standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech dystrybucji gazu.<br/>3) Niniejsze postępowania przetargowe dotyczy sprzedaży i dostawy gazu wysokometanowego<br/>na okres od 01.02.2022 do 31.12.2022 r.<br/>4) Gaz powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo - odbiorczych wymienionych<br/>w Załączniku nr 6 do SWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia<br/>sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu.<br/>5) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów, jakości obsługi<br/>Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego.<br/>Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę<br/>gwarantującą ciągłość dostaw.<br/>6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej<br/>(z wyjątkiem samego operatora) działającym na terenie Zamawiającego, umożliwiającą sprzedaż<br/>paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do punktów odbioru gazu.<br/>7) Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu<br/>z gazomierza.<br/>8) Wykonawca, w ramach umowy kompleksowej, odpowiedzialny jest za zapewnienie pomiaru<br/>gazu w punktach poboru mocy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami<br/>OSD.<br/>9) Wielkość poboru gazu szacuje się na ilość ok. 748 888 kWh w ciągu 12 miesięcy dla obiektów<br/>wymienionych w Załączniku nr 6. do SWZ. Zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało<br/>do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, i może odbiegać od faktycznego wykorzystania<br/>paliwa gazowego, w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony<br/>Wykonawcy.<br/>UWAGA: Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry<br/>ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego<br/>zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. W toku realizacji zamówienia<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego<br/>paliwa gazowego, względem ilości określonej w SWZ (wraz z załącznikami). Zaistnienie<br/>okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>10) Zamawiający wymaga, aby rozliczanie ilości dostarczanego gazu odbywało się w cyklu<br/>miesięcznym, na podstawie odczytu rzeczywistego wskazań układu pomiarowego, wg cen i<br/>stawek określonych w ofercie Wykonawcy (Formularz cenowy będący załącznikiem nr 1a do<br/>SWZ).<br/>11) Zamawiający dopuszcza przesyłanie faktur VAT drogą elektroniczną.<br/>12) Adresy miejsc odbioru, moc umowna, dane o umowach, zużycie oraz inne niezbędne<br/>informacje zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>13) Wykonawca zobowiązany jest, na mocy pełnomocnictwa którego w tym celu udzieli<br/>Zamawiający, do wypowiedzenia dotychczasowej umowy kompleksowej dostarczania paliwa<br/>gazowego oraz przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliwa gazowego, zgodnie z<br/>Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej w zakresie świadczenia i korzystania z usług<br/>dystrybucji paliwa gazowego, zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki..<br/>14) Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne<br/>zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 716 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz<br/>zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i<br/>zakłóceń na rynku naftowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 411).<br/>15) Zamawiający oświadcza iż gaz ziemny będący przedmiotem niniejszego zamówienia<br/>przeznaczony jest do celów opałowych, z tego względu do ceny paliwa gazowego Wykonawca<br/>jest zobowiązany doliczyć podatek akcyzowy zgodny z obowiązującą stawką, określoną w<br/>Ustawie z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 722)<br/>16) Zamówienie/ dostawa, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca<br/>2004 (Dz.U.2018, poz.2174 z późn.zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17<br/>grudnia 2015 r. w sprawie sposobu określenia zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i<br/>usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników (Dz.U.2015 r. poz.<br/>2193), związana jest u Zamawiającego z działalnością opodatkowaną, zwolnioną i<br/>niepodlegającą opodatkowaniu.<br/>17) W przypadku przekroczenia Mocy umownej w punktach odbioru gazu określonej w<br/>załączniku nr 6 do SWZ, Zamawiający wyraża zgodę na naliczenie opłaty z tytułu przekroczenia<br/>obliczoną zgodnie z zasadami zawartymi w Taryfie Operatora, opłat z tytułu niedostosowania się<br/>przez Zamawiającego do ograniczeń wprowadzonych przez Operatora Systemu<br/>Dystrybucyjnego, oraz innych opłat ustalonych w Taryfie Operatora, Instrukcji Ruchu i<br/>Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (dalej IRiESD), na zasadach wynikających z Taryfy Operatora,<br/>IRiESD.<br/>18) Wykaz punktów odbioru gazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09123000-7 - Gaz ziemny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1. Cena oferty brutto (C) - waga kryterium 90 %, tj. max. 90 pkt.<br/>1.2. Termin płatności faktury (T) - waga kryterium 10 %, tj. max. 10 pkt.<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C + T<br/>gdzie:<br/>L–całkowita liczba punktów<br/>C-liczba punktów uzyskana w kryterium „Cena ofertowa brutto”<br/>T-liczba punktów uzyskana w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>2. Sposób oceny ofert:<br/>2.1. Ocena oferty w kryterium „Cena” (C) - punkty za kryterium zostaną obliczone<br/>w następujący sposób:<br/>najniższa cena oferty spośród ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>Cena = ---------------------------------------- x 90 pkt<br/>cena oferty ocenianej<br/>2.2. Ocena oferty w kryterium „Termin płatności faktury” - punkty za kryterium zostaną obliczone w<br/>następujący sposób:<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu płatności faktury właściwego dla kryterium oceny<br/>Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny termin, tj. 7 dni.<br/>Za zaoferowanie terminu płatności faktury:<br/>7 dni – 0 pkt<br/>8 – 14 dni – 2 pkt<br/>15 – 21 dni – 5 pkt<br/>22 – 29 dni – 8 pkt<br/>30 dni – 10 pkt<br/>UWAGA: Wymagany minimalny termin płatności faktury wynosi 7 dni. Oferty w których Wykonawca<br/>zaoferował krótszy termin zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę<br/>punktów ze wszystkich kryteriów.<br/>4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo<br/>4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe<br/>Kryterium 1<br/>4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena<br/>4.3.6.) Waga: 90<br/>Kryterium 2<br/>4.3.4.) Rodzaj kryterium:<br/>inne.<br/>4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury<br/>4.3.6.) Waga: 10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu, w zakresie:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>2.1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:<br/>a) Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy z<br/>dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) z<br/>zastrzeżeniem, że koncesja ta nie jest wymagana dla Wykonawców, których „(…) roczna<br/>wartość obrotu nie przekracza równowartości 100000 euro (…)”,<br/>b) Posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji<br/>gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt.<br/>3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn.<br/>zm.) – w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub,<br/>c) Posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług<br/>dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się punkty odbioru gazu ziemnego - w<br/>przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.<br/>2.2. W przypadku posługiwania się przez Wykonawców cudzym potencjałem Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te jako generalny<br/>wykonawca wykonają część zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>2.3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia warunek nie podlega sumowaniu, tj. każdy z Wykonawców musi wykazać<br/>się posiadaniem w/w uprawnień.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) aktualna koncesja na obrót paliwami gazowymi wydana przez Prezesa<br/>Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –<br/>Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) z zastrzeżeniem, że koncesja ta nie jest<br/>wymagana dla Wykonawców, których „(…) roczna wartość obrotu nie przekracza równowartości<br/>100000 euro (…)”,<br/>b) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego,<br/>wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 10<br/>kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) - w przypadku<br/>Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub,<br/>c) umowa z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na<br/>obszarze, na którym znajdują się punkty odbioru gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców nie<br/>będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi o którym mowa w art. 125 ust.1</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta (na formularzu stanowiącym zał. Nr 1 do SWZ) składana jest pod rygorem nieważności w<br/>formie elektronicznej (złożenie oświadczenia woli w formie elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SWZ) oraz<br/>niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 4 do SWZ) z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ.<br/>Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>􀀀 wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>􀀀 podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;<br/>􀀀 podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia podwykonawcy.<br/>2. Do oferty wykonawca załącza również:<br/>- Pełnomocnictwo<br/>Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca,<br/>który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia<br/>oferty i podpisania umowy.<br/>Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>􀀀 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>􀀀 wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>􀀀 ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>- Zobowiązanie podmiotu trzeciego<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8<br/>do SWZ.<br/>- Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp<br/>Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz.<br/>275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej,<br/>gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>􀀀 W przypadku posługiwania się przez Wykonawców cudzym potencjałem Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te jako generalny<br/>wykonawca wykonają część zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W<br/>takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>􀀀 Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia warunek nie podlega sumowaniu, tj. każdy z Wykonawców musi wykazać się<br/>posiadaniem w/w uprawnień.<br/>Wymagana forma:<br/>􀀀 Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wzór umowy na kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego dla Gminy<br/>Spytkowice i jej jednostek podległych stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2021 r. poz.<br/>1129 z późn. zm.), dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, w zakresie:<br/>2.1. zmiany w strukturze organizacyjnej Sprzedawcy lub Odbiorcy dotyczące określonych w<br/>umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,<br/>2.2. zmiany osób reprezentujących strony, Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych<br/>zmianach,<br/>2.3. zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy wynikająca ze: zmiany cen jednostkowych paliwa<br/>gazowego netto za 1 kWh w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania paliwa gazowego<br/>podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki, od dnia wejścia w życie<br/>ustawowej zmiany. Sprzedawca jest zobowiązany na piśmie poinformować Odbiorcę o zmianie<br/>podatku akcyzowego oraz o jego wysokości. Dla części zużycia zwolnionej z akcyzy ceny<br/>jednostkowe netto nie ulegną zmianie.<br/>2.4. zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy wynikającej z: wejścia w życie nowej lub zmienionej<br/>Taryfy OSD, określającej stawki opłat dystrybucyjnych i warunki ich stosowania, do rozliczeń<br/>zostaną przyjęte stawki opłat dystrybucyjnych zgodnie z nową Taryfą OSD.<br/>2.5. zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od<br/>towarów i usług od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany,<br/>2.6. zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy jeśli rzeczywiste całkowite zużycie gazu przekroczy<br/>szacunkową wartość przyjętą do określenia wartości zamówienia, a także przekroczona zostanie<br/>maksymalna wartość zamówienia określona w formularzu ofertowym, przed upływem czasu<br/>obowiązywania kompleksowej Umowy na dostawę gazu, tj. do 31.12.2022 r. Wynagrodzenie zostanie powiększone o wartość dostarczonego gazu, ponad szacunkową wartość zużycia,<br/>określoną po cenach i stawkach wyszczególnionych w załączniku 1 do SWZ.<br/>2.7. zmiany grupy taryfowej dla puntu odbioru gazu, jeżeli dany punkt odbioru gazu zostanie<br/>zakwalifikowane do innej grupy taryfowej zgodnie z zasadami opisanymi w Taryfie OSD, przy<br/>czym ceny i stawki pozostają niezmienione w stosunku do zaoferowanych w formularzu<br/>cenowym,<br/>2.8. zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub<br/>zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego<br/>modernizacji,<br/>2.9. zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego do poszczególnych punktów odbioru<br/>gazu, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z<br/>przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy, przedłużający się proces rozwiązania<br/>dotychczasowej umowy kompleksowej,<br/>3. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie<br/>aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com