JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211227/0033198201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022 II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT MOGILEŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350814</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gabriela Narutowicza 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mogilno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">525888300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">525888240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiat.mogilno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022 II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-16682f6e-671a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00331982</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001966/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> RPKP.10.02.03-04-0043/19 pn. „Kształcenie zawodowe uczniów szkół Powiatu Mogileńskiego IV” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.mogilno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p.,<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).<br/>2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1) drogą elektroniczną: przetargi@powiat.mogilno.pl<br/>2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.mogilno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie<br/>dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a<br/>także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności<br/>logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności<br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z<br/>Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512<br/>KB/S,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Instytutu Miar.<br/>4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:<br/>Jakub Łuczkowiak, e-mail: przetargi@powiat.mogilno.pl<br/>5. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem<br/>przedmiotowego postępowania.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>7. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed<br/>upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ<br/>wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio<br/>ofert.<br/>8. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 7, przedłuża termin<br/>składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z<br/>wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o<br/>wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 7, zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>9. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 8, nie wpływa na bieg terminu składania<br/>wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.272.34.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Celem indywidualnych zajęć z obsługi samochodu jest nabycie kompetencji w zakresie prawa jazdy kat.B poprzez ukończenie zajęć oraz zaliczenie egzaminu wewnętrznego w terminach określonych w rozdziale VII SWZ.<br/>2.	Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być przeprowadzone zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i powinny przygotować uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B prowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.<br/>3.	Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być realizowane zgodnie z:<br/>a)	Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U 2018 r. poz. 1990)<br/>b)	Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami ( Dz. U. z 2019 r. poz. 341) <br/>c)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 września 2018 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1885).<br/>4.	Ośrodek szkolenia kierowców musi posiadać wpis do Rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w miejscu zgodnym z siedzibą ośrodka. Instruktorzy prowadzący szkolenie są zobowiązani do posiadania uprawnień do prowadzenia nauki jazdy.<br/>5.	W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić zajęcia dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Strzelnie 60 godzinnych indywidualnych zajęć obsługi i prowadzenia samochodu to jest: 30 godzin (po 45 min.) — zajęcia teoretyczne, - 30 godzin (po 60 min.) jazd — (zajęcia indywidualne praktyczne) w zakresie przygotowania uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.<br/>6. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do:<br/>a) przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, według aktualnie obowiązujących przepisów.<br/>b) przeprowadzenia zajęć teoretycznych na terenie Zespołu Szkół w Strzelnie.<br/>c) zapewnienia uczestnikom zajęć we własnym zakresie i na własny koszt bezpiecznego transportu do i z placu manewrowego — dot. zajęć praktycznych.<br/>d) zapewnienia wykładowców/instruktorów posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia.<br/>e) zapewnienia innych niż podręczniki i testy wszystkich materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej), — także innych niż podręczniki i testy jeśli zajdzie taka konieczność.<br/>f) zapewnienia pojazdów przystosowanych do prowadzenia nauki jazdy (ważny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC) zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>g) objęcia uczniów ubezpieczeniem NNW powstałych w trakcie trwania zajęć oraz w drodze do i z miejsca zajęć.<br/>h) przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego i wydania uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć, stanowiących podstawę do przystąpienia do państwowego egzaminu na prawo jazdy kategorii B. Kopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu.<br/>i) prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, w szczególności:<br/>•	kartę zajęć edukacyjnych zawierającą listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć;<br/>•	rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.<br/>j) informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej. <br/>k) opracowania dla każdego uczestnika i przekazania Zamawiającemu opisu realizacji zajęć zgodnie z poniższymi wymogami:<br/>• Zakres: uczestnicy odbędą zajęcia w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia<br/>• Wzorzec: zakładane efekty uczenia się muszą być zgodne z Krajowymi standardami kompetencji zawodowych<br/>• Ocena: po zakończeniu zajęć przeprowadzony zostanie egzamin wewnętrzny weryfikujący nabyte kompetencję w zakresie prowadzenia pojazdów kat. B<br/>• Porównanie: Wykonawca jest zobowiązany do analizy przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego w zakresie nabycia przez uczestników kompetencji warunkujących możliwość przystąpienia do egzaminu uprawniającego do pozyskania kwalifikacji.<br/>k)	Terminy realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca winien uzgodnić z uczestnikami, aby nie kolidowały one z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów. W przypadku zajęć teoretycznych terminy te dodatkowo Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, w których będą odbywać się zajęcia.<br/>l)	Uzgodnione harmonogramy zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.<br/>m)	Wszystkie godziny zajęć praktycznych dla jednej osoby muszą zostać zrealizowane w okresie<br/>nie dłuższym niż 3 kolejne miesiące. W uzasadnionych przypadkach na wniosek ucznia termin może zostać wydłużony.<br/>n)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki zajęć zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć.<br/>o)	bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;<br/>p)	Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacja przedmiotu zamówienia.<br/>q)	Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania.<br/>r)	Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:<br/>- dokumentacji przebiegu zajęć/szkolenia, kartę przeprowadzonych zajęć/szkolenia,<br/>- zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, arkusza przebiegu części praktycznej egzaminu wewnętrznego oraz części teoretycznej w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,<br/>- opis realizacji zajęć w zakresie przeprowadzenia badania kompetencji zawodowych zgodnie z wymogami w 4 etapach.<br/>7. Zamawiający zobowiązany będzie do:<br/>a)	organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.<br/>b)	zapewnienia sal do zajęć teoretycznych.<br/>8.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę.<br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego.<br/>10.	Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane zaświadczenia ukończenia zajęć, zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego.<br/>11.	Zakres programowy zajęć powinien być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80411000-8 - Usługi szkół jazdy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a)	Cena (C) – waga kryterium 60%, maks. 60 pkt;<br/>b) Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) – maks. 40 pkt.;<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>a)	Cena (C) <br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) <br/>Minimalne wymiary godzin zajęć praktycznych dla każdej części zamówienia, zostały określone w rozdziale IV SWZ.<br/><br/>Dla cz. I<br/>Brak dodatkowych godzin - 0 pkt<br/>1 dodatkowa godzina - 40 pkt<br/><br/>Dla cz. I zamówienia, dodatkowa godzina zajęć praktycznych dotyczy każdego ucznia z osobna, co oznacza, że oferując 1 dodatkową godzinę, wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia łącznie 10 dodatkowych godzin zajęć praktycznych.<br/><br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + DG<br/>gdzie: <br/>P – liczba uzyskanych punktów<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium Cena<br/>DG – Dodatkowe godziny zajęć praktycznych<br/><br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>6.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe godziny zajęć praktycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Celem kursu operatora koparko-ładowarki jest przygotowanie kandydata do nabycia kwalifikacji do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień. Szkolenie kończy się uzyskaniem przez ucznia uprawnień na operatora koparko-ładowarki zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.<br/>1.	Kurs przeprowadzony będzie dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Mogilnie.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę kursu operatora koparko ładowarki kl. III z uprawnieniami w łącznej liczbie 134 h szkolenia. Kurs Operatora koparko-ładowarki kl. III będzie obejmował następujące bloki:<br/>- Zajęcia teoretyczne (52 godzin teorii)<br/>-BHP;<br/>- Ogólna budowa i obsługa układów napędowych stosowanych w maszynach roboczych;<br/>- Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;<br/>- Ogólna budowa i obsługa koparko-ładowarek;<br/>- Technologia robót realizowanych koparko — ładowarkami;<br/>-Zajęcia praktyczne (82 godzin praktyki) wykonywane koparko - ładowarkami: instruktaż wstępny, instruktaż stanowiskowy, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem koparkowym bez obciążenia, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem ładowarkowym bez obciążenia, jazda koparko-ładowarką, przygotowanie stanowiska pracy koparko- ładowarką, praca osprzętem koparkowym, praca osprzętem ładowarkowym, wykonywanie obsługi technicznej, regulacji i usuwanie drobnych usterek, przygotowanie koparki do transportu, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.<br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,<br/>2) zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego, narzędzi i sprzętów oraz warunków do realizacji zajęć, do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,<br/>3) prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie,<br/>4) zapewnienia miejsca ćwiczeniowego dla realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne, odbywały się (ze względów organizacyjnych) na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie,<br/>5) zapewnienia miejsca odbywania egzaminu na terenie miasta Mogilna. W przypadku egzaminu, którego specyfika wymaga odbycia egzaminu poza terenem Mogilna, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników.<br/>6) zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do obsługi koparko-ładowarki zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji kursu operatora koparko ładowarki III klasy uprawnień, uregulowanymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Finansów z dnia 11 stycznia 2017 r. (Dz.U. 2017 poz. 134) oraz pokrycia kosztów egzaminu dla każdego ucznia uczestnika zajęć. Czas przeznaczony na egzamin nie będzie wliczony w czas kursu,<br/>7) opracowania harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.<br/>8) przez godzinę dydaktycznoteoretyczną rozumie się godzinę lekcyjną (45 minut) za godzinę praktyczną rozumie się godzinę zegarową (60 minut). Wykonawca zapewni, co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną). <br/>9) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach,<br/>10) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,<br/>11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć,<br/>12) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć,<br/>13) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania,<br/>14) przekazania uczestnikom oryginałów świadectwa operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy, a kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu.<br/>4.	Zamawiający zobowiązany jest do organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:<br/>- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.<br/>- raportu/dokumentu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwa),<br/>- świadectw operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wraz z książeczkami operatora potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a)	Cena (C) – waga kryterium 60%, maks. 60 pkt;<br/>b) Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) – maks. 40 pkt.;<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>a)	Cena (C) <br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) <br/>Minimalne wymiary godzin zajęć praktycznych dla każdej części zamówienia, zostały określone w rozdziale IV SWZ.<br/><br/>Dla cz. II, III oraz IV<br/>Brak dodatkowych godzin - 0 pkt<br/>1 dodatkowa godzina – 20 pkt<br/>2 dodatkowe godziny – 40 pkt<br/><br/>Dla cz. II – IV zamówienia, dodatkowe godziny dotyczą każdej praktycznej grupy z osobna, co oznacza, że oferując 1 dodatkową godzinę, wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia po jednej dodatkowej godzinie zajęć praktycznych, dla każdej prowadzonej przez siebie praktycznej grupy.<br/><br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + DG<br/>gdzie: <br/>P – liczba uzyskanych punktów<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium Cena<br/>DG – Dodatkowe godziny zajęć praktycznych<br/><br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>6.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe godziny zajęć praktycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Celem zajęć jest przygotowanie uczestników do nabycia kwalifikacji do wykonywania zawodu operatora walców drogowych w zakresie II klasy uprawnień. Szkolenie kończy się uzyskaniem przez ucznia uprawnień na operatora walców drogowych klasy II oraz wpisem do książeczki operatora zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Uczestnicy uzyskują kwalifikacje potwierdzone świadectwem operatora walców drogowych w zakresie II klasy.<br/>2.	Kurs przeprowadzony będzie dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Mogilnie.<br/>3.	Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę kursu operatora walców drogowych w zakresie kl. II z uprawnieniami w łącznej liczbie 134 h szkolenia na jednego uczestnika. Kurs Operatora walców drogowych kl. II będzie obejmował następujące bloki: <br/>- Zajęcia teoretyczne (52 godzin teorii)<br/>-BHP;<br/>- Ogólna budowa i obsługa układów napędowych stosowanych w maszynach roboczych;<br/>- Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;<br/><br/>-Zajęcia praktyczne (82 godzin zajęć praktycznych) wykonywane walcami: instruktaż wstępny, instruktaż stanowiskowy, wykonywanie ruchów roboczych, jazda walcem, przygotowanie stanowiska pracy walca, wykonywanie obsługi technicznej, regulacji i usuwanie drobnych usterek, przygotowanie walca do transportu, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.<br/>4.Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,<br/>2)	zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego, narzędzi i sprzętów oraz warunków do realizacji zajęć, do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. <br/>3)	prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie.<br/>4)	zapewnienia miejsca ćwiczeniowego dla realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne, odbywały się (ze względów organizacyjnych) na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie.<br/>5)	zapewnienia miejsca odbywania egzaminu na terenie miasta Mogilna. W przypadku egzaminu, którego specyfika wymaga odbycia egzaminu poza terenem Mogilna, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników.<br/>6)	zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do obsługi walca drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz pokrycia kosztów egzaminu dla każdego ucznia uczestnika zajęć. Czas przeznaczony na egzamin nie będzie wliczony w czas kursu.<br/>7)	opracowania harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.<br/>8)	przez godzinę dydaktycznoteoretyczną rozumie się godzinę lekcyjną (45 minut) za godzinę praktyczną rozumie się godzinę zegarową (60 minut). Wykonawca zapewni, co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną). <br/>9)	bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;<br/>10)	poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.<br/>11)	prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.<br/>12)	prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć;<br/>13)	udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;<br/>14)	Przekazania uczestnikom szkolenia oryginałów świadectwa operatora walców drogowych w zakresie Il klasy, a Zamawiającemu kopii tych dokumentów.<br/><br/>5. Zamawiający zobowiązany jest do organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:<br/>- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.<br/>- raportu/dokumentu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwa),<br/>- świadectw operatora walca drogowego w zakresie II klasy Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wraz z książeczkami operatora potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a)	Cena (C) – waga kryterium 60%, maks. 60 pkt;<br/>b) Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) – maks. 40 pkt.;<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>a)	Cena (C) <br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) <br/>Minimalne wymiary godzin zajęć praktycznych dla każdej części zamówienia, zostały określone w rozdziale IV SWZ.<br/><br/>Dla cz. II, III oraz IV<br/>Brak dodatkowych godzin - 0 pkt<br/>1 dodatkowa godzina – 20 pkt<br/>2 dodatkowe godziny – 40 pkt<br/><br/>Dla cz. II – IV zamówienia, dodatkowe godziny dotyczą każdej praktycznej grupy z osobna, co oznacza, że oferując 1 dodatkową godzinę, wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia po jednej dodatkowej godzinie zajęć praktycznych, dla każdej prowadzonej przez siebie praktycznej grupy.<br/><br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + DG<br/>gdzie: <br/>P – liczba uzyskanych punktów<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium Cena<br/>DG – Dodatkowe godziny zajęć praktycznych<br/><br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>6.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe godziny zajęć praktycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Celem zajęć ze spawania jest przygotowanie uczniów do praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego przeprowadzonego zgodnie z zasadami Instytutu Spawalnictwa w zakresie wykonywania prac spawalniczych.<br/>2.	W zajęciach weźmie udział 16 uczniów Zespołu Szkół w Strzelnie i 16 uczniów Zespołu Szkół w Mogilnie.<br/>3.	Liczba godzin:<br/>Szkoła	Nazwa	Ilość łącznie	Jednostka<br/>ZS Strzelno	Zajęcia ze spawania teoria 32h zajęć dla jednej grupy 16 osobowej	64	Godzina <br/>ZS Mogilno	Zajęcia ze spawania teorii 32h zajęć dla jednej grupy 16 osobowej <br/><br/><br/>Szkoła	Nazwa	Ilość łącznie	Jednostka<br/>	1 grupa = 8 osób <br/>ZS Strzelno	Zajęcia ze spawania praktyka<br/>2 grupy x 120 h = 240 h	480	Godzina<br/>ZS Mogilno	Zajęcia ze spawania praktyka<br/>2 grupy x 120h =240h <br/><br/>Szkoła	Nazwa	Ilość	Jednostka<br/>ZS Strzelno	Koszt egzaminu spawanie 16 osób	32	osoba<br/>ZS Mogilno	Koszt egzaminu spawanie 16 osób <br/><br/><br/>4.	Zajęcia należy przeprowadzić w terminie określonym w rozdziale VII SWZ zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. nr 40, poz. 470 z 2000 r.) oraz wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach IS-P/Tr-w-1-135.<br/>5.	Zajęcia powinny kończyć się egzaminem teoretycznym (T) i praktycznym (P) według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, po którym uczestnik zajęć otrzyma, Książeczkę Spawacza oraz Certyfikat spawalnictwa wydany przez Instytut Spawalnictwa.<br/>6.	Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do:<br/>1) przeprowadzenia zajęć teoretycznych (T) i praktycznych (P) w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG (135), według aktualnie obowiązujących przepisów prawa;<br/>2) opracowania programu zajęć i uzgodnienia harmonogramu zajęć oraz ich przekazania niezwłocznie Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej; Terminy realizacji zajęć teoretycznych (T) i praktycznych (P) Wykonawca winien uzgodnić z uczestnikami, aby nie kolidowały z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów, dodatkowo Wykonawca uzgodni harmonogramy z dyrektorami szkół. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.<br/>3) zapewnienia wykładowców posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia;<br/>4) zapewnienia innych niż podręczniki i testy materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej) - jeśli zajdzie taka konieczność;<br/>5) organizacji i przeprowadzenia egzaminu państwowego dla każdego ucznia uczestnika zajęć; <br/>6) pokrycia kosztów egzaminu państwowego;<br/>7) zapewnienia warunków zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć;<br/>8) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;<br/>9) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć;<br/>10) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;<br/>11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.<br/>12) przekazania uczestnikom szkolenia oryginałów książeczki spawacza wraz ze świadectwem egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, a Zamawiającemu kopii tych dokumentów.<br/>13) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.<br/>7.	Zamawiający zobowiązany będzie do:	<br/>1)	organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów;<br/>2)	zapewnienia sal do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych;<br/>3)	zapewnienia materiałów ćwiczeniowych oraz pomocy dydaktycznych na zajęcia; <br/>4)	zapewnienia odpowiednich podręczników i materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć.<br/>8.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę.<br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego.<br/>10.	Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć.<br/>11.	Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:<br/>- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.<br/>- raportu/dokumentu/protokołu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwo kwalifikacyjne, książeczkę spawacza),<br/>- świadectw kwalifikacyjnych oraz książeczkę spawacza Instytutu Spawalnictwa potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a)	Cena (C) – waga kryterium 60%, maks. 60 pkt;<br/>b) Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) – maks. 40 pkt.;<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>a)	Cena (C) <br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Dodatkowe godziny zajęć praktycznych (DG) <br/>Minimalne wymiary godzin zajęć praktycznych dla każdej części zamówienia, zostały określone w rozdziale IV SWZ.<br/><br/>Dla cz. II, III oraz IV<br/>Brak dodatkowych godzin - 0 pkt<br/>1 dodatkowa godzina – 20 pkt<br/>2 dodatkowe godziny – 40 pkt<br/><br/>Dla cz. II – IV zamówienia, dodatkowe godziny dotyczą każdej praktycznej grupy z osobna, co oznacza, że oferując 1 dodatkową godzinę, wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia po jednej dodatkowej godzinie zajęć praktycznych, dla każdej prowadzonej przez siebie praktycznej grupy.<br/><br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + DG<br/>gdzie: <br/>P – liczba uzyskanych punktów<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium Cena<br/>DG – Dodatkowe godziny zajęć praktycznych<br/><br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>6.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe godziny zajęć praktycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwego Starostę, na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 7 marca 2016 roku w sprawie numeru ewidencyjnego ośrodka szkolenia kierowców i innego podmiotu prowadzącego szkolenie wzorów dokumentów i pieczęci związanych z utworzeniem i działalnością ośrodka szkolenia kierowców oraz wysokość opłaty za wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców i opłat za wydanie poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań przez ośrodek szkolenia kierowców.<br/><br/>b) w części II, III oraz IV zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zaświadczenia i dokumenty potwierdzające wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych i/lub wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców (w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach:<br/>1)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy, a spowodowana będzie zmianą stawki podatku od towarów i usług lub zmian stawek opłat za egzaminy kwalifikacyjne,<br/>2)	jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą lub zagrożeniem epidemiologicznym, uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;<br/>3)	konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; <br/>4)	wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony;<br/>5)	w innych sytuacjach gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. gdy obniży to koszty realizacji zadania albo skróci czas realizacji. <br/>6)	w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:<br/>a)	zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>b)	wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest, jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne.<br/>c)	w przypadku zmiany wymagań lub przepisów związanych z obostrzeniami epidemiologicznymi lub innych okoliczności związanych z zagrożeniem epidemiologicznym.<br/>7)	wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-05 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com